ظرفیت ۸هزار نفری کارشناسی ارشد ۹۸ دانشگاه تهران

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: در دوره کارشناسی ارشد ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال ۹۸ همانند سال گذشته افزایش نخواهد یافت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر حسین حسینی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر و با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه تهران برای دوره دکتری در سال آینده ثابت مانده است، گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در سال آینده در اغلب رشته‌های دکتری مشابه سال گذشته است و حدود ۱۵۰۰ نفر با در نظر گرفتن پردیس‌ها دانشجوی دکتری پذیرش خواهیم داشتیم که این وضعیت در سال ۹۸ نیز تغییری نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: در دوره کارشناسی ارشد نیز ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال آینده همانند سال گذشته افزایش نخواهد یافت و دانشگاه تهران سالیانه حدوداً ۸ هزار دانشجو در این دوره پذیرش می‌کند.

 معاون آموزشی دانشگاه تهران همچنین با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد در سال جاری گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط دانشگاه‌های سطح یک، به‌ویژه دانشگاه تهران برای اصلاح آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان و در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد، با اخذ مجوز از شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۹۷ ، ظرفیت پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد از ۲۰ به ۴۰ درصد افزایش یافت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محسن
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

رشته ما از ۱۲ نفر شده ۱۰ نفر

مجید خداویسی
اسفند ۱۷, ۱۳۹۷ ۱:۵۵ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
لطفا تعداد ثبت نام کنندگان کنکور ارشد علوم جغرافیایی سال ۹۸ چقده
؟