پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۸ دانشگاه باهنر کرمان 

کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 - 99 باهنر کرمان

دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر دارد در رشته هایی که دانشجوی کارشناسی ارشد روزانه پذیرش دارد، از میان متقاضیان واجد شرایط برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ به صورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو نماید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، جزییات پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۸-۹۹ به شرح زیر می باشد:

ثبت نام ارشد بدون کنکور ۹۸ دانشگاه باهنر

داوطلبان برای ثبت نام باید به آدرس اینترنتی http://talent.uk.ac.ir مراجعه نمایند و پس از دریافت فرم آن را تکمیل کرده و به همراه دیگر مدارک درخواستی تا تاریخ ۹۸/۰۱/۳۰ به نشانی کرمان- دانشگاه شهید باهنر کرمان – مرکز استعدادهای درخشان – صندوق پستی ۷۶۱۶۹۱۳۳ ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاهدارند و یا شخصاً مدارک را به دفتر هدایت استعدادهای درخشان تحویل نمایند. نوشتن عنوان مربوط به پییر بدون آزمون کارشناسی ارشد، بر روی پاکت الزامی میباشد.

شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه باهنر

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه باهنر کرمان بر اساس آئین نامه پذیرش کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان به شرح زیر است:

۱- دانشجویان پانزده درصد برتر و ده درصد بعدی دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشجویان ده درصد اول سایر دانشگاه ها که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی سه چهارم واحدهای درسی را گذرانده و حداکثر پس از هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه باهنر کرمان

۲- دانشجویان بایستی در بازه زمانی ۱۳۹۷/۷/۱ لغایت ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند.

۳- برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی دانشجویی با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم تحقیقات و فناوری.

۴- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یکبار امکان پذیر است.

۵- لازم است دانشجویان پس از تکمیل و تایید فرم، اطلاعات آن را در سامانه گروه هدایت استعدادهای درخشان به آدرس http://talent.uk.ac.ir وارد نموده و کد رهگیری را در فرم پرشده درج نمایند. لازم به یادآوری است که به فرم های بدون کد رهگیری ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره ۱: مدارک ارسالی داوطلبان به هیچ وجه مسترد نمی گردد و رشته/گرایش های انتخابی قابل تغییر نمی باشند.

تبصره ۲: پذیرش نهایی متقاضیان بر اساس بررسی مدارک و سوابق تحصیلی صورت می گیرد و به مدارک ناقص و یا دریافت شده پس از تاریخ ذکر شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است تشکیل پرونده هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد و نتیجه گزینش پس از ارزیابی فعالیت ها و سوابق تحصیلی داوطلبین اعلام خواهد شد.

تبصره ۳: رشته های مورد پذیرش تمامی رشته گرایش هایی میباشند که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ در دانشگاه شهید باهنر کرمان در دوره روزانه پذیرش داشته باشد. (جهت اطلاع از رشته های کارشناسی ارشد سال ۹۸ به بخش مربوطه مراجعه نمایید).

تبصره ۴: دانشجویانی که طی شش نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل میباشند و در ترم جاری مشغول به تحصیل در ترم پنجم می باشند؛ معدل و تعداد واحدهای گذرانده خود را تا ترم پنجم وارد نموده و در روزهای ۱۵لغایت ۳۰ تیرماه جهت ویرایش معدل و تعداد واحدها به این گروه مراجعه یا با شماره ۰۳۴۳۱۳۲۳۱۱۶ تماس حاصل نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه باهنر

۱- اصل و کپی فرم پرشده توسط دانشجو که به تأیید بخش، دانشکده و آموزش کل رسیده باشد و کد رهگیری بر روی آن ذکر شده باشد.

۲- کپی تمام صفحات شناسنامه

۳- کپی کارنامه به تفکیک ترم تا شروع ترم هفتم

۴- کپی کارت ملی

۵- فیش پرداختی به مبلغ ۷۲۰۰۰۰ ریال (هفتصد و بیست هزار ریال) به شماره حساب ۲۱۷۷۳۲۳۹۷۰۰۰۶ نزد بانک ملی به نام وزارت امور اقتصاد و دارائی کرمان.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات