تشکیل کارگروهی ویژه برای بررسی اعتراضات شهریه دروس جبرانی دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اعتراضات دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه درباره شهریه دروس جبرانی گفت: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده تا عدم عدول از مصوبات و همچنین نرخ شهریه دریافت شده را دقیقاً‌ بررسی کند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره اعتراضات دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه درباره شهریه دروس جبرانی گفت: دریافت این شهریه مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران بوده است و مسئولین و مدیران این دانشگاه باید طبق مصوبه آن را عملی کنند.

وی افزود: هم‌اکنون کارگروهی برای بررسی جوانب مختلف این اعتراضات بررسی شده تا اعضای این کارگروه عدم عدول از مصوبات هیأت امنای دانشگاه تهران را بررسی کنند. برهمین اساس ممکن است کلاس‌هایی که نباید برگزار می‌شد، اجرا شده است یا اینکه شهریه اعلامی فراتر از شهریه دریافتی از دانشجو و برخلاف مصوبات هیأت امنا بوده باشد.

رئیس دانشگاه تهران گفت: تصور می‌کنم با بررسی‌های انجام شده توسط اعضای این کارگروه بسیاری از دغدغه‌های دانشجویان معترض مرتفع خواهد شد.

نیلی احمدآبادی گفت: مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران مربوط به سال ۸۸ بوده که تاکنون هم اجرایی شده اما تعدادی از دانشکده‌ها متأسفانه شهریه دروس جبرانی را به دانشجویان در زمان مشخص اعلام نکردند و همین عدم اطلاع‌رسانی به موقع مشکل‌ساز و موجب شائبه شده است.

وی در پایان گفت: برخی دانشکده‌های دانشگاه تهران می‌توانستند برخی دروس جبرانی را برگزار نکنند و یا اینکه شهریه مازادی را دریافت نکنند اما بهتر است تا زمان برگزاری نهایی این کارگروه ویژه کمی منتظر بمانیم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات