انتشار جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۹۷ علوم پزشکی

اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ وزارت بهداشت منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور بدین شرح می باشد:

در این آزمون از ۵۶۳۸۱ نفر داوطلب حاضر در جلسه آزمون، حدود ۶۳۱۰ نفر در دوره های روزانه (رایگان)، شهریه پرداز و استعداد درخشان (با آزمون و بدون آزمون پذیرفته شده اند. کلیه پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام براساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق زمانبندی اعلام شده در سایت دانشگاه پذیرفته شده، جهت ثبت نام به آموزش آن دانشگاه مراجعه نمایند.

نظر به اینکه کلیه دانشگاه ها زمان و نحوه ثبت نام را در سامانه اینترنتی خود اعلام می نمایند، لذا پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه، ملزم به مراجعه به سامانه های مذکور جهت اطلاع از زمان، مکان و نحوه ثبت نام می باشند.

بر اساس آئین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

مدارک ثبت نام مورد نیاز می بایست به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورت محرز شدن الف-عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب، ب۔ واجد شرایط نبودن فرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوطه، ج -مغایرت و عدم صحت مدارک، د- مغایرت اطلاعات اعلام شده، از ادامه تحصیل فرد ممانعت به عمل آمده و ضمن لغو قبولی فرد طبق مصوبات هنیت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با داوطلب برخورد خواهد شد.

الف- مدارکی که باید توسط پذیرفته شدگان سهمیه آزاد ارائه شود:

۱- شش قطعه عکس ۴*۳

۲- اصل و کپی از کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات)

۳- اصل و کپی دانشنامه کارشناسی و ریزنمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد. لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر بایستی تا تاریخ ۹۷/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند. بدیهی است در صورت عدم فراغت از تحصیل مسئولیت عواقب بعدی بعهده دانشجو خواهد بود. در صورت وجود این موارد، از ثبت نام فرد جلوگیری بعمل خواهد آمد و مشمول محرومیت یکساله خواهند شد.

۴- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدارکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان می باشد.

۵- اصل و کپی گواهی پایان یا معافیت از طرح برای فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی.

۶- اصل و کپی گواهی بایان یا معافیت از طرح برای فارغ التحصیلان رشته های پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، فوریتهای پزشکی، پرستاری دندانپزشکی و بهداشت دهان که جزء یکی از ۳ گروه زیر می باشند:

۱-۶ افرادی که قبل از تاریخ ۹۵/۱۱/۰۱ فارغ التحصیل شده اند.

۲-۶ افرادی که بعد از تاریخ ۹۵/۱۱/۰۱ فارغ التحصیل شده و در آزمون سال ۹۶ شرکت نموده اند.

۳-۶ اتباع خارجی دارای شناسنامه ایرانی در زمان فارغ التحصیلی

۷- مدارک و مستندات ۲ سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی (سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی باشد) برای کلیه پذیرفته شدگان ۵ رشته: مدیریت پرستاری، پرستاری مراقبت های ویژه، رشته پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان، پرستاری اورژانس و تکنولوژی گردش خون

مدارک مورد نیاز برای سهمیه رزمندگان

۱- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف

۲- اصل وکپی مدارک نشاندهنده وضعیت داوطلب جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران.

تذکر بسیار مهم: در صورتی که در هر مرحله قبل از یا حین یا بعد از تحصیل مشخص شود فرد پذیرفته شده با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران، واجد شرایط نبوده، ضمن لغو قبولی، طبق ضوابط عمل خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان دانشگاه های علوم پزشکی بقیه ا… و ارتش

۱- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف

۲- اصل حکم کارگزینی یا مدرکی که نشاندهنده وضعیت استخدام (رسمی، پایور) می باشد. مدرک ارائه شده می بایست در سال۹۶ صادر شده باشد.

مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان

۱- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف (این پذیرفته شدگان نیاز به ارائه طرح نیروی انسانی ندارند)

۲- نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر براساس آئین نامه “تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب ۸۹/۱۰/۲۱”

تذکرات مهم:

۱- عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان طی تاریخ های مقرر در دانشگاه به منزله انصراف بوده و هیچ گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.

۲- پذیرفته شدگانی که پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند یا جهت ثبت نام مراجعه ننمایند، حق شرکت در آزمون ورودی سال بعد وزارت بهداشت برای این مقطع را ندارند. البته پذیرفته شدگان دانشگاه هایی که بصورت شهریه ای پذیرفته شده اند مشمول این بند نمی شوند.

۳- داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت و درمان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل می باشند و در صورت محرز شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولی آنها در رشته های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی می شود.

۴- کلیه پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان از طریق وارد نمودن کد رهگیری نتیجه را مشاهده خواهند نمود.

تذکر مهم: کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون که از طریق دانشگاه جهت استفاده از این تسهیلات معرفی شده و در آزمون شرکت نموده اند دقت نمایند از فرصت یکبار خود استفاده کرده اند و دیگر مجاز به استفاده از این سهمیه نمی باشند.

۵- پذیرفته شدگان دقت نمایند کلیه این افراد در اولین اولویت انتخابی که حائز شرایط پذیرش از نظر علمی شده اند، پذیرش گشته اند. بدیهی است بسیاری از پذیرفته شدگان در اولویت های بعدی خود، بعد از محل پذیرش کنونی، ممکن است حائز رتبه خوب باشند. لذا تاکید می گردد جابجایی در اولویت های رشته محل بعدی، امکان پذیر نمی باشد.

۶- یکی از شرایط پذیرش در سهمیه های رزمندگان و ایثارگران و استعدادهای درخشان با آزمون کسب حدنصاب لازم می باشد، لذا در صورتی که داوطلبان این سهمیه ها حد نصاب لازم را کسب نکرده، حائز شرایط پذیرش در این سهمیه نبوده است. البته ممکن است به دلیل اینکه نفرات بالاتر این سهمیه حائز نمرات بالاتر بوده و ظرفیت تکمیل شده است، تعدادی از متقاضیان این سهمیه ها علی رغم کسب حدنصاب، جزء پذیرفته شدگان قرار نگرفته باشند.

۷- افرادی که مجاز به انتخاب محل شده و انتخاب محل خود را انجام داده اند، مجددا کارنامه ای در رابطه با رشته محل هایی که انتخاب کرده اند دریافت می کنند که جایگاه داوطلب را در کلیه دانشگاه های انتخابی اش در مقایسه با سایر افرادی که این دانشگاه را انتخاب کرده اند نشان می دهد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۷ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فائزه
مهر ۵, ۱۳۹۷ ۱:۱۸ ب٫ظ

از قبولی های شهید بهشتی کسی هست پیش ثبت نام انجام داده باشه.سایت برای من باز نمیشه باید چکارکنم دانشگاه هم زنگ میزنم کسی نیست جواب لطفا هرکی میدونه جواب بده

پونه
مهر ۵, ۱۳۹۷ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  فائزه

سلام من مهندسی معماری قبول شدم بهشتی من ک راحت باز شد صفحم

Paripearl
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

آیا کسی اطلاع داره که اگه قبل از شروع طرح کنکور داده باشیم و بعدش طرحمونو شروع کرده باشیم..میتونیم مجدد سال بعد کنکور بدیم یا نه؟

رویا
مهر ۳, ۱۳۹۷ ۹:۲۳ ق٫ظ

سلام .دوستان کسی میدونه تاریخ ثبت نام غیرحضوری دانشگاه شهیدبهشتی ازکی شروع میشه؟

فائزه
مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

سلام بله پنجم و ششم مهر ثبت نام اینترنتی هست هفتم هم ثبت نام حضوری.مدارک رو هم داخل سایت شهید بهشتی زدن

fateme
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۴:۰۹ ب٫ظ

ببخشید دانشگاه علوم پزشکی تهران ثبت نام چه موقس؟هفته دوم مهر ماه یا۷مهر؟

پونه
مهر ۵, ۱۳۹۷ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  fateme

از ۷ مهر

مرضیه
مهر ۷, ۱۳۹۷ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  fateme

من که امروز نتونستم ثبت نام کنم، وقتی مدارک اسکن شده رو میخوام آپلود کنم نمیشه واسه شما هم همینطوره؟

سارا
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۷:۳۷ ق٫ظ

دوستان ببخشید اطلاع دارید ثبت نام اینترنتی و حضوری دانشگاه علوم بهزیستی از کی شروع میشه؟ توی سایتش نزده بود. ممنون میشم پاسخ بدید

سولی
مهر ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

چه رشته ای هستین؟

فرشته
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۰:۰۲ ق٫ظ

سلام
ثبت نام دانشگاه شاهد کی انجام میشه ?
سایتش اعلام نکرده

سیما
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۹:۲۴ ب٫ظ

بچه ها این کارنامه ای که زده دو تا ستونه اولی رتبه ما توی اون دانشگاه دومی زتبه در سهمیس
ولی من جایی که قبول شدم رتبه من توی اون دانشگاه بازم ببشتر از رتبه من توی سهمیس
پس چطوری قبول شدم؟
و اینکه حتی ازاد هم برام رتبه توی دانشگاه ببشتره
کسی اطلاع داره چطوریه؟

آوا
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۴:۵۶ ب٫ظ

ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی تهران از کی شروع میشه؟

بیتا
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  آوا

تو سایتش زده قسمت معاونت دانشجویی

آوا
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

سلام ،نگاه کردم نبود :(

بیتا
مهر ۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  آوا

معاونت اموزشی حواسم نبود نوشته ۷مهر

fateme
مهر ۲, ۱۳۹۷ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

بیتا جون زده هفته دوم مهر ماه که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟