فراخوان پذیرش ارشد بدون آزمون ۹۸ دانشگاه زابل 

کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 - 99 دانشگاه زابل

دانشگاه زابل از بین داوطلبان واجد شرایط، برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در ۴۶ رشته دانشجوی کارشناسی ارشد بدون کنکور می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اطلاعیه این دانشگاه، مهلت ارسال مدارک تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ می باشد. علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت فرم های ثبت نام به سایت دانشگاه زابل به آدرس (www.uoz.ac.ir) معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی > مدیریت تحصیلات تکمیلی > پذیرش بدون کنکور مراجعه فرمایند.

ردیف

عنوان رشته

ردیف

عنوان رشته

۱

اقتصاد کشاورزی- سیاست و توسعه کشاورزی

۲۴

علوم و مهندسی آب – آبیاری و زهکشی

۲

اگرواکولوژی

۲۵

علوم و مهندسی آب – سازههای آبی

۳

آگروتکنولوژی- اکولوژی گیاهان زراعی

۲۶

علوم دامی – تغذیه دام

۴

آگروتکنولوژی- فیزیولوژی گیاهان زراعی

۲۷

علوم دامی- تغذیه طیور

۵

انگل شناسی دامپزشکی

۲۸

علوم دامی- ژنتیک و اصلاح دام و طیور

۶

آموزش زبان انگلیسی

۲۹

علوم و مهندسی آب- منابع آب

۷

باکتری شناسی

۳۰

علوم و مهندسی آبخیزداری- آبخیزداری شهری

۸

بیماری شناسی گیاهی

۳۱

علوم و مهندسی آبخیزداری- حفاظت آب و خاک

۹

بیوتکنولوژی کشاورزی

۳۲

علوم و مهندسی باغبانی- تولید محصولات گلخانه ای

۱۰

بیوانفورماتیک

۳۳

علوم و مهندسی باغبانی-گیاهان دارویی

۱۱

بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی

۳۴

علوم و مهندسی شیلات – تکثیر و پرورش آبزیان

۱۲

جغرافیا و برنامه ریزی شهری- آمایش شهری

۳۵

علوم و مهندسی شیلات – فرآوری محصولات شیلاتی

۱۳

جغرافیا و برنامه ریزی روستایی- برنامه ریزی کالبدی فضایی

۳۶

علوم و مهندسی صنایع غذایی- زیست فناوری مواد غذایی

۱۴

جغرافیا و برنامه ریزی روستایی- مدیریت توسعه پایدار
روستایی

۳۷

علوم و مهندسی صنایع غذایی- فناوری مواد غذایی

۱۵

حشره شناسی کشاورزی

۳۸

علوم و مهندسی مرتع- اصلاح و احیای مرتع

۱۶

زبان و ادبیات فارسی

۳۹

علوم و مهندسی مرتع- مدیریت مرتع

۱۷

زبان و ادبیات عرب

۴۰

مدیریت حاصلخیزی و زیست فناوری خاک- شیمی، حاصلخیزی خاک و
تغذیه گیاه

۱۸

زیست شناسی گیاهی- فیزیولوژی

۴۱

مدیریت منابع خاک- منابع خاک و ارزیابی اراضی

۱۹

ژنتیک

۴۲

مدیریت و کنترل بیابان

۲۰

ژنتیک و به نژادی گیاهی

۴۳

مهندسی برق- سیستم های قدرت

۲۱

شیمی آلی

۴۴

مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی- کامپوزیت های
لیگنوسلولزی

۲۲

شیمی تجزیه

۴۵

مهندسی عمران- سازه

۲۳

شیمی فیزیک

۴۶

مهندسی عمران- مدیریت منابع آب

 

شرایط داوطلبان متقاضی ارشد بدون آزمون دوره روزانه دانشگاه زابل در سال ۹۸

۱- حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت دوره روزانه کارشناسی ارشد در هر رشته به دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته (مجموع روزانه و شبانه) به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون با رعایت شرایط ذیل اختصاص می یابد.۷

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل

الف- دانشجوی ترم آخر دانشگاه های دولتی پس از شش نیمسال تحصیلی (با احتساب انواع مرخصی ها) حداقل سه چهارم واحدهای درسی را گذرانده باشد و در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی جز ۱۵ درصد برتر کلاس باشد و حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل گردد.

ب- دانش آموخته دانشگاه های دولتی باشد و سنوات تحصیل متقاضی (با احتساب انواع مرخصی ها و دروس انتقالی از دوره های قبل) از هشت نیمسال تجاوز نکند و در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود جز ۱۵ درصد برتر کلاس باشد.

ج- پذیرش برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است.

د- پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط به تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه می باشد.

تبصره ۱: دانشگاه اختیار دارد متقاضیانی را ک در طول شش نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش کند.

تبصره ۲: چنانچه پانزده درصد برتر دانشجویان حائز شرایط این ماده، به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوط استفاده نکردند یا ظرفیت پانزده درصد دوره کارشناسی ارشد رشته ای تکمیل نشد، در این صورت دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفاً ده درصد برتر بعدی همان دانشگاه، با اولویت رتبه متقاضیان در آن رشته می باشد.

تبصره ۳: دانشگاه اختیار دارد درخواست دانشجویانی ک طول مدت تحصیلشان به دلایلی خارج از اختیار خود (مانند بیماری، ماموریت والدین و یا به دلیل زایمان)، حداکثر دو نیمسال تحصیلی بیش از مدت مجاز مذکور در این آیین نامه بشود را پس از تائید کمیسیون موارد خاص دانشگاه محل تحصیل، برای استفاده از تسهیلات این آیین نامه بررسی کند.

۲- برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم المپیادهای علمی و دانشجوئی با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

۳- تغییر رشته یا محل تحصیل پذیرفته شدگان مجاز نمی باشد.

۴- دانشجویان دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی، غیر دولتی- غیرانتفاعی، علمی و کاربردی و پردیس های بین الملل دانشگاهی مجاز به شرکت در فراخوان نیستند.

تذکر: دانشجویان و دانش آموختگان کارشناسی این دانشگاه که به هر دلیل علاقه ای به ادامه تحصیل در این دانشگاه ندارند (فکر می کنند از طریق آزمون سراسری قطعاً در کد رشته محل دیگری پذیرفته شده و یا می توانند در دانشگاه دیگری پذیرش بدون آزمون شوند و یا اساساً رشته مورد تقاضای ایشان در دانشگاه زابل وجود ندارد) می توانند معرفی نامه ممتازی را از دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه دریافت و شخصاً از طریق مراجعه به سایر دانشگاه ها و همچنین جایابی سازمان سنجش اقدام کنند. این افراد می توانند در جایابی سازمان سنجش دانشگاه زابل را نیز انتخاب کنند، ولی ممکن است ظرفیت دانشگاه قبلاً پر شده باشد. بنابراین ممتازینی که تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ مدارک را ارسال ننمایند، منصرف تلقی شده و مشخصات آنها در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نمی گردد.

۵- اصل رسید بانکی به مبلغ هشتصد هزار ریال (۸۰۰.۰۰۰ ریال) به نام درآمد حاصل از قراردادهای آموزشی دانشگاه زابل به شماره حساب فراگیر ۲۵۶۹۱۰۹۰۰۳ بانک تجارت، قابل پرداخت در کلی شعب بانک تجارت (دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه زابل می بایست پنجاه درصد مبلغ مذکور معادل چهارصد هزار ریال ( ۴۰۰.۰۰۰ریال) پرداخت نمایند.)

مدارک مورد نیاز برای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه زابل

– تکمیل فرم درخواست استفاده از تسهیلات آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان با تعیین اولویت رشته های انتخابی

– گواهی فراغت از تحصیل برای دانش آموختگان و تکمیل فرم شماره ۱ برای دانشجویان نیمسال آخر ک تا ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل (با ذکر رتبه در رشته و ورودی ) خواهند شد.

– تکمیل فرم شماره ۲ برای دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی ناپیوسته مشمول آیین نام پذیرش بدون آزمون (با ذکر رتبه در رشته و ورودی)

– اصل فیش واریزی ب مبلغ ۸۰۰.۰۰۰ریال (دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه زابل می بایست پنجاه درصد مبلغ مذکور معادل چهارصد هزار ریال ( ۴۰۰.۰۰۰ریال) پرداخت نمایند).

– دو قطعه عکس ۳*۴

– کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

بدیهی است تشکیل پرونده هیچ حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد و پذیرش نهایی پذیرفته شدگان منوط به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و احراز صلاحیت عمومی بوده و تا قبل از اعلام سازمان فوق هیچ حقی جهت داوطلب مقصور نمی باشد.

متقاضیان می بایست مدارک و فرم تقاضا تکمیل شده را تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ به آدرس زابل- کیلومتر ۲ جاده بنجار- پردیس جدید دانشگاه زابل- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی – گروه هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه زابل ارسال نمائید.

پذیرش نهایی متقاضیان براساس بررسی مدارک و سوابق تحصیلی صورت می گیرد و مدارک ناقص و یا ارسال شده بعد از تاریخ مذکور مورد بررسی و ارزیابی قرار نمی گیرد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات