نخبگان

آغاز آزمون ها و پروژه های عملی رشته های هنر کنکور ارشد ۹۷ از ۱۰ تیر

زمان بندی آزمون ها و پروژه های عملی رشته های گروه آزمایشی هنر آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ در رشته های نیمه متمرکز و از جمله رشته های دارای آزمون مرحله دوم یا پروژه های عملی منتشر شد.

داوطلبان کد رشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۴۱۳۶ باید بر اساس زمان اعلام شده به مراکز مربوطه مراجعه و در آزمون عملی یا پروژه شرکت کنند.

کد رشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷،۱۳۵۶، ۳۵۸۱، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۴۱۳۶:

آزمون پروژه عملی کدرشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸ و ۱۳۶۴ در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۱، ۲۲ و ۲۳ تیر ۹۷ منحصراً در شهر تهران برای داوطلبان مجاز و افرادی که حداقل یکی از کدرشته محلهای پروژه دار را انتخاب کرده در کلیه دوره ها اعم از روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور و یا دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

داوطلبان باید هزینه برگزاری آزمون تشریحی و یا عملی خود را همزمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده باشند.

برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به شرکت در آزمون دو پروژه هستند، دو کارت ورود به جلسه به صورت جداگانه قابل دریافت است و لازم است دو روز قبل از برگزاری آزمون پروژه مربوط، نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

داوطلبانی که در دو پروژه شرکت می کنند  لازم است در دو مرحله نسبت به پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی اقدام کرده و سپس نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه در پروژه مربوط و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

آدرس حوزه برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت ورود به جلسه درج شده و کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه ۱۹ تیر ۹۷ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل پرینت است.

تبصره ۱ : نظر به اینکه در کد رشته امتحانی ۱۳۵۲ مجموعه معماری چهار پروژه عملی و یا تشریحی برگزار می شود و در کدرشته امتحانی ۱۳۶۰ مجموعه موسیقی سه پروژه آزمون عملی برگزار می شود، لذا برای آن دسته از داوطلبان هر یک از کدرشته امتحانی مذکور، در صورت پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی هر یک از پروژه های ذیربط یک کارت ورود به جلسه آزمون جداگانه در نظر گرفته شده است، که لازم است با توجه به کدرشته محلهای انتخابی بابت هر یک از پروژه های مربوط که مبلغ مربوط را پرداخت کرده اند نسبت به پرینت کارت پروژه مربوط اقدام کنند.

جدول جزئیات کدرشته محل های امتحانی دارای پروژه آزمون عملی

نام درس/ رشته امتحانیکدرشته امتحانیزمان پاسخگوییتاریخ پرینت کارت ورود به جلسهتاریخ برگزاری آزمون
مطالعات فرهنگ و معماری ایران۱۳۵۲۱۸۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷صبح پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷
ارتباط تصویری۱۳۵۸۲۴۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷صبح پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷
درس تجزیه و تحلیل نمایشنامه در رشته کارگردانی نمایش۱۳۵۷۱۸۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷صبح پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷
اسکیس معماری داخلی۱۳۵۲۲۴۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷عصر پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷
درس نمایشنامه نویسی در رشته ادبیات نمایشی۱۳۵۷۱۸۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷عصر پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷
تصویر متحرک (انیمیشن)۱۳۵۸۲۴۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷عصر پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷
اسکیس معماری۱۳۵۲۲۴۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷صبح جمعه ۲۲ تیر ۹۷
تصویر سازی۱۳۵۸۲۴۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷صبح جمعه ۲۲ تیر ۹۷
طراحی پارچه و لباس۱۳۶۴۲۴۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷عصر جمعه ۲۲ تیر ۹۷
مجموعه برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری۱۳۵۰۱۸۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷صبح شنبه ۲۳ تیر ۹۷
اسکیس طراحی شهری۱۳۵۱۱۸۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷صبح شنبه ۲۳ تیر ۹۷
اسکیس معماری منظر۱۳۵۲۲۴۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷عصر شنبه ۲۳ تیر ۹۷
نقاشی۱۳۵۸۲۴۰ دقیقه۱۹ تیر ۹۷عصر شنبه ۲۳ تیر ۹۷

داوطلبانی که در پرینت کارت شرکت در آزمون با مشکل مواجه شوند و یا اشکالی در مندرجات کارت خود مشاهده کنند  لازم است در روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ برای پیگیری به باجه رفع نقص کارت به آدرس: تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به میدان فردوسی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره مراجعه کنند.

جزئیات وسایل مورد نیاز آزمون پروژه رشته طراحی صنعتی از کدرشته امتحانی ۱۳۶۲

آزمون پروژه رشته طراحی صنعتی از کدرشته امتحانی ۱۳۶۲ در بعداز ظهر روز پنجشنبه ۷ تیر ۹۷ برگزار می شود. داوطلبانی که نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی اقدام کرده اند، لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه در آزمون مرحله دوم این رشته از روز سه شنبه ۵ تیر ۹۷ به پایگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است. کلیه داوطلبان باید برای پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

داوطلبانی که در پرینت کارت شرکت در آزمون با مشکل مواجه شوند و یا اشکالی در مندرجات کارت خود مشاهده کنند  لازم است در روز چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ برای پیگیری به باجه رفع نقص کارت به آدرس: تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به میدان فردوسی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون، زمان پاسخگویی و سایر اطلاعات لازم، به همراه کارت ورود به جلسه آزمون، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

به داوطلبان رشته طراحی صنعتی کد ۱۳۶۲ شش برگ مقوای اشتنباخ به ابعاد ۵۰×۳۵ سانتیمتر به ضمیمه برگ سؤال در جلسه آزمون داده خواهد شد.

وسایلی که نیاز است داوطلبان به همراه داشته باشند: داوطلبان رشته طراحی صنعتی (کد ۱۳۶۲) لازم است یک تخته شاسی مناسب ابعاد ۵۰ × ۳۵ (هیچ چگونه کاغذی بر روی آن الحاق نشده باشد)، گیره تخته شاسی و وسایل معمولی طراحی به همراه داشته باشند.

کلیه داوطلبان باید مدرک معتبر شناسایی مانند کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت یا گواهینامه به همراه داشته باشند.

داوطلبان وسایل مورد نیاز خود را باید در کیسه های شفاف قرار داده و به همراه خود در جلسه آزمون بیاورند و بردن هرگونه چمدان، کیف و یا ساک در جلسه آزمون ممنوع است.

وسایل ممنوعه که داوطلبان اجازه آوردن در جلسه آزمون را ندارند به این شرح است: کتاب طراحی، هرگونه کاغذ پوستی و معمولی، مقوا، جیوه، رنگ روغن، پاستل گچی، پاستل روغنی، زغال طراحی، اسپری های براق کننده و چسبنده، کلیشه نقوش آماده و شابلون حروف، هرگونه جعبه (مداد، مداد رنگی، گواش،…)، تلفن همراه، پیچر، نت بوک و هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلمبرداری و یا عکسبرداری، میز نور، سشوار و اتو.

استفاده از شابلون (خط کش) دارای اشکال ساده هندسی (دایره، مربع، …) بلامانع است.

در حین انجام پروژه، قدم زدن، سرکشی بر روی کار دیگران، هر نوع پرسش و پاسخ و کمک به دیگران ممنوع است و در صورت انجام آن به عنوان تقلب محسوب خواهد شد.

هرگونه کولاژ کردن، چسباندن و نصب کردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی یا تشریحی ممنوع است.

منابع آزمون تشریحی درس تجزیه و تحلیل نمایشنامه رشته کارگردانی نمایش از کد رشته امتحانی – ۱۳۵۷

منابع آزمون تشریحی درس تجزیه و تحلیل نمایشنامه رشته کارگردانی نمایش از کد رشته امتحانی – ۱۳۵۷ شامل ایرانیان اثر آیسخولوس، یک نوکر و دو ارباب اثر کارلو گولدونی، مرغ دریایی اثر آنتوان چخوف، آواز خوان طاس اثر اوژن یونسکو، فیزیکدانها اثر فریدریش دورنمات، سه پاس از حیات طیبه نوجوان نجیب و زیبا اثر علیرضا نادری، پلکان اثر اکبر رادی و خواب در فنجان خالی اثر نغمه ثمینی است.

داوطلبان موظف اند تمامی کتب معرفی شده را مطالعه کنند. آزمون تشریحی این رشته صبح پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷ برگزار می شود.

جزئیات برگزاری آزمون عملی رشته نمایش عروسکی کد – ۱۳۵۶

زمان برگزاری آزمون عملی نمایش عروسکی از کدرشته امتحانی ۱۳۵۶ مطابق جدول زیر انجام می شود.

داوطلبانروزتاریخ
خواهران از حرف الف تا حرف خدوشنبه۲۵ تیر ۹۷
خواهران از حرف د تا حرف یسه شنبه۲۶ تیر ۹۷
کلیه برادرانچهارشنبه۲۷ تیر ۹۷

داوطلبانی که نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی اقدام کرده اند، لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه در آزمون مرحله دوم رشته مذکور از روز شنبه ۲۳ تیر ۹۷ به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است. داوطلبان باید برای پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

بر اساس شیوه امتحانی نمایش عروسکی، داوطلبان رشته نمایش عروسکی لازم است ۴ عنوان داستان و نمایشنامه های زیر را مطالعه کنند.

عناوین داستانها: آهوی بخت من گزل محمود دولت آبادی، پزشک دهکده کافکا. عناوین نمایشنامه ها: داستان لطیف ایرج طهماسب، دد و جونور بهروز غریب پور.

مواردی که داوطلبان باید در زمان آزمون رعایت کنند: سوابق کاری مرتبط خود را همراه داشته باشند. تحلیل کل آثار اعلام شده باید توسط داوطلب آماده شود. یکی از آثار را بصورت انفرادی آماده کند. تمامی امور اجرایی توسط داوطلب باید انجام شود. اثر انتخابی باید حداکثر در ۱۰ دقیقه اجرا شود. اجرا می تواند برداشتی کلی از نمایشنامه یا بخشی از آن باشد. آوردن وسایل مورد نیاز به عهده داوطلب است.

آزمون نمایش عروسکی در محل تهران خیابان انقلاب، درب اصلی دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران، دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، گروه نمایش طبقه دوم برگزار می شود. داوطلبان لازم است در روزهای مقرر جهت تعیین نوبت آزمونها قبل از ساعت ۸ صبح (از ساعت ۷:۳۰) در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

رشته بازیگری از مجموعه امتحانی کد – ۱۳۵۷

اطلاعیه سازمان سنجش درباره زمان برگزاری مصاحبه و سایر اطلاعات لازم برای آزمون پروژه عملی بازیگری از کدرشته امتحانی ۱۳۵۷ در روز یکشنبه ۱۱ تیر ۹۷ بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در رشته بازیگری که حداقل یکی از کدرشته محل های تحصیلی از کد رشته امتحانی ۱۳۵۷ را انتخاب کرده اند، منتشر خواهد شد.

آزمون مذکور منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

مجموعه رشته موسیقی کد – ۱۳۶۰

به دنبال اطلاعیه ۱۲ خرداد ۹۷ برنامه زمانی انجام آزمون مرحله دوم کد رشته امتحانی ۱۳۶۰ مجموعه هنرهای موسیقی به شرح زیر اصلاح شده است:

نوازندگی موسیقی ایرانی: روز یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷ (داوطلبان مرد) و روز دوشنبه ۱۱ تیر ۹۷ (داوطلبان زن)

نوازندگی موسیقی جهانی و موسیقی شناسی: روز سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷ (داوطلبان مرد) و روز چهارشنبه ۱۳ تیر ۹۷ (داوطلبان زن)

آهنگسازی: پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷ آزمون تشریحی آهنگسازی برای داوطلبان آقا و خانم (شروع آزمون تشریحی ساعت ۸ صبح)، آزمون عملی برای داوطلبان خانم بعد از آزمون تشریحی روز پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷ و آزمون عملی برای آقایان روز جمعه ۱۵ تیر ۹۷ برگزار می شود.

توضیح: داوطلبان لازم است در روزهای مقرر جهت تعیین نوبت آزمونها قبل از ساعت ۸:۰۰ صبح (ساعت ۷:۳۰) در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

مکان برگزاری آزمون مرحله دوم (عملی) مجموعه موسیقی (کد – ۱۳۶۰) تهران خیابان انقلاب خیابان حافظ خیابان استاد شهریار روبروی تالار وحدت هنرستان موسیقی دختران است.

داوطلبانی که نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی اقدام کرده اند، لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه در آزمون مرحله دوم رشته مذکور از روز پنجشنبه ۷ تیر ۹۷ به پایگاه اطلاع سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

داوطلبانی که برای هر یک از گرایش های انتخابی مورد نظر نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی اقدام کرده اند باید برای شرکت در مرحله دوم آزمون عملی نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه در مرحله مربوط در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

نوع و شیوه انجام آزمون مجموعه موسیقی (کد ۱۳۶۰)

آزمون سرایش و شنوایی: برای داوطلبان رشته موسیقی ایرانی:

الف: سرایش: خواندن ملودی در گام های ماژور. خواندن ملودی در گام های مینور یا مدهای ایرانی.

ب: شنوایی: تشخیص فواصل ملودیک و هارمونیک

ج: ریتم خوانی (ساده و ترکیبی)

آزمون سرایش و شنوایی: ویژه داوطلبان رشته موسیقی جهانی:

الف: سرایش: خواندن ملودی در گام های ماژور و مینور

ب: شنوایی: تک صدایی (ملودی تنال)، دو صدایی (تشخیص فواصل ملودیک و هارمونیک)

ج: ریتم خوانی (ساده و ترکیبی)

آزمون سرایش و شنوایی: ویژه داوطلبان رشته آهنگسازی:

الف: سرایش: خواندن ملودی در گام های ماژور و مینور

ب: شنوایی: تک صدایی (ملودی تنال)، دو صدایی (تشخیص فواصل ملودیک و هارمونیک) آکوردشناسی سه صدایی

ج: پیانوی عمومی: اجرای یک قطعه از دوره کلاسیک یا رومانتیک

د: آهنگسازی و اجرای یک قطعه به فرم «روندو» توسط داوطلب

آزمون سرایش و شنوایی: ویژه داوطلبان رشته موسیقی شناسی:

الف: سرایش: خواندن ریتم های ساده و ترکیبی

ب: شنوایی: تشخیص فواصل ملودیک

برگزاری آزمون تخصصی ویژه داوطلبان رشته موسیقی ایرانی:

ساز تخصصی: (سازهای تار، سه تار، سنتور، نی، کمانچه، قانون، عود و قیچک)

الف: آشنایی با اجرای کل ردیف دستگاهی ایران (ردیف های میرزا عبداالله، میرزاحسهن قلی خان، ابوالحسن صبا، عبدالله دوامی، محمد کریمی، علی اکبر شهنازی و موسی معروفی)

ب: انتخاب سه دستگاه و دو آواز توسط داوطلب

ج: قطعه نوازی: بداهه نوازی با متر آزاد

د: آمادگی اجرای حداقل سه قطعه بدون کلام از مجموعه معتبر ایران

ر: جواب آواز

برگزاری آزمون تخصصی ویژه داوطلبان رشته موسیقی جهانی:

ساز تخصصی: (سازی از خانواده های بادی چوبی، بادی برنجی، زهی، پیانو، گیتار و هارپ)

الف: اجرای سه قطعه کامل از چهار دوره باروک، کلاسیک، رومانتیک و معاصر (داوطلبان غیر ساز پیانو و گیتار و هارپ موظفند یکی از چهار دوره ها را بطور کامل اجرا کنند، همراهی ساز پیانو نیز الزامی است.)

ب: دشیفراژ: اجرای یک قطعه از روی نت با انتخاب هیات داوران برای داوطلبان نوازندگی پیانو، هارپ و گیتار ضروری است.

برگزاری آزمون تخصصی ویژه داوطلبان رشته آهنگسازی:

آزمون کتبی: نوشتن قطعاتی در بافته ای مونوفونیک، هموفونیک، پلی فونیک در فرم های دو و سه بخشی، روندو، تم و واریاسیون و تنظیم برای ارکستر سمفونیک یا آنسامبل تعیین شده توسط ممتحنین (هیات داوران).

برگزاری آزمون تخصصی ویژه داوطلبان رشته موسیقی شناسی:

مصاحبه علمی، ارائه مقاله، سوابق تحصیلی، درک مطلب زبان و آزمون اجرای موسیقی (آشنایی با آواز یا یکی از سازهای موسیقی  ایرانی، جهانی یا محلی).

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
negin
تیر ۲۱, ۱۳۹۷ ۲:۱۷ ب٫ظ

سلام ازمون اسکیس معماری فقط تهران برگذار میشه؟

mostafa
تیر ۲۱, ۱۳۹۷ ۴:۱۶ ق٫ظ

دوستان کسی میدونه چرا من گزینه دریافت کارت پروژه عملی رو ندارم؟
هنرهای نمایشی

نگین
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۲:۱۷ ق٫ظ

دوستان معماری موصوع اسکیس بنظرتون چیه؟

محمد
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  نگین

بنای یادبود حمایت از کالای ایرانی در بازار بزرگ تهران.

bijan
تیر ۷, ۱۳۹۷ ۹:۰۳ ب٫ظ

کسی اطلاع نداره چرا
کارت شرکت در ازمون موسیقی را سایت سنجش
نذاشته؟؟
قرار بوده هفتم بیا ولی خبری نشده!!

شبنم
تیر ۸, ۱۳۹۷ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  bijan

منم موسیقی و هی میرم ببینم کارت ورود به جلسه اومده یا نه ولی هنوز نزدن انگار…

bijan
تیر ۸, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  شبنم

کدوم گرایش هستید؟

شبنم
تیر ۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  bijan

نوازندگی جهانی

شبنم
تیر ۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  bijan

بالاخره میزنن کارت و تموم میشه این استرسا

bijan
تیر ۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  شبنم

رتبتون چند بود؟؟

شبنم
تیر ۸, ۱۳۹۷ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  bijan

۱۲

محمدرضا
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۲:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  شبنم

منم پارسال ۱۲ شدم. البته رشته کارشناسیم برق قدرت بود. الانم دانشجوی دانشگاه هنرم ?

bijan
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

چه گرایشی هستید؟

شبنم
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

به سلامتی

شبنم
تیر ۸, ۱۳۹۷ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  bijan

بنده رشته تحصیلیم موسیقی بوده البته…شما رتبه تون چند بوده؟ و چه گرایشی هستین؟

bijan
تیر ۸, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  شبنم

رشته کامپیوتر
گرایش اهنگسازی
رتبه۷۳

شبنم
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۷:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  bijan

موفق باشید

bijan
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  شبنم

درصد ها تونا اگه میشه بگید

شبنم
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  bijan

هارمونی ۸۵‎٪ کنترپوان ۵۰‎٪ سلزشناسی۶۲٪ تئوری جهانی ۶۸‎٪ مبانی ایرانی ۴۰‎٪ زبان ۵۰‎٪

bijan
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  شبنم

یه تعدادی سوال داشتم اگه ممکنه از طریق تلگرام یا ایمیل بپرسم
ممنون میشم جواب بدید

.
تیر ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  شبنم

لایک

مهسا
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  bijan

سلام
در حال حاضر کارت شرکت در آزمون عملی رشته موسیقی از طریق سایت سنجش قابل دریافت است.

مهری
تیر ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

امتحان اسکیس معماری تو تهران باید بریم بدیم؟ من شهر تبریزم

نگین
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۹:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهری

بله خوشبختانه

سجاد
تیر ۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

سلام، من فقط آزاد مجاز شدم، انتخاب رشتها هنوز شروع نشده، رشته معماری هستم، قسمت عملی رو باید چکار کنم الان؟

کرمانشاه آرشیتکت
تیر ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

برادر عزیزم مگه میشه فقط دانشگاه آزاد مجاز شده باشی؟? تو کارنامه زده بود مجاز روزانه و مجاز سایر دوره ها. شما اگه میتونی دانشگاه آزاد ثبت نام کنی مطمئنا میتونستی رشته محل های شبانه و غیرانتفاعی و پیام نور هم بزنی. اگه میزدی الان برای شما هم کارت اومده بود!!! سریعا با سازمان سنجش تماس بگیرید و ازشون بخواید فرصت انتخاب رشته شبانه و غیر انتفاعی و پیام نور رو بهتون بدن. لینک پرداخت هزینه هم براتون میاد. انشالا دو هفته بعد هم اسکیس میدی و یا شبانه یا غیر انتفاعی یا پیامنور قبول میشی.

سجاد
تیر ۸, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

زنگ بزنم باز میکنن واسم؟ من غقط آزاد میخواستم سرکت کنم… بد بخت شدم رفت…

سجاد
تیر ۸, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

زنگ بزنم باز میکنن واسم؟ من فقط آزاد میخواستم، خیلی استرس گرفتم

کرمانشاه آرشیتکت
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۲:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

خونتون کجاس. استرس نداشته باش وقت زیاده.

سجاد
تیر ۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

خیلی استرس گرفتم، باز میکنن واسم؟

کرمانشاه آرشیتکت
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۲:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

بله باز میکنن برلی من قبلا کردن.

کرمانشاه آرشیتکت
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۲:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

بله فردا حتما زنگ بزنید. چرا فقط آزاد میخواید؟ من تهران جنوب بودم. الان برگردم عقب میرم غیرانتفاعی. تازه اگه شاغلی بهتره بری پیام نور.

مهسا
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

سلام
لطفا به دوستتون استرس ندید. سال گذشته برای کسانی که فقط دانشگاه ازاد انتخاب رشته کردن، ازمون جداگانه ای برگزار شد. امسال هم احتمالش هست به همین روال باشه. بنابراین با ارامش به سازمان سنجش پیدا بدید و سوال کنید.

Aila
تیر ۹, ۱۳۹۷ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام
مطمعنین سال گذشته آزمون جداگانه برگزار شد؟
من خیلی استرس دارم هنوز خبری از انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیست و دو هفته دیگه آزمونه