نخبگان

اعلام جزئیات آماری انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام جزئیات آماری انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته، گفت: داوطلبان تا فردا سه‌شنبه ۲۵ تیرماه برای انتخاب رشته مهلت دارند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکردند، مهلت انتخاب رشته تا فردا سه شنبه ۲۵ تیرماه تمدید شده است و داوطلبان در مهلت تعیین شده می توانند برای تکمیل فرم انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

توکلی با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته دیگر تمدید نمی‌شود، افزود: متقاضیان باید سریع‌تر در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی برای ثبت ۱۰۰ کدرشته محل‌ اقدام کنند.

توکلی گفت: تا ۸ صبح امروز دوشنبه ۲۴ تیرماه تعداد ۱۸۵ هزار و ۲۷۲ داوطلب از ۴۵۶ هزار و ۸۶۴ داوطلب مجاز برای انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.به گفته وی، آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند نیز در صورت تمایل تا فردا می‌توانند برای مشاهده یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات