نخبگان

انتشار اطلاعیه پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه بجنورد در سال ۹۸

کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 - 99 دانشگاه بجنورد
دانشگاه بجنورد از بین دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور در سال ۹۸، اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید.
به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، داوطلبانی که واجد شرایط استفاده از آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان بوده، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ مدارک لازم را به مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بجنورد (دفتر استعدادهای درخشان) ارسال نمایند.

 

رشته های تحصیلی کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۸ دانشگاه بجنورد 

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

ردیف رشته تحصیلی گرایش
۱ریاضی محض جبر
۲ریاضی محض آنالیز
۳ریاضی محض هندسه(توپولوژی)
۴ریاضی کاربردی بهینه سازی (تحقیق در عملیات)
۵ریاضی کاربردی آنالیز عددی
۶محاسبات نرم ساختارهای جبر منطقی
۷مهندسی کامپیوتر نرم افزار
۹مهندسی برق مخابرات سیستم
۹مهندسی عمران سازه
۱۱مهندسی عمران ژئوتکنیک
۱۱مهندسی عمران آب و سازه های هیدرولیکی
۱۲علوم اقتصادی اقتصاد انرژی
۱۳علوم اقتصادی توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
۱۴علوم اقتصادی برنامه ریزی سیستم های اقتصادی
۱۵علوم اقتصادی اقتصاد نظری
۱۶فیزیولوژی ورزشی فیزیولوژی فعالیت ورزشی محض
۱۷فیزیولوژی ورزشی فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی
۱۹مدیریت ورزشی مدیریت ورزشی راهبردی
۱۹آموزش زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی
۲۱مشاوره مشاوره خانواده
 
به دانش‏ آموختگان برتر دوره کارشناسی که دانشگاه بجنورد را از طریق این فراخوان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب نمایند کمک هزینه تحصیلی اعطا می‏گردد.
 

تسهیلات دانشگاه بجنورد ویژه داوطلبان برتر پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد 

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه بجنورد

به منظور ارتقای کیفیت آموزشی به آن دسته از دانش آموختگان برتر دوره کارشناسی که در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ دانشگاه بجنورد را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از طریق شرکت در فراخوان پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) انتخاب نمایند، تسهیلات ویژه ای به شرح جدول زیر اعطاء میگردد.

 
* کمک هزینه تحصیلی ماهانه ۲۰۰ هزار تومان؛
** کمک هزینه تحصیلی ماهانه ۳۰۰ هزار تومان؛
– کمک هزینه تحصیلی حداکثر به مدت ۲ سال و مادامی که پذیرفته شده، دانشجوی دانشگاه بجنورد باشد، تعلق میگیرد و ادامه آن در نیمسال دوم و به بعد منوط به کسب حداقل معدل ۱۱ و قرار گرفتن دانشجو به لحاظ میانگین کل، جزو ۱۰درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود می باشد.
 

مدارک مورد نیاز و ضروری برای بررسی اولیه درخواست متقاضیان به شرح زیر می‌باشد:

۱) تکمیل و ارسال گواهی احراز رتبه ویژه دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۴ دانشگاه‌ها که تا پایان نیمسال ششم، حداقل   واحدهای درسی‎ را گذرانده و به لحاظ میانگین کل، جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد و در بازه زمانی ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ دانش‎آموخته شده یا خواهند شد؛

۲) تکمیل و ارسال درخصوص بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی متقاضیان (به منظور بررسی درخواست متقاضی، ارسال مدارک مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی دانشجو، الزامی است)؛

۳) ارائه تصویر مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ویژه دانش‌آموختگان که تاریخ دانش ­آموختگی در آن قید شده باشد (از زمان دانش‌آموختگی دانشجو، ‌بیشتر از یکسال نگذشته باشد)؛

۴) تصویر ریزنمرات واحدهای درسی گذرانده شده؛

۵) یک قطعه عکس الصاق شده به گواهی احراز رتبه؛

۶) تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی؛

در صورت لزوم واجدین شرایط پس از بررسی اولیه درخواست‏ های واصله، توسط دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه بجنورد، دعوت به مصاحبه خواهند شد، لذا خواهشمند است از هرگونه مراجعه حضوری خودداری نمایید.
 
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات