اعلام جزئیات استفاده از سهمیه استعداد درخشان در ارشد ۹۷ علوم پزشکی

متقاضیان استفاده از سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد ۹۷ علوم پزشکی که در آزمون ثبت نام نکرده اند، از ۲۷ مرداد ماه می توانند نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، بنا بر اطلاعیه منتشره از سوی مرکز سنجش پزشکی، متقاضیان سهمیه استعداد درخشان که در کارنامه آنها گزینه استعداد درخشان درج شده است و این گزینه براساس اعلام داوطلب بوده و متعاقبا درصورت تأیید نهایی دانشگاه، سهمیه مربوطه (باآزمون، بدون آزمون) برای این افراد اعمال خواهد شد.

بعد از اتمام ورود اطاعات و معرفی و تایید توسط دانشگاه ها نتیجه تایید یا عدم تایید متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون، حداکثر تا هفته اول شهریور از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی با وارد نمودن کد رهگیری اعام خواهد شد.

درمورد متقاضیان بدون آزمون که قبلا در آزمون ثبت نام نکرده اند و در موعد مقرر از طریق دانشگاه معرفی شده اند و فاقد کد رهگیری ثبت نام می باشند، می بایست از تاریخ ۹۷/۵/۲۷ با کدملی وارد سامانه شده و درخواست دریافت کدرهگیری نمایند. متعاقبا کد رهگیری صادره به شماره تلفن همراه داوطلب که در سامانه توسط دانشگاه درج گردیده پیامک خواهد شد و با این کد رهگیری داوطلبان می توانند انتخاب رشته محل را انجام دهند و همچنین نتیجه تایید یا عدم تایید سهمیه را مشاهده نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
آرش
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۵:۵۸ ب٫ظ

کد رهگیری انتخاب رشته استعداد درخشان ها مگه همون کد رهگیری اولیه ثبت نام نیست؟

baran
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۸:۳۲ ب٫ظ

منم دقیقا همینطور. چرا سامانه واسه ما بدون آزمونا باز نمیشه.. دارم از استرس می میرم

آرش
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  baran

منم در آزمون شرکت کردم ولی با کد رهگیریم نمیتونم وارد انتخاب رشته محل بشم.کسب میدونه چرا؟

الهام
مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ ۵:۴۷ ب٫ظ

من جزو استعداد درخشان بدون آزمونم الان میخام
انتخاب رشته کنم میزنه مجاز نیستید به انتخاب رشته.کسی میدونه باید چیکار کنم؟