فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور موسسه پویش در سال ۹۸

کارشناسی ارشد بدون کنکور موسسه پویش 98

موسسه آموزش عالی پویش برای پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون کنکور نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، موسسه آموزش عالی پویش در نظر دارد با استناد به “آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری” برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در رشته های زیر اقدام به پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد نماید:

به دانشجویان پذیرفته شده از طریق استعداد درخشان بر اساس معدل مقطع کارشناسی تا ۱۵ درصد شهریه ثابت کلیه ترم ها تخفیف اعطا می گردد.

رشته های ارشد بدون کنکور ۹۸ موسسه پویش

شرایط پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد موسسه پویش

دارا بودن یکی از شرایط ذیل:

۱-دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزء ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در ۸ نیمسال دانش آموخته شوند.

۲- دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که در طول شش نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزء ۱۵ درصد برتر باشند. (ورودی بهمن ۹۴ به شرط فارغ التحصیلی تا ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ و ورودی مهر ۱۳۹۵ به شرط فارغ التحصیلی تا ۱۳۹۸/۰۶/۳۱)

٣- دانشجویانی که از لحاظ میانگین کل جزء ۲۵ درصد برتر هم رشته و ورودی خود بوده ( ده درصد بعدی نسبت به پانزده درصد برتر)، و حداکثر در مدت هشت تیمسال دانش آموخته شوند، به ترتیب اولویت رتبه متقاضیان و عدم تکمیل ظرفیت پذیرش بدون آزمون توسط پانزده درصد برتر صرفا برای دانشجویان موسسه آموزش عالی پویش)

۴- برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی دانشجویی

نکات مهم:

۱- دانشجویان می بایست حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند در غیر اینصورت پذیرش آنان لغو خواهد شد.

۲- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یکبار امکان پذیر است.

۳- تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده امکان پذیر نیست.

۴- اتباع غیر ایرانی نمی توانند از تسهیلات این آیین نامه برای ادامه تحصیل استفاده نمایند.

۵- دانشجوی متقاضی صرفا می تواند نسبت به اخذ پذیرش نهایی از یک دانشگاه اقدام نماید.

۶- درخواست دانشجویانی که طول مدت تحصیل آنها به دلایلی خارج از اختیار خود (مانند بیماری، ماموریت والدین یا همسر، زایمان و موارد مشابه) حداکثر دو تیم سال تحصیلی بیش از مدت مجاز مذکور در آیین نامه بشود، پس از تأیید کمیسیون موارد خاص دانشگاه محل تحصیل، در صورت دارا بودن سایر شرایط ، برای استفاده از تسهیلات آیین نامه مذکور قابل بررسی می باشد.

۷- پذیرش نهایی داوطلبان پس از موافقت اولیه موسسه منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور و هیات گزینش دانشجو (صلاحیت عمومی)| خواهد بود و پذیرش درخواست به منزله پذیرش قطعی در دانشگاه نمی باشد.

توجه : مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی به عهده متقاضی بوده و در صورت عدم صحته دانشگاه هیچ مسئولیتی نداشته و مطابق مقررات برخورد خواهد نمود.

نحوه ثبت نام ارشد بدون آزمون ۹۸ موسسه پویش

متقاضیان واجد شرایط حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۴/۲۰ باید فرم معرفی نامه پذیرش بدون آزمون به دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ را تکمیل کرده و به همراه سایر مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به نشانی زیر مراجعه و یا تصویر تصامی مدارک را به آدرس tahsilattakmili@pooyesh.ac.ir ارسال نمایند.

مدارک مورد نیاز

۱- فرم تکمیل شده معرفی نامه از محل تحصیل کارشناسی

۲- دو قطعه عکس

۳- تصویر کارت ملی (پشت و رو)

۴- تصویر همه صفحات شناسنامه

۵- ریز نمرات دوره کارشناسی

۶- تصویر مدرک تحصیلی کاشناسی (ویژه فارغ التحصیلان)

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات