اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر در سال ۹۸

نتایج اولیه متقاضیان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۸ دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام این دانشگاه، نتایج فراخوان کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۸ دانشگاه خواجه نصیر به شرح زیر است:

نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۸ دانشگاه خواجه نصیر (دانش آموختگان دانشگاه خواجه نصیر)

نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۸ دانشگاه خواجه نصیر (از دانشگاه های دیگر)

نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۸ دانشگاه خواجه نصیر (از دانشگاه های دیگر و رشته های بین رشته ای)

بر اساس اعلام این دانشگاه، چنانچه پذیرفته شدگان از میان دانش آموختگان دانشگاه تا ساعت ۱۲ مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ انصراف کتبی خود را به دفتر استعدادهای درخشان ارائه دهند، امکان جابجایی درخواست های سایرین مقدور می باشد. اما پس از این تاریخ و نهایی شدن اسامی در شورای آموزشی دانشگاه، اگرچه امکان انصراف وجود دارد، ولی امکان جابجایی ظرفیت های ایجاد شده، برای سایردانشجویان وجود نخواهد داشت.

پذیرفته شدگان از متقاضیان دانشگاه های دیگر، چنانچه از درخواست خود منصرف شده اند لازم است هرچه سریع تر انصراف سیستمی خود را اعلام نمایند تا نفرات اعلام شده به صورت رزرو، جایگزین آنها شوند.

برای ارائه انصراف سیستمی می توانند با استفاده از گذر واژه و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام در سیستم گلستان ایجاد کرده بودند، وارد سیستم شده و با انتخاب گزینه های “آزمون”/” ثبت نام” / ” انصراف” / ” درخواست انصراف از پذیرش آزمون” به پردازش مریوطه دسترسی پیدا کرده و با انتخاب یکی از گزینه های علت، انصراف خود را اعلام نمایند.

از آنجا که امکان حذف درخواست انصراف وجود ندارد، خواهشمند است ابتدا بررسی های لازم را انجام داده و پس از اطمینان، اقدام به انصراف نمایید.

بدیهی است که پس از اعلام نتایج، فرایند ورود اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آغاز خواهد شد. با توجه به این که تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه فردی از چند دانشگاه، پذیرش بدون آزمون دریافت کرده باشد، لازم است که دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل را انتخاب، و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه ها اعلام نماید. ضمنا” پذیرش قطعی منوط به تائید سازمان سنجش و دبیرخانه گزینش دانشجو می باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مهران
مرداد ۴, ۱۳۹۸ ۵:۵۳ ب٫ظ

بعد اعلام نتایج هم فرصت داریم انصراف بدیم ؟

S
مرداد ۱, ۱۳۹۸ ۶:۱۶ ب٫ظ

رزرو ها شانسی ندارن درسته؟

مهسا
مرداد ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  S

سلام
بستگی داره که کسانی که قبولی قطعی هستند انصراف بدن یا نه. اگه انصراف بدن رزروها شانس قبولی دارند.

S
مرداد ۴, ۱۳۹۸ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام اخه اصلا فکر نکنم انصراف بدن