تمرکز دانشگاه امام خمینی قزوین بر افزایش ظرفیت مقطع ارشد

کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 - 99 دانشگاه امام خمینی قزوین

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی گفت: به‌ مرور با کاهش ظرفیت رشته‌های مقطع کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا افزایش ظرفیت خواهیم داشت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

سید ابوالحسن نائینی رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته سال ۹۷ در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، تصویب سند چشم‌انداز دانشگاه بود که مسیر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را در افق ۱۴۰۴ مشخص می‌کند؛ در این سند تمام آنچه دانشگاه باید در سال ۱۴۰۴ به آن دست یابد مانند تعداد دانشجویان، دانشکده‌ها، رشته‌ها و مقاطع تحصیلی و ظرفیت‌ها تعیین شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری تعداد مجلات علمی پژوهشی دانشگاه افزایش یافته و به تازگی یک مجله علمی دیگر در حوزه آینده‌پژوهی در دانشگاه مجوز دریافت کرده است و این برای اساتید و دانشجویان اتفاق خوبی است زیرا می‌توانند مقالات علمی خود را در مجلات تخصصی دانشگاه منتشر کنند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) عنوان کرد: در سال ۹۸ دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به صورت ویژه روی بخش تحصیلات تکمیلی تمرکز خواهد کرد و به مرور با کاهش ظرفیت رشته‌های مقطع کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا افزایش ظرفیت خواهیم داشت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات