آغاز فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ از ۲۸ بهمن

تمدید ثبت نام ارشد ۹۸ - ۹۹

فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ۲۸ بهمن آغاز می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مهر، مرحله اول ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۶ آذر شروع شد و ۲۵ آذر پایان یافت.

اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در این بازه زمانی در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ ثبت نام کردند، از ۲۸ بهمن تا اول اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

همچنین به منظور ارائه تسهیلات برای افراد علاقه مند به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ که در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۵ آذرماه موفق به ثبت نام نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده تا از ۲۸ بهمن تا اول اسفند ۹۷ نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۵ آذر ۹۷ تعداد ۴۵۷ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام کرده اند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال ۹۸ برگزار می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۸ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
رضا خیری مطلق
بهمن ۲۳, ۱۳۹۷ ۶:۱۲ ب٫ظ

من کارشناسی ارشد پژوهش هنر را سال ٩٧ گرفتم، علاقمند به تحصیل در رشته کارشناسی ارشد علوم سیاسی هستم، آیا امکان ثبت نام دارم؟

بهار علیزاده
بهمن ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

سلام کسانی ک کنکور ارشد ۹۷ در یکی از دانشگاههای دولتی و روزانه قبول شدن ولی ثبت نام نکردن ایا میتوانن کنکور ارشد ۹۸ شرکت کنن؟؟

دان
بهمن ۱۴, ۱۳۹۷ ۵:۰۵ ب٫ظ

هر کس توی دوره ی روزانه ۹۷ ( توجه بفرمایید فقط و فقط دوره ی روزانه ) قبول شده ولی نرفته ، از کنکور سال ۹۸ محروم هست
و نمیتونه ثبت نام کنه ( طبق چیزی که تو دفترچه ثبت نام ارشد ۹۸ نوشته ) .

متاسفانه این محدودیت رو به هیچ عنوان هم نمیشه دورش زد .

محمد
بهمن ۱۵, ۱۳۹۷ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دان

اگه فقط روزانه مجاز شدی ولی بعدش انتخاب رشته نکردی موردی نیست….ولی اگه مجاز شدی و انتخاب رشته کردی و نرفتی محرومی از کنکور سال بعد…حالا باز هم توی یکی از پست های پربازدید همین سایت مثلا «مشاوره برای آزمون ارشد» سوالت رو بپرس که مشاورهای سایت جواب بدن و دقیقش رو بگن بهت

F.z
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

با سلام، ارشد را ثبت نام کردم، میخوام تغییر رشته بدم این
فرصت مجدد ۲۸ بهمن، امکانش هست برای تغییر رشته، لطف
کنید به غیر از ویرایش اطلاعات و ثبت نام این امکان را
فراهم کنید که بتوان تغییر رشته هم داد، با تشکر، ممنون میشم

Reyhan
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

امکان ویرایش اطلاعات هم هست؟

محمد
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Reyhan

آره

سجاد
بهمن ۱۴, ۱۳۹۷ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  Reyhan

بله