انتشار برگه راهنمای مرحله عملی آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ گروه هنر

آزمون عملی کنکور ارشد هنر

برگه راهنمای شرکت در امتحان تشریحی و یا پروژه عملی کد رشته های امتحانی گروه هنر آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، برگه راهنمای شرکت در امتحان تشریحی و یا پروژه عملی کد رشته های امتحانی۱۳۵۰,۱۳۵۱,۱۳۵۲,۱۳۵۷,۱۳۵۸,۱۳۶۲,۱۳۶۴ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ از سوی سازمان سنجش منتشر شد.

دریافت برگه راهنمای شرکت در امتحان تشریحی و یا پروژه عملی کد رشته های امتحانی گروه هنر آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

دریافت کارت کنکور عملی کارشناسی ارشد ۹۸ گروه هنر

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
M!NA
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ

با سلام و وقت بخیر و خسته نباشید و تشکر بابت سایت خوب و خدمات ارزندتون.
سوالی داشتم و اون هم اینکه کسانی که در ارشد مجاز به شرکت در ازمون عملی هنر هستند ، در صورتی که بعد امتحان عملی رتبشون به دانشگاههای روزانه و شبانه نرسه، ایا نمره عملی در مورد انتخابهای بعدیشون که غیر انتفاعی و پردیس ها و … هستند لحاظ میشه؟ یعنی رقابت بر اساس رتبه جدید بعد ازمون عملی صورت میگیره یا بر اساس همون رتبه اولیه ؟
مثلا کسی که رتبش ۳۰۰ هست و هدفش صرفا قبولی تو ارتباط تصویری سوره هست، برای قبولی تو این دانشگاه و بهتر شدن رتبش میتونه تو ازمون عملی شرکت کنه؟ یا نمره عملی برای انتخابهای غیر انتفاعی تاثیری نداره و شرکت تو ازمون عملی بی فایده ست؟

شیما
مرداد ۲۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

سلام و عرض ادب. بنده از روز گذشته طبق اطلاعیه سازمان سنجش جهت گرفتن کارت ورود به جلسه ارشد ۹۸ کد رشته ۱۳۵۷( هنرهای نمایشی) جهت شرکت در مصاحبه عملی بازیگری اقدام کردم اما متاسفانه جهت مشاهده کارت با ارور مواجه میشم که نوشته شده خطایی رخ داده است و اطلاعات دیگری در صفحه موجود نیست و از همین رو قادر به پرینت کارت نیستم. از آنجایی که فردا شروع آزمون عملی بنده میباشد خواهشمندم بنده را جهت رفع این مشکل راهنمایی کنید. سپاس فراوان

Ella
مرداد ۷, ۱۳۹۸ ۳:۰۸ ب٫ظ

چرا کارت و نمیزارن پس؟!! الکی تو سایت سنجش زدن که کارت اومده

شیما
مرداد ۲۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  Ella

الان که کارت رو روی سایت گذاشتن مشکل بنده اینه که موقع مشاهده کارت بهم ارور میده