نخبگان

کاهش ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران از سال آینده

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: به‌منظور ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های آموزشی از سال تحصیلی آینده در مقطع کارشناسی ارشد کاهش ظرفیت خواهیم داشت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر امیرعلی سهراب پور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به تشریح عملکرد معاونت آموزشی از مهر ۹۶ تا مهر ۹۷ پرداخت و گفت: عملکرد معاونت آموزشی بر مبنای برنامه ۴ ساله و در محورهای ارتقا زیرساخت‌های آموزشی، ارتقا کیفی آموزش، ساماندهی خدمات آموزشی، اعتلای اخلاق حرفه‌ای، بین‌المللی سازی، مجازی‌سازی و تحول و نوآوری در آموزش پزشکی ارائه می شود.

سهراب پور با اشاره به برنامه‌های معاونت آموزش در حوزه ارتقا کیفی آموزش گفت: در این زمینه مرکز مطالعات و توسعه آموزش فعالیت‌های بسیاری را انجام داده است که یکی از آن‌ها،  حمایت از طرح‌های توسعه‌ای مبتنی بر حل مشکلات دانشگاه است و از آذر ۹۷ تاکنون ۱۱ طرح توسعه‌ای آموزشی به تصویب رسیده است. افزون براین کارگاه‌های متعدد توانمندسازی به همت این مرکز برگزارشده که یکی از آن‌ها کارگاه نیمه مجازی برای بیش از ۶۰۰ نفر از مدیران مراکز و دفاتر توسعه سراسر کشور است.

وی از کاهش ظرفیت پذیرش در مقاطع تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: به‌منظور ارتقا کمی و کیفی برنامه‌های آموزشی از سال تحصیلی آینده در مقاطع PhD و کارشناس ارشد کاهش ظرفیت خواهیم داشت.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات