نخبگان

دریافت کارت کنکور ارشد ۹۸ از سوی ۴۱۵هزار داوطلب

آخرین مهلت دریافت کارت کنکور ارشد 98

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از ۴۱۵ هزار نفر کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ به همراه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۱ کدرشته برای تمامی دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

وی افزود: از تعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب این آزمون تعداد ۳۰۸ هزار و ۵۴ نفر معادل ۵۰.۱۰ درصد داوطلبان زن و تعداد ۳۰۶ هزار و ۸۲۹ نفر معادل ۴۹.۹۰ درصد داوطلبان مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ فرصت دارند پرینت کارت خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا ساعت ۱۵ امروز سه شنبه ۲۱ خرداد از تعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب ثبت نام کننده در این آزمون تعداد ۴۱۵ هزار و ۵۶۳ داوطلب معادل ۶۷.۵۸ درصد ثبت نام کنندگان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.

توکلی اظهار داشت: با توجه به ثبت نام تعدادی از داوطلبان در کدرشته های دوم (شناور)، در مجموع تعداد ۶۵۵ هزار و ۵۵۲ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ صادر شده است.

وی گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ به همراه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۱ کدرشته، در ۷۷ شهر و ۱۶۲ حوزه امتحانی برگزار می‌شود. در آزمون صبح پنجشنبه ۲۳ خرداد ۲۹۹ هزار و ۵۶۴ داوطلب در ۳۲ کدرشته، در بعدازظهر پنجشنبه ۲۳ خرداد ۸۲ هزار و ۶۷۸ داوطلب در ۶۳ کدرشته و در صبح جمعه ۲۴ خرداد ۲۷۳ هزار و ۳۱۰ داوطلب در ۳۶ کدرشته به رقابت می‌پردازند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات