انتشار نتایج ارشد استعداد دخشان دانشگاه یزد در سال ۹۷

اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۷-۹۸ دانشگاه یزد منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، نتایج پذیرفته شدگان استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ از طریق لینک ذیل قابل دریافت است:

دریافت اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه یزد

بنا بر اعلام این دانشگاه، کسانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یزد را دارند باید فرم تکمیل شده الف را همراه با تصویر شناسنامه و آنانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یزد ندارند باید درخواست انصراف خود را با تکمیل فرم انصراف تا تاریخ ۹۷/۵/۱۵ به آدرس پست الکترونیک مرکز استعداد درخشان دانشگاه یزد به آدرس talented-std@offices.yazd.ac.ir ارسال و یا به صورت حضوری تحویل مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه واقع در ساختمان شهید احمدی روشن نمایند. بدیهی است به درخواست های انصراف بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

گفتنی است ثبتنام پذیرفته شدگان بدون آزمون در مقطع کارشناسیارشد، همزمان با پذیرفته شدگان کارشناسیارشد توسط آزمون سازمان سنجش خواهد بود و در صورتی که هر کدام از افراد اصلی انصراف دهند افراد ذخیره جایگزین آنها خواهند شد. بدیهی است ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تائید سازمان سنجش و تائید دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات