نخبگان

اعلام نتایج نهایی ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه تربیت مدرس

اسامی پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۹۷ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست،  فهرست قبولی علمی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ براساس هفت رقم سمت راست شماره ملی و نام پدر آنان در جدول مشخصات قبولی های علمی از لینک ذیل قابل دریافت می باشد:

نتایج نهایی کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه تربیت مدرس

شایان ذکر است پذیرش قطعی قبولی های علمی منوط به احراز رتبه واقع در ۱۵% برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی آنان در زمان دانش آموختگی، تایید صلاحیت عمومی آنان توسط مراجع ذی صالح مربوط و تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و در صورتی که داوطلبی موفق به احراز کلیه شرایط مذکور نشود، ثبت نام مشروط وی لغو و اخراج می شود.

نکات مهم:

۱- ضروری است قبول شدگان علمی محترم در فاصله زمانی ۳ الی ۱۰ شهریوماه ۱۳۹۷ اصل فرم “ج” (گواهی تایید معدل و رتبه مقطع کارشناسی تا پایان نیمسال هشتم تحصیلی) تکمیل و تایید شده توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل خود را که زیر این اطلاعیه قرار گرفته است همراه با اصل فرم شماره “ب” (گواهی تایید معدل و رتبه تا پایان نیمسال ششم تحصیلی) که در زمان ثبت نام تصویر آن را در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) دانشگاه بارگذاری کرده اند با پست پیشتاز به نشانی تهران، تقاطع بزرگراه جلال آل احمد و شهید چمران، دانشگاه تربیت مدرس، مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون، کدپستی ۱۴۱۱۷۱۳۱۱۶ با درج عبارت “مربوط به پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره های کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷” ارسال یا به صورت حضوری به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه (ساختمان آموزش کل- طبقه اول- اتاق ۲۰۷) تحویل و رسید آن را دریافت نمایند.

۲- اطلاعیه رسمی دانشگاه درخصوص نحوه و زمان ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان، احتمال در هفته دوم شهریور ماه سال جاری در بخش آموزش وبگاه دانشگاه به نشانی http://www.modares.ac.ir/edu قرار خواهد گرفت و قبول شدگان ملزم هستند اخبار مربوط به ثبت نام را از طریق وبگاه فوق پیگیری و در موعد مقرر مراحل ثبت نام را انجام دهند و دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی به آنان از طرق دیگر ندارد. عدم ثبت نام قبولی های علمی در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

۳- در صورت انصراف قبولی های علمی و همچنین امکان پذیرش در رشته های اعلام نشده یا افزایش ظرفیت پذیرش در رشته های اعلام شده، مراتب متعاقبا در اطلاعیه های بعدی دانشگاه صرفا از طریق بخش آموزش وبگاه دانشگاه به نشانی http://www.modares.ac.ir/edu اعلام خواهد شد، لذا از داوطلبان درخواست می شود اکیدا از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری خودداری نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مسعود
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ ۳:۰۹ ب٫ظ

سلام. چرا نتیجه رشته فیزیولوژی ورزشی اعلام نشده؟