پارسه
نوگام
مدرسان شریف
عالم زاده

امروز؛ آخرین مهلت جدیدالورودهای ارشد ۹۷ برای استفاده از تسهیلات بنیاد نخبگان

دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد فقط تا امروز ۳۰ مهر ۹۷ فرصت دارند با مراجعه به وبگاه بنیاد ملی نخبگان برای استفاده از تسهیلات دانشجویی این بنیاد ثبت نام کرده و تشکیل پرونده دهند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان هر یک از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در «شیوه‌نامه اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷» هستند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.
ثبت‌نام دانشجویان نوورود دانشگاه‌ها (ورودی مهرماه ۱۳۹۷ در مقاطع تحصیلی مختلف) از اول مهرماه ۹۷ آغاز شده و فرصت نهایی آنان برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست، امروز سی‌ام مهر ماه سال می‌باشد. ضروری است دانشجویان متقاضی، اطلاعات خود را به همراه تصاویر مدارک مربوط، در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir بارگذاری یا به‌روزرسانی کنند و پس از آن، گزینه «درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از تسهیلات دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها»ی سامانه انتخاب نمایند. این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
گفتنی است ثبت‌نام دانشجویان سال‌های دوم و بالاتر دانشگاه‌ها پیش از این صورت گرفته و فرایند مربوط پایان یافته است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ali
مهر ۳۰, ۱۳۹۷ ۲:۳۷ ب٫ظ

فارغ التحصیلان ممتاز نفر اول مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد که در حال حاضر در مقطع ارشد به تحصیل مشغولند شامل این طرح میشوند؟