پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۸ دانشگاه ارومیه

دانشگاه ارومیه جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور سال تحصیلی ۹۸-۹۹ را اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه ارومیه از بین متقاضیان دوره کارشناسی پیوسته در رشته های اعلام شده در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور، بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد از سال تحصیلی ۹۸-۹۹ برای مقطع کارشناسی ارشد با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی در نیمسال ششم از متقاضیان دانشگاه های دولتی به شرح مندرج در این فراخوان پذیرش می نماید.

متقاضیان دانشگاه ارومیه می بایست فرم شماره یک را از سایت دفتر هدایت استعدادهای درخشان دریافت نموده و پس از تکمیل، تا مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ نسبت به تحویل آن به آقای جلیل فرخی در اداره کل آموزش دانشگاه اقدام نمایند.

و متقاضیان سایر دانشگاه بعد از تکمیل مدارک به آدرس دانشگاه ارومیه با پست سفارشی ارسال نمایند.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ارومیه

۱- رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی – دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت، با ارایه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد بدون داشتن شرایط بند ۲ نیز می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

۲- دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته ورودی ۹۴ و نیمسال دوم ۹۳ می توانند نسبت به ارائه فرم درخواست اقدام نمایند.

۳- دانشجویان دوره کارشناسی که پس از گذراندن شش نیمسال با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزء ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

۴- طول دوره تحصیل دانشجو تا فراغت از تحصیل نباید بیش از ۸ نیمسال باشد.

۵- فقط دانشجویان دانشگاه های دولتی می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

۶- دانشجویان متقاضی استفاده از این تسهیلات باید تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند.

تمام رشته وگرایش های انتخاب شده دانشجو باید بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی باشد.

– ارائه درخواست داوطلب به منزله پذیرش قطعی نمیباشد و پذیرش قطعی داوطلبان پس از بررسی و اعلام نتایج نهایی توسط دانشگاه و منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و اسامی پذیرفته شدگان نهایی در نیمه دوم شهریور ماه از طریق سایت دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه اعلام خواهد شد، لذا خواهشمند است از هرگونه تماس غیرضروری و مراجعه به این اداره خودداری گردد.

وجه پرداختی در صورت انصراف و یا عدم پذیرش به هیچ عنوان مسترد نمی گردد. لذا توصیه می گردد قبل از واریز هزینه نسبت به مطالعه کامل شرایط دقت لازم مبذول گردد.

عدم محدویت ادامه تحصیل برای دانشجویان آقا از طرف نظام وظیفه

در صورت پذیرش نهایی متقاضی در دانشگاه ارومیه و درج نام پذیرفته شده در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور توسط دانشگاه متقاضی حق پذیرش از دانشگاه دیگری را ندارد و بعلت اتمام مهلت جایگزینی، حذف نام متقاضی از پورتال سازمان سنجش مقدور نخواهد بود.

مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی به عهده متقاضی بوده و در صورت مغایرت، دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

مدارک لازم فراخوان کارشناسی ارشد بدون کنکور ارومیه

۱- اصل گواهی (در شش نیمسال با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزء ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند) تایید شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل کارشناسی 

۲- ریزنمرات تایید شده کارشناسی تا نیمسال ۶ در یک صفحه (مختص دانشجویان سایر دانشگاه ها)

۳- کپی شناسنامه و کارت ملی (مختص دانشجویان سایر دانشگاه ها)

۴- اصل فیش و کپی فیش واریزی به مبلغ ۶۰۰/۰۰۰ریال (ششصد هزار ریال) به حساب شماره ۰۱۱۰۱۷۸۴۸۴۰۰۴ به نام عواید اختصاصی معاونت آموزشی در بانک ملی شعبه دانشگاه ارومیه. (مختص دانشجویان سایر دانشگاه ها)

۵- دانشجویان سایر دانشگاه‌ها فقط از لیست رشته های فراخوان و گرایش های آنها می توانند درخواست ارائه دهند و دانشجویان دانشگاه ارومیه در همه رشته های مرتبط دانشگاه می توانند درخواست ارائه نمایند. متقاضیان دانشگاه ارومیه باید شخصاً فرم درخواست را از طریق سایت اینترنتی دانشگاه ارومیه یا چاپ و تکثیر معاونت آموزشی دریافت و پس از تکمیل فرم مذکور و تایید تحویل دفتر هدایت استعدادهای درخشان نمایند و متقاضیان سایر دانشگاه ها بعد از تکمیل و تایید فرم توسط مدیریت آموزشی دانشگاه مربوطه به همراه سایر مدارک لازم از طریق پست پیشتاز حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۲/۲۰ به دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه به آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، کیلومتر ۱۱ جاده سرو، پردیس نازلو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، صندوق پستی ۱۶۵ کد پستی ۵۷۵۶۱-۵۱۸۱۸ ارسال نمایند. روی پاکت پستی مشخصات متقاضی درج شود: “مربوط به استعدادهای درخشان جهت ورود به دوره کارشناسی ارشد رشته” می باشم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات