نخبگان

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ پردیس کیش دانشگاه تهران

اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، فرآیند ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به دو صورت الکترونیکی و حضوری می باشد که انجام هر دو نوع ثبت نام الزامی است.

مشاهده نتایج کارشناسی ارشد ۹۸ پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته شدگان نهایی‌ ارشد ۹۸ پردیس کیش

ثبت نام الکترونیکی

توجه: برای دریافت شناسه یکتا شماره داوطلبی همان شماره پرونده می باشد.

زمان ثبت نام الکترونیکی تا تاریخ ۸ شهریور ماه می باشد. ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان صرفاً به صورت غیرحضوری انجام می گیرد.

ثبت نام الکترونیکی پیش از مراجعه حضوری، در وب سایت دانشگاه تهران  http://ut.ac.ir و از طریق سامانه جامع آموزش (به آدرس https://reg.ut.ac.ir از قسمت ورود به سامانه جامه با شناسه کاربری) الزامی می باشد.

راهنمای ثبت نام الکترونیکی در این سامانه بارگذاری شده است.

از پذیرفته شدگان قبولی قطعی درخواست می گردد، لازم است  مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی، توسط داوطلب پیش از ثبت نام حضوری طبق مدارک معرفی شده در ذیل این اطلاعیه در سامانه گلستان بارگذاری گردد.

– پرداخت شهریه نیمسال اول به  بصورت علی الحساب و صرفاً الکترونیکی انجام می گیرد.

نکات مهم:

– چنانچه هر یک از پذیرفته شدگان در روزهای تعیین شده ثبت نام نکند، عدم ثبت نام او به منزله انصراف تلقی شده و داوطلب واجد شرایط بعدی در صورت کسب حد نصاب لازم، جایگزین می‌شود.

– پرداخت شهریه تحصیلی مصوب هیأت امنا دانشگاه در زمان ثبت نام الکترونیکی الزامی است. عدم پرداخت شهریه مشخص شده به منزله انصراف تلقی شده و فرد واجد شرایط بعدی در صورت کسب حد نصاب لازم، جایگزین می‌شود

ثبت نام حضوری

زمان ثبت حضوری متعاقبا اعلام می شود.

ثبت نام پذیرفته شدگان در محل پردیس کیش صورت می پذیرد. بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

آدرس پردیس بین المللی کیش: جزیره کیش – بلوار میر مهنا – ابتدای نیایش – پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران  

مدارک‌ لازم‌ جهت‌ ثبت‌نام‌  ارشد ۹۸ پردیس کیش دانشگاه تهران

۱- اصل‌ و یک برگ‌ تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌، وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) قید شده‌ باشد‌.

تبصره‌- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) که نشان دهنده تعداد واحدهای گذرانده شده و معدل باشد، را ارائه‌ نمایند.

۲ – اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی

۳ اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم و دو نسخه کپی از آن یا مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد)  رامشخص‌ کند (برای‌ برادران‌). نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبین ذکور.

تبصره: اعطای معافیت تحصیلی به مشمولینی که دارای غیبت می باشند و یا فرصت آنان به پایان رسیده است امکان پذیر نمی باشد.

۵- ریز نمرات دوره کارشناسی

۶- فرم تعهدنامه محضری

۷-  سفته (یک فقره سفته پنجاه میلیون ریالی)

۸- مدارک زبان (در صورت داشتن)

۹- پرداخت شهریه نیمسال اول بصورت الحساب طبق پیوست ذیل (پرداختی فقط از طریق سامانه گلستان)

۱۰- پرداخت شهریه کارت دانشجویی (پرداختی فقط از طریق سامانه گلستان)

تذکرات‌ مهم:

محل تشکیل کلاسها در جزیره کیش می باشد.

در صورت ضرورت برای تقویت پایه علمی و کسب موفقیت بیشتر، دروس پایه و پیش نیاز با هزینه دانشجویان ارائه می گردد. پذیرفته شدگان موظفند به تشخیص گروه آموزشی مربوطه در این پردیس از ۶  تا ۱۲ واحد درس پیش نیاز وجبرانی از دروس مقطع کارشناسی (حتی در صورت تکرار واحدهای درس مزبور در مقطع کارشناسی) با پرداخت شهریه همان مقطع انتخاب و بگذرانند.

در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی «کان‌لم‌ یکن» تلقی‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

تشکیل هریک از رشته های آموزشی منوط و متوقف به حد نصاب رسیدن کلاسها در هر کدام از گروههای آموزشی می باشد. در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد پذیرفته شدگان، دانشگاه تصمیم مقتضی اتخاذ می نماید و داوطلب حق هیچ اعتراضی را ندارد.

انتقال یا مهمان شدن پذیرفته شدگان این پردیس به سایر پردیس ها و دانشگاه ها ممنوع می باشد.

از آنجا که تغییر گرایش و نقل و انتقال پذیرفتگان میسر نمی‌باشد، لذا در این خصوص درخواست‌های داوطلبان قابل بررسی نخواهد بود.

حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخهای اعلام شده و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد.

از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ ۹۸/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل‌ نشده باشند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و قبولی آنان کان‌ لم‌ یکن تلقی‌ خواهد شد.

قابل تاکید است که بر اساس مصوبه شورای پردیس در صورت  انصراف در هر زمان، دانشجو مستلزم به پرداخت مبلغ شهریه ترم و آیین نامه دانشگاه می باشد.

دانشجویان گرامی می توانند فرم تعهدنامه را از لینک فرم تعهدنامه دریافت نمایند.  سپس همراه با یک فقره سفته پنجاه میلیون ریالی که پشت سفته توسط ضامن ۲ امضاء گردد جهت محضری نمودن فرم “تعهدنامه”به یکی از دفاتر اسناد رسمی (همراه با یک نفر ضامن)مراجعه نمایند. الزامی است امضاء دانشجو و ضامن درفرم مربوطه (تعهدنامه) در یکی از دفاتر اسناد رسمی گواهی شود.

تحویل سفته و فرم تعهدنامه محضری شده در روز ثبت نام حضوری الزامی می باشد.

مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد پردیس کیش دانشگاه تهران

مرحله اول: دریافت پوشه، فرم های ثبت نام و تکمیل آنها

مرحله دوم: مراجعه به واحد زبان جهت تعین سطح

مرحله سوم: مراجعه به حسابداری جهت تحویل سفته و فرم تعهدنامه محضری و دریافت مهر حسابداری.

مرحله چهارم: مراجعه به امور دانشجویی (در صورت نیاز به خوابگاه)

مرحله پنجم: مراجعه به واحد آموزش (کارشناس رشته مربوطه) جهت تحویل مدارک

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات