پذیرش ارشد استعداد درخشان ۹۸ دانشگاه شاهد

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شاهد 98 - 99

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۹۸-۹۹ دانشگاه شاهد اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه شاهد از بین دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز و مستعد دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه شاهد و سایر دانشگاه‌ها و بر طبق موارد مندرج در این اطلاعیه و بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان، پس از بررسی مدارک علمی-پژوهشی، انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی جهت دوره روزانه کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۸-۹۹ برای رشته-گرایش‌های مندرج در جدول زیر، دانشجوی کارشناسی ارشد بدون کنکور می­ پذیرد.

رشته های دارای پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه شاهد در سال ۹۸

 

شرایط پذیرش متقاضیان ارشد بدون کنکور ۹۸ دانشگاه شاهد

۱- دارا بودن صلاحیت عمومی جهت ادامه تحصیل بر اساس مقررات دانشگاه شاهد و آیین نامه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

۲- دانشجویان دوره (روزانه و شبانه) کارشناسی پیوسته دانشگاه شاهد و سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی ورودی بهمن ۹۳ (به شرط فارغ التحصیلی تا بهمن ۹۷) و ورودی های مهر و بهمن ۹۴ (به شرط دانش آموختگی تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱) مشروط بر احراز یکی از شرایط زیر:

۱-۲ دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه شاهد و سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی که تا پایان نیمسال ششم تحصیلی سه چهارم از واحدهای درسی (گرد رو به پایین) کل دوره را گذرانده و به لحاظ میانگین کل، جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر طی ۸ نیمسال دانش آموخته شوند.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شاهد

۲-۲ دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه شاهد که تا پایان نیمسال ششم تحصیلی سه چهارم واحدهای درسی کل دوره را گذرانده و جزء ده درصد برتر بعدی، رتبه های بعد از ۱۵درصد ( پذیرش در صورت عدم تکمیل ظرفیت در رشته های انتخابی) باشند.

۳-۲ سایر دانشجویان کارشناسی واجد شرایط برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر مطابق با آیین نامه ارشد استعداد درخشان

تذکـرات مهـم

– تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد مجاز نمی باشد.

– رشته های مندرج در جدول رشته ها نهایی نمی باشد و ممکن است تغییر کند.

– متقاضی موظف است حداکثر تعداد سه رشته/گرایش مورد علاقه در دوره کارشناسی ارشد را به ترتیب اولویت (براساس جدول رشته ها) مشخص نماید.

– درخواست متقاضیان صرفاً در اولویت هایی بررسی می شود که در فرم تقاضا و در زمان ثبت نام اینترنتی انتخاب کرده است، لذا در انتخاب رشته/گرایش دقت کامل صورت پذیرد.

– عدم حضور در مصاحبه صلاحیت های عمومی در تاریخ های اعلام شده از سوی این دانشگاه به منزله انصراف متقاضی تلقی خواهد شد.

– مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام اینترنتی نکرده باشند قابل بررسی نخواهد بود.

– چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق این فراخوان را ندارد یا مغایریتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد، پذیرش دانشجو لغو و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

– بدیهی است تکمیل فرم تقاضانامه و شرکت در این فراخوان هیچگونه حقی برای متقاضی جهت ورود بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۸-۹۹ این دانشگاه ایجاد نمی کند.

– پس از بررسی مدارک ارسالی نتیجه نهایی (پذیرش مشروط) به نحو مقتضی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد. ضرورت دارد پذیرفته شدگان در تاریخی که اعلام خواهد شد برای ارائه اصل مدارک و سوابق تحصیلی خود به دفتر استعداد های درخشان دانشگاه مراجعه نمایند. بدیهی است پذیرش و ثبت نام قطعی منوط به تائید سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراجع ذیصلاح است.

ثبت نام الکترونیکی ارشد بدون کنکور ۹۸ دانشگاه شاهد

متقاضیان باید جهت ثبت نام الکترونیکی تا تاریخ ۹۸/۰۲/۲۸ با مراجعه به سامانه استعداد درخشان به آدرس اینترنتی http://trs.shahed.ac.ir نسبت به انجام ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

فرآیند ثبت نام متقاضیان

* پس از مطالعه فراخوان، آماده سازی مدارک مورد نیاز و تکمیل کاربرگ های مربوط، به آدرس اینترنتی http://trs.shahed.ac.ir سامانه استعداد درخشان دانشگاه مراجعه کنید.

* با وارد نمودن آدرس پست الکترونیکی و کلمه عبور وارد سامانه شده و کلیه مشخصات فردی خود را کامل کنید. در غیر اینصورت هیچ درخواستی بررسی نخواهد شد.

* با کلیک روی قسمت دانلود فایل ها و مدارک کلیه کاربرگ ها را دریافت و تکمیل نمایید.

* در قسمت انتخاب رشته حداکثر سه رشته/گرایش با کد رشته و به ترتیب اولویت انتخاب و تائید کنید (بعد از تایید نهایی رشته انتخابی از سوی متقاضی امکان تغییر وجود ندارد).

* با کلیک روی قسمت بارگذاری مدارک نسبت به بارگذاری مدارک براساس موارد درخواستی اقدام و ثبت نهایی را انجام دهید.
* تصویر واضح تمام صفحات شناسنامه با شماره سریال به انضمام تصویر کارت ملی

* حداقل یک عدد توصیه نامه علمی رسمی، یک نسخه از مقالات منتشر شده در مجلات علمی و پژوهشی، ثبت اختراع یا سایرموارد (درصورت وجود).

* کارنامه تحصیلی دوره کارشناسی به تفکیک ترم های تحصیلی (تعداد واحد، معدل ترم و معدل کل لحاظ شده باشد.)

* تکمیل فرم ثبت نام توسط متقاضی (لازم است فرم را از این سامانه با فرمت wordدریافت نموده و پس از تکمیل، تائید، مهر و امضاء به فرمت pdfتبدیل و بارگذاری نمائید).

* کلیه مدارک لازم را با واضح اسکن نموده و به تفکیک موارد درخواستی در قالب فایل pdfبارگذاری نمائید.

* به مدارک ناقص یا ناخوانا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* آخرین مهلت ارسال مدارک تاریخ ۹۸/۰۲/۲۸ می باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات