اعلام نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۷ دانشگاه بوعلی همدان

نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه بوعلی سینای همدان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، بر اساس اعلام این دانشگاه، بررسی پرونده های پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه بوعلی همدان در سال ۱۳۹۷ بر اساس آیین نامه این پذیرش و با نظر گروه های آموزشی دانشگاه و تایید شورای دفتر انجام شد.

  • دانشجویانی که در سایر دانشگاه ها پذیرش شده اند و یا به هر دلیلی قصد استفاده از این تسهیلات در دانشگاه بوعلی سینا را ندارند حداکثر تا تاریخ ۱۷ مردادماه ۱۳۹۷  فرصت دارند فقط بصورت کتبی انصراف خود را روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۲-۱۰ به دفتر هدایت استعدادهای درخشان  ارائه نمایند
  • دانشجویان پذیرفته شده از سایر دانشگاه ها حداکثر تا تاریخ ۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ نسبت به تهیه نامه تاییدیه رتبه از دانشگاه محل تحصیل خود اقدام نمایند.
  • پس از تایید نهایی از طرف سازمان سنجش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری پذیرفته شدگان با مراجعه به دفتر در بازه زمانی ثبت نام که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز (فرم های مربوط به صلاحیت عمومی و …) اقدام نمایند.
  • این پذیرش قطعی و نهایی نمی باشد و  فقط در صورت امکان ثبت در پرتال سازمان سنجش در مهلت مقرر و با تایید سازمان سنجش و وزارت علوم تحقیقات و فنآوری  رسمیت و قطعیت می یابد.

دریافت اسامی پذیرفته شدگان اولیه بدون آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ دانشگاه بوعلی سینا 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات