نخبگان

شناسایی دانشجویان سفارش دهنده پایان نامه از طریق سازمان سنجش

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از شناسایی محل تحصیل دانشجویان متخلف سفارش دهنده پایان نامه از طریق سازمان سنجش خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین سیمایی صراف در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های دانشجویان متخلف که به مؤسسات، پایان نامه سفارش داده‌اند گفت: در حال استخراج اسنادی هستیم همچنین کارشناس منتخب دادگاه شعبه بازپرسی یک سری اطلاعات را به شعبه گزارش کرده است.

وی ادامه داد: هیئت‌های تخلف انتظامی و کمیته‌های انتظامی فعال شده و آماده رسیدگی به پرونده‌ها هستند یک سری از قراردادهایی که دانشجویان متخلف با مؤسسات عرضه کننده پایان‌نامه امضا کرده‌اند نام دانشگاه محل تحصیل دانشجو را درج نکرده‌اند که از طریق سازمان سنجش پذیرش دانشجو و محل تحصیل دانشجویان مذکور در حال شناسایی است‌.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: بزودی پرونده این دانشجویان در دستور کار هیئت‌های تخلفات انتظامی قرار می‌گیرد، نصف راه را رفته‌ایم تا یک ماه دیگر رسیدگی به پرونده دانشجویان متخلف تکمیل می‌شود ولی به تدریج مقداری که استخراج شده را به دانشگاه ارسال می‌کنیم.

وی درباره تغییرات آئین نامه مقابله با تقلب علمی در هیئت دولت گفت: آئین نامه تغییرات جزئی در هیئت دولت داشته و تغییرات ماهوی نداشته است. تغییرات شکلی صورت گرفته که مورد نظر هیئت دولت بوده است و دوباره به کمیسیون علمی ارسال شده آنجا نیز تغییرات مذکور اعمال و بزودی ابلاغ می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
پویان
تیر ۲۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

قشیه از ریشه باید حل بشه .همونطور که پایان نامه کارشناسی حذف شد که تاثیر مثبتش مشخص شد .از امسال پایان نماه ارشد رو هم حذف کنید .به جاش دروس کاربردی با صنعت رشته مربوطه قرار بدید . و حساسیت روی پایان نامه دکترا رو زیاد کنید .

محمدامین
تیر ۲۶, ۱۳۹۸ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  پویان

واقعا هیج وقت نمیفهمم این همه پایان نامه و مقاله برای چی نوشته میشه و ثمرش چی شده تا الان؟