نخبگان

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۸ دانشگاه حضرت معصومه

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه حضرت معصومه 98 - 99

دانشگاه حضرت معصومه با انتشار اطلاعیه ای جزئیات پذیرش ارشد بدون آزمون سال ۱۳۹۸ را اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه حضرت معصومه (س) در نظر دارد در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در مقطع کارشناسی ارشد، به صورت بدون آزمون، از میان فارغ التحصیلان در رشته‌های مدیریت و علوم حدیث، در دو رشته مدیریت بازرگانی در شش گرایش بازاریابی، بازرگانی بین المللی، تجارت الکترونیک، مدیریت استرات‍ژیک، بازرگانی داخلی و کارآفرینی و رشته علوم حدیث گرایش نهج‌البلاغه به شرح مندرج در این فراخوان دانشجوی کارشناسی ارشد بدون کنکور می‌پذیرد.

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه حضرت معصومه 

دانشجویان ممتاز که دارای یکی از شرایط زیر باشند می‌توانند از تسهیلات آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان استفاده نمایند:

۱. دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته با رعایت شرایط زیر:

۱.۱ پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل، جزء ۱۵ درصد برتر در بین دانشجویان هم‌رشته و هم‌ورودی خود باشند.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه حضرت معصومه

۱.۲ حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش‌آموخته شوند. (اتمام دوره کارشناسی تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱)

۱.۳ پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش‌آموختگی و صرفاً برای یکبار امکان‌پذیر می‌باشد.

۲. دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شوند دانشگاه می تواند این گروه را خارج از ظرفیت پذیرش کند.

۳. برگزیدگان رتبه‌های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی – دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته‌های مرتبط، با معرفی دبیرخانه المپیاد.

مدارک مورد نیاز ارشد بدون کنکور ۹۸ دانشگاه حضرت معصومه

۱. فرم تکمیل شده بررسی درخواست پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز

۲. تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

۳. یک قطعه عکس ۴×۳

۴. ریزنمرات تا پایان نیمسال ششم به همراه معدل کل

۵. رزومه علمی به علاوه مدارک و مستندات مربوط به فعالیت‌های پژوهشی

۶. اصل رسید بانکی

نحوه ارسال مدارک ارشد بدون آزمون دانشگاه حضرت معصومه 

متقاضیان حائز شرایط باید مدارک درخواستی را حداکثر تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۷ با پست پیشتاز به نشانی قم، بلوار غدیر، روبروی ورزشگاه یادگار امام(ره)، دانشگاه حضرت معصومه(س) صندوق پستی ۱۱۷۹-۳۷۱۹۵ ارسال نمایند.

تذکرات مهم:

۱. براساس آئین‌نامه، مدارک متقاضیانی قابل بررسی خواهد بود که بیش از یکسال از دانش‌آموختگی ایشان نگذشته و تاکنون برای ورود به دوره کارشناسی ارشد از تسهیلات مربوطه استفاده نکرده باشند.

۲. از داوطلبان گرامی درخواست می شود که از مراجعه حضوری خودداری نمایند. ن

۳. دانشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به بررسی پرونده‌هایی که مدارک متقاضی ناقص و یا فرم‌های ارسالی بدون مهر و امضاء باشند، ندارد.

۴. پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی، در مقطع کارشناسی ارشد، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیت‌ها و سوابق داوطلبان و درصورت نیاز مصاحبه انجام می‌پذیرد. بدیهی است ارسال مدارک هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.

۵. اسامی پذیرفته ‌شدگان به همراه مدارک مربوطه برای تطبیق شرایط و اعلام پذیرفته‌شدگان نهایی، به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

۶. متقاضیان پذیرفته شده درصورتیکه پس از ثبت‌نام از تحصیل منصرف شوند ملزم به پرداخت هزینه آموزش رایگان خواهند بود.

۷. پذیرش دانشجویان غیرایرانی، ایرانی انتقالی از دانشگاه های خارج از کشور و دانشجویانی که مدرک خود را از دانشگاه‌های خارج از ایران اخذ نموده اند، در این فراخوان امکان پذیر نیست.

۸. مدارک ارسالی و هزینه ثبت‌نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

۹. دانشگاه صرفاً درخواست دانشجویان دانشگاه‌های دولتی (دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی، پیام‌نور و جامع علمی کاربردی را شامل نمی‌شود) را بررسی خواهد نمود. لذا خواهشمند است دانشجویان سایر دانشگاه‌ها از ارسال فرم درخواست و واریز وجه خودداری نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات