آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ از هفته آینده

ثبت‌ نام کنکور ارشد ۹۸

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز جمعه ۱۶ آذر آغاز می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از هفته آینده جمعه ۱۶ آذر آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۲۵ این ماه ادامه دارد. داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون از این روز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ‌www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روز پنج‌شنبه پنجم و جمعه ششم اردیبهشت ماه سال ۹۸ به صورت همزمان در ۵ گروه آزمایشی مختلف برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سارا
آذر ۲۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

سلام
لطفا راهنمایی کنید
طبق اطلاعیه سازمان سنجش کسانی که در کنکور ارشد ۹۷ شرکت کرده‌اند و پذیرفته شدن چه ثبت نام کرده باشند و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه شرکت در آزمون ارشد ۹۸ را ندارند آیا این قانون برای دانشگاه آزاد هم هست ؟ من سال ۹۷ دانشگاه غیر انتفاعی قبول شدم ولی ثبت نام نکردم و آزاد هم قبول نشدم حالا امسال فقط میخوام آزاد انتخاب رشته کنم و از جایی که آزمون سراسری و آزاد ادغام شده من میتونم برای کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام کنم و فقط میخوام برای دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنم
مشاوران عزیز لطفا راهنمایی کنید
این سوال شاید سوال خیلی از داوطلبان باشد

پاسخگوو?
دی ۱۱, ۱۳۹۷ ۲:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
بله میتونید، هیچ مشکلی نداره

حتی اگر ثبت نام هم میکردید، میتونستید!

فقط کسانی که روزانه قبول شدند یکسال نمیتونن روزانه شرکت کنن( یعنی حتی اونها هم میتونن آزاد و عید انتفاعی و شبانه شرکت کنن)