پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۸ دانشگاه هرمزگان

کارشناسی ارشد بدون آزمون 98 - 99 دانشگاه هرمزگان

فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه هرمزگان برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان واجد شرایط دانشگاه های سراسری منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه هرمزگان از میان دانشجویان ممتاز کارشناسی ورودی ۹۴ و بعد دانشگاه هرمزگان و سایر دانشگاه های دولتی (دانشجویان دانشگاه های پیام نور، فنی حرفه ای، علمی کاربردی و پردیس های خودگردان شامل این فراخوان نمی شوند) تعداد محدودی را بدون آزمون ورودی جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور می پذیرد.

شرایط لازم کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۸ دانشگاه هرمزگان

شرایط لازم جهت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه هرمزگان بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان به شرح زیر است:

۱- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی سال تحصیلی ۹۴-۹۵ که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحدهای درسی دوره به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی (از مجموع دوره های روزانه و شبانه) خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند.

تبصره: دانشجویانی که در طول شش نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند. به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش می شوند.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه هرمزگان

۲- برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

۳- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه هرمزگان(مجموع روزانه و شبانه) که بر اساس سه چهارم واحدهای گذرانده شده تا پایان نیمسال ششم تحصیلی به لحاظ میانگین کل جزو بیست و پنج درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند نیز مشروط بر اینکه معدل آنها تا پایان ترم ششم حداقل پانزده بوده و از ۹۷/۰ آخرین نفر پانزده درصد اول نیز کمتر نباشد، می توانند در این فراخوان شرکت نمایند. بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان منوط به عدم تکمیل ظرفیت توسط دانشجویان پانزده درصد اول هر یک از آن رشته ها می باشد. (ویزه دانشجویان دانشگاه هرمزگان)

نکات مهم

۱- پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان منحصرا پس از تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور  و هیات مرکزی گزینش دانشجو انجام می‏پذیرد. لذا اطلاعات ارائه شده  توسط متقاضیان براساس آخرین ضوابط ابلاغ شده از سوی وزارت علوم توسط کمیته‏های کارشناسی دانشگاه بررسی گردیده و نتیجه بررسی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد. بدیهی است تکمیل فرم تقاضا و ارائه اطلاعات توسط متقاضی به منزله پذیرش در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون تلقی نمی شود.

۲- در صورت لزوم انجام مصاحبه در برخی از رشته ها، داوطلب می بایست در جلسه مصاحبه حضور بهم رساند. عدم شرکت در مصاحبه به منزله انصراف از ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد تلقی خواهد شد.

۳- داوطلبان در دوره روزانه کارشناسی ارشد پذیرش شده و ادامه تحصیل آنان رایگان خواهد بود.

۴دانشجویان دانشگاه هرمزگان  می بایست فرم تقاضای پیوست را تکمیل نموده ، همراه با سایر مدارک مورد نیاز تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۲/۱۵ به دفتر استعدادهای درخشان تحویل دهند.

۵- متقاضیان سایر دانشگاهها می بایست فرم تقاضای پیوست را تکمیل نموده ، همراه با سایر مدارک مورد نیاز تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۲/۱۵ با پست پیشتاز به نشانی بندرعباس، دانشگاه هرمزگان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دفتر استعدادهای درخشان ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگه دارند. لطفا روی پاکت عنوان (پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ۹۹-۱۳۹۸) و عنوان رشته حتما ذکر شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه هرمزگان

– فرم تقاضای تکمیل شده

– ریز نمرات دوره کارشناسی تا پایان ترم ششم برای ورودی های مهر ۹۴

– ارائه گواهی برای دارندگان شرط ۲ در صورت وجود

– رزومه علمی و مستندات فعالیت های پژوهشی

 – کپی شناسنامه و کارت ملی

– اصل فیش واریزی به مبلغ یک میلیون ریال (۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال) بابت حق ثبت نام به حساب شماره ( IR680100004001094903025322) بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه هرمزگان با شناسه واریز (۳۳۹۰۹۴۹۶۲۱۲۲۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۲۲۳۱۰). درج شناسه واریز الزامی می باشد و به فیشهایی که شناسه واریز ندارند ترتیب اثر داده نخواهد شد. خواهشمند است واریز پول به این شماره حساب بعد از پایان اسفند ماه جاری و فقط در سال ۱۳۹۸ صورت پذیرد.  

 

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه هرمزگان

مهندسی عمران- سواحل، بنادر و سازه های دریایی

ژئوفیزیک- زلزله شناسی

مهندسی عمران- ژئوتکنیک

ژئوفیزیک- ژئومغناطیس

مهندسی عمران- سازه

فیزیک- اپتیک و لیزر

مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی

شیمی-شیمی آلی

مهندسی مکانیک- ساخت و تولید

شیمی-شیمی تجزیه

مهندسی کامپیوتر- هوش مصنوعی و رباتیکز

زیست شناسی دریا-جانوران دریا

 

 

مهندسی شیمی- پدیده های انتقال

زیست شناسی دریا-بوم شناسی دریا

مهندسی صنایع- بهینه سازی سیستمها

زیست شناسی دریا-گیاهان دریا

مهندسی برق- کنترل

زیست فناوری – دریا

مهندسی برق- الکترونیک دیجیتال

محیط زیست دریا

مدیریت صنعتی- تحقیق در عملیات

علوم و مهندسی شیلات-تکثیر و پرورش آبزیان

مدیریت صنعتی- مدیریت کیفیت و بهره وری

علوم و مهندسی شیلات-بوم شناسی آبزیان

مدیریت دولتی- توسعه منابع انسانی

مدیریت و کنترل بیابان

مدیریت کسب و کار- استراتژی

علوم و مهندسی آبخیزداری- مدیریت حوزه های آبخیز

مدیریت بازرگانی- بازاریابی

 علوم و مهندسی آبخیزداری- سیلاب و رودخانه

مدیریت بازرگانی- استراتژیک

علوم و مهندسی آبخیزداری- حفاظت آب و خاک

برنامه ریزی آمایش سرزمین

علوم و مهندسی آبخیزداری- آبخیزداری شهری

طبیعت گردی

علوم و مهندسی آب – آبیاری و زهکشی

آب و هوا شناسی- تغییر اقلیم

علوم و مهندسی باغبانی – درختان میوه

پژوهش علوم اجتماعی

علوم و مهندسی باغبانی – سبزی ها

روانشناسی عمومی

علوم و مهندسی باغبانی – گیاهان زینتی

تحقیقات آموزشی

علوم و مهندسی باغبانی – تولید محصولات گلخانه ای

مشاوره خانواده

علوم و مهندسی باغبانی – گیاهان دارویی

آمار ریاضی

 

ریاضی محض- جبر

 

ریاضی محض- آنالیز

 

ریاضی محض- هندسه (توپولوژی)

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات