انتشار اطلاعیه پذیرش بدون کنکور ارشد ۹۸ دانشگاه مفید

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه مفید 98 - 99

دانشگاه مفید از بین فارغ التحصیلان ممتاز واجد شرایط مقطع کارشناسی، برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد به صورت بدون شرکت در آزمون در سال ۹۸ دانشجو می پذیرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، واجدین شرایط پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور لازم است جهت تکمیل فرم درخواست پذیرش و ارسال مدارک لازم از تاریخ ۱۳۹۸/۲/۲۲ لغایت ۱۳۹۸/۳/۲۵ به سامانه پذیرش دانشجو به نشانی اینترنتی www.azmoon.mofidu.ac.ir مراجعه نمایند.

رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه مفید

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور

۱- دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته براساس شرایط آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان:

الف) پس از ۶ نیمسال تحصیلی و با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی (قابل گرد شدن به سمت پایین) به لحاظ میانگین کل، جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.

ب) اتمام دوره کارشناسی حداکثر در هشت نیمسال.

ج) بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار (فارغ التحصیلان بهمن ۱۳۹۷ و تیر و شهریور ۱۳۹۸)

۲- دانشگاه اختیار دارد متقاضیانی را که در طول شش نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند به صورت مازاد بر ظرفیت درهمان سال پذیرش می شوند.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه مفید

۳- دانشگاه اختیار دارد درخواست دانشجویانی که طول مدت تحصیلشان به دلایلی خارج از اختیار خود (مانند بیماری، ماموریت والدین یا همسر، زایمان) حداکثر دو نیمسال تحصیلی بیش از مدت مجاز مذکور در این آیین نامه بشود پس از تایید کمیسیون موارد خاص دانشگاه محل تحصیل، برای استفاده از تسهیلات این آیین نامه بررسی کند.

نکات مهم

۱- زمان مصاحبه از ۱۳۹۸/۴/۰۱ لغایت ۱۳۹۸/۴/۱۵ می باشد که زمان دقیق مصاحبه هر فرد توسط دانشکده مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

۲- داوطلبان فقط در رشته های مرتبط با رشته تحصیلی خویش پذیرش میشوند. لذا از تکمیل درخواست برای رشته های غیر مرتبط خودداری فرمائید.

۳- اتباع غیر ایرانی نمی توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان برای ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر استفاده نمایند.

۴- چناچه پانزده درصد برتر دانشجویان حائز شرایط، به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوط استفاده نکردند و ظرفیت پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد رشته ای تکمیل نشد، در اینصورت دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفاً ده درصد برتر بعدی همان دانشگاه، با اولویت رتبه متقاضیان در آن رشته می باشد.

۵- پذیرش متقاضیان پس از اعلام نظر نهایی دانشگاه انجام میشود و داشتن شرایط اولیه و تحویل مدارک به منزله پذیرش قطعی تلقی نمیشود.

۶- دانشگاه مفید دانشگاه غیردولتی بوده و پذیرفته شدگان مانند سایر دانشجویان، شهریه و سایر هزینه های دوره را پرداخت می نمایند.

۷- داوطلبان نبایستی منعی برای ادامه تحصیل از نظر نظام وظیفه عمومی و سایر مقررات داشته باشند.

۸- امکان بررسی درخواست های ناقص وجود ندارد.

۹- در هرزمان (حتی زمان فارغ التحصیلی) مشخص گردد که فرد پذیرش شده فاقد شرایط آیین نامه مربوط بوده پذیرش آن لغو و عواقب ناشی از آن بر عهده خود متقاضی و دانشگاه پذیرنده خواهد بود.

۱۰- پذیرش نهایی داوطلبان منوط به تأیید صلاحیت آنان توسط دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو می باشد.

۱۱- متقاضیان تنها مجاز به پذیرش نهایی از یک دانشگاه می باشند و در صورتیکه همزمان از چند دانشگاه به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردند، تایید هیچ یک از آنها صورت نخواهد پذیرفت.

۱۲- در صورتی که متقاضی موفق به اخذ پذیرش از یک دانشگاه گردد، بعد از تاریخ مقرر و تایید این سازمان به هیچ عنوان امکان انتقال و تغییر رشته، گرایش و دانشگاه (حتی درصورت موافقت دانشگاه ها) وجود نخواهد داشت.

۱۳- اولویت پذیرش با دانشجویان ممتاز دانشگاه مفید می باشد. درصورت عدم تکمیل ظرفیت، امکان اختصاص آن به دانشجویان سایر دانشگاه ها وجود دارد.

۱۴- دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی نمی توانند بدون آزمون وارد مقطع بالاتر شوند .

۱۵- دارندگان نشان طلا، نقره و برنز کشوری المپیادهای دانش آموزی با کسب حد نصاب ۸۵ درصد آخرین فرد پذیرفته شده در آزمون با معرفی دبیرخانه المپیاد توسط سازمان سنجش آموزش کشور در رشته مرتبط با برگزیدگی به صورت مازاد بر ظرفیت به یکی از دانشگاه ها معرفی شوند. مرجع تعیین رشته های مرتبط به برگزیدگی المپیاد، کار گروههای تخصصی برنامه ریزی و گسترش در دفتر برنامه ریزی آموزش عالی می باشد.

۱۶- دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) نمی توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مراحل ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه مفید

۱- مراجعه به سامانه الکترونیکی پذیرش دانشجوی دانشگاه مفید به نشانی: azmoon.mofidu.ac.ir

۲- مطالعه اطلاعیه و شرایط پذیرش و دریافت فرمهای گواهی کسب رتبه

۳- تهیه تصویر گواهی شماره یک »گواهی کسب رتبه در مقطع کارشناسی« یا گواهی شماره دو برای دانشجویان ترم آخر ) به صورت فایل (jpg) تکمیل شده توسط آموزش دانشگاه

۴- تصویر ریز نمرات مهر و امضاء شده مقطع کارشناسی

۵- مراجعه به سامانه الکترونیکی پذیرش و آغاز ثبتنام با واریز مبلغ ۷۰۰/۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات