پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

رقابت ۱۱۸۲ نفر در مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۹۷

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از رقابت ۱۱۸۲ نفر در مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور برای منتخبین المپیاد (شامل متمرکز و نیمه متمرکز) در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۸ و ۲۹ تیر در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این المپیاد ۱۱۸۲ داوطلب در ۲۳ رشته با هم رقابت می‌کنند، از میان شرکت‌کنندگان این المپیاد ۳۵۶ نفر از طریق المپیاد متمرکز که همزمان با آزمون کارشناسی ارشد برگزار شد و ۸۲۶ نفر از مناطق ده‌گانه دانشگاهی حضور دارند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: بنیاد ملی نخبگان تسهیلاتی را برای برگزیدگان این المپیاد در نظر گرفته است، همچنین ۱۵ نفر اول این المپیاد بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شوند.

توکلی اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون‌های المپیاد از روز گذشته ۲۴ تیر از طریق سایت واحد المپیاد دانشجویی کشور در دسترس قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند تا روز سه‌شنبه ۲۶ تیر کارت خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: برنامه آزمون­‌ها و آدرس خوابگاه­‌ها و اسامی منتخبین المپیاد از طریق همین سایت در اختیار داوطلبان قرار گرفته و خوابگاه‌­ها از صبح روز چهارشنبه ۲۷ تیر پذیرای دانشجویان است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات