انتشار جزئیات پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه اردکان در سال ۹۸

کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 - 99 دانشگاه اردکان

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی پیوسته دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ دانشگاه اردکان منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه اردکان در نظر دارد به استناد آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از بین دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه های سراسر کشور اقدام به پذیرش دانشجو (بدون آزمون سهمیه استعدادهای درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور نماید.

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۸ دانشگاه اردکان

دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی (ورودی نیمسال دوم ۹۳ و نیمسال اول و دوم ۹۴) که حائز یکی از شرایط زیر هستند، میتوانند برای استفاده از مزایای این آئی ننامه درخواست خود را به آموزش دانشگاه اردکان ارائه نمایند.

الف) برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد علمی دانشجویی کشورزمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه اردکان

ب) دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی (با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی) به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند. (اتمام تحصیلات کارشناسی از ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱)

تبصره ۱: دانشجویان مندرج در بند ب که در مدت ۶ نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد پذیرفته خواهند شد. (اتمام تحصیلات کارشناسی تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱)

تبصره ۲: پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه اردکان

۱- فرم های تکمیل شده

۲- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

۳- ریزنمرات تایید شده تا پایان نیمسال ششم

۴- اصل معرفی نامه یا تصویر برابر با اصل شده برای متقاضیان بند الف

۵- سایر مدارک (رزومه علمی بعلاوه مدارک و مستندات مربوط به فعالیتهای پژوهشی)

توضیحات مهم

۱- پذیرش بدون آزمون از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های غیردولتی، غیرانتفاعی، آزاد، پیام نور، نیمه حضوری، جامع علمی کاربردی، مجازی، پردیس های دانشگاهی و دوره های بین الملل و همچنین متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ناپیوسته صورت نمی گیرد.

۲- پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه، پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیتها و سوابق داوطلبین انجام میپذیرد. بدیهی است تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه، هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.

۳- اسامی پذیرفته شدگان همراه با مدارک و مستندات مربوطه برای تطبیق شرایط و اعلام پذیرفته شدگان نهائی، به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

۴- اولویت ادامه تحصیل افراد مشمول آئین نامه در همان رشته تحصیلی میباشد.

۵- پذیرش دانشجویان ممتاز مشمول این آیین نامه، در دوره های تحصیلی بالاتر بصورت رایگان و بدون دریافت شهریه میباشد؛ لذا دانشجویانی که از طریق این تسهیلات در این دانشگاه پذیرفته شوند در صورتی که اقدام به ثبت نام نموده و شروع به تحصیل نمایند در صورت انصراف ملزم به پرداخت هزینه آموزش رایگان نیمسال های ثبت نام شده خواهند بود.

۶- مدارک ارسالی داوطلبان به هیچ وجه مسترد نمیگردد.

۷- انتقالی، میهمانی، تغییر رشته و تغییر گرایش برای دانشجویانی که از طریق آئین نامه استعدادهای درخشان پذیرش بدون آزمون شده اند ممنوع میباشد.

۸- ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی منوط به تائید دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور میباشد. بنابراین دانشگاه اردکان از صدور هرگونه گواهی اشتغال به تحصیل تا دریافت این تائیدیه معذور است.

۹- پذیرش دانشجو بر اساس بررسی مدارک و سوابق داوطلبین صورت میگیرد و در صورت صلاحدید، افراد حائز شرائط برای مصاحبه علمی به دانشکده های مربوطه معرفی میگردند.

۱۰- متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ با پست پیشتاز به نشانی: اردکان، بلوار آیت الله خاتمی (ره)، دانشگاه اردکان، معاونت آموزشی دانشگاه (کدپستی: ۸۹۵۱۸۹۵۴۹۱) ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند.

۱۱- لازم به ذکر است به مدارک ناقص و یا ارسال شده بعد از تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ رسیدگی نخواهد شد.

۱۲- اعلام نتایج در اواخر تیرماه سال ۱۳۹۸خواهد بود.

رشته های تحصیلی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۳۹۸-۹۹ دانشگاه اردکان

ردیف

رشته

گرایش

۱

علوم و مهندسی آبخیزداری

آبخیزداری شهری

۲

علوم و مهندسی آبخیزداری

مدیریت حوضههای آبخیز

۳

علوم و مهندسی آبخیزداری

سیلاب و رودخانه

۴

علوم و مهندسی آبخیزداری

حفاظت آب و خاک

۵

علوم و مهندسی مرتع

اصلاح و احیای مرتع

۶

علوم و مهندسی مرتع

گیاهان دارویی و صنعتی

۷

علوم و مهندسی مرتع

مدیریت مرتع

۸

مدیریت و کنترل بیابان

۹

علوم و مهندسی محیط زیست

ارزیابی و آمایش سرزمین

۱۰

علوم و مهندسی محیط زیست

مدیریت و حفاظت تنوع زیستی

۱۱

علوم و مهندسی محیط زیست

آلودگیهای محیط زیست

۱۲

علوم و مهندسی باغبانی

درختان میوه

۱۳

علوم و مهندسی باغبانی

گیاهان زینتی

۱۴

علوم و مهندسی باغبانی

گیاهان دارویی

۱۵

اقتصاد کشاورزی

اقتصاد منابع طبیعی و محیطزیست

۱۶

اقتصاد کشاورزی

سیاست و توسعه کشاورزی

۱۷

اقتصاد کشاورزی

اقتصاد تولید و مدیریت واحدهای کشاورزی

۱۸

علوم و مهندسی آب

آبیاری و زهکشی

۱۹

زیست شناسی جانوری

سلولی و تکوینی

۲۰

مشاوره

مشاوره مدرسه

۲۱

مشاوره

مشاوره شغلی

۲۲

مشاوره

مشاوره توان بخشی

۲۳

مشاوره

مشاوره خانواده

۲۴

مدیریت دولتی

مدیریت رفتار سازمانی

۲۵

مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی اسلامی

۲۶

روانشناسی

روانشناسی عمومی

۲۷

فقه و مبانی حقوق اسلامی

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات