نخبگان

دریافت کارت کنکور ارشد ۹۸ توسط ۸۸ درصد داوطلبان

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ طی امروز و فردا ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار می شود و بیش از ۸۸ درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه را دریافت کردند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ به همراه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۱ کدرشته برای تمامی دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۱ کدرشته، ۷۷ شهر و ۱۶۲ حوزه امتحانی در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار اولیه از تعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب ثبت نام کننده در این آزمون تعداد ۵۴۲ هزار و ۴۰۳ داوطلب معادل ۸۸.۲۱ درصد ثبت نام کنندگان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.

توکلی اظهار داشت: از تعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب این آزمون تعداد ۳۰۸ هزار و ۵۴ نفر معادل ۵۰.۱۰ درصد داوطلبان زن و تعداد ۳۰۶ هزار و ۸۲۹ نفر معادل ۴۹.۹۰ درصد داوطلبان مرد هستند. با توجه به ثبت نام تعدادی از داوطلبان در کدرشته های دوم (شناور)، در مجموع تعداد ۶۵۵ هزار و ۵۵۲ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ صادر شده است.

وی گفت: در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ نوبت در بعدازظهر پنجشنبه ۲۳ خرداد ۸۲ هزار و ۶۷۸ داوطلب در ۶۳ کدرشته و در صبح جمعه ۲۴ خرداد ۲۷۳ هزار و ۳۱۰ داوطلب در ۳۶ کدرشته به رقابت می‌پردازند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات