پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه هنر تهران در سال ۹۸

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه هنر تهران 98 - 99

اطلاعیه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت بدون آزمون ویژه سهمیه استعدادهای درخشان دانشگاه هنر برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس این اطلاعیه، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه هنر صرفا در رشته های (مرمت اشیا، فرهنگی و تاریخی / مرمت و احیا، بناها و بافتهای تاریخی گرایش میراث شهری / مرمت و احیا، بناها و بافتهای تاریخی گرایش میراث معماری / مطالعات موزه ) می باشد.
این دانشگاه برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از بین دانشجویان پانزده درصد برتر دانشگاه هنر و رتبه های اول و دوم دانشگاه های ذیل، در مقطع کارشناسی ارشد “ در صورت واجد شرایط آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان بودن “ دانشجو می پذیرد.

شرایط متقاضیان ارشد بدون کنکور ۹۸ دانشگاه هنر تهرانزمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه هنر تهران

۱ـ دانشجویان دانشگاه هنر مقطع کارشناسی که پس از گذراندن شش نیمسال با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند می توانند متقاضی پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مذکور باشند.

۲ـ دانشجویان رتبه اول و دوم سایر دانشگاه های ذیل به شرط حضور در بین پانزده درصد اول که پس از گذراندن شش نیمسال با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند نیز می توانند متقاضی پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مذکور باشند.

دانشگاه های سطح ۱

صنعتی اصفهان ـ صنعتی امیرکبیر ـ صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ـ صنعتی شریف ـ علامه
طباطبائی ـ علم و صنعت ایران ـ اصفهان ـ تبریز ـ تهران ـ شهید بهشتی ـ شیراز ـ فردوسی
مشهد

دانشگاه های سطح ۲

علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ـ صنعتی بابل ـ صنعتی سهند تبریز ـ ارومیه ـ الزهراء ـ
بوعلی سینا ـ بیرجند ـ خوارزمی ـ رازی ـ زنجان ـ سیستان و بلوچستان ـ شهید چمران اهواز ـ
شهید باهنر کرمان ـ کاشان ـ گیلان ـ یزد

دانشگاه های هنر

هنر اصفهان _ هنر اسلامی تبریز _ هنر شیراز _ مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی

۳ـ دانشجویان متقاضی می بایست حداکثر در ۸ نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده باشند یا شوند.

۴ـ با توجه به آئین نامه مربوطه پذیرش صرفا برای سال تحصیلی پس از دانش آموختگی و برای یک بار امکان‌پذیر می باشد.

(صرفا فارغ التحصیلان سال تحصیلی ۹۷-۹۸ می توانند در این فراخوان شرکت کنند)

سایر موارد:

۱ـ پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط ، فقط در قالب جدول ذیل امکانپذیر خواهد بود :

ردیف

رشته تحصیلی ـ گرایش کارشناسی ارشد مورد تقاضا

کارشناسی واجد شرایط

۱

مرمت اشیا، فرهنگی و تاریخی

مرمت آثار تاریخی

۲

مرمت و احیا، بناها و بافتهای تاریخی گرایش میراث شهری

مرمت و احیاء بناهای تاریخی ـ مهندسی شهرسازی

۳

مرمت و احیا، بناها و بافتهای تاریخی گرایش میراث معماری

مرمت و احیاء بناهای تاریخی ـ مهندسی معماری

۴

مطالعات موزه

موزه داری

۲ـ ظرفیت پذیرش در هر رشته حداکثر ۱ نفر است و پذیرش قطعی در صورت احراز شرایط و کسب امتیاز مورد قبول از بررسی سوابق علمی ـ پژوهشی و حرفه ای و به تشخیص شورای گروه و با انجام مصاحبه و تائید شورای آموزشی دانشگاه می باشد.

۳ـ پس از پذیرش نهایی ، درخواست تغییر رشته و انتقال بنا بر آئین نامه آموزشی امکان پذیر نمی باشد.

توجه: قطعی شدن پذیرش نهایی هر یک از منتخبین منوط به تائید سازمان سنجش آموزش کشور و احراز صلاحیت عمومی از سوی هیئت مرکزی گزینش دانشجو سازمان سنجش خواهد بود و تا قبل از اعلام سازمان فوق هیچ حقی جهت داوطلبان متصور نمی باشد.

۴ـ دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته بنا بر آئین نامه استعداد درخشان وزارت علوم حق شرکت در فراخوان را ندارند.

مدارک لازم جهت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه هنر تهران

ـ تکمیل فرم تقاضای پذیرش

ـ تکمیل گواهی معدل

ـ تصویر ریزنمرات کارشناسی پیوسته

ـ تصویر صفحه اول شناسنامه ، صفحه توضیحات و کارت ملی

ـ یک قطعه عکس ۳×۴با درج مشخصات داوطلب در پشت آن

ـ اصل فیش بانکی به مبلغ ۷۰۰/۰۰۰ ریال که در وجه درآمد اختصاصی دانشگاه هنر نزد بانک ملی ، شعبه مرکزی کد ۶۰ به حساب سیبا به شماره ۲۱۷۷۴۱۹۰۰۳۰۰۷ واریز شده باشد. (لازم بذکر است فیش واریزی می بایست به اسم شخص متقاضی باشد)

ضمنا متقاضیان دانشگاه هنر نیاز به ارسال مدارک و واریز وجه ندارند، صرفا چنانچه در فرم های تعیین اولویت رشته، تمایل خود را اعلام نموده اند جهت مصاحبه معرفی می گردند.

ـ چنانچه داوطلب متقاضی شرکت در بیش از یک رشته باشد می بایست بابت هر رشته تحصیلی مدارک ثبت نامی و وجه جداگانه پرداخت و ارسال نماید.

تذکرات مهم

۱ـ در صورت پذیرفته شدن شاغلین سازمان ها و دستگاه های دولتی، ارائه حکم ماموریت، استعفاء، مرخصی بدون حقوق الزامی است.

۲ـ چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام، برگزاری مصاحبه، پذیرش و تحصیل در دانشگاه هنر مشخص گردد که داوطلب دارای هریک از شرایط درج شده در این تقاضانامه نبوده است بلافاصله از ثبت نام، شرکت در مصاحبه، پذیرش و یا ادامه تحصیل وی در هر مرحله ای جلوگیری به عمل آمده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳ـ به مدارکی که از طریق پست پیشتاز ارسال نشود و یا یکی از شرایط اعلام شده را نداشته باشد به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین متقاضی موظف است کلیه مدارک درخواستی را بدون نقص ارسال نماید و دانشگاه موظف به پیگیری کمبود مدارک نخواهد بود. در صورت وجود نقص جهت احراز شرایط تقاضای داوطلب از فرایند بررسی، مدارک خارج شده و هیچ اعتراضی پذیرفته نیست.

۴ـ متقاضیان مدارک مورد نیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری ۹۸/۲/۳۱ به آدرس: تهران، خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخائی، بین تقاطع سی تیر و فردوسی، پلاک ۵۶، دانشگاه هنر، آموزش کل دانشگاه، کد پستی ۱۱۳۶۸۱۳۵۱۸ از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند.

۵ـ مدارک ارسالی و وجه پرداختی در صورت انصراف و یا عدم پذیرش به هیچ عنوان مسترد نمی گردد. لذا توصیه می گردد قبل از واریز هزینه نسبت به مطالعه کامل شرایط، دقت لازم مبذول گردد.

۶ـ ملاک تطبیق شرایط دانشجو با مقررات و ضوابط، آئین نامه های وزارتی و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه هنر است و متقاضی باید از هر حیث خود را با شرایط این دانشگاه تطبیق دهد.

۷ـ چنانچه متقاضی در روز مصاحبه بنا بر هر دلیل غایب باشد، به منزله انصرف از درخواست منظور می گردد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

۸ـ همراه داشتن سوابق تحصیلی، مقاله، پروژه نهایی و …. در روز مصاحبه الزامی است.

۹ـ چنانچه مدارک ارسالی داوطلب در رشته همنام نباشد باطل محسوب می گردد و وجه واریزی مسترد نمی گردد. 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات