امکان تغییر اولویت انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

بررسی اشتباه در انتخاب رشته ارشد 98 و تقاضای اولویت بعدی

امکان بررسی درخواست اشتباه و تغییر اولویت انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰ از سوی سازمان سنجش فراهم شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، با توجه به اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و انتشار کارنامه سبز کنکور ارشد ۱۴۰۰، برخی از پذیرفته شدگان ممکن است درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته ارشد و معرفی به اولویت انتخابی بعدی را داشته باشند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، صرفاً موارد و مصادیق اشتباه انتخاب رشته که در ادامه اعلام می‌شود، توسط این سازمان قابل بررسی و اقدام خواهد بود.

مهلت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته ارشد

متقاضیان فقط درصورت داشتن یکی از شرایط زیر می‌توانند تقاضای خود را به این سازمان مبنی بر بررسی در اولویت‌های بعدی که دارای نمره علمی می‌باشند، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۸/۱۱ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان، ارائه کنند.

شرایط درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کنکور ارشد

در صورتی که دارای یکی از شرایط زیر هستید می‌توانید بررسی اولویت بعدی انتخاب رشته ارشد را به سازمان سنجش ارسال کنید:

۱- عدم تناسب بین کدرشته قبولی با سایر رشته‌های انتخابی از نظر عنوان گرایش تحصیلی یا کدضریب مجموعه امتحانی (مثلاً رشته‌های انتخابی متقاضی اکثریت از کدضریب ۱ هستند ولی در بین آنها اشتباهاً یک رشته از سایر کدضریب‌ها درج شده باشد).

۲- عدم تناسب بین کدرشته قبولی با سایر رشته‌های انتخابی از نظر دوره تحصیلی (مثلاً رشته‌های انتخابی متقاضی اکثریت روزانه هستند ولی در بین آنها اشتباهاً یک رشته از دوره‌های شهریه‌پرداز اعم از دوره نوبت دوم «شبانه»، غیرانتفاعی، پیام‌نور درج شده باشد).

۳- عدم تناسب بین کدرشته قبولی با سایر رشته‌های انتخابی از نظر شهرستان محل قبولی متقاضیان نسبت به محل اقامت آنها (بطور مثال فردی که محل اقامت وی در شهر تبریز است، اکثریت رشته‌های انتخابی او در دانشگاه‌های واقع در استان آذربایجان شرقی و استان های همجوار است ولی اشتباهاً یک رشته از دانشگاه بیرجند در بین رشته‌های انتخابی درج کرده و در همین رشته اشتباه هم قبول شده باشد).

۴- نداشتن شرایط جهت تحصیل برای پذیرفته شده در رشته قبولی با تایید موسسه محل قبولی (دانشگاه محل قبولی در بررسی وضعیت فرد پذیرفته شده، با ارائه استدلال اعلام کند که ایشان شرایط تحصیل در رشته قبولی را ندارد).

نحوه ارائه درخواست بررسی اولویت بعدی انتخاب رشته ارشد

ثبت درخواست تغییر اولویت انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰ تنها از طریق سایت سازمان سنجش امکان‌پذیر است. مراحلی که لازم است طی کنید به شرح زیر است:

۱- درصورتی که وضعیت شما در قالب موارد فوق می‌باشد، لازم است ابتدا وارد قسمت «سامانه پاسخگویی اینترنتی» مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس https://request.sanjesh.org شوید.

اگر عضو سامانه پاسخگویی نیستید ابتدا با تکمیل اطلاعات خواسته شده عضو این سامانه شوید و با ورود به این سامانه و انتخاب عنوان آزمون کارشناسی ارشد و سال ۱۴۰۰ وارد قسمت «اشتباه در انتخاب رشته و اولویت بعدی» شده و درخواست خود را بصورت خلاصه با ذکر دلایل، ردیف کدرشته محل و عنوان کدرشته محل طبق مندرجات کارنامه نتایج نهایی (درصورتی که در آن کدرشته محل دارای نمره باشید) ثبت نمایید.

بررسی اشتباه در انتخاب رشته ارشد

۲- با ورود به سامانه، از منوی سمت راست گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید.

جابجایی اولویت های انتخاب رشته کارشناسی ارشد

۳- سپس در باکس آزمون، گزینه «کارشناسی ارشد» و در باکس سال، گزینه «۱۴۰۰» را انتخاب کنید و بر روی گزینه «جستجو» کلیک کنید.

با انتخاب این گزینه، از بخشی که در پایین صفحه باز می‌شود، گزینه «بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی» را انتخاب کنید.

بررسی اولویت بعدی انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

در نهایت با وارد کردن اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ شامل شماره داوطلبی و شماره پرونده، نسبت به ثبت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته اقدام نمایید.

زمان اعلام نتیجه بررسی تغییر اولویت انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

نتیجه بررسی درخواست تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد. قبل از این تاریخ نتیجه درخوست خود را از این سازمان پیگیری ننمایید.

یادآوری های مهم

۱- لازم است پذیرفته شدگان درخواست خود را بعد از انتشار کارنامه (از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ به بعد) و مشاهده وضعیت علمی و انتخاب‌های خود به سازمان ارسال کنند تا درخواست آنها آگاهانه بوده و لازم نباشد در درخواست آنها تغییری ایجاد شود.

۲- به درخواست‌هایی که بعد از مهلت تعیین شده در اطلاعیه‌های اعلام نتایج (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۱)، به سازمان ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳- لازم است پذیرفته شدگان طبق برنامه زمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی در رشته قبولی خود ثبت نام کنند. بعد از اعلام بررسی و صدور نامه معرفی برای رشته قبولی جدید نسبت به جابجایی آنها در اولین نیمسال تحصیلی ممکن اقدام خواهد شد. بر این اساس احتمال دارد با توجه به محدودیت‌های دانشگاه‌ها در پذیرش این دسته از متقاضیان، امکان معرفی و ادامه تحصیل متقاضی در نیمسال اول میسر نباشد.

۴- پذیرفته شدگانی که وضعیت آنها در قالب شرایط موارد اشتباه در انتخاب رشته مندرج در این اطلاعیه نیست، تقاضای خود را باید از طریق دانشگاه/موسسه محل قبولی برای انتقال از طریق آیین نامه های مربوط پیگیری نمایند. درخواست این دسته از متقاضیان در این سازمان قابل بررسی نخواهد بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱.۲K نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
عاطفه
شهریور ۱۳, ۱۴۰۱ ۷:۵۸ ب٫ظ

سلام
امسال میتونیم درخواست بررسی الویت های بعدی ارشد ۱۴۰۱بدیم؟

آوین
آذر ۴, ۱۴۰۰ ۹:۴۵ ب٫ظ

باسلام. من پیام نور زبان و ادبیات ارشد قبول شدم.و در ترم مهر ثبت نام کردم. بعد از انتشار کارنامه سبز ارشد، به سنجش درخواست بررسی اولویت بعدی را دادم و برام در تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۰ پیامک اومد که قبولی شما به رشته محل جدید که فرهنگیان هست تغییر پیدا کرد. ولی دانشگاه فرهنگیان میگویند که نامه ی قبولی شما هنوز دست ما نرسیده و ترم بهمن شما را ثبت نام میکنیم. با توجه به اینکه من شهریه ی ثابت پیام نور را موقع ثبت نام پرداخت کردم. نمیدانم الان از من شهریه متغییر را خواهند خواست یا خیر. هیچ جوابی به من در این مورد داده نمیشود. و حتی یکبار گفتند که باید شهریه ی متغییر را هم باید پرداخت کنید.عملا من دانشجوی انجا دیگر نیستم چرا باید شهریه پرداخت کنم. لطفا اگر در این زمینه اطلاعاتی دارید منو راهنمایی کنید. ممنونم

احسان
آبان ۲۴, ۱۴۰۰ ۹:۲۱ ق٫ظ

سلام
جواب تغییر رشته ارشد من اومده و گفته بوعلی روزانه قبول شدید من اول ارومیه (روزانه) قبول شدم الآن باید هزینه بدم به ارومیه ؟ شما می دونید تقریبا چقدر هست ؟

گلی
آبان ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

چرا جواب اولویت بعدی ارشد نمیاد؟

behnaz
مهر ۲۰, ۱۴۰۰ ۱:۴۲ ق٫ظ

سلام دوستان، من نامه زدم به سنجش برای تغییر اولویت و موافقت شده اما الان پشیمونم ،میخوام همون اولویت قبلیم رو برم دانشگاه باید چیکار کنم؟!

عاطفه
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ب٫ظ

یه سوال دیکه آیا کسی رفته سنجش ؟ حضوری قبول میکنن بریم؟

Zhizhi
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  عاطفه

سلام بخدا من رفتم ولی اصلا پاسخگو نیستن تازه من از کردستان پاشدم رفتم گفتن یک ماه طول میکشه تا جوا تو سایت هم باید تقاضای اولویت بعدی بدین

علی
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Zhizhi

سلام دادش من دیروز پیام دادن گفتن اولویت بعدی قبول شدی

مریم
آبان ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Zhizhi

سلام منم دیروز واسم پیام اومده درخواستم قبول شده و به دانشگاه زنگ بزنم واسه ثبت نام

Zhizhi
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

یعنیجوابها اومده مال من که هنوز درحال تقاضات اصلا جواب ندادن

مریم
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Zhizhi

اره امده ولی مال همه ن واسه منم گفتن فردا زنگ بزنم واسه ثبت نام

Zhizhi
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

پس چرا مال من زده درحال بررسی وهیچ جوابی نیومده

مریم
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Zhizhi

پیامک میفرستن بهتون بعدش تو سایت نتایج رو ثبت میکنن

Zhizhi
آبان ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

به نظرتون موافق میکنن صدرصد یانه

مریم
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  Zhizhi

نمیدونم واقعا چونکه با یکی از دوستام موافقت نشد در حالیکه و تامون واسه یه جا درخواست داده بودیم ،

Zhizhi
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

ببخشید شما تو تقاضای اولویت چی نوشتین که موافقت کردین چون من دوتاش پردیس هستش واینکه دانشگاه اول که قبول شدم دوره ودانشگاه دوم به شهر ما نزدیکتره واقعا نگرانم

مریم
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Zhizhi

مال من دوتاشونم سراسری بودن ولی فاصله ی اولی خیلی زیاد بود و نوشتم جاشون رو اشتباه زدم و دانشگاهی که درخواست دادم دانشگاه مقطع لیسانسم و اولی راهش دوره و نمیتونم برم نزدیک ۱۹ ساعت راه بود

عاطفه
آبان ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ

سلام 
من 5 آبان به محض اینکه کارنامه تو سایت قرارگرفت درخواست بررسی اولویت بعدی زدم ولی همچنان تو صف بررسی هست..در حالی که درخواست های دیگه ای که زده بودم قبلا سریع ارجاع میشد به کارشناس میخواستم بپرسم دلیلش چیه درخواستم رو تو سیستم میبینم و شماره درخواست دارم ممکنه ثبت نشده باشه؟

حسین
آبان ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۳ ب٫ظ

با عرض سلام و وقت بخیر و عرض تشکر بابت سایت بسیار خوبتون
من ارشد شهید بهشتی قبول شدم و اولویت بعدیم دانشگاه تبریزه. درخواست اولویت بعدی دادم و سوال بنده اینکه من تو هر دو روزانه قبول شدم آیا این احتمال وجود داره که اگه سنجش و دانشگاه موافقت کنه من شبانه بشم و سوال دوم اینکه اگر به دلایلی نخوام دانشگاه اولویت بعدی برم همین دانشگاه فعلی بمونم یا نه؟
با تشکر

مریم
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

دقیقا همون کد رشته رو اگه بخوان قبول میکنن

حسین
آبان ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

آهان یعنی روزانه زدم روزانه میشم اگه قبول کنن
ممنون
راجع به سوال دومم چیزی نمیدونین؟

علی
آبان ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه اگه با تغییر اولویت موافقت بشه ولی دیگه بعد یک ماه با دانشگاه مبدا مشکلی نداشته باشی تکلیف چی میشه؟

علی
آبان ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

نمیشه میسوزه اولی

Mehradhidden
آبان ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ندونسته پاسخ نده!
با دانشگاهت مکاتبه میکنی و همونجا میمونی

علی
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ

الان تقاضای تغییر اولویت واسه ارشد رو بدیم کی جواب میدن؟ وبه این ترم میرسه؟

محمد
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

منم مشکلم همینه یزد قبولشدم اولویت بعدیم شهیدبهشتیه بررسی اولویت بعدی دادم نمیدونم ثبت نام کنم منتظر جواب سنجش باشم چ کنم؟

مریم
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

منم منتظر جوابم .باید ثبت نام کنین معلوم‌نیست جوابها کی بیاد

علی
آبان ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

پس هیچ تخمینی نیست … ممکنه به این ترم نرسه در این صورت؟

نگار
بهمن ۱۳, ۱۳۹۸ ۴:۰۲ ب٫ظ

جواب درخواست رفع محرومیت کسی اومده؟

علی
بهمن ۱۴, ۱۳۹۸ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

جواب تغییر اولویت برا من تو دی پیامک کردن

نگار
بهمن ۱۵, ۱۳۹۸ ۸:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

قبول کردن؟رفع محرومیت هنوز جوابش نیومده☹

علی
بهمن ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

آره قبول کردن.شما به نظرم حضوری برید پیگیری کنید.

ارزو
آبان ۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

با اولویت بعدی شما ایا موافقت شد؟من در کنکور ارشد ۹۹درخواست اولویت بعدی را داده ام میخواستم بدونم چه قدر احتمال این که مورد موافقت قرار بگیرد وجود داره و چه قدر زمان میبره که پاسخ دهند

زهرا
بهمن ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

کی میخوان جواب بدن.الان وقت تمدید ثبت نام ارشد هم تموم میشه میره

زهرا
بهمن ۸, ۱۳۹۸ ۳:۰۵ ب٫ظ

لغو محرومیت کسی نیومده؟

زری
دی ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۵۰ ق٫ظ

سلام دوستان جواب لغو محرومیت کسی نیومده؟؟؟؟

مهدی
دی ۱۴, ۱۳۹۸ ۵:۳۸ ب٫ظ

سلام دوستان جواب تغییر اولویت برای شما پیامک شده؟

علی
دی ۱۴, ۱۳۹۸ ۵:۱۷ ب٫ظ

سلام دوستان جواب تغییر اولویت برای شما پیامک شده؟

محمد
دی ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

سلام دوستان، کسی جواب تغییر اولویت براش پیامک شده؟

احسان
دی ۱۰, ۱۳۹۸ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام نه خبری نشده که

امیر محمد
آذر ۲۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

سلام
دوستانی که تقاضای لغو محرومیت داشتند…
من زنگ میزنم دبیرخانه سازمان هر کی یه جیز میگه…
همینجوری میندازن یه ماه بعد و یه دفه می بینی روز قبل آزمون میگن پاشو برو سر جلسه…!!!
حیف این عمر و جوونی ما که توی حالت برزخی گذشت و نه بهشت مون معلوم بود و نه جهنم…!!!
کامنت بذارن تا ببینیم چند نفر هستیم و شاید بتونیم یکی رو بفرستیم…
من خودم ۱۳ مهر درخواست کتبی دادم…

زری
آذر ۳۰, ۱۳۹۸ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

سلام من ۳۰شهریور درخواست دادم.تهرانم نیستم برم سنجش.شمارو به خدا اگه کسی میره سنجش یه پرس وجویی بکنه.بخدا خسته شدیم

امیر محمد
دی ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  زری

والا من زنگ زدم یه جایی دیگه که به زور شماره گرفتم و طرف خیلی سرد و سریع گفت یه هفته دیگه پیامک براتون میاد…
واقعا کلافه کننده است…
من الان یه کار ۸ ماهه بهم خورده برم تبریز…خب تکلیف من رو روشن بشه تا بدونم چه خاکی سرم بریزم چون فقط شب ها میتونم مطالعه کنم…

زری
دی ۲, ۱۳۹۸ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

من زنگ زدم سنجش کلامنوناامیدکردن.گفتن تایکی دوناه دیگه ممکنه طول بکشه.موندم کتاب تست بخرم یانه.نمیشه برای تجربی توی این زمان کم خوند…

فردین
آذر ۲۵, ۱۳۹۸ ۵:۵۱ ب٫ظ

سلام بچها جواب تغییر اولویت ها چی شد اگه کسی اطلاع جدیدی داره خبر بده

امیر محمد
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

سلام
من در خواست لغو محرومیت داشت و حالا من چکار کنم؟ثبت نام کنم یا نه؟
دبیرخانه سازمان میگه ثبت نام کن…
کارشناس سازمان میگه نه ثبت نام نکن…
از طریق سایت سازمان و قسمت درخواست پیام میدم که جواب میده با توجه به حجم بالای درخواست ها در زمان معین پاسخ داده می شود…
الان من چه خاکی توی سرم بریزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
یعنی واسه کسی مهم نیست وقت و زمان و انرژی منه جوان؟؟؟؟؟!!!!

آیسان
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

سلام به نظرم ثبت نام کنین منم وضعیتم مثله شماس ثبت نام کردم گفتن آخر این ماه جواب درخواست هارو میدن من ک چشم آب نمیخوره ولی چاره دیگه نداریم

امیر محمد
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  آیسان

ثبت نام که آره انجام میدم ولی خب آخه اینجوری نمیشه!!!
بابا بخدا من شهید بهشتی ارشد برق بودم و نرفتم…
به خاطر یه شرایطی که نمیتونستم وگرنه چرا باید ولش کنم؟؟؟!!!

آیسان
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

من یه بار زنگ زدم گفتن اونایی ک مهر درخواست دادن بهمن جواب میدیم یه بارم زنگ زدم گفتن آخر این ماه امروز ۲۳ امه نمیدونم آخر ماه اینا کی میشه من دیگه واقعا کلافه شدم

امیر محمد
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

من ۱۵ مهر ماه بود که گفتن موقع ثبت نام جواب میدن…
الان که زمان ثبت نام هست…
والا نمیدونم چکار کنیم…
حالا کاش آخرش نگن نه موافقت نشد…

آیسان
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

من فقط میترسم بهمن ماه جواب بدن ایشالا که موافقت کنن

آیسان
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

آقا امیر محمد من شهریور درخواست بررسی الویت بعدی داده بودم قبول کردن ولی مشکل داشتم واقعا نمیدونستم بدم الان چون قبلا درخواست داده بودم احتمالش هس رفع محرومیتو قبول نکنن؟

امیر محمد
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  آیسان

والا چی بگم…
فکر نکنم ربطی داشته باشه ولی خب نمیدونم…!!!
فقط باید منتظر موند…

مهسا
آذر ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۰۴ ب٫ظ

درخواست رفع محرومیت رو دو ماه گذشته ولی هنوز جواب ندادن خسته شدیم بخدا خواهش ا هر کی جواب رفع محرومیتش اومد اینجا خبر بده

احسان
آذر ۱۷, ۱۳۹۸ ۹:۳۸ ق٫ظ

سلام.ببخشید از دوستان کسی جواب تغییر اولویت براش اومده؟

فردین
آذر ۱۸, ۱۳۹۸ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

نه اگه کسی اطلاع جدید داده خبر بده

نگار
آذر ۱۷, ۱۳۹۸ ۰:۱۳ ق٫ظ

رشته های شناور نانو فناوری و بیو تکنولوژی ارزش خوندن داره؟

نگار
آذر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

سلام کنکور ارشد بخوایم رشته شناور ثبت نام کنیم باید با کنکور اصلی همزمان ثبت نام کنیم؟یعنی میشه کنکور اصلی رو امروز ثبت نام کرد شناور رو چن روز دیگه؟چون من بین دو رشته شناورموندم کدوم رو ثبت نام کنم

reyhann
آذر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

سلام من تکمیل ظرفیت ارشد شبانه قبول شدم ثبت نام نکردم الان من باید هزینه انصراف بدم؟

reyhann
آذر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  reyhann

خواهشاا اگه کسی میدونه جواب بده

محمد
آذر ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  reyhann

اگر ثبت نام نکردید خیر، هزینه ای بابت انصراف گرفته نمیشه

امیر محمد
آذر ۹, ۱۳۹۸ ۱:۳۹ ب٫ظ

سلام
دوستانی که تقاضای رفع محرومیت داشتند
دوستان بیاید یه همفکری کنیم…
سازمان سنجش هر بار یه چیز میگه…!!!
اول گفتن آخرای آبان جواب میدن…!!!!
بعد گفتن توی تاریخ ثبت نام برای آزمون ارشد ۹۹ جواب میدن…!!!
الان که میگن آخرای آذر ماه…!!!
بابا ما هم کار داریم هم مسایل شخصی…!!!
الکی الکی دو ماه رفت و کلا هم من یکی فقط شب ها میتونم درس بخونم و طی روز که نه…!!!
پارسال که زمان ثبت نام جواب میدادن ولی الان که هیچ…!!!
بدتر اینه که یه ماه دیگه برگردن بگن نهههههههه…!!!!
دوستان نظر بدید؟؟؟

زهرا
آذر ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

سلام.من درخواست لغو محرومیت دادم.چن وقت بعدش برام پیامک اومد که اشتباهی در انتخاب رشته شما مشاهده نشده.این یعنی چی؟ یعنی محرومیتم لغو نشده؟ تو سیستم هم درخواستم هنوز در صف بررسی هست.

محسن
آذر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام . روزی که من رفتم چند نفر که البته اونا کتبی درخواست داده بودن همین مشکل رو داشتن که اشتباهی جواب داده بودن ، تماس بگیرید یا اگر میتونید حضوری برید احتمالا اشتباه شده .

امیر محمد
آذر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

فکر کنم با شما موافقت نشده…
چه تاریخی برای شما پیام اومده؟
من اوایل مهر به صورت کتبی درخواست دادم…
حتی من یه بار زنگ زدم و گفتن اگه باهات موافقت بشه با پیامک لینک ثبت نام میفرستن برام…!!!
من که موندم اصلا کی داره راست میگه…

زری
آذر ۱۱, ۱۳۹۸ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

آقاامیر محمد شماتهران نیستین بریدسنجش؟؟بخداماهم کلافه شدیم

امیر محمد
آذر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  زری

نه والا نیستم…
منم خودم واقعا اعصابم بهم ریخته…
اصلا نمیدونم دارم چکار می کنم…
جالبه معلوم نیست کی داره درست میگه…

زری
آذر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

والاکاریم از دستمون ساخته نیس.مگر اینکه بریم سنجش شاید جواب منطقی تری دادن…من موندم کتاب تست بگیرم یانه.تو این سایت کسی نمیره سنجش یه پرس وجویی بکنه؟

احسان
آذر ۷, ۱۳۹۸ ۳:۱۳ ب٫ظ

سلام.آقا شهرام ببخشید. منظور از نامه تاییدیه چیه لطفا راهنمایی میکنید؟

محسن
آذر ۹, ۱۳۹۸ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

سلام . آره دقیقا منم رفتم همینو به من گفتن ، ولی یکی از دوستان رو که دانشگاه مقصده فرستادم آموزش مثل این که نمی دونستن دقیقا چیه این تاییدیه !!! اگر کسی می دونه بگه ممنون میشم .

احسان
آذر ۹, ۱۳۹۸ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام.اقا محسن منم رفتم از آموزش و هم از واحد نقل انتقالات سوال کردم اطلاع نداشتن اصلا.فقط گفتن سنجش در مورد تغییر اولویت به ما نامه میفرسته.تاحالا نشنیده بودن.شما سنجش رفتین ببینین چی شده تغییر اولویتها؟

محسن
آذر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من رفتم گفتن باید تاییدیه از دانشگاه مقصد بیارید یکی از دوستان که همونجا درس میخونه رو فرستادم دقیقا نمی دونستن چیه ؟؟!!!

احسان
آذر ۱۰, ۱۳۹۸ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

ببخشید شمادانشگاه مقصدتون کجا هسته؟به من فقط گفتن دی ماه بررسی میشن و چیزی از تاییدیه بهم نگفتن.فکر کنم تاییدیه برای دانشگاههای تهران باشه

محسن
آذر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

آره تاییدیه برای دانشگاه های تهرانه

احسان
آذر ۱۱, ۱۳۹۸ ۶:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

ممنون

احسان
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۱:۵۲ ب٫ظ

سلام من امروز حضوری رفتم سنجش گفتن تغییر اولویتها رو بعد از نتایج تکمیل ظرفیت بررسی میکنن.کارشناس پرسید تکمیل ظرفیت شرکت کردی گفتم رشته محلی که می خواستم تو تکمیل ظرفیت نبوده اصلا.به نظرتون چه جور باید شرکت می کردم وقتی رشته محل مدنظر اعلام ظرفیت نکرده؟

شهرام
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

سلام.
با خود کارشناس حرف زدین؟؟!
من امروز با دبیرخانه مرکزی سنجشم حرف زدم گفتن نامه م حتی شماره کردن گفتن برو ثبت نام‌ کن،ولی توی سیستم سنجش اولویت نهایی م هنوز تغییر نکرده
برای گرفتن نتیجه سریع باید موی دماغ شون بشی.

احسان
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

اتفاقا گفتم یکی از دوستانم چند روز پیش اولویتشون تغییر کرده عصبانی شد گفت مااز کسی روهنوز بررسی نکردیم.به همه میگیم برای نیمسال دوم و همه بعد از تکمیل ظرفیت بررسی میشن.و برای نیمسال دوم.میخام چند روز دیگه نامه بستری رو ببرم دبیرخونه ضمیمه کنه برام.تاکید کارشناس روی تکمیل ظرفیت بود همش.اگه تکمیل ظرفیت شرکت میکردم کار تموم بود که.آقا شهرام راهنمایی کنید خدا خیرتون بده.من کلا دانشگاه قبولیمو ولش کردم ولی انصراف ندادم.به نظرتون انصراف اثری داره؟ یا نه.

شهرام
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

سلام.
والله مال من جواب داده به قول خودشونم قبول کردن و برم دانشگاه مقصد.
ناگفته م‌ نمونه من هم تایید دانشگاه و هم گواهی بستری بیمارستان پیوست کردم
وواقعا خیلیم پیگیر بودم
ن انصراف نده چون من انصراف ندادم و‌مشکلیم نبوده.

احسان
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

زنده باشین انشالله دوست عزیز.تشکر برای راهنمایی دلسوزانه.

محسن
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

منم می خوام برم . شما کدوم قسمت رفتین ؟؟؟ با خود کارشناسم صحبت کردین ؟؟؟

احسان
آذر ۳, ۱۳۹۸ ۶:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام آقا محسن.فردا برید سنجش ببینید نامتون پیش کدوم کارشناسه راهنماییتون میکنن.

محسن
آذر ۳, ۱۳۹۸ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

خیلی ممنون .

احسان
آذر ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

سلام.دوستانی که درخواست کتبی تغییر اولویت دادن تو چکیده نامتون چی نوشته.ممنون میشم جواب بدین.

محسن
آذر ۱, ۱۳۹۸ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

بررسی کد رشته قبولی

احسان
آذر ۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

ببخشید آقا محسن شما کی درخواست دادین.من هفتم مهر بود.از منو نوشته بررسی ومساعدت.به نظرتون بررسی میکنن؟

محسن
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

سلام منم هفتم درخواست دادم ، آره چکیده مهم نیست بررسی می کنند .

شهرام
آذر ۱, ۱۳۹۸ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من زده مساعدت ازمون‌کارشناسی ارشد یکیم زده برسی کد رشته.
دوستان عزیز مهم چکیده نامه نیست،مهم پیگیری شماس،اگه‌واقعا خیلی عجله دارین حضوری برین

احسان
آذر ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقا شهرام خودم کرمانم فردا دوستمو میفرستم.نامه بستری الان دیگه فایده داره ببره همراش یا نه؟

شهرام
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

دوستان عزیز
درخواست های که دانشگاه مقصد تهران هستش رو رد میکنن ولی مابقی رو برای شهرستان ها موافقعت میکنن،اما اگر در یک‌ صورت نامه‌تاییدیه از دانشگاه‌مقصد‌بگیرین و پیوست درخواست‌کنین حتما موافقعیت میشه.
من‌دانشگاه مالک اشتر تهران بود و‌تو سیستم‌پاسخگوی درخواست‌دادم و پیامک‌امد‌که ردشده‌درخواستم.
خودم حضوری رفتم‌دانشگاه‌مقصد و‌نامه‌تایید گرفتم و به صورت مکاتبه ی پیوست‌کردم‌و پست کردم برای سنجش.
و در اخرم خداروشکر با درخواستم‌موافقعت شده و امروز گفتن‌نامه معرفی تون رو زدیم برای دانشگاه مقصد.
فقط توکل کنین بخدا و خدا انشااالله هرکاری خیره انجام میده.
فقط اونای که واقعا احتیاج دارن به تغییر اولویت حتما حضوری سنجش برن و‌با کارشناسا حضوری صحبت کنن،بی تاثیر نیست.
ارزوی موفقعیت دارم برای تمام دوستان

احسان
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

زنده باشید.تشکر برای راهنماییتون.براتون آرزوی پیروزی و موفقیت دارم.

محسن
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

سلام.خیلی ممنون . برای حضوری صحبت کردن باید کدوم قسمت سازمان سنجش بریم ؟؟؟

محمد
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

دمتگرم داداش، ممنون از راهنماییت، ایشالله موفق باشی

محسن
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

سلام . اگر شماره کارشناس رو هم دارید بدید ممنون میشم .

اسماء
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

سلام اقا شهرام به نظرتون الانم میشه حضوری رفت سنجش چون من الزهرا قبول شدمروزانه داخل کارنامه سبز تریت مدرس قبول میشدم درخواست دادم رد کردن اگ برم امیدی هست

شهرام
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۹:۰۸ ق٫ظ

دوستانی که به صورت‌کتبی نامه نوشتن برای سنجش برای تغییر اولویت.
من نامه قبلا در انتظار پاسخ بود،ولی دیروز نوشته نامه پاسخ داده شده
امروز زنگ‌زدم به سازمان سنجش و باکارشناس حرف زدم،شماره نامه رو دادم بهش و برسی کرد
بهم گفت:با درخواستتون موافقعت شده و نامه معرفی تون زدیم به دانشگاه مقصد.
ولی دوستان عزیز من هم نامه تایید از دانشگاه مقصد و هم گواهی بستری بیمارستان رو‌پیوست کردم با‌درخواستم.
و اینکه چند بار به صورت حضوری سنجش رفتم و پیگیری زیاد
تا اینکه خداروشکر نتیجه م گرفتم
خدایا شکرت??
و امیدوارم همه کسانی که منتظر پاسخ هستن نیز جواب بگیرن و‌موافقعت بشه.

احسان
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

به سلامتی تبریک میگم.انشالله از منم موافقت کنن.

احسان
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقا شهرام عزیزآرزوی موفقیت براتون دارم.شما درخواستتون پست کرده بودین یا حضوری داده بودین؟من اوایل مهر پست کردم وفقط دلیل اشتباه و کد رشته بعدی روبرای تغییر اولویت براشون نوشتم به صورت خلاصه.به نظرتون خوب نوشتم نباید خیلی مفصل توضیح میدادم؟نیاز هست دوستمو برای پیگیری حضوری بفرستم؟

احسان
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقا شهرام تا نتایج ماهم میاد اینجا سر بزنید ما رو راهنمایی کنید.ممنون.

شهرام
آبان ۲۹, ۱۳۹۸ ۷:۵۵ ب٫ظ

من تو سیستم برسی نامه های کتبی زده پاسخ داده شده،ولی هیچ پیامی نیامده برام!
باید چیکار کرد؟!

علی
آبان ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

من دو بار نامه کتبی فرستادم ولی هیچکدوم جواب ندادن نوشته در انتظار پاسخ.چکار کنم؟

احسان
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقا شهرام از منو زده در انتظار پاسخ.ممکنه اصلا بررسی نکنن

احسان
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقا شهرام خدا خیرتون بده ، راهنمایی کنید.چرا از منو جواب ندادن؟

شهرام
آبان ۲۹, ۱۳۹۸ ۵:۱۴ ب٫ظ

دوستان جواب درخواست های که به صورت کتبی دادین برای تغییر اولویت امده،برین چک کنین ،همه رو پاسخ دادن

Ma
آبان ۲۹, ۱۳۹۸ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

وضعیت رو که نوشته پاسخ داده شده ، ولی نتیجه مشخص نیست که تایید شده یا نه …..

شهرام
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  Ma

برای شمام نوشته پاسخ داده شده ایا؟؟!
قبلا براتون پیامک‌ نیومده؟!
من تو سیستم پاسخگوی قبلا درخواست دادم ولی رد شده فک‌ کنم برسی نکردن باز

زری
آبان ۲۹, ۱۳۹۸ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقاشهرام شما خبرندارین جواب درخواستای لغو محرومیت کی میاد؟؟

مهدی
آبان ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

دوستان اگر تکمیل ظرفیت شرکت کنیم و قبول بشیم درخواست بررسی اولویت بعدی لغو میشه؟بررسی نمیکنن دیگه؟

امیر محمد
آبان ۲۷, ۱۳۹۸ ۲:۲۷ ب٫ظ

دوستان من زنگ زدم سنجش برای جواب رفع محرومیت و بهم گفتن که حتی شاید برای نیمسال دوم طول بکشه!!!
بهش گفتم آقا ۱۶ آذر ثبت نام ارشد ۹۹ هست و تا اون موقع باید مشخص بشه که در جواب گفت نه اینطور نیست!!!
بهم گفت که ثبت نام ارشد۹۹ کنم و درس هم بخونم و اگه موافقت شد که هیچی وگرنه با هر رتبه ایی باید برای غیر روزانه انتخاب رشته کنم مثلا برای شبانه…
گفت کسب مجوز فقط برای روزانه هست و به شبانه وپیام نور و…ربطی نداره…
واقعا با اعصاب و روان آدم بازی می کنن…

زری
آبان ۲۷, ۱۳۹۸ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

سلام میشه بگید رفع محرومیت سراسری با ارشد فرق میکنه یانه؟؟؟

امیر محمد
آبان ۲۷, ۱۳۹۸ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  زری

خب به نظرم چون زمان ثبت نام کمکور سراسری بعد ارشد هست پس شما باید بیشتر از این ها نتظر باشید…
البته این فقط نظر من هست…

زری
آبان ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

پس بااین حساب باید بی خیال جواب لغو محرومیت شد?

احسان
آبان ۲۷, ۱۳۹۸ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

سلام رفع محرومیت نشی که نمیشه ثبت نام کنی چه برسه بعدش انتخاب رشته کنی حتی شبانه.چی گفته این کارشناس؟

امیر محمد
آبان ۲۷, ۱۳۹۸ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

چی بگم…
منم شک کردم به حرفش…
نا گفته نمونه که اونا هم فقط میخوان مراجعه کننده رو رد کنن بره…
قبل از هر کاری باید چند بار و از چند نفر مختلف پرسید و کاری انجام داد چون انگار اصلا با هم هماهنگ نیستن…

مهدی
آبان ۲۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

آقا امیرمحمد در مورد شرکت در تکمیل ظرفیت در دوره غیر روزانه برای رفع محرومیت نپرسیدین؟ این کار امکان پذیره؟

امیر محمد
آبان ۲۸, ۱۳۹۸ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

نه متاسفانه نمیشه…
گفتن دروه قبولی اولی که روزانه بوده مد نظر هست و حتی اگه دوره غیر روزانه ایی در ارشد پذیرفته بشی نمیشه لغو محرومیت گرفت…

مهدی
آبان ۲۸, ۱۳۹۸ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

یعنی با قبولی در دوره غیر روزانه محرومیت شرکت در آزمون ارشد لغو بشه

امیر محمد
آبان ۲۸, ۱۳۹۸ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

نه دوست عزیز نمیشه…

علی
آبان ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

جواب درخواستهای تغییر اولویت کی میاد کلافه شدیم از بس صبر کردیم

aysan
آذر ۷, ۱۳۹۸ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

جوابای لغو محرومیت آخر این ماه اعلام میشه ثبت نام کنکور به محرومیت ربطی نداره چون فقط از روزانه محرومیت هس

مینا
آبان ۲۶, ۱۳۹۸ ۷:۲۲ ب٫ظ

دوستان لطفا از تکمیل ظرفیت برای تغییر قبولی دوره تون و. رفع محرومیت کنکور استفاده نکنید
و جای اون عده ای که نتونستن دانشگاه قبول بشن رو نگیرین
البته که یکی از دوستان هم اینجا اعلام کردن که کارشناس سنجش گفته حتی در صورت قبولی بازم همون قبولی اول و روزانه در نظر گرفته میشه و محرومیت شما لغو نمیشه

فاطمه
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۲:۰۲ ب٫ظ

لغو محرومیت کسی جواب داده نشد؟برا من زده نامه پاسخ داده شده ولی چیزی برام نیومده

aysan
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

من ۱۳ مهر نامه فکس کرده بودم هنوز خبری نیس شما کی درخواست داده بودین؟

مهدی
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

اگه تکمیل ظرفیت دوره غیر روزانه بزنیم قبول شیم رفع محرومیت نمیشه؟

شهرام
آبان ۲۶, ۱۳۹۸ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

پیامک میاد براتون اگه پاسخ بدن

ارزو
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

سلام کسی تکمیل ظرفیت ثبت نام کرده?

شهرام
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۰:۳۳ ق٫ظ

سلام
من امروز زنگ‌‌ زدم به سنجش و باکارشناسش حرف زدم گفتش که تغییر اولویت های که جواب نگرفتن رو برای نیم سال دوم برسی میکنیم و‌ توی برج۹جواب برسی ها میاد.

نیما
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

دوستان منظور از جواب،اینه که داخل سامانه ثبت اشتباه جواب بدن؟من یه سوال از عزیزایی که جواب بررسی اولویت بعدیشون نیومده دارم
دوستان واسه شما اس ام اس از سنجش نیومده که مثلاً درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته شما صورت گرفته و مشکلی وجود نداشته؟؟؟
آخه واسه من این اس ام اس اومده ولی تو سامانه اصلی هنوز منتظر بررسی کارشناساست
منم منتظرم به شدت که ایلاً نمی دونم باید منتظر باشم یا دیگه همون اس ام اسه تموم میکنه کارو؟
،قبل از این اس ام اسه،با مشاور هیوا صحبت کردم گفت همین جایی رو که قبول شدی ثبت نام کن تا جواب بررسی اولویت بعدی بیاد الان ٢ ماهه میرم قزوین از تهران،برامم خیلی سخته،ولی جواب نمیدن…

محسن
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

نه اگر پیامک دادن که اشتباهی مشاهده نشد یعنی همون مخالفت شده ، اینایی که جواب نگرفتن مربوط به درخواست کتبی بوده

aysan
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

درخواست رفع محرومیت رو نمیدونین کی جوابش میاد؟

محسن
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

سلام. شما با روابط عمومی صحبت کردید یا خود کارشناسای مربوط به تغییر اولویت ؟؟؟ میشه شماره ای که دارید بفرستید ؟؟؟ ممنون .

احسان
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقا شهرام من موقع انتخاب رشته بستری بودم ولی ضمیمه نامه کتبی نکردم اثری داره نامه بستری یاخیر؟ لطف میکنید شماره کارشناس بدین ببینم نامم بررسی شده یانه.الان تکمیل ظرفیت شرکت کنیم و قبول بشیم درخواست تغییر اولویت از بین میره؟متاسفانه تکمیل ظرفیت اون جایی که میخام نداره ولی میترسم درخواستم رد بشه کلا نتونم ادامه تحصیل بدم

aysan
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۱۶ ب٫ظ

یکی ک از دانشگاه روزانه انصراف داده باشه الان تکمیل ظرفیت دانشگاه شبانه یا غیر انتفاعی قبول شه قبولی قبلی لغو میشه با این حساب از روزانه های کنکور ۹۹ لغو محرومیت میشه یا بازم محرومه؟اگه کسی میدونه جواب بده

احسان
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

سلام من از سیستم پاسخگویی سوابل کردم اینو برام نوشتن
با سلام
قبولی اولیه شما روزانه هست و در محرومیت شما تغییری حاصل نمیشود حتی اگر در تکمیل ظرفیت غیر روزانه پذیرفته شوید
با سپاس

aysan
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

پس چرا بعضیا میگن لغو محرومیت میشه ۴۰ روزه درخواست رفع محرومیت دادم هنوز خبری نیس

احسان
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

اگه بشه خیلی خوبه منتظر تغییر اولویت نمیمونیم شروع میکنیم به خوندن.بازم شما اگه اطلاع جدیدی کسب کردید لطفا خبر بدید که رفع محرومیت با قبولی در تکمیل ظرفیت غیر روزانه میشه یا نه؟تشکر

aysan
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

یه نفر میگف ک سنجش اینو بهش گفتن ک لغو محرومیت میشه ولی شما الان گفتین ک سیستم پاسخگویی گفتن نمیشه

محسن
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۰:۲۲ ق٫ظ

سلام . دوستان شماره ای از کارشناس برای تغییر اولویت ارشد دارید ؟؟؟ جواب نامه منم ندادن می خوام زنگ بزنم ببینم چی شد ؟؟؟

احسان
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام منم مشکلم همینه دوستان اگه کسی شماره داره عنایت کنه بفرسته همینجور بلاتکلیف موندم.

سما
آبان ۲۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

۰۲۶۳۶۱۸۲۲۴۱

شهرام
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۰:۲۴ ق٫ظ

تکمیل ظرفیت ارشد اومده.من زنگ زدم به سنجش با کارشناسش حرف زدم گفتم‌میخوام تغییر اولویت بدم‌گفت تو تکمیل ظرفیت شرکت‌کن برسی میکنیم.حالا من‌موندم این‌جطوری میشه که‌من‌دانشکاه قبول شدم میتونم تکمیل ظرفیت شرکت‌کنم!؟بعدش شاید دانشگاه مقصد اون رشته من‌اصلا تکمیل ظرفیت نزاشت!
چطوریاس برسی شون ایا منظور مارشناس چی بود؟!

احسان
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

سلام آقا شهرام.آره حرف عجیبی زده!!.شاید اون دانشگاه و رشته ای شما مدنظرتونه اصلا تکمیل ظرفیت نداشته باشه.شاید منظورتون رو متوجه نشده.من که بهم جواب ندادن چکار کنم الان یک ماه و نیم طول کشیده.یه بار دیگه لطفا تماس بگیرید بپرسید دانشگاه مقصدتون هست داخل تکمیل ظرفیت.

شهرام
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

اونام اطلاع ندارن.فعلا همه چی گنگ هستش

احسان
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

بعضی دوستان میگن که اصلا روزانه شبانه تو تکمیل ظرفیت پذیرش نداره امسال!!!

A
آبان ۱۸, ۱۳۹۸ ۴:۰۳ ب٫ظ

سلام
برای منم ، داخل سایت وضعیت نامه رو زده بود پاسخ داده شده ، ……زنگ زدم گفتند موافقت نشده و……….
گفت داخل تکمیل ظرفیت شرکت کنید .
بعید میدونم اینا با کسی موافقت کنند ،
اگه تکمیل ظرفیت بگیرن شاید امیدی برای تغییر رشته و…..باشه .

احسان
آبان ۱۸, ۱۳۹۸ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  A

عذرخواهی میکنم لطف میکنید شماره ای که تماس گرفتید رو بدید تا منم پیگیری کنم.سپاس از لطف شما.

شهرام
آبان ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  A

کی زنگ زدین؟؟!
دانشگاه مقصدتون کجا بوده؟!
نگفت تکمیل ظرفیت کیه؟!

احسان
آبان ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقا شهرام تکمیل ظرفیت بعید میدونم دانشگاههای خوب اعلام ظرفیت کنن.به نظرتون چکار کنم هر روز صد دفعه سایت رهگیری سنجش چک میکنم ولی هنوز خبری نیست.

احسان
آبان ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

سلام دوستان چرا جواب تغییر اولویت من داده نمیشه؟ چکار کنم؟

احسان
آبان ۱۷, ۱۳۹۸ ۶:۵۵ ب٫ظ

سلام.آقا شهرام پیگیر درخواستتون نشدید ببینید که تو سیستم زده جوابش چی بوده؟

شهرام
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

نامه من جواب دادن تو سیستم رهگیری نامه زده پاسخ داده شده ولی من‌چیزی دریافت نکردم این چطوری شده؟!

A
آبان ۱۴, ۱۳۹۸ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

برای منم نوشته پاسخ داده شده،
ولی چیزی دریافت نکردم ….

شهرام
آبان ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  A

درخواست تون چی بوده؟!
کی نوشتین نامه؟
قبلا درخواست داده بودین سیستم پاسخگوی؟

a
آبان ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

درخواست کتبی برای برسی الویت های بعدی دادم
اوایل مهر ماه

احسان
آبان ۱۶, ۱۳۹۸ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  a

سلام ببخشید شما حضوری درخواست داده بودین؟ منم اوایل مهر بود هم از طریق پست فرستادم هم حضوری ولی هنوز پاسخ ندادن.

احسان
آبان ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  A

ببخشید شما کی درخواست داده بودین؟

شهرام
آبان ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من‌ شهریور ماه
درخواست برسی کد رشته دادم

احسان
آبان ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

من اوایل مهر درخواست دادم ولی پاسخ ندادن

احسان
آبان ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقا شهرام از کجا میدونید با درخواستتون موافقت شده یا خیر؟

شهرام
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

کسی هست که جواب نامه های که فرستادن به سنجش رو گرفته باشه؟!

احسان
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

سلام.نه از منو زده در انتظار پاسخ.من اوایل مهر فرستادم

احسان
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقا شهرام چکیده نامتون چی نوشته؟

احسان
آبان ۱۳, ۱۳۹۸ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

فکر کنم فقط من باشم که هنوز جواب نگرفتم

سمانه
آبان ۱۳, ۱۳۹۸ ۲:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

منم جواب نگرفتم

مهری
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

منم نگرفتم ..

aysan
آبان ۱۱, ۱۳۹۸ ۶:۳۹ ب٫ظ

من زنگ زدم سنجش گفتن جواب درخواست های رفع محرومیت تا آخر ماه اعلام میشه

امیر محمد
آبان ۱۱, ۱۳۹۸ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

هفته بعد به نظرم اعلام میشه…
امیدوارم فقط موافقت بشه…
بعد این مدت انتظار خوشحال بشیم…
دعا کنید

aysan
آبان ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

آقا امیر محمد من زنگ زدم اسممو پرسید نگا کرد گف کارشناس بررسی میکنه تا آخر ماه اعلام میکنیم گفتم من شرایطم خوب نیس درس بخونم یا بازم منتظر بمونم گفتن که شما درستونو بخونین ایشالا موافقت میکنن ولی من از استرس اصلا نمیتونم بخونم

امیر محمد
آبان ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

یک ماه پیش به منم همین رو گفتن…
حالا واقعا شاید احتمال زیاد قراره موافقت بشه…
شما بخون کم کم و ان شاالله موافقت بشه…
منم شرایط ناپایدار و معلقی دارم…

aysan
آبان ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

دوستمو فرستاده بودم سنجش گفتن برج ۹جواب لغو محرومیت میادگفتن احتمالش کمه شاید قبول کنن شاید نه واقعا نمیدونم چیکار کنم کاش انتخاب رشته نمیکردم با این وضع هیچ امیدی نیس

امیر محمد
آبان ۱۳, ۱۳۹۸ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

اصلا معلوم نیست…
هر کی یه چیز میگه…
بسپار به زمان…

aysan
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

آقا امیر محمد شما هم یه بار درخواست الویت بعدی داده بودین؟من درخواست داده بودم موافقت شد ولی واقعا دوتا دانشگاه هیچ کدومو نمیتونستم برم الان چون درخواست داده بودم رفع محرومیت رو قبول نمیکنن؟

زری
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۷:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  aysan

من که هرچی زنگ میزنم یامشغوله یا میگن کارشناساقادربه پاسخگویی نیستن.شما به چه شماره ای زنگ میزنین؟؟؟

aysan
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  زری

شما کنکور ارشد شرکت کرده بودین یا سراسری؟من بخش تحصیلات تکمیلی زنگ زدم جواب دادن

زری
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

سراسری شرکت کردم.نمیدونم لغومحرومیتش باارشد فرق میکنه یانه.شمابه۴۲۱۶۳ زنگ میزنین؟میخوام ببینم سراسری روهم آخر ماه جواب میدن

aysan
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  زری

نه این شماره نیس

زری
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

میشه یه لطفی کنین شمارشوبدین؟؟

aysan
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  زری

عزیزم این قسمت ک من زنگ زدم فقط ارشدو بررسی میکنن سراسری نمیدونم

زری
آبان ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  aysan

باشه خیلی ممنون

شهرام
آبان ۹, ۱۳۹۸ ۲:۱۴ ب٫ظ

سلام.
دوستان من امروز سنجش رفتم
نامه تاییدیم بردم،گواهی بستری بیمارستانم از قبل پیوست کردم.
شماره ی کارشناس بهم دادن باهاش حرف زدم کفتش که درخواستت رد شده
منم باهاش حرف زدم گفتم دانشگاه م‌من بورسیه س و من بستری بودم و اشتباه شده
گفت برای نیم سال دوم برسی میکنیم
ولی گویا مایل به موافقعت نبود

احسان
آبان ۹, ۱۳۹۸ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

سلام
پس گواهی بستری بیمارستان اثری نداره؟
از کجا بفهمم که درخواست من رد شده یا نه؟

احسان
آبان ۹, ۱۳۹۸ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقا شهرام یعنی درخواست منم بررسی شده ولی چون رد شده جوابشو ندادن توی سایت رهگیری سنجش؟

شهرام
آبان ۹, ۱۳۹۸ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

نمیدونم به من اینه گفت.
من هم نامه تاییدیه بردم هم گواهی بستری

شهرام
آبان ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من‌چک‌کردم جواب‌دادن

زری
آبان ۱۰, ۱۳۹۸ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

سلام توروخدا اگه دوباره رفتین سنجش درمورد لغو محرومیت هم سوال کنین

احسان
آبان ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

سلام آقا شهرام حضوری برم برای پیگیری نامه یا صبر کنم تا دی ماه؟ تو سیستم پیگیری زده در انتظار پاسخ.

شهرام
آبان ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

صبر کنین‌چون فایده‌نداره

احسان
آبان ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

سپاس فراوان از راهنمایی شما

احسان
آبان ۴, ۱۳۹۸ ۳:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان.برای پیگیری نامه درخواست تغییر اولویت نیازی هست حضوری برم سنجش یا صبر کنم؟ واینکه تغییر اولویت مربوط به یک شهر و یا یک استان باشه موافقت میکنن؟

Nda
آبان ۳, ۱۳۹۸ ۴:۵۵ ب٫ظ

سلام من میخواستم یکیو بفرستم سنجش بخش تحصیلات تکمیلی تهران باید بره یا کرج؟یکی میگه تهران یکیم میگه کرج هس خواهشا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه

زهرا
آبان ۳, ۱۳۹۸ ۰:۰۲ ق٫ظ

سلام بچه ها من تغیبرالویت از هنر تهران به الزهرا تهران دادم گفتن نه .بعد ۶ مهرنامه زدم گفتم موقع انتخاب رشته عمل جراحی زانو داشتم مدارکشم پیوست کردم. ولی گفتن باید از الزهرا تاییدیه بیاری بعدم الزهرا اینقدر دوندگی وپیگیری کردم نامه اصلا ندادن گفتن اول باید سنجش نامه بده .خیلی خرج کردم تهران ولی نشد که نشد دست خالی برگشتم دانشگاه هنر نمیتونم برم خابگاهش کرجه زانو هام خیلی مشکل داره تهرانم نمیتونم خونه کرایه کنم توروخدا اگر کسی کمکی داره بکنه

شهرام
آبان ۳, ۱۳۹۸ ۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

گفتن تایید از دانشگاه بگیری مشکلت حل میشه یعنی؟؟!
دانشگاه مقصدتون مصاحبه داشته؟

زهرا
آبان ۳, ۱۳۹۸ ۷:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

نه مصاحبه نداشت.الکی میگفتن اگر نامه تاییدیه از الزهرا بیاری یعنی تو یه برگه الزهرا بنویسه ما دانشجو میخاهیم برای ما بلامانعه.ولی الزهرا مدیرتحصیلات تکمیلی اش گف چنین چیزی محاله ما هیچ نامه ای نمیدیم سنجش خیلی بیجا کرده

زهرا
آبان ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

حالا شما نوشتی برگه مریضی تاثیر داره موضوعتون چی بوده تهران به تهران

ارزو
آبان ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

خب چرا سنجش نامه نمیزنه به الزهرا??

زهرا
آبان ۴, ۱۳۹۸ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ارزو

اولا سلام بعدم حتما شما اصلا نرفتید سنجش .سنجش اصلا میگه قانون تهران به تهران ممنوعه .کلا. مگر اینکه از مقصد تاییدیه بیاری. که اونم الکی میگه

Arash
آبان ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

سلام امروز رفتم سنجش برای پیگیری تغییرالویت گفتن دی ماه بررسی میکنن

شهرام
آبان ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Arash

ارشد؟؟
چرا مال بقیه رو مهر ماه گفتن پ؟؟!

Arash
آبان ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

اون ها تو شهریور درخواست دادن ولی بنده مهرماه

احسان
آبان ۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Arash

دی ماه که خیلی دیره
به نظرم باید بیخیالش بشیم

احسان
آبان ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  Arash

آقا آرش ببخشید شما کی درخواست دادین؟برای درخواست حضوری کپی کارت شناسایی هم نیاز بوده یاخیر؟ من خودم دوستمو فرستادم برای درخواست و مدرک شناسایی ضمیمه نکرد برام مشکل نداره به نظرتون؟

Arash
آبان ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من ۶ مهر درخواست نوشتم حضوری که رفتم گفتن شما نیمسال اول درخواست دادید درخواست شما رو نیمه دوم بررسی میکنیم نه چیز خاصی نیاز نداشت فقط یه چیزی اگه بیماری خاص یا مشکل خاصی باشه تو دانشگاه مبدا این رو هم ضمینه بشه اثرش بیشتر است تمام

شهرام
آبان ۲, ۱۳۹۸ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Arash

داداش خودشان گفتن که بیماری خاصی داشته باشی تاثیر داره
چون من سرطان داشتم و بستری بودم و گواهی بستریمم دادم پیوست نامه،زمان انتخاب واحد،تاثیر داره؟
بعد دانشگاه‌مبدا‌نیم سال دوم دانشجو نمیگیرن که…،
بعد دانشگاه مبدا من تهران!

زهرا
آبان ۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

سلام شهرام من ارشد هنر از هنر تهران به الزهرا میخاستم بعدم موقع انتخاب رشته عمل جراحی زانو داشتم مدارکشم فرستادم ولی گفتن نمیشه باید از الزهرا نامه تاییدیه بیاری.الزهرا خودمو کشتم به من تاییدیه نداد

شهرام
آبان ۳, ۱۳۹۸ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

نامه تاییدی چیه دیگه؟؟!
چ‌جور نامه ی هستش؟
چرا ندادن دانشگاه؟!

Arash
آبان ۳, ۱۳۹۸ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

دادا من که کتبی درخواست دادم گفتن اگه بیماری خاص داری پیوست کن احتمال قبولی رو میره بالا

aysan
آبان ۱, ۱۳۹۸ ۶:۴۹ ب٫ظ

کنکور سراسری اونایی که روزانه قبول شدن سال بعدم میتونن کنکور بدن ما ارشدا چه گناهی کردیم اخه..درخواست رفع محرومیت آذر اعلام کنن بعد اون چی بخونیم اخه حالا معلوم نیس قبول کنن یا نه:(

زری
آبان ۲, ۱۳۹۸ ۸:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  aysan

کی گفته اونایی که روزانه شدن میتونن سال بعد کنکور سراسری شرکت کنن؟؟من ازعمومی سنجش پرسیدم گفت اونایی که دوسال روزانه قبول شدن میتونن بار سوم هم کنکوربدن

امیر محمد
آبان ۲, ۱۳۹۸ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  زری

من یه سوالی داشتم…
به فرض که با درخواست رفع محرومیت موافقت بشه یعنی سهمیه روزانه امسال ما از دست میره یا نه نگه داشته میشه برای سال بعد؟منظورم اینه که شما میگی سنجش گفته کسی که حتی دوبار هم روزانه قبول بشه باز میتونه دفه سوم هم کنکور بده…یعنی انگار ما یه سهمیه روزانه ارو از دست دادیم؟

aysan
آبان ۲, ۱۳۹۸ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

اگه با درخواست رفع محرومیت سنجش موافقت کنه کنکور ۹۹ میتونیم روزانه هم انتخاب کنیم،تا آذر چجوری صبر کنیم اخه نه میشه درس خوند نه چیزی

زری
آبان ۲, ۱۳۹۸ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

آره منم اصلا دلم به درس نیست:/

زری
آبان ۲, ۱۳۹۸ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

نمیدونم والا خب از سنجش سوال کنین.من که هر چی زنگ میزنم والایامشغوله یا کسی برنمیداره

aysan
آبان ۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  زری

درخواست عمومی سوال میپرسم میگن بررسی میکنیم جواب میدیم

زری
آبان ۴, ۱۳۹۸ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  aysan

شماتهران نیستی بری سنجش؟؟؟

ارزو
مهر ۳۰, ۱۳۹۸ ۸:۴۱ ق٫ظ

سپنتا خانم اطفا اگه اومدید اینجا جواب بدین شما الان میرید دانشگاه???

سپنتا
آبان ۱۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  ارزو

سلام بله میرم کارت دانشجوییمم صادر شده

aysan
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۹:۳۳ ب٫ظ

میگن درخواست رفع محرومیت رو باید قبل از ثبت نام میدادی من ۱۳ ام درخواست دادم ۱۷ ام دانشگاه قبولی ثبت نام کردم فرداش هم انصراف دادم یعنی الان هیچ امیدی نیس ک با درخواستم موافقت کنن؟توروخدا اگه کسی میدونه جواب بده

امیر محمد
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

کی گفته؟
آدم کارشناسی بوده؟
من شنیدم که اگه جواب بیاد که موافقت شده باید بری انصراف بدی

امیر محمد
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

شما مطمئن هستی؟؟؟
منم ثبت نام کردم و اصلا کلاس نرفتم ولی مدرکی دال بر انصراف برای سنجش نفرستادم!!!آخه یکی می گفت با درخواستت اگه موافقت بشه اونوقت باید بری انصراف قطعی رو ثبت کنی

aysan
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

منم اینجوری شنیده بودم که اگه با درخواست موافقت شه بعدا میتونی انصراف بدی یکی دیروز بمن گف سنجش اینطوری گفتن کلا نا امید شدم ما که کلاس نرفتیم انصراف دادیم

امیر محمد
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  aysan

منطقیش اینه که حتی اگه ثبت نام هم بکنیم و موافقت بشه میتونیم انصراف بدیم…ولی خب گویا خیلی ها ثبت نام کردن و درخواست دادن و منتظر جواب هستند…امیدوارم که اینجوری باشه…اگه خبری گرفتین به ما هم بگید دوست محترم

آیسان
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

به نظرتون من برگه انصراف رو سنجش بفرستم؟گفتن ک دو هفته بعد جواب درخواستا میاد

زری
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  آیسان

یعنی دوهفته بعداز ارسال درخواست یادوهفته دیگه؟؟؟؟

آیسان
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  زری

دو هفته دیگه هرکی یه حرفی میزنه من ک ثبت نام کردم انصراف دادم کلا ناامید شدم

امیر محمد
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

من زنگ زدم سنجش
گفت نیازی به انصراف دادن نیست و اگر هم انصراف بدی نیازی نیست که چیزی رو به سنجش بفرستی…اگر با درخواستمون موافقت شد تا قبل از ثبت نام باید انصراف بدیم…دعا کنید برای جفتمون قبول بشه…من که واقعا شرایطم خوب نیست…هم کار و هم شرایط شخصی و خیلی چیزها و اینکه بیفته دو سال دیگه معلوم نیست چی بشه و کجا باشم…

آیسان
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

آقای امیر محمد شما چندم درخواست رفع محرومیت دادین؟ایشالا ک موافقت کنن از این بلاتکلیفی دربیایم

امیر محمد
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

۱۴ مهر بود…
به من که گفتن جوابش برج ۹ میاد!!!
ولی به نظرم تا وسطای آبان میاد…

زری
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

توی یه سایت دیگه دیدم که با درخواست لغو محرومیت یه نفرموافقت کردن.نمیدونم راس میگف یادروغ.ان شالله بادرخواست ماهم موافقت کنن

امیر محمد
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  زری

سازمان سنجش به من گفت پنجاه پنجاه هست ولی گفت سنجش بنا بر نهایت کمک دادن داره و ان شاءالله موافقت میشه…حالا توکل بر خدا

امیر محمد
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

من سوال خودم و شما رو از طریق درخواست عمومی برای سنجش فرستادم و در جواب گفتن که:””ا سلام
داوطلب گرامی بر اساس شرایط و ضوابط آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته پذیرفته شدگان دوره روزانه حق شرکت در آزمون سال بعد را ندارند مع الوصف در صورتی که درخواست خود را از طریق (پرتال اشتباه انتخاب رشته) برای سازمان ارسال کرده باشید مورد بررسی قرار گیرد در غیر این صورت به صورت مکتوب برای سازمان ارسال تا مورد بررسی قرار گیرد و پس از بررسی نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید
با سپاس””
به نظرم نیازی نیست که حتما انصراف بدیم و باید منتظر بمونیم تا جواب بیاد

زری
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

من حتی ثبت نامم نکردم.اگه موافقت نکنن کلا هیچی دیگع

ارزو
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۸:۳۹ ب٫ظ

سلام میشه شماره ای اس ام اس اومده براتون بنویسین?خواهشا نیاز دارم.

احسان
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۶:۱۱ ب٫ظ

دوستان جواب تغییر اولویت همتون اومده؟

شهرام
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من‌نامه‌ نوشتم کتبی ولی چیزی نیومده

احسان
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

به نظرتون بررسی میکنن؟ منم نامه کتبی نوشتم ولی نوشته در انتظار بررسی.شما کی نامه دادین؟

شهرام
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من۲۷شهریور
منم در انتظار پاسخ!
ایا شما تو سیستم‌پاسخگوی نتیجه اعلام کردن بهتون یا پیامک‌اومده؟!

احسان
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

نه هیچی اعلام نکردن
توی سیستم پاسخگویی درخواست دادم گفتن به صورت کتبی ارسال کنید .چون مهلت درخواست اشتباه در انتخاب رشته تو سامانه تموم شده بود .ولی تا الان که هیچ خبری نیست.نمیدونم باید چکار کنیم

شهرام
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

حضور برو

سمانه
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

حضوری رفتن هم فایده ای نداره گفتن برای نیمسال دوم بررسی میکنن فقط من نمیدونم نیمسال دوم چطور میشه رشته هایی که ورودی بهمن ندارن

مینا
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه

دقیقا این برای منم سواله احتمالا اینایی که اینجوری ورودی بهمن میفتن برای انتخاب واحدشون به مشکل میخورن چون برای یک نفر که واحد ارائه نمیشه

احسان
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

نه مشکلی نداره درسای ترم دوم بهش میدن

احسان
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۸:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

شما حضوری رفتین؟نگفتن کی اعلام میکنن؟

سمانه
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من از آشناهامون یکی رو فرستادم و خودمم با این شماره تماس گرفتم گفتن برای نیمسال دوم بررسی میشه و اواخرآذر جوابش میاد اگه تونستین شما هم ز بزنین که حتما پیگیری میکنن نامه های ما رو یا نه؟و اینکه برای نیمسال دوم چجوری میشه اگه چیزی فهمیدین به ما هم بگین مرسی ۰۲۶۳۶۱۸۲۲۴۱

aysan
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۴:۳۶ ب٫ظ

امروز یکی که رفته بود سنجش میگف جواب لغو محرومیتتو دو هفته به بعد اعلام میکنن

امیر محمد
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

منم درخواستم مثل شماست
کاش موافقت کنن چون واقعا استرس دارم و اگه نشه واقعا بهم میریزم و معلوم نیست تا دو سال دیگه چی میشه…

آیسان
مهر ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

ببخشید شما دانشگاه قبولی ثبت نام کرده بودین؟امروز یکی بهم گف سنجش میگفتن شرایط لغو محرومیت اینه ک ثبت نام نکرده باشی من قبل ثبت نام نامه فکس کردم بعد ک ثبت نام کردم فرداش انصراف دادم خیلی نا امید شدم اگه قبول نکنن واقعا نمیدونم چیکار کنم

زری
مهر ۲۹, ۱۳۹۸ ۶:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  آیسان

جدی؟؟یعنی نباید ثبت نام میکردیم؟؟؟؟

سیمین.
مهر ۲۵, ۱۳۹۸ ۸:۵۱ ب٫ظ

دیگع بقیه برا بهمن هستن الان دیگع برا ترم مهر نمیشه.

سیمین.
مهر ۲۵, ۱۳۹۸ ۸:۴۳ ق٫ظ

بچه ها من که زنگ زدم سنجش گفتن شما را برا نیم سال دوم بررسی میکنن،الان ما بهمن بریم یه ترم از بقیه دیر تر فارغ التحصیل میشیم ،یا نه واحد ها ی عقب مونده رو بین ترن های دیگعدتقسیم میکنن.

ناریا
مهر ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سیمین.

ورودی بهمن و یه ترم دیرتر فارغ التحصیل میشین

احسان
مهر ۲۵, ۱۳۹۸ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سیمین.

ببخشید نگفتن کی بررسی میکنن تغییر اولویتا رو؟ خیلی طول کشیده

سمانه
مهر ۲۵, ۱۳۹۸ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

به من که گفتن اواخر آذر

سیمین.
مهر ۲۵, ۱۳۹۸ ۸:۴۰ ق٫ظ

نه اون شمارا دانشگاهی بود که قبول شده بودم گفته بود بیا ثبت نام ولی من نمیرم.

سیمین.
مهر ۲۴, ۱۳۹۸ ۵:۰۵ ب٫ظ

شماره ای که سنجش پیامک میده چنده?کسی میدونه یه پیام برام اومده مطمعن نیستم برا سنجش باشه پیامش یه جوریه.

شهرام
مهر ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سیمین.

چی نوشته؟
شمارش چند بوده؟
کتبی درخواست دادین،یا سیستمی؟

aysan
مهر ۲۳, ۱۳۹۸ ۷:۳۵ ب٫ظ

سلام من دانشگاه قبولیم که روزانه بود انصراف دادم هفته پیش هم درخواست کتبی رفع محرومیت دادم الان من لازمه برگه انصرافی رو به سنجش پست کنم اصلا امیدی هس ک قبول کنن؟خواهشا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه

امیر محمد
مهر ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

سلام
نیازی فکر نمی کنم باشه ارسال کنی سنجش
منم منتظر هستم رفع محرومیتم موافقت بشه…
من زنگ زدم سازمان سنجش و گفت پنجاه پنجاه هست…
امیدوارم موافقت بشه چون من شرایط عجیبی دارم…
دعا کنید…

aysan
مهر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

آقای امیر محمد اخه من دانشگاه قبولی امروز ثبت نام کردم فرداش انصراف دادم میگن موقع ثبت نام کنکور معلوم میشه اخه من موندم تا اون موقع درس بخونم یا نه آدم اینجوری انگیزه نداره بخونه:(

امیر محمد
مهر ۲۴, ۱۳۹۸ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  aysan

به نظرم اگه وقت آزاد کامل ندارید یه کم بخونید که اگه ان شاءالله قبول کردن پس با سرعت بیشتر بخونید ولی اگه وقت آزاد کامل دارید و اطلاعات توی ذهنت هست یک ماه آبان هم صبر کنید…

سمیه
مهر ۲۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  aysan

سلام بله میگن اگه دلایل خوب داشته باشی قبول میکنن به احتمال زیاد فقط تو رو خدا شما هم به من کمک کنید منم به روزانه قبول شدم ونرفتم حالا نمیدونم چگونه درخواست کتبی بنویسم میتونی نامه ات رابه من ارسال کنی من از روی اون بنویسم ممنون

aysan
مهر ۲۷, ۱۳۹۸ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سمیه

من نوشتم به دلیل مشکلات خانوادگی و عدم علاقه به رشته واقعا مشکل دارم نمیتونم امسال برم خدا کنه قبول کنن خیلی استرس دارم

Arash
مهر ۲۳, ۱۳۹۸ ۷:۲۸ ب٫ظ

دوستان یکی که تهران هست یه یر بزنه سنجش ببینیم پس چی شد درخواست تغییر الویت ای خدا

شهرام
مهر ۲۳, ۱۳۹۸ ۵:۳۴ ب٫ظ

دوستان:
من ۲۵شهریور به صورت حضوری و کتبی درخواست دادم برای تغییر اولویت ولی هیچ گونه پاسخی دریافت نکردم و نامه در وضعیت در انتظار پاسخ هستش.
بنظرتون ارزش انتظار داره یا بیخیال بشم؟!
اولویتمم از دانشگاه روزانه کرمانشاه برای دانشگاه روزانه مالک اشتر،که مصاحبه شم قبول شدم.
بنظر شما‌چیکار باید کرد؟؟

نیکو
مهر ۲۳, ۱۳۹۸ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

منم ۳۱ درخواست دادم ولی جواب نگرفتم شنبه سنجش هم رفتم گفتن باید ۱ ماه صبر کنی !!شما برو ۱ ماه که شد سنجش ببین چی میگن ??

سمانه
مهر ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیکو

منم یکی رو فرستادم سنجش گفتن موند واسه نوبت دوم اونم معلوم نیست که حتما قبول بشه یا نه من که دیگه نمیخوام منتظر بمونم همون کلاسای دانشگاه مبدا رو میرم

مینا
مهر ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه

بهترین کارو میکنید منم پیامک دریافت کردم که موافقت نشد ولی هروز سیستمو چک میکردم که جواب متفاوتی میدن یا نه تازه من تو دانشگاه مبدا ورودی بهمن بودم و دیگه استرس کلاس رفتن رو نداشتم. همین امروزم رفتم حذف درخواست بدم تو سیستم که از این وضعیت راحت بشم ولی نوشت امکان حذف وجود ندارد…

احسان
مهر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

من هم درخواست کتبی و حضوری دادم ولی هنوز نوشته در انتظار بررسی.نمیدونم اصلا بررسی میشن یا نه.من از دانشگاه فعلیم هم انصراف دادم و نرفتم.

حسین
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

با سلام
من درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای بررسی اولویت بعدی رو زدم و کدی که آورده بودم رو درخواست کردم ، امروز این پیامک رو از سازمان سنجش دریافت کردم :
داوطلب گرامی آقا/…….، درخواست شما مبنی بر اشتباه در انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۸ بررسی و با توجه به بررسیهای بعمل آمده، اشتباهی در انتخاب رشته شما مشاهده نشد. مراتب جهت اطلاع اعلام می گردد. سازمان سنجش آموزش کشور
این یعنی درخواستم رد شده؟
توی سایت هنوز در وضعیت درحال بررسیه

احسان
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

ببخشید تغییر اولویتتون چی بود؟

حسین
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

شبانه شاهرود به مجازی تهران. آورده بودم توی کارنامه سبز

ناریا
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

کِی براتون پیامک اومد؟

حسین
مهر ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  ناریا

۲۰ روز پیش

شهرام
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

امروز پیامک دریافت کردی؟!
دانشگاه مقصد و مبدات کجا بوده؟!

احسان
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۲ ق٫ظ

دوستان به نظرتون من از رشته فعلی انصراف بدم چون اصلا علاقه ندارم بهش یا صبر کنم جواب سنجش بیاد؟

سمانه.
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

سلام سپنتا شما ثبت نام شدید الان میرین سر کلاس????

ناریا
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه.

منم همین سوالو دارم، آیا الان سرکلاس میرن؟ کارت دانشجویی براشون صادر شده؟

محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۰:۰۳ ق٫ظ

جهت اطلاع دوستانی که ساکن تهران نیستن، زمان اعلام نتایج درخواستهای تغییر اولویت طولانی هستش، با توجه به صحبت هایی که امروز تو سنجش بود و چون سیستم دانشگاه ها برای نیمسال اول بسته شده، درخواستهایی که جوابشون نیومده از قرار معلوم برای بهمن تعیین تکلیف میشن و جواب نامه ها تا قبل از ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ میاد

سمانه
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

پس چرا جواب خیلی ها رو دادن این بی انصافیه اومدیمو بعد این همه صبر کردن درخواستمونم قبول نکردن تکلیفمون چیه

محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

در هر صورت حتی اگر امروز هم جواب درخواستا داده بشه بازهم دیر شده و سیستم دانشگاه ها برای نیمسال اول بسته شده، ما فقط باید تو این مدت تلاش کنیم تا درخواستامون تایید بشن

زری
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۷:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

نمیدونین جواب لغومحرومیت کی میاد؟؟؟

محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  زری

گفتن تو آذر ماه میاد، شما تو آبان یکبار حضورن برید سازمان سنجش و پیگیر درخواستتون بشید

امیر محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آقا محمد میگن واسه درخواست لغو محرومیت باید دلیل منطقی داشته باشی که برای اون ها قابل اثبات باشه…خب چطوری باید برای اون ها اثبات بشه؟؟!!من توی نامم نوشتم به خاطر شرایط کاری و شخصی امکان ادامه تحصیل ندارم خب نمیتونم کامل توضیح بدم که مشکلم چی هست!!!من روزانه مهندسی برق کنترل دانشگاه شهید بهشتی بودم که اولویت بعدی بررسی شد و تونستم برم بوعلی همدان ولی واقعا بازم نمیتونم برم!!!دانشگاه بهشتی هم جای کمی نیست که راحت کنارش بذاریم و حتما واقعا نمیتونستمم که نرفتم!!!امیدوارم موافقت بشه چون تا دوسال دیگه کلا شرایطم امکان داره نغییر کنه و معلوم نیست چطور بشه شرایطم

محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

شما نمیتونستین دوره قبولیتون رو تغییر بدین؟ یعنی نمیتونستین از روزانه بهشتی به شبانه یه دانشگاه دیگه تغییر اولویت بدین؟ چون اگه اینکارو میکردین دیگه نیاز به لغو محرومیت نبود

امیر محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من کلا توی انتخاب رشته ام شبانه نزدم…
اصلا نفهمیدم امسال چطوری شد…!!!
من رتبه ام ۴۱۳ شد ولی همه چیز اصلا نفهمیدم چطوری بهم ریخت و اگه کار و زندگیم تهران بود خب ولش نمیکردم…!!!
خیلی حسرت میخورم و واقعا سخته برنامه های آدم توی ده بیست روز کلا برعکس بشه!!!ولی خب فقط میگم تا اطلاعات توی ذهنم هست یه بار دیگه بتونم کنکور بدم…

محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

آره حیفه، منم بخاطر همین این همه پیگیر کارم شدم، شما هم نگران نباش ایشالله که کارت درست میشه

امیر محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کار شما هم درخواست مجوز بوده یا تغییر اولویت؟

محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

برای من تغییر اولویته

زری
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خب به غیر از رفتن به سنجش راه دیگه ای نیست؟نمیشه درخواست عمومی برای لغومحرومیت بدم.رسیدگی میشه به نظرشما؟؟؟

امیر محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  زری

نه خانوم حتما برو حضوری…
حالا یا خودتون یا یه نفر رو بفرست…
حتما…

زری
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

ولی یه نفر همینجامیگفت که یه نفرو فرستاده سنجش گفتن تا یکی دوماه جوابامیاد نیازیم نیس که بریم سنجش.اگرم قراربه رفتن باشه که من اصلا تهران نیستم

امیر محمد
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  زری

من بودم که یکی رو فرستادم…
اگه درخواست دادین که هیچ ولی اگه میخواین درخواست بدید درخواست عمومی و از طریق سایت ندید و حضوری برید و درخواست کتبی بدید و منتظر باشید تا آذر ماه…

زری
مهر ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

باشه خیلی ممنون ببینم میتونم یه نفرو پیداکنم

مینا
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

یعنی حتی کسایی که براشون پیامک رفته که موافقت نشده ولی سیستم هنوز ابیه ممکنه جواب متفاوتی تو سیستم بدن؟

محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

دوباره بررسی میشه، اما مشخص نیست جواب متفاوتی بدن

اسماء
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام ببخشید اونایی بهشون پیامک شده که اشتباهی تو انتخاب رشته شمامشاهده نشده وسیستم ابیه امکان داره دوبارک بررسی شه ؟؟؟؟؟

محمد
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  اسماء

دوباره بررسی میشه

ولی
مهر ۲۱, ۱۳۹۸ ۰:۰۲ ق٫ظ

سلام دوستان چه شماره ای دارید ک به سنجش زنگ میزنین لطفن راهنمایی کنین!

احسان
مهر ۲۰, ۱۳۹۸ ۷:۱۱ ب٫ظ

دوستان برای همه جواب تغییر اولویت اومده؟

Arash
مهر ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

برا من که نیومده برا شما چطور؟

نیکو
مهر ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  Arash

برای منم نیمده امروز هم رفتم سنجش گفتن صبر کن یه شماره تلفن هم دادن اصلا جواب نمیده???

ولی
مهر ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

برامن نیومده هنوز

دینا
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۸:۵۳ ب٫ظ

منم سه بار رفتم ولی هیچ فایده ای نداشته.

دینا
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۷:۳۳ ب٫ظ

یه شماره هم بهم دادن که نامه پیش ایشونه ولی انگار فعلا ماموریتن.

Arash
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  دینا

الان باید چه کرد ؟؟؟؟؟؟؟

دینا
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۷:۳۰ ب٫ظ

من عزیزم سه بار رفتم سنجش ،زیر بار نمیرن.

سمیرا
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۳:۳۱ ب٫ظ

سلام .من درخواست تغییر اولویت از دانشگاه شیراز به فرهنگیان دادم.سنجش هم قبول کرده ..اما چند بار رفتم دانشگاه فرهنگیان میگن ما هم چنین نامه ای دریافت نکردیم و اسم شما جز اسامی معرفی شده نیست.دوباره به سنجش پیام دادم موضوع رو گفتم،گفتن برو اسمت هست،رفتم دوباره میگن اسمت نیست..حالا من چیکار کنم؟

Arash
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۲:۲۰ ب٫ظ

دوستان الان باید چه کنیم من نامه کتبی دادم قرار بود ۱۵ پیامک بزنن هنوز هنوزم خبری نشده چیکار باید بکنیم الان هم متاسفانه تهران نیستم پیگیری کنم چه کنم!؟؟؟؟

احسان
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Arash

شما کی درخواست داده بودین منم مشکل شما رو دارم.اگه پیامک نیاد یعنی پیگیری نمیشه؟

Arash
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

نمیدونم چیکار باید کرد اگه تهران هستید برید سنجش به ما هم خبر بدید

اسماء
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ

سلام دوستان جواب درخواست مو رد دادن نمیشه کاری کرد درخواست عمومی بدم به سنجش من این دانشگاه که الان هستم زیاد دوس ندارم توروخدا هرکسی میدونه یه راهنمایی بکنه

محسن
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  اسماء

یعنی رو سایت نتیجه اومده؟

اسماء
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

نه پیامک اومد

Arash
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  اسماء

امروز اومد برا شما ؟برا من نیومده

دینا
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

اگه تونستید کاری انجام بدید لطفا به منم بگین.

زهرا
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دینا

چطورمشکل سپنتا حل شده.توروخدا اگرتهرانیدبرید سنجش

ناریا
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرای عزیز مشکل کسی حل نشده، اصلا درخواستای تهران به تهران رو نگاه هم نمیکنن چه برسه به اینکه بخوان درخواستو قبول کنن، من امروز سنجش بودم، یکی از مراجعین امروز همین مشکلو داشت اون مسئولش گفت دست ما نیست قانون سنجش میگه تغییر اولویت و نقل و انتقال تو تهران امکان پذیر نیست، من خودم درخواستم از تهران به شهرستانه، وقتی واسه شهرستان اینهمه بهونه میارن و طولش میدن دیگه تهران که جای خود داره

شهرام
مهر ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناریا

یعنی از شهرستان به تهران قبول نمیکنن؟!

ناریا
مهر ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

احتمالش هست قبول کنن، بستگی به شرایط داوطلب داره

سپنتا
مهر ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناریا

والا برای من که قبول شد

ناریا
مهر ۲۰, ۱۳۹۸ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

واقعا!؟ تهران به تهران!؟ اولین نفری هستید که تو تهران درخواستش قبول شده چون اون روزی که من سنجش بودم به داوطلبایی که همچین درخواستی داشتن گفتن اگر با درخواست کسی موافقت شده بیاریدش اینجا تا ما با درخواست همتون موافقت کنیم، یعنی دانشگاه مبدا به شما و سنجش مجوز داده؟؟؟ چون مجوز دانشگاه مبدا مهمه، دانشگاه مقصد که از همون اول قبول شدید و نیاز به مجوز نداره

دینا
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

زهرا خانم کلا الکیه،منم مشکل شما رو دارم ،دارن اذیت میکنن پاس میدن به ای ور و اون ور.

زهرا
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  دینا

نمیدانم به خدا.کارم خیلی گیرشده .دانشگاه مقصد میگه بایداول سنجش نامه بده .حالام من شهرستانم وگرنه حتما میرفتم سنجش توروخدااگرتهرانید دینا. برید سنجش بگید دانشگاه مقصدنامه نمیده توروخدااااا برید سنجش بگید

Arash
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۹:۳۱ ق٫ظ

من هم نامه کتبی دادم ولی پیامک نیومد

احسان
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  Arash

به من گفتن یک ساعت بعد پیامک میاد ولی الان یک هفته شده

احسان
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۶:۱۸ ق٫ظ

سلام دوستان من تقاضای کتبی حضوری دادم ولی هیچ شماره پیگیری برام تا حالا پیامک نشده چکار کنم به نظرتون؟

امیر محمد
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۵۱ ب٫ظ

سلام
دوستان من زنگ زدم به سنجش و چیزهایی که برداشت کردم این بود البته بگم که درخواست من لغو محرومیت برای آزمونن ۹۹ بود:
اول اینکه تمام درخواست ها اولویت بندی میشه و هیچ درخواستی بی جواب نیست و اکثر درخواست ها توی نهایتا سه هفته بررسی میشه و کسایی که زود جواب گرفتن پس یه جورایی کارهاشون در الویت بوده و بررسی خاصی نیاز نداشته…
دوم کسایی که فعلا جواب نگرفتن بهتره توی قسمت عمومی درخواست بدن تا راهنمایی بشن یا شاید حضوری برن خیلی بهتره که بدونن موافقت شده یا نه…
به منم گفت که برای پیگیر درخواستم آخرهایی ماه زنگ بزنم و خودش گفت در کل سازمان سنجش در اکثر موارد و درخواست ها نظر مساعد داره مگه اینکه واقعا نشه کاری کرد…
پس دوستان اگه عجله دارین پس حضوری برید بهتره و اگر نه پس منتظر باشید و امیدوارم اون چیزی که میخواید بشه…
در کل دوستان آزمون ارشد امسال واقعا از نظر اجرایی و فرآیند نسبت به سال های قبل پایین بود و خیلی ها نتیجه مطلوب و لایق خودشون رو نگرفتن..
توکل بر خدا…

دینا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۰۲ ب٫ظ

پس اگر از قبل نامه زده باشن یعنی سازمان سنجش الویت های تهران به تهران را بررسی میکنه

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  دینا

روزانه به روزانه رو گفتن بررسی نمیکنن

زهرا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

سلام سپنتا من ارشدم الویتم را گفتم از هنر به الزهرا که هردو روزانه هستند تغییربدن بعدگفتن اشتباهی مشاهده نشد .امدم تهران سنجش نامه کتبی فرستادم که من درزمان انتخاب رشته عمل جراحی داشتم مدرکم پیوست کردم وگفتم دچاراشتباه شدم. هنوز جواب ندادن.ولی یه مسئول سنجش گف بایدبری از الزهرا تاییدیه بیاری واینا تا قبول کنن. الزهرا گف باید اول سنجش به ما نامه بده …سنجشم میگه اول بایدتاییدیه بیاری حالا موندم چه کنم…به مسئول الزهراگفتم میشه زنگ بزنیدسنجش اونام میگن نه ما شماره اونارونداریم.. ومن موندم درمانده اگر راهی هست بگید

سپنتا
مهر ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

والا راستش نمیدونم چی بگم. چون برای من وقتی رفتم دانشگاه سنجش نامه رو زده بود.

دینا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۵۹ ب٫ظ

منم الان رفتم دانشگاه دانشگاهم مصاحبه داشت اما ،بهم نامه ندادن،میگن سنجش اول باید نامه بفرسته ،
برا شما وقتی رفتید پیگری کردین سنجش نامه فرستاد برا دانشگاه یا از قبل نامه فرستاده بودن??

دینا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۴۱ ب٫ظ

دانشگاه مقصد دقیقا چه نامه ای به شما داد?اینکه قبول شدید تو اون دانشگاه?

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دینا

ببین میگم که به من نامه ندادن نامه سیستمی رفت اما مبتنی بر اینکه من تو مصاحبه قبول شدم و دانشگاه مقصد با جابجایی من موافقه

محمد
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

اینطوری که من متوجه شدم دانشگاه مقصد شما یعنی اولویت بعدی شما دانشگاه علامه مصاحبه داشته و شما تو مصاحبه قبول شدید، خوب الان اصلا علامه مهم نیست چون از قبل به سنجش اطلاع داده که شما تو مصاحبه قبول شدید ولی چون اولویت بعدی بوده نتونستید ثبت نام کنید، سوال من این هستش که آیا دانشگاه بهشتی به شما نامه داده که من با تغییر اولویت شما موافقم و این نامه رو به صورت سیستمی به سنجش ارسال کرده؟

سپنتا
مهر ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نه نه اصلا بهشتی این وسط کاره ای نیست. من درخواستم از شبانه بهشتی به روزانه علامه بوده. سنجش به علامه نامه زده و دانشگاه علامه به دانشکده نامه زده استعلام مجدد گرفته برای مصاحبه. جواب نامه رو من خودم دیدم: نوشته بودند که با انتقال این دانشجو موافقت میشه مشروط به اینکه دانشجو مسئولیت این جلساتی که کلاس تشکیل شده رو به عهده بگیره.
و این نامه با تایید رئیس دانشکده و معاون آموزش دانشگاه و رئیس دانشگاه بر می گرده به سنجش و سنجش جواب نهایی رو اعلام میکنه

محمد
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

ببخشید اگر این سوالارو میپرسم برای این هستش که همچین موردی تا حالا ندیده بودم، اونم دوتا دانشگاه تو تهران که یک دانشگاه نامه بده به سنجش که من با تغییر اولویت دانشجوم موافقم، به صورت عامیانه یعنی من این دانشجو رو نمیخوام، منظورم دانشگاه بهشتیه

دینا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۴۰ ب٫ظ

من الان رفتم دانشگاه مقصد اونم مصاحبه ای بود،الان هر چی میگم بهم نامه نمیدن میگه حتما اول باید سازمان سنجش بهمون نامه بده اینجوری ما تاییدیه نمیدیم ،چکار کنم?????

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  دینا

آره دیگه گفتم که به نظر من اول سنجش نامه رو زده بود. کلا اولین کار باید برین سنجش که ببینن کارتون تو چه وضعیتی گیر کرده بعد شما اونو پیگیری کنین

دینا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

خدا رو شکر عزیزم که کارت درست شد برا منم دعا کن.

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دینا

مرسی عزیزم ایشالا درست میشه کار شما هم

دینا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

یعنی شما به همون شماره داخلی که زنگ زدید اونا برا دانشگاه نامه زدن?یا از قبل که برین سازمان سنجش خودشون نامه زده بودن?ببخشید من سوال میپرسم اخه مشکل منم هست.

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  دینا

نه خواهش میکنم من هرچی میدونم رو میگم ایشالا بتونم کمکی به شما هم بکنم. ببینین قضیه دقیقا اینجوری شد:
من رفتم باجه ۱۱، اونجا بهم گفت به داخلی فلان زنگ بزن. به اون داخلی زنگ زدم گفت باید از دانشگاه مقصد تاییدیه بیاری. من رفتم دانشکده مقصد گفت این تاییدیه رو باید دانشگاه بده نه ما، ولی دیروز دانشگاه بابت مصاحبه ی شما از ما استعلام گرفته و ما تاییدیه مونو به آقای فلانی تو دانشگاه دادیم. من رفتم دانشگاه پیش آقای فلانی و یه سری کاغد بازی و اینا و در نهاین این شد که خودشون به سنجش نامه رو میدن و به من اطلاع میدن و کاری نباید شخصا انجام بدم دیگه. ولی چون پروسه قبل از اینکه من برم دانشگاه شروع شده بوده من فکر میکنم که خود سنجش داشته این کار رو انجام میداده اما نرفتن من مشمول مرور زمانش میکرد. چون مثلا من رفتم دانشگاه اونا اصلا میگفتن نه دانشکده نامه تاییدیه به ما نداده و من به اصرار انقد موندم تا نامه رو پیدا کردن. میدونین چی میگم؟ یعنی کاره رو رواله اما حداقل در مورد من پیگیری باعث تسریعش شد

شهرام
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

رشته مقصد تون مصاحبه داشت؟!
رفتین دانشگاه مقصد نامه اوردین برای سنجش؟
منم دانشگاه مالک اشتر قبول شدم مصاحبه شم قبول شدم‌ولی چون اولویت بعدی میترسم‌ قبول نکن!

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

آره دانشگاه مقصد مصاحبه داشت و قبول شده بودم. نه دیگه همینو میگم :دی میگم نامه به دست من ندادن من رفتم پیگیری کردم که نامه بزنن به سنجش. نامه سیستمی زده میشه

نیکو
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۹:۵۶ ق٫ظ

به نظرتون من که ۳۱ نامه کتبی دادم سنجش برم برای پیگیری یا زوده ؟؟ شما که رفتید سنجش نظرتون چیه؟؟ برم جواب میگیرم؟؟

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  نیکو

به نظرم اگه میتونین برین. کلا به زمان ارسال درخواست خیلی ربطی نداره. دارن همه رو جواب میدن

نیکو
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

مرسی

دینا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۹:۳۹ ق٫ظ

گفتن کارنانه سبز ملاک نیست ،

دینا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۹:۱۶ ق٫ظ

منم رفتم دانشگاه. مقصد میگن باید سنجش اسمتو برام فرستاده باشه ولی اسمم تو لیستشون نبود ،سام شما سازمان سنجش فرستاده بود برا دانشگاه مقصد که نامه تاییده گرفتین???سپنتا عزیز.

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  دینا

بله سنجش باید نامه بده به دانشگاه و از دانشگاه استعلام بگیره. من چون تهران به تهران بودم بحث دانشگاه از سنجش پررنگ تر بود اما بازم سنجش به دانشگاه مقصد نامه زده بوده

دینا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۵۱ ب٫ظ

یعنی شما میتونین این ترم رو برید سر کلاس یا ترم بهمن میشید???سپنتا گرامی

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۸:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  دینا

نه از همین ترم میرم ولی گفتن مسئولیت این چند جلسه غیبت با خودتونه که به درسا برسین

حسن
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۵۰ ب٫ظ

سلام دوستان،
من امسال روزانه ارشد قبول شدم اما بواسطه مشکلاتی که برام بوجود اومد نمیتونمدانشگاه برم و ثبت نام نکردم،
آیا هنوز میتونم درخواست رفع محرومیت از ارشد ۹۹ رو بدم؟
هنوز امیدی هست که بشه ارشد ۹۹ رو شرکت کنم؟
چه دلایلی برای سنجش میشه آورد که قانع کننده باشه؟
کسی تا به حال درخواست رفع محرومیتش قبول شده؟ چه دلیلی و چه سند و مدرکی ارائه داده؟
ممنونم میشم راهنماییم کنید.

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

سلام
من درخواست رفع محرومیت رو ب صورت کتبی و حضوری دادم…
فعلا که خبری نشده…
گفتن تا یکی دو ماه آینده جوابش شاید طول بکشه…!!!

حسن
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

ممنونم از جوابتون،
عجب!! دو ماه طول میکشه؟!!!
بعد به نظرتون چجوری باید نوشت نامه درخواست رو؟ چه مدارکی و دلایلی قانع کننده است براشون؟
شما چه دلایلی آوردین؟ من چحوری بنویسم بهتره؟

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

خواهش کی کنم…
والا من نوشتم به خاطر شرایط شخصی و کاری…
حالا نمیدونم موافقت میشه یا نه…
شما هم مختصر در حده یه خط شرایط رو بنویس…
ان شاءالله که با جفتمون موافقت بشه…

محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

همیشه درخواست رفع محرومیت همزمان با ثبت نام آزمون ارشد میاد یعنی آذر ماه، شما میتونین بصورت اینترنتی به عنوان عمومی درخواستتونو بدید تا زودتر جواب بدن

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آقا محمد مشکل من این نیست که جواب کی میاد و بیشتر میخوام بدونم چقدر احتمال داره که موافقت بشه یا نه؟من میترسم فرضا بخونم و بعد آذرماه مشخص بشه که نه!!!هر چند که دوستم بهشون گفته بود که یکی دوماه دیر هست و اگه خوند و با درخواستش موافقت نشد چی که گفتن بودن بخونه و ان شاءالله موافقت میشه…
حالا نمیدونم…
یعنی شما موردی سراغ دارید که به صورت اینترنتی و به عنوان عمومی درخواست داده و جواب گرفته؟اگه اینطوری هست تا درخواست بدم

محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

شما روزانه قبول شدید و اولین سالی هستش که کنکور ارشد شرکت میکنید؟ ببینید شما حتما حتما به عنوان درخواست عمومی شرایطتتون رو بنویسید، درخواست عمومی ظرف دو سه روز جواب داده میشه، بعد اگه جواب درستی ندادن دیگه جز انتظار چاره دیگه ای نیست، برای دوست من همین اتفاق افتاد اون نتونست به موقع فارغ التحصیل بشه مجبور شد دوباره کنکور شرکت کنه با درخواستش موافقت شد ولی چون روزانه بود و سهمیه داشت دیگه بهش اجازه ندادن روزانه بره و از سهمیش استفاده کنه، ایشالله برای شما هم درست میشه

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

روزانه قبول شدم و امسال سال اول کنکورم نیست و بازم کنکور شرکت کردم…
منظور شما از سهمیه رو درست متوجه نمیشم ولی من که سهمیه آزاد بودم…
یعنی به فرض که موافقت بشه من سالی دیگه نمیتونم برم روزانه؟

محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

اگر هم یک درصد احتمال بدیم مشروط قبول کنن بله شاید دیگه روزانه نتونید شرکت کنید، ولی ایشالله بدون شرط موافقت میکنن و میتونید روزانه شرکت کنید

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ولی آقا محمد فکر کنم اینکه ما درخواست لغو محرومیت می کنیم برای اینه که بتونیم برای روزانه سال بعد شرکت کنیم وگرنه کنکور دادن برای ۹۹ و قبول شدن در غیر روزانه منعی نداشته باشه…

محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

نه شما چون روزانه قبول شدید براساس قانون سنجش که تو دفترچه نوشته تا یکسال محروم میشید حالا هر مقطعی باشید فرقی نمیکنه حتی اگر ثبت نام نکنید و انصراف داده باشید، این درخواست شما برای شرکت در آزمون سال بعده چون دانشگاه آزاد هم تو مقطع ارشد بصورت مشترک با سنجش دانشجو میگیره، اون موضوع روزانه هم که من گفتم فقط یک احتماله چون برای یکی رفقام پیش اومد گفتم

سمانه.
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۱۸ ب٫ظ

سپنتا نا مه تاییدیه که از دانشگاه گرفتی به کی تحویل دادی?

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه.

والا من که رفتم دانشگاه وایسادم تا کاراش انجام شد اما خود نامه رو گفتن سیستمی دانشگاه میفرسته به سنجش

محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

ببخشید میتونم بپرسم دانشگاه مبدا و مقصدتون چه دانشگاهیه؟

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۸:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

بله مبدا بهشتی نوبت شبانه و مقصد علامه روزانه

محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان، یه خبر بهتون بدم که از نگرانی دربیاین، من با سازمان مرکزی سنجش تماس گرفتم گفتن جواب این نامه ها یکم زمان میبره تا بیاد، ممکنه یه درخواست این هفته جوابش بیاد ممکنه یک ماه دیگه و اینکه درکل مثل سال گذشته تا آذر ماه همه جوابها داده میشه و کسی هم نگران نباشه چه درخواست هایی که زود جواب داده بشن و چه دیر جواب داده بشن و موافقت بشه همه ورودی نیمسال دوم دانشگاه حساب میشن، درخواست هایی هم که قبول شدن اکثرا شهرستان به شهرستان (دوتا استان مختلف) و تهران به شهرستان بوده البته درخواست های شهرستان به تهران یا درخواست تغییر اولویت دوتا دانشگاه در یک استان براساس شرایط اگر براشون ثابت بشه که اشتباه در انتخاب رشته رخ داده موافقت میشه، بچه هایی هم که درخواست تهران به تهران دادن متاسفانه مثل سنوات قبل اصلا بررسی نمیشه، درخواست های دوره های دیگه بجز روزانه و شبانه هم براساس شرایطشون موافقت میشه، ثبت نام تو دانشگاه مبدا هم به خود داوطلب بستگی داره، موفق باشید

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

البته تهران به تهران اگه دوره هاتون یکی نباشه مثلا شبانه به روزانه یا پردیس و اینا ممکنه بررسی بشه و این بسته به دانشگاه مقصد داره

سمانه
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خب حالا ما باید کلاسای دانشگاهی که قبول شدیمو حتما بریم؟اگه نریم مشکلی پیش میاد؟؟؟

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۸:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه

والا مشکل که اگه با درخواستتون موافقت نشه خب دانشگاه مبدا بابت غیبتاتون مشکل ساز میشه. اما من خودم چون رشته توی دو تا دانشگاه یکی بود ترجیح دادم برم که دانشگاهم عوض که بشه باز از درسا عقب نیستم

محمد
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

بستگی به خودتون داره اگه علاقه دارید ثبت نام کنید و برید سر کلاسا چون اگه یک درصدم احتمال بدیم درخواستتون قبول نشه دیگه کلا هر دو دانشگاهو از دست میدید، اگر که علاقه ندارید و دانشگاهش پولیه بنظر من رفتنش فایده ای نداره چون دانشگاه یا رشته رو دوست ندارید و اگه با درخواستتون موافقت بشه دانشگاه مبلغی به شما برنمیگردونه

سمانه.
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

اقا امیر محمد شما چی داشتید درخواستتون تغییر الویت بوده ،از کجا به کجا?

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه.

درخواست من لغو محرومیت هست که فعلا جوابی ندادن…
کتبی و حضوری جواب درخواست دادم ولی فعلا هیچی…
اصلا نمیدونم میشه یا نمیشه یا کسی تونسته تا الان در این مورد موافقت بگیره…

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

من دیروز چند نفرو دیدم که اومدن و همونجا کارشون انجام شد

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

من خودم شهرستانم…
میشه کسی رو بفرستم؟

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

آره فرقی نمیکنه چون مدرک شناسایی که نمیخوان فقط یه نفر باشه که در جریان کامل درخواستتون باشه یه وقت یه چیزیو بالا پایین نکن که بعد قوز بالا قوز بشه

Z
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

خب الان یه نفرمثل من که نمیتونه حضوری بره باید چیکارکنه؟

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Z

یا یکی رو بفرس یا یه سر بیا تهران دیگه

Z
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

هیچ راهی نداره.مگراینکه خودشون جواب بدن.جواب تلفنم نمیدن

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

من یکی رو فرستادم که پیگیر تقاضای لغو محرومیت بشه برام و بهش گفتن برو تا یکی دو ماه دیگه!!!!!بهش گفتن ما تقاضاهارو تجمیع می کنیم و یکباره همه رو جواب میدیم!!!

Z
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

جدی؟یعنی نیاز نیس حضوری بریم؟تو سامانه جواب میدن؟؟؟؟

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  Z

والا چی بگم…
گویا اینجوری هست…
اصلا معلوم نیست چطوریه…

Z
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

خداکنه زودترجواب بدن…
منم مثه شماحیرونم که بخونم یانه..

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

یا خدا….واقعا بد جواب میدن.

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

شما که گفتی چند نفر اومدن و درخواست لغو محرومیت دادن و کارشون انجام شده پس چرا به دوست من گفتن برو تا یکی دو ماه؟

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۸:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

من واقعا نمیدونم چرا اینجوری جواب دادن. من توی باجه ۱۱ بودم و همونجا دیدم دقیقا دو تا آقا و یه خانم رو دیدم که همونجا کاراشون اکی شد

امیر محمد
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

والا اگه شانس داشتیم این وضعیتمون نبود…
من مجبورم از دانشگاه انصراف بدم…

شهرام
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

خودت چیکار کردی؟!
با درخواستت‌موافقعت شده؟!

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

من حضوری رفتم دیگه. آره الان موافقت شده اما اگه نمیرفتم عملا رد میشد

شهرام
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

منم‌حضوری رفتم ولی کاری انجام ندادن و فقط گفتن نامه بنویس و برو منتظر جواب بمون.

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

لغو محرومیت یا اولویت بعدی؟

شهرام
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

من‌درخواستم از شهرستان برای تهران بوده،دانشگاه مقصدم مصاحبه داشته و قبولم شدم‌ولی اولویت بعدی بوده ،الانم‌پیامک‌اومده که برسی کردیم‌و رد شدین،بنظرتون حضوری برم یا فایده نداره؟!

احسان
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

آقا شهرام کی درخواست داده بودین؟

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۸:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

والا میگم من خودم تا حضوری نرفتم به جواب نرسیدم اما همونجا کلی وایسادم چونه زدم که بابا برای من هیچ جوابی نیومده تا کارم رو بررسی کردن. اونایی که میگفتن پیامک اومده یه کم اذیت میشدن. دو تا داخلی به من دادن ۲۲۴۱ و ۲۲۴۹ گفتن با اینا باید حرف بزنی. پیش شماره نمیدونم چنده فقط میدونم تهران نیستن و کرج هستن اما این کار دست اوناست. اگه بتونین برین سنجش و از تلفنایی که اونجا گذاشتن که باهاش شماره داخلی بگیرین و به اینا زنگ بزنین شاید جواب بدن بهتون.

سپنتا
مهر ۱۷, ۱۳۹۸ ۸:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

البته اینم بگم من خوش شانس بودم که بعد از نیم ساعت و دعوا با مدیر این آقایی که شماره اش رو دادم تونستم باهاش حرف بزنم وگرنه بقیه بعضیا میگفتن یه هفته نتونستن باهاش صحبت کنن. اگه خواستین داخلی مدیرش ۲۲۲۲ هست اگه درست یادم باشه

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه.

من یکی رو فرستادم که پیگیر تقاضای لغو محرومیت بشه برام و بهش گفتن یکی دو ماه دیگه!!!!!بهش گفتن ما تقاضاهارو تجمیع می کنیم و یکباره همه رو جواب میدیم!!!آدم میمونه بخونه یا نه!!!

امیر محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴ ق٫ظ

یکی از دوستای من گفت که تقاضای بررسی الویت بعدی کدرشته از تهران به شهرستان داده ولی به صورت کتبی و حضوری…می گفت امروز درخواست داده و عصر روز بعد جوابش اومده که موافقت شده!!!یعنی یک روزه اومده!!!معلوم نیست پروسه اش چطوری هست یا شاید این یه مورد خاص بوده ولی قطعا تمام درخواست ها رو بررسی کردن ولی چرا جواب نمیدن…؟؟؟!!!

Z
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

شما الویت بعدی رومیخوای؟

سمانه.
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۶:۲۶ ق٫ظ

من کتبی حضوری دادم ،درخواست تغییر الویت بوذ.

احسان
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه.

به نظرتون من که با پست مکاتبه کردم پاسخ میدن رسیدگی میکنن الان نزدیک سه هفته هست؟یا حضوری هم برم درخواست بدم؟

شهرام
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه.

رفتین خودسازمان سنجش ایا؟!
درخواست تون تو چه مرحله ی هستش؟
چکیده درخواست تون چی نوشته؟!

احسان
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

نه نرفتم فقط پست کردم نوشته در انتظار بررسی چکیده هم نوشته درخواست بررسی و مساعدت تهران هیچ کسو ندارم برام حضوری انجام بده

سیما
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۶:۲۵ ق٫ظ

سال های قبل ببخشید.ا

سیما
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۶:۲۵ ق٫ظ

دوستان نگران نباشید برا بعضیا ابان نتایج اوندن سال ها اینده.

شهرام
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

دوستانی که‌نامه کتبی نوشتن،
نامه‌شون توی قسمت چکیده چی نوشته،ایا نوشته تغییر اولویت یا برسی کد رشته؟!

احسان
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۷:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

من پست کردم نوشته بررسی و مساعدت.شما پست کردین؟ به کدوم آدرس؟

شهرام
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

منم همین رو‌نوشته ،منم پست کردم به سازمان سنجش بخش روابط عمومی.

سمانه.
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۱۵ ب٫ظ

من کتبی دادم هنوز که جوابی ندادن چی بگم والا.گفتن یه ماه صبر کنید .

شهرام
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه.

کتبی،حضوری نوشتین یا پست کردین؟!
توی سیستم چکیده نامه تون چی نوشته؟!

احسان
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

ببخشید شما پست کردین؟

احسان
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه.

ببخشید شما چه تاریخی درخواست داده بودین؟

پویان
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۰۳ ب٫ظ

خدایا چرا اینا تعیین تکلیف نمیکنن .اگه اینقد قرار بود طولانی بشه تکمیل ظرفیت میذاشتن…چرا با روح و روان مردم بازی میکنن??

احسان
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۷:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستانی که کتبی تقاضا دادن جواب گرفتن؟بررسی میکنن یا انتظار نکشیم؟

شهرام
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

من‌کتبی تقاضا دادم،ولی هنوز در انتظار پاسخ
من ارشد بوده،شما چی؟

احسان
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

منم ارشد بودم نوشته در انتظار پاسخ اداره پذیرفته شدگان.
شما کی درخواست داده بودین؟ من یه بار درخواست کتبی داده بودم اصلا ثبت نشده بود مجبور شدم دوباره درخواست بدم.

شهرام
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۷:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

من۲۵درخواست دادم.فعلا در انتظار پاسخ هستش.
راستی چکیده نامه تون چی نوشته؟!

سمانه.
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۴:۵۲ ب٫ظ

سپنتا خواهش میکنم جواب بده اگه اومدی.

Z
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه.

پس چراجواب نمیده.من که مردم از استرس

Mr engineer
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه.

بسته اش تموم شده

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه.

سلام ببخشید من دیروز تا ساعت ۴ درگیر همین کار بودم بعدش دیگه اصلا نتونستم بیام خبر بدم. بچه ها اگه واستون تا الان جواب نیومده حضوری برین. یا کسی رو بفرستین. من که رفتم گفتم جواب نیومده گفتن نمیشه و برا همه باید اومده باشه و اینا. بعد یه شماره داخلی بهم دادن که با کلی بدبختی اون طرف رو پیدا کردم و شماره پرونده بهش دادم گفت مورد شما باید بری یه نامه تاییدیه از دانشگاه مقصد بیاری. گفتم پس چرا خبر نمیدین؟!!! جوابش این بود که همینه دیگه حالا نمیخوای پیگیری نکن میخوای هم برو نامه بیار. البته اینم بگم که من هر دو دانشگاهم تهران بود ولی مبدا شبانه و مقصد روزانه هست. من رفتم دانشگاه مقصد و اونجا گفتن که ما جواب تاییدیه خودمون به سنجش دادیم اصلا لازم نبود بیاین همین دیروز ما جواب دادیم. چون دانشگاه مقصد من مصاحبه داشته سنجش یه استعلام برای قبولی مصاحبه از دانشگاه گرفته. خلاصه این شد در نهایت که بعد کلی بدو بدو احتمالا درخواستم قبول شده یعنی الان سنجش و دانشگاه مقصد هر دو اکی دادن و گفتن توی این هفته یا تا شنبه احتمالا باید بری واسه ثبت نام! و چیزی که هست اینه که… ادامه نظر»

Z
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

میشه شماره سنجش رو بدی.من نمیتونم حضوری برم

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  Z

۴۲۱۶۳ ولی فایده نداره من سه بار زنگ زدم راهنمایی غلط کردن و حضوری کلا یه چیز دیگه گفتن

Z
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

خب من اونجا نیستم.حالایه زنگی میزنم ببینم چی میگن.بابت شماره ممنون?

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  Z

خواهش میکنم ایشالا حل میشه

محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

سلام، ببخشید یعنی شما مصاحبه دانشگاه مبدا رو رد شدید؟

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام نه دیگه من قبول شدم و اکی شد

محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

یا اینکه دانشگاه مبدا به شما یا سنجش نامه داده؟

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نه ببینین سنجش از دانشگاه مقصد استعلام میگیره که مصاحبه قبول شدیم یا نه و اینکه آیا کلا دانشگاه مقصد ما رو تایید میکنه یا نه

سمانه.
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۰۹ ب٫ظ

سلام رفتید سازمان سنجش دوست عزیز.

سمانه.
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

سلام خواهشا اگه رفتیپ درباره الویت تهران به تهران هم سواب کنید ممنون.

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه.

من خودم تهران به تهرانه موردم. در کل تهران به تهران بررسی نمیشه مگر اینکه مورد خاص باشه. الان مال من به شرط تایید دانشگاه بررسی شد

سپنتا
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۸:۱۹ ق٫ظ

من امروز دارم میرم سنجش اگه به جوابی رسیدم به شما هم میگم

امیر محمد
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

دوست عزیز بپرس جواب لغو محرومیت کی میاد

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

گفتن صب کنین تا بیاد! اصلا جواب درست نمیدادن واسه همین میگم واقعا می ارزه بیاین که مورد خودتونو تک موردی بررسی کنین. من تهرانم اما منم شاغلم و دارم کلاسای دانشگاه مبدا هم میرم. دیروز هم از کارم مرخصی گرفتم هم به کلاسم نرسیدم اما تنها راه همینه

سمانه
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

میشه لطفا سوال کنید جواب درخواست های کتبی رو کی میدن؟؟؟

سپنتا
مهر ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه

زمان اصلا نمیگفتن. یعنی اینجوریه که یه نفر وایساده به ۲۰-۳۰ نفر جواب میده همه رو سر بالا. موردی به زورررر بررسی میکنن. ولی کلا همه اش میگفت جوابا باید اومده باشه. تک و توک کسایی بودیم که جواب نگرفته بودیم یه شماره داخلی میداد که از تلفن سنجش زنگ بزنیم موردی ببینن چرا جواب نیومده

Z
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

سلام پرسیدی ازشون؟
آخه از منم هنوز آبیه.پیامکی ام ندادن

Arash
مهر ۱۵, ۱۳۹۸ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

رفتی چی گفتم بگو خب

اشک
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۸:۳۰ ب٫ظ

برا ما هم دعا کنید .ّ

اشک
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۸:۳۰ ب٫ظ

خوش به حالتون که نتایجتون اومده.

رها
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

سلام دوستان
من بعد از اینکه اس ام اس اومد “اشتباهی در انتخاب رشته شما مشاهده نشد” هنوز که هنوزه کادر درخواست بررسی اولویت بعدی م آبیه، یعنی در دست بررسی م نیست
خیلیا اینجورین؟ کسی میدونه اگه تو سایت هنوز جوابی نیومده امیدی هست یا دیگه بعد این اس ام اس تغییر اولویت دیگه کنسله؟

mr.engineer
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رها

سلام . منم مثل شمام و ۹۹ درصد قیدشو زدم ولی تا آخز این هفته سایت سنجش رو چک میکنم ولی بعدش هرگز

سپنتا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها

برای من که حتی اس ام اس هم نیومده. شماره ام هم عوض نکردم که بگم به دستم نرسیده. دیگه واقعا کلافه شدم

mr.engineer
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

ناراخت نشیا ولی بنظرم اگه تا آخر این هفته جواب نگرفتی دیگه قیدشو بزن . اگرم نمیتونی زنگ بزن دبیرخانه مرکزی سنجش . در کل خدابزرگه . ایشالا موفق باشی

شهرام
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  رها

منم‌مثل شما،احتمالا کنسل
من یک ماه اینطوره

مینا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  رها

سلام منم هفته پیش همین سوال شما رو پرسیدم و یکی از دوستان که از خود سازمان سنجش سوال کرده بودن بهشون گفته بودن که شما باید دقت لازم در انتخاب رشته رو می کردید یعنی احتمالا کسی که با دلیل انتخاب رشته اشتباش موافقت نکردن دیگه کد تغییر الویت هم براش بررسی نمیشه. حتی اگه فقط اس ام اس رفته باشه و سیستم هنوز ابی باشه

a
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رها

دیگه بررسی نمیشه / مگه اینگه حضوری مراجعه کنید و دوباره درخواست کتبی بدی

اشک
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

اونا که جوابشون اومده میشه بگین کی درخواست دادید??

سپنتا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  اشک

شما ارشد هستین؟ جواب شما هم نیومده؟

محمد
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  اشک

به زمان نیست من خودم ۲۶ دادم ولی دوستم ۳۱ مال اون زودتر اومد

نیکو
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کسیو میشناسین درخواست کتبی داده باشه نه سیستمی برا ارشد و جوابش اومده باشه !! و موافقت شده باشه؟؟

محمد
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

اونایی که نتایج تغییر اولویتشونو قبول کردن به دانشگاه مقصد رفتن ببینن اسمشون تو سیستم ثبت شده یا نه؟

سپنتا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۸:۳۹ ق٫ظ

دوستان برای من هنوز نه پیامک اومده نه توی سییتم درست شده. کسی هست شرایطش مثل من باشه؟ درخواستمم ۱۶ شهریور داده بودم

محمد
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

زیاد نگران نباشید هر هفته پنج شنبه جمعه تعداد نفرات معینی رو بررسی میکنن در کل کلاسا از بهمن شروع میشه

سپنتا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

خب آخه قضیه اینجاس که الان توی دانشگاه مبدا که کلاسا شروع شده و داره برگزار میشه و اصلا آدم نمیدونه چیکار کنه من هنوز دلم راضی نشده حتی کتابا رو بخرم و استادا شروع کردن به میان ترم گرفتن! واقعا من نمیفهمم دلیل این همه تاخیر رو

شهرام
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

مطمئن باش بهت پیامک دادن ولی به دستت نرسیده.چون همه جواب گرفتن

سپنتا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

خب پیامک نرسیده باشه به فرض، تو سیستم هم جواب ندادن که!

محمد
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

اگه موافقت نکنن همون آبی می ماند

سپنتا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

جدا؟ خب بعد واقعا ممکنه پیامک نفرستاده باشن؟!! از کجا اینو پیگیری کنم به نظرتون؟ حضوری رفتن فایده داره؟!

مینا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

اونایی که با درخواستشون موافقت شد همون روز تو سیستم هم براشون زدن ولی اونایی که پیام گرفتن که موافقت نشده سیستم همونطور ابی مونده احتمالا به خاطر خطا خط و سیستم و اینا پیامک به دستتون نرسیده وگرنه اگه سیستم ابیه یعنی با مال شمام موافقت نکردن به هر حال بازم چک کنید سایت رو

سپنتا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

بعد شما مطمئنین که جواب همه اومده؟!

سمانه
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

بله منم شرایطم مثل شماست درخواست کتبی دادم و هنوز هیچ خبری نیست

احسان
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

چه تاریخی درخواست داده بودین ؟حضوری درخواست کتبی داده بودین؟

سمانه
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

۲۳شهریور نامم رسیه نوشته در انتظار پاسخ

آرزو سلطانب
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

سلام دوستان جواب تغییر اولویت من اومد، ولی من برای قزوین درخواست بازبینی داده بوم، کد رشته ای که پیامک اومده مال ارومیه است. چیکار کنم??

محمد مهدی
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  آرزو سلطانب

توی اولویت های بعدی ارومیه رو زده بودید؟

آرزو سلطانب
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

بله بعد از قزوین ارومیه بود

مینا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو سلطانب

احتمالا با درخواستتون موافقت شده ولی چون قزوین رو نمیاوردین ارومیه رو قبول شدین

محمد مهدی
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۳:۳۳ ب٫ظ

سلام. دوستان کارشناسی،همین الان نتیجه تغییر اولویت واسه من اومد. ان شاء الله هرچی صلاحه همون بشه.

زهرا
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

قبول کردن یا نه با درخواست من ک موافقت نکردن

ازی
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

جواب شما چی شد؟رد شد یا قبول شد؟

شهرام
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

الان پیامک اومده!؟
تو سیستم جواب دادن؟
چی دادن پیامک؟
اولویت بعدی تون کجا بوده؟

محمد مهدی
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

وقت بخیر دوستان. خوشبختانه با درخواست موافقت شده.
هم پیامک اومد و هم تو سیستم جواب داده شده بود.

از دانشگاه اصفهان به دانشگاه حکیم سبزواری.

داوطلب گرامی! در خواست شما مبنی بر اشتباه در انتخاب رشته آزمون سراسری۱۳۹۸ بررسی و قبولی شما به کد رشته … تغییر پیدا کرد. ضرورت دارد از تاریخ ۹۸/۰۷/۱۴ در ساعات اداری به دانشگاه مربوطه ( که طی نامه به شماره … مورخ ۹۸/۰۷/۱۳ معرفی شدید) هماهنگی و برای ثبت نام مراجعه کنید.

آرزو سلطانب
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

مال منم اومده ولی اون کد رشته ای نیست که میخاستم?

هومن
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۸:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

سلام
با درخواست من هم موافقت شد، فقط من چون مدارکمو به دانشگاه مبدا داده بودم گفتند که دانشگاه مقصد باید برامون نامه بفرسته تا مدارکتو بفرستیم، الان دانشگاه مقصد درخواست مدارک رو داده حالا دانشگاه مبدا میگه سازمان سنجش باید کارت آزمون رو بفرسته تا ما مدارکو بفرستیم
حالا من چیکار کنم؟
مسافت هم زیاده نمیشه رفت و اومد
شما چیکار کردین؟

محمد مهدی
مهر ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

هفته ی پیش دانشگاه مقصد نامه ای به دانشگاه مقصد زد، من به دانشگاه مبدا هم زنگ زدم و گفتن که مراحل اداری بگذره مدارکتونو میفرستیم. مشکل خاص دیگه ای نبود.

محمد
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

به دانشگاه مراجعه کردید؟

محمد مهدی
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

وقت بخیر دوستان. بله موافقت کردن با تغییر اولویت من.

هم پیامک اومد و هم داخل سیستم درخواست جواب داده بودند.

از دانشگاه اصفهان به دانشگاه حکیم سبزواری.

داوطلب گرامی! در خواست شما مبنی بر اشتباه در انتخاب رشته ی آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ بررسی و قبولی شما به کد رشته ی … تغییر پیدا کرد. ضرورت دارد از تاریخ ۹۸/۰۷/۱۴ در ساعات اداری با دانشگاه مربوطه ( که طی نامه ی به شماره ی … مورخه ۹۸/۰۷/۱۳ معرفی شدید) همانگی و برای ثبت نام مراجعه نمایید.

زهرا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۶:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

خوشبحالتون اخه چرا با درخواست من موافقت نکردن خیلی بده

سمیرا
مهر ۱۸, ۱۳۹۸ ۷:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

سلام برا من هم همین پیام اومد.وای وقتی به دانشگاه مقصد مراجعه میکنم میگن همچین نامه ای ما دریافت نکردیم‌تکلیف من چیه؟

محمد مهدی
مهر ۱۹, ۱۳۹۸ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

نه- از طریق سیستم بود. وقتی رفتم دانشگاه مقصد و گفتن اشتباه تو انتخاب رشته داشتم و سنجش منو به این دانشگاه معرفی کرده. آموزش کل دانشگاه هم نامه هارو چک کردن که اسم من بود و ثبت نام کردم. احتمالا دبیرخانه دانشگاه مقصد نامه ی شما رو ارجاع نداده. دوباره پیگیری کنید درست میشه

سمانه
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

سلام شما درخواست کتبی داده بودین؟؟

محمد مهدی
مهر ۱۹, ۱۳۹۸ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

خیر از طریق سیستم بود.

محمد
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۲:۵۸ ب٫ظ

سلام کسی هست که تو رشته جدید که تغییر اولویت داده داره تحصیل میکنه؟

احسان
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۲:۴۷ ب٫ظ

دوستان من توانتخاب رشته م وسطا شهر رشته پرستاری رو اشتباه زدم از شانس تو همون اولی قبول شدم. میتونم درخواست تغییر اولویت بدم؟؟ کارنامه سبزم چند جا میتونستم قبول شم. چطوری اعتراض بدم؟ ?خودم قطب یکم قطب دو قبول شدم میخوام بیام شهر خودم چون قبول میشدم. کافی نت دو سه تای وسطی رو اشتباه اونجا زده بود حالا چیکار کنم کسی میتونه راهنمایی کنه

محمد
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

سلام زمان ارسال درخواست اینترنتی تموم شده باید از طریق فکس یا حضوری نامه بدید

احسان
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من هفته گذشته از طریق پست ارسال کردم به نظر شما بررسی میشه؟ تو سیستم پاسخگویی کارشناسش گفت به صورت مکتوب ارسال کنید من منظورش درست نفهمیدم.

امیر محمد
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

کاش خودت حضوری درخواست کتبی رو بهشون میدادی یا حتی کسی رو میفرستادی تا درخواستت رو بده به اون ها خیلی بهتر هست و اگه میتونی فردا کسی رو بفرست

ShayanNY
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۲:۰۴ ب٫ظ

سلام دوستان کارشناس باید بیینه و براش اثبات بشه که شما اشتباه زدین. مثلا همه کد رشته های روزانه زدین و ی پردیس بینشون افتاده ک نشون میده اشتباه کردین. تقاضا برای شهر تهران خیلی سخته سیاستشون اینه از تهران دور کنن جمعیت رو

سپنتا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ShayanNY

سلام. برای من همین اتفاق افتاده یعنی وسط روزانه ها یه شبانه اشتباهی زدم اما تا الان جوابمو ندادن

mr perfect
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

سلام خسته نباشید..
من پیام نور درس میخوندم و امسال روزانه قبول شدم از پیام نور انصراف دادم و ثبت نام اینترنتی دانشگاه رزانه رو انجام دادم((ازدانشگاه خوشم نیومد )) ولی ثبت نام حضوری و تحویل مدارک رو انجام ندادم .. میخواستم بپرسم درصورتی که من دوباره برگردم پیام نور هیچ مانعی نداره؟؟ یعنی مثلا ممکنه بگن شما توی فلان دانشگاه ثبت نام کردی نمیشه اینجا دوباره برگردی.. ممنون میشم جواب بدین خیلی نگرانم

mr perfect
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

سلام دوستان .. من اگه فقط ثبت نام اینترنتی رو انجام بدوم ولی حضوری ثبت نام نکنم آیا دانشجوی اون دانشگاه حساب میشم یا نه؟؟؟((من اون دانشگاه رو پسند نکردم و میخوام یه دانشگاه دیگه برم میترسم بگن شما توی اون دانشگاه ثبت نام کردی))… ثبت نام حضوری انجام ندادم .. مدارکمم نبردم

اریا
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

برای من که هنوز چیزی نیومده.

Z
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  اریا

برای منم چیزی نیومده.نمیدونم چیکارکنم:(((

سپنتا
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Z

برای منم هیچی نیومده

سپنتا
مهر ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  Z

برای شما هنوز جواب نیومده یا اومد ؟

اریا
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

برای همه پیامک اومده که دیگه اینجا چیزی نمینویسین?

پویان
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۵:۵۸ ب٫ظ

بعد از یکماه انتظار میزنن که قبول نکردن…ای کاش اشتباه نمیکردیم وانتخاب ها رو‌جابه جا نمیزدیم..من از دانشگاه شمال آمل میخوام برم سوره تهران…رتبم هم راحت به سوره میخورد.حیف شد اشتباه زدم?????

شهرام
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  پویان

چون تهران قبول نمیکنن.منم مثل شما
بومی تهران هستین ایا؟!

نیکو
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  شهرام

با ایت اوصاف تغییر اولویت منم رد میشه?

سپنتا
مهر ۱۲, ۱۳۹۸ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  پویان

جواب شما اومد؟ کی؟

زهرا
مهر ۱۳, ۱۳۹۸ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  پویان

برای منم قبول نکردن بعد از این همه انتظار

پویان
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۵:۵۵ ب٫ظ

واقعا نمیدونم چرا تکمیل ظرفیت مثل ارشد علوم پزشکی نمیزارن؟؟؟ی ملت رو‌مسقره کردن..چ وضعشه که یک ماه طول کشید ولی هنوز جواب نمیدن.

مینا
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  پویان

برید تو سایت وزارت علوم بهشون هم درخواست بدید و هم ایمیل بزنید که امسال هم تکمیل ظرفیت بزارن برای ارشد

$$$$
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۴:۱۷ ب٫ظ

سلام اقا محمد شما خودتون سازمان سنجش پرسیدید ک بررسی الویت برا دانشگاه های تهران امکان پذیر نیست ،یعنی هر دو دانشگاه تهران باشه ببرسی نمیشه?پس چرا چیزی نگفتن یعنی ما الکی منتظزیم?.

شهرام
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  $$$$

واسه‌ من‌ که اینجوری بوده.
درخواست از کرمانشاه به تهران.
ولی جواب شون‌منفی بوده و‌قبول‌نکردن.
تازه دانشگاه مقصد‌جز‌دانشگاه های بورسیه بوده ولی گویا برسی خوبی صورت نگرفته.

محمد
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  $$$$

بله من چون ساکن تهرانم چند بار حضورن سازمان سنجش رفتم، من خودم درخواستم از تهران به شهرستانه ولی بچه های دیگه که اومده بودن و میخواستن داخل تهران اولویتشونو تغییر بدن اون مسئولی که اونجا بود میگفت داوطلبایی که میخوان داخل تهران تغییر اولویت بدن درخواست کتبی ننویسن چون اصلا بررسی نمیشه، منم چند سال قبل برای کارشناسی همین اتفاق برام افتاد و متاسفانه اصلا رسیدگی نکردن، بنظرم تنها راه اینِ که درخواست بدین سازمان سنجش امسال تکمیل ظرفیت برگزار کنه

شهرام
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

یعنی من که رشته بورسیه قبول شدم چون‌تهران و اولویت بعدی من هستش قابل قبول نیست؟!!

مینا
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  $$$$

گفتن جدیدا بخشنامش اومده که اصلا این حالتو بررسی نکنید!

اسماء
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

داوطلب گرامی آقا/خانم ، درخواست شما مبنی بر اشتباه در انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۸ بررسی و با توجه به بررسیهای بعمل آمده، اشتباهی در انتخاب رشته شما مشاهده نشده مراتب جهت اطلاع اعلام میگردد،یعنی دوستان درخواست الویت من رد شده؟؟

سپنتا
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  اسماء

برای شما کی پیامک اومد؟ ظاهرا طبق حرفای بچه های دیگه این یعنی رد شده درخواستتون

اسماء
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

نه واسه هفته پیش بوده چون یه سری میگفتن که بررسی انتخاب رشته اشتباه باید شه واسه همین پرسیدم

اسماء
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  اسماء

نه واسه هفته پیش بوده چون یه سری میگفتن که بررسی انتخاب رشته اشتباه بوده باید الویت های بعدی رسیدگی بشه واسه همین پرسیدم

نیکو
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۸:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  اسماء

سلام درخواست شما از کدوم دانشگاه به کجا بود که ردش کردن … ‌‌
? تاریخ درخواستتون کی بود؟؟

اسماء
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیکو

سلام الزهرا تهران به بهشتی بود البته امیدی به قبول کردن نداشتم

شهرام
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  اسماء

امروز بهت پیامک دادن؟!
تو سیستم پاسخگوی درخواستت برسی شده و جواب دادن؟،یا فقط پیامک اومده؟!

اسماء
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

فقط پیامک اومده

مینا
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  اسماء

بله اینجور که دوستان پیگیری کردن یعنی هم اشتباه در انتخاب رشته و هم درخواست تغییر الویت رد شده :((

سپنتا
مهر ۱۲, ۱۳۹۸ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  اسماء

شما تو کارنامه نهایی رتبه بهشتی رو آورده بودین و قبول نکردن؟ هر دو تا دانشگاه روزانه بود؟

اسماء
مهر ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

بله رتبهبهشتیو و هردو روزانه

پویان
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

سلام دوستان من امروز بعد از یک ساعت انتظار با روابط عمومی صحبت کردم.گفت هفته آینده نتایج بررسی میاد..???

سپنتا
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  پویان

خسته نباشن واقعا….می خوان بذارن یهو با ورودیای سال دیگه جواب ما رو هم بدن!! ممنون که اطلاع دادین

سمیرا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۴۲ ب٫ظ

سلام.کسی میدونه زمان درخواست رفع محرومیت کی هست؟

Z
مهر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

جواب درخواست لغومحرومیت منم نیومده.احتمالا هفته اینده دیگه

نیکو
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۹:۴۱ ق٫ظ

کسی هست درخواست کتبی برای تغییر اولویت داده باشه و جوابش اومده باشه؟؟
اگه اومده میشه بگید چه تاریخی دادید درخواست؟

سمانه
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیکو

منم درخواست کتبی دادم ۲۳ شهریور ولی هنوز خبری نیست

نیکو
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

در قسمت پیگیری نامه برات چی مینویسه؟؟؟تو کدوم مرحلست؟؟

شهرام
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  نیکو

من‌نوشته در انتظار پاسخ نامه‌ولی این ۵روزه در انتظار پاسخ نامه س.
نوشته برسی کد رشته
شما چی نوشته ؟!

نیکو
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

مال منم همینو نوشته دارم دق میکنم …….???

سمانه
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیکو

در انتظار پاسخ زده بود

احسان
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیکو

سلام ببخشید درخواست کتبی از طریق پست ارسال کردین یا حضوری درخواست دادین؟از طریق پست به کدوم ادرس باید ارسال میکردیم؟

احسان
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیکو

ببخشید من درخواست کتبی رو به روابط عمومی سازمان سنجش ارسال کردم درست فرستادم به نظر شما؟

نیکو
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

سلام من حضورن دادم

شهرام
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیکو

منم درخواست کتبی دادم ولی وقتی جک کردم وضعیت نامه رو زده در انتظار پاسخ نامه.
چکیده نامه شما چی نوشته ایا؟!

احسان
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

کدوم قسمت وضعیت نامتون چک میکنید؟

سپنتا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۸:۰۹ ق٫ظ

خدا رو شکر کارشناسای سنجشم که هیچوقت قادر به پاسخگویی نیستن. من نمیفهمم واقعا نه جواب درخواستمونو میدن نه جواب تلفن ؟؟

ازی
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶ ب٫ظ

اینجا فقط در مورد ارشد صحبت میشه؟کسی از کارشناسی اطلاع نداره؟نمیدونید جواب تغییر اولویت چه موقع میاد؟

سپنتا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۸:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  ازی

اینجا تاپیک ارشده قاعدتا فک کنم همه ارشد باشن و خبر کارشناسی رو نداشته باشن

محمد
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۸:۵۸ ب٫ظ

کسایی که نتیجشون اومده دیگه به سایت سر نمیزنن

سپنتا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۸:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

آخه سر بزنن هم که دردی از ما دوا نمیشه.

A
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۸:۱۸ ب٫ظ

سلام
کسانی ک حضوری مراجعه کردن ،
لطفا آدرس دقیق سازمان سنجش رو بگن؟؟؟

زهرا
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۶:۳۰ ب٫ظ

کسی هست هنوز جواب تغییر الویتش نیومده باشه از من یجوری در صف بررسیه ک فکرمیکنم اصلا قرار نیست بررسی بشه

H.s
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام به همگی
زهرا خانم جواب تغییر اولویت من هم نیومده ایشا… به زودی خبرهای خوبی به هممون میرسه کسی بد به دلش راه نده

زهرا
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  H.s

خداکنه حداقل این همه منتظر موندیم جوابش دلخواهمون باشه

علی
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  H.s

It won’t happen. , believe me

Z
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۶:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

جواب منم نیومده:/

سپنتا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

برای منم نیومده. والا دیگه این هفته هم تموم شد من نمیدونم کی میخوان جواب بدن.

Z
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

احتمالا هفته دیگه ام باید صبرکنیم:)??

سپنتا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  Z

والا این دانشگاه مبدا من داره امتحان میذاره دیگه از درسا بعد ما هنوز منتظر جابجایی هستیم! کل ارشد مگه چقده که یه ترمشم معطلمون کردن؟!!!

Z
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

خب شماتهران نیستی بری سازمان ببینی چی میگن؟؟

سپنتا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Z

آخه همین شنبه به من گفتن که توی این هفته جواب میدیم. دیگه نمیدونم والا کی می خوان بگن.

Z
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

یه جاخوندم تا۱۵ام جواب میدن.خداکنه بیشتر از اونقدنشع

سپنتا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Z

آره من هم قبلا دیده بودم ۱۵ اما خودشون گفتن این هفته. نمیدونم بخدا دیگه اصلا کلافه شدم.

Z
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

اهوم منم

شانس
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۴:۳۹ ب٫ظ

دوستان کارشناسی ارشد ایا خبری نشد از طرف سازمان سنجش برای جواب تغییر اولویت؟!

سپنتا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  شانس

برای من که هیچ خبری نیست !

S.k
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

کسی بوده بوده که شهریه پرداخت کرده
باشه وبعد تغییراولویت بهش برگردونده
باشن؟؟؟؟

سپنتا
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  S.k

توروخدا اگه کسی میدونه به منم بگه

شهرام
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

با درخواستتون‌موافقعت شده ایا؟!

سپنتا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهرام

هنوز جواب ندادن به من

محمد مهدی
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۸:۴۷ ق٫ظ

سلام. دوستان کسی اطلاعی داره نتیجه تغییر اولویت برای کنکور کارشناسی چه موقع مشخص میشه؟؟؟

ازی
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مهدی

اگه میدونید بگید تو رو خدا سوال منم هست مردیم از استرس

محمد مهدی
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ازی

احتمالا تاریخی اعلام میشه که هفته ی بعد سه شنبه یا جهارشنبه بتونیم ثبت نام کنیم

نیکو
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۰:۵۳ ق٫ظ

سلام
کسی میدونه تغییر اولویت از شبانه بابل به پردیس تهران قبول میکنه سازمان یانه؟

محمد
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  نیکو

شبانه بابل چه دانشگاهی؟ به پردیس دانشگاه تهران؟

نیکو
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دانشگاه صنعتی بابل نوشیروانی به پردیس دانشگاه تهران

محمد
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  نیکو

بله احتمالش هست

نیکو
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

خدا کنه قبول کنن دارم

محمد
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  نیکو

ولی بنظر من حیفه ها، سطح دانشگاه نوشیروانی خیلی خیلی بالاست در مقابل پردیس دانشگاه تهران

نیکو
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

چون دانشگاه بابل ۵شنبه ها کلا تعطیله و من شاغلم نمیرسم در اونصورت باید استعفا بدم?

ارامش
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۴:۳۰ ب٫ظ

اونای که در خواستشون توی سیستم پاسخگوی هنوز مورد برسی قرار نگرفته،پیامک دریافت نکردن ایا؟؟!
من که پیامک دریافت کردم که برسی کردیم ومشکلی دیده نشده ولی هنوز سیستم پاسخگوی مورد برسی قرار نگرفته.
احتمالا بقیه م مثلا من هستن و فقط به دلیل تغییر شماره تلفن پیامک دریافت نکردن و برسی شون رد شده که سیستم پاسخگوی تغییر نکرده.
من اولویت بعدیم تهران بوده،از شهرستان به یکی از دانشگاه های بورسیه تهران بوده،ولی پیامک اومده که برسی کردیم و رد شدین?

زهرا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ارامش

به همون شماره ای که زمان ورود به سیستم وارد کردیم پیامک میدن؟؟؟

زهرا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ارامش

از من تو سیسستم هنوز ابیه اما پیامک برام نیومده شمارمم عوض نکردم

زهرا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

منم عوض نکردم پیامک نیومده

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارامش

نه من شماره ام عوض نشده توی سیستم هم شماره ام‌ رو چک کردم. و از سنجش هم پرسیدم خودشون‌گفتن یه سری جوابا رو توی این هفته میدیم

زهرا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۳:۲۲ ب٫ظ

از منم هنوز آبیه چرا نوبت ما نمیرسه اخه

سپنتا
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۷:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

دیگه واقعا روانی شدم من! از ۱۶ شهریور درخواست دادم الام ۹ مهره و هنوز هیچی ! خی یه کلمه بگین آره یا نه دیگه چرا آدمو دق مرگ میکنین!!!

Z
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

هموز جوابتو ندادن؟؟؟

سپنتا
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  Z

نه هنوز به شما جواب دادن ؟

Z
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

نه والا

سپنتا
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  Z

یعنی دیگه واقعا رفته رو مخم !! کلا نشستم پای سنجش و اینجا !

Z
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

اگه باتغییر الویتت موافقت نکنن باید چیکارکنی؟

سپنتا
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Z

هیچی باید همین دانشگاهی که قبول شدیم بریم

Z
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

خب وقتی راضی نیستی چجوری میخونی؟

سپنتا
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Z

من رشته ام همونه تو دوتا دانشگاه. ولی شرایط این دانشگاهی که الان هستم برام مناسب نیست. اگه موافقت نشه همینجا میمونم اما احتمالا مجبور شم یا از کارم یک سال مرخصی بگیرم یا یه چنین چیزی

Z
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

اهان انشالله که کار هممون درست بشع

سپنتا
مهر ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  Z

ممنون ایشالا واقعا

A
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۱۲ ب٫ظ

چرا این سازمان سنجش ، هر چی میگی قانع نمیشه ؟؟؟
کسی حضوری رفته که نتیجه گرفته باشه ؟؟؟؟اصلا جواب آدمو میدن؟؟؟؟؟

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۴ ب٫ظ

درخواست من توی سیستم هنوز حتی زردم نشده ! واقعا دیگه آدم رو کلافه میکنن

Z
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

از منم هنوز آبیه:////یه استرسی دارم

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Z

من مرحله استرس رو گذروندم مرحله بی خیالی رو هم گذروندم دیگه الان تو حالت عصبانیت رفتم :دی

Z
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

والا منم عصبانیم.تازه از من درخواست لغو محرومیته.اگه قبول نکنن دوسال محرومم:/

هادی
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

اهوم واسه منم :/
فکر نمیکنم زرد بشه اصلا .. فکر کنم از همون آبی مستقیم تبدیل میشه ب سبز، اگه بررسی بشه پاسخ میدن همزمان :/

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

امیدوارم واقعا

Z
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

ارع از منم خخخ

ففف
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

اخه چرا امکانش نیست من پردیس نسیبه قبول شدم سه سال تعهدم تموم نشده بود گغتن نمیشه اینجا ادامه تحصیل داد حالا الویت بعدم که همون تهران بوده قبول میشم یعنی واقعا نمیتونم برم ?کسی اگه اطلاعات دقیق داره خواهشا راهنمایی کنه دارم دق میکنم.

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ففف

واقعا نمیدونم چرا نباید بشه. اولا این کار که انتقال نیست بعد هم اینکه من خودم الان درخواستم از دانشگاه بالاتر به پایین تره. نمیفهمم چرا نباید قبول بشه. واقعا انقدر استرت کشیدم این یک ماه که الان دیگه فقط میگم توکل به خدا و هرچی قسمت باشه

ففف
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

بچه ها کسی میشناسید قبلا از دانشگاه های تهران به یه دانشگاه دیگه همون تهران رفته باشه???

ففف
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

سپنتا عزیز شما خودتون از سنجش پرسیدید،من تهران نیستم شما تهران هستید میشه از سنجش بپرسید ،اخه همچین قانونی کجا نوشته?

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ففف

دوست عزیز من از خود سنجش نه نپرسیدم راستش خیلی هم تلاش کردم اما به سختی میشه تلفنشون رو گرفت من دو روز سعی کردم تا بعد از یک ساعت پشت خط موندن تونستم یه سوال بپرسم. بعد که اینجا دوستان این رو گفتند دیگه موفق نشدم با سنجش حرف بزنم. اما من از دانشگاه قبلی خودم که توی تهران هم هست پرسیدم که آیا در خواست تهران به تهران بررسی نمیشه؟ گفتن که ما موردی همین امسال داشتیم که از تهران به اینجا درخواست داده و قبول هم شده. حالا واقعا نمیدونم. اما حتما اگر خبری به دستم برسه یا بتونم با سنجش صحبت کنم به شما هم میگم

ففف
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

ممنون حتما خبرم کنید ان شا الله کار همگی درست شه.

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ففف

ایشالا. حتما خبر میدم

هادی
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

سلام .. من ک الان درخواست تغییر اولویت دادم آیا لازمه ک توی دانشگاهی ک الان مجاز شدم ثبت نام حضوری انجام بدم یا فقط ثبت نام اینترنتی؟؟؟؟

H.s
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

سلام به همگی
آقا هادی با تغییر اولویتتون موافقت کردن؟؟؟؟؟

هادی
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  H.s

نه هنوز در صف بررسی هست … ولی الان نمیدونم توی دانشگاهی ک مجاز شدم باید ثبت نام کنم یا نه؟؟؟!

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

سلام من متوجه نشدم. یعنی با درخواستتون موافقت شد یا تازه درخواست دادین ؟!

هادی
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

۲۸ ام درخواست دادم .. هنوز جوابش نیومد و تا دهم فرصت دارم برا دانشگاه ثبت نام کنم .. نمیدونم باید ثبت نام کنم یا نه

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

اها پس شما هم مثل مائید. ببینین شما فرض کنین اگه با درخواستتون موافقت نشه میخواین این دانشگاهیو که الان قبول شدید برید یا نه؟ اگه آره که حتما ثبت نام کنید وگرنه بعدا دیگه نمیشه. اگر هم نه پیگیری کنید از سنجش که مهلت درخواست رفع محرومیت برای سال دیگه تا کی هست و برای اون درخواست بدین. وگرنه اگر ثبت نام نکنید و خدای نکرده درخواستتونم رد بشه هم امسالو از دست دادین هم سال دیگه محرومید. این اطلاعاتیه که من داشتم و خودمم همین کارو کردم حتی کلاسای دانشگاه مبدا رو هم دارم میرم. اگر جایی اشتباه میکنم و کسی از دوستان اطلاع داره که لطفا بگن.

هادی
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

من این رشته ای ک الان قبول شدم رو دوست ندارم.
ولی اگه فرض کنیم سنجش جوابش مثبت باشه ، و جایی هم ثبت نام نکرده باشم اونوقت مشکلی پیش نمیاد؟؟(چون من شنیدم باید ثبت نام کنی ک بعد از اون سنجش بیاد ، موافقت دانشگاه مبدا و مقصد رو بررسی کنه)
تاالان من فقط ثبت نام اینترنتی انجام دادم ولی ثبت نام حضوری هنوز انجام ندادم .. نمیدونم باید انجام بدم یا ن (از رشته هم خوشم نمیاد)

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

به نظر من با این اوصاف که اینترنتی ثبت نام کردین دیگه روزه شک دار نگیرین و حضوری هم ثبت نام کنین که بعدا مشکلی پیش نیاد

هادی
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

حق داری نمیدونی مشکلات من چجورین :///
من بخاطر خدمت نرفتن پیام نور ثبت نام کرده بودم .. امسال کنکور دادم از پیام نور هم انصراف دادم
حالا تا یک ماه وقت دارم انصرافمو پس بگیرم .. ولی اگه با درخواست من موافقت نشه و این رشته ی پرستاری رو ثبت نام کنم مجبورم انصراف بدم دیگه … بعد از انصراف هم مجبورم سربازی برم

هادی
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

کلا همه چیزم شده بد شانسی .. توی این مدت اندازه ۱ سال بهم گذشته
الان نمیدونم برگردم پیام نور و منتظر درخواست بمونم یا پرستاریو ثبت نام کنم :////
خیلی بد شده اوضاع

محمد
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

نه داداش ملاک فقط و فقط سنجشه، دانشگاه مبدا و مقصد اصلا مهم نیست، ولی چرا میخوای رشته ای که بهش علاقه ای نداری رو بری ثبت نام کنی

هادی
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

یعنی اگه ثبت نام نکنم و اون درخواست تغییر اولویت جوابش مثبت بشه میتونم برم اون دانشگاهی ک موافقت کردن مشکلی نداره؟؟

سپنتا
مهر ۹, ۱۳۹۸ ۷:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

والا من بعید میدونم اگه الان ثبت نام نکنین بشه. ولی مطمئن نیستم. شما موفق نشدین با سنجش تماس بگیرین؟ ببینین شرایط شما سخته قبول دارم اما جدا از وضعیتتون به طور کلی اینکه الان ثبت نام اینترنتی کردین اگهحضوری ثبت نام نکنین و با درخواستتونم موافقت نشه از هر دو طرف میمونین. حالا باز خودتون میدونین و بهترین کار به نظرم اینه که سعی کنین با سنجش تماس بگیرین

ففف
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۸:۴۲ ق٫ظ

سلام راست هست دانشگاه مبدا و مقصد تهران باشه بررسی نمیشه?

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  ففف

والا اینجا دوستان میگن بررسی نمیشه. گویا از سنجش پرسیدن. من از دانشگاه قبلیم که تهران بود پرسیدم گفتن میشه. حالا نمیدونم واقعا. من که دیگه فقط منتظرم جواب بیاد و دعا میکنم اینجوری نباشه

Z
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۶:۰۶ ق٫ظ

دوستان کی هنوز جوابی براش نیومده؟؟؟؟؟؟

هادی
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  Z

واسه منم مثل شما هنوز نیومده

Z
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

از شمادرخواست تغییر الویته درسته؟

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  Z

واسه منم نیومده

Z
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

از شماهم تغییر الویته؟؟

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Z

بله

Ghazal
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

پس کی اعلام میکنن؟

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Ghazal

هفته پیش چهار شنبه به بچه ها جواب داده بودن فک کنم این هفته هم همون سه شنبه چهارشنبه بهمون اعلام کنن.

Ghazal
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

کاشکی سریع تر رسیدگی کنن به خدا مردمو زنده شدم

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Ghazal

دقیقا من هم همینجورم

شهاب
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۵:۳۳ ب٫ظ

سلام
من با درخواستم موافقت شده
اما پشیمون شدم میخوام همون دانشگاه مبدا ادامه تحصیل بدم
دانشگاه مقصد هم اصلا نرفتم
مشکلی پیش نمیاد؟
میتونم ادامه بدم؟
کسی خبر داره؟

اسماء
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهاب

سلام فک کنم قبولی قبلی رو لغو شده باشه مگراینک رضایت را دانشگاه مقصد ومبدا بگیرید

نوید
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  شهاب

سلام داداش منم مثل توام و پشیمون شدم ولی رفتم دانشگاه مقصد و صحبت کردم ،۱۵ساعت تو اتوبوس نشستم ؛ معاونت آموزشی اونجا گفت باید یه درخواست عمومی به سنجش ارسال کنی با این عنوان که خواستار لغو تغییر اولویتی و میخوای در دانشگاه مبدأ ادامه تحصیل بدی

محمد
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۴:۵۱ ب٫ظ

سلام.امروز کفتم دانشگاهکه سنجش گفته بود ۷/۷ برو ثبت نام کن. اما گفتن هنوز
نامه ای سنجش ارسال نکرده . کسی دیگه هم این طوری بوده؟؟؟

اسماء
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۳:۳۲ ب٫ظ

متقاضی گرامی، جهت مشاهده وضعیت و پیگیری درخواست به پورتال سازمان امور دانشجویان مراجعه نمایید..این پیامک برام اومده،،دوستان کسی میدونه یعنی چی؟؟میشه برای درخواست ریزنمرات باشه چون صبحش به دانشگاه ایی ک لیسانسم ر گرفتم ویا شاید میشه مربوط به درخواست الویت بعدی باشه؟؟لطفا کسی میمدونه جوابمو بده.ممنون

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  اسماء

نه این برای من هم اومده این مال سنجش نیست

اسماء
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

اهان .ممنون پس حتما برای سلامت جنس وسلامت روان دانشگاه ایی ک ثبت نام کردیم درسته ؟؟

سپنتا
مهر ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  اسماء

بله دقیقا. خواهش میکنم عزیزم

H.s
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

سلام به همگی
بله آقا هادی جواب در خواست منم نیامده منم ۲۸ درخواست زدم میگن ایشا.. تا اخر هفته جواب میاد البته ظاهرا هر کس هر روز برای موافقت با درخواست ها شرط جدیدی مطرح میکند که از نظر من همش اداست

هادی
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  H.s

مرسی از شما .. خداکنه واسه همه ی ما اوکی بشه

ارمیتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  H.s

شرط چی؟!
پیامک‌ نیومده برات؟؟!

هادی
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

من دیگه دارم سکته ی ناقص رو میزنم :/
آخه کی باید جواب داده بشه ؟؟!! من ۲۸ ام درخواست دادم
کسی هست ک قبل از من باشه و نیومده جواباش؟؟؟
راستی یه شماره ای از سنجش کسی نداره خیالم راحت بشه؟؟

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

بابا من ام درخواست دادم هنوز نیومده جوابم ولی گفتن تا آخر هفته میاد. شماره سنجش هم همون ۴۲۱۶۳ که پایین تر گفتم

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

۱۶ ام درخواست دادم

هادی
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

ممنونم از شما …خداکنه بیاد
من تو این مدت چند روزه انگار ۱۰ سال بهم گذشته

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

خواهش میکنم. من خودم هم واقعا حس میکنم پیر شدم از استرس این یک ماه اما دیگه کاری از دستمون بر نمیاد. توکل به خدا ایشالا برای هممون هرچی خیره پیش میاد

زهرا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

منم بیست وششم درخواست دادم ولی جوابی نیومده

علی
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۳۰ ق٫ظ

با درخواست من موافقت شده، با دانشگاه مقصد تماس گرفتم، گفت سنجش به ما نامه ای نزده و تا نامه بدست ما نرسه، ثبت نام نمی کنیم. کسی اینطور هست؟

سمیرا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

اره به من هم همینو گفتن.باید چیکار کنیم الان؟

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

به سنجش زنگ زدین بپرسین ؟

احسان
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

من الان دانشگاه مقصدم گفتن سنجش پیوست نامه رو برامون نفرستاده.درخواست عمومی دادم سنجش فعلا در حال بررسیه.لطفا دوستان اگه خبری شد اطلاع بدن

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۸:۰۳ ق٫ظ

دوستانی که با درخواستشون موافقت شده کسی بوده که هر دو دانشگاه مبدا و مقصد توی تهران بوده باشه !؟

محمد
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

نمیخوام ناامیدتون کنم ولی متاسفانه تهران به تهران رو اصلا بررسی نمیکنن

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

وا! آخه یعنی چی ؟!! این رو هیچ جایی ننوشتن. چه دلیلی داره چنین چیزی؟!!

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

چون من با دانشگاه قبلی خودم صحبت میکردم میگفتن ما با همه درخواست هامون موافقت شده و دانشگاهمم توی تهران بود. پس اگر بررسی نمیشه اونا چطور موافقت کردن؟ با چی موافقت کردن؟!

محمد
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

درسته ولی این یه قانون نانوشته هست، البته ما قانون ممنوعیت انتقال داخل استان رو داریم، میتونین از داوطلبای سالهای گذشته که وضعیتشون مثل شماست بپرسین، این موضوعی که اشاره کردین بستگی به شرایطشون هم داره، ممکنه قبولیه اولیشون پردیس یا دوره های دیگه باشه و درخواستشون به دانشگاه های دولتی، شایدم از شهرهای دیگه به تهران بوده، شما تهران چه دانشگاهی قبول شدید؟ چه نوبتی؟ گرایش دوتا دانشگاهتون باهم متفاوته؟

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من الان نوبت دوم بهشتی هستم اما درخواستم برای نوبت اول علامه هست. رشته هم یکیه. من رتبه ام اکی بود و واقعا اشتباه توی وارد کردن کد ها داشتم که یه شبانه زدم اون وسط و خب همون رو هم قبول شدم

ارمیتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منم همین‌مشکل رو دارم.
منم دانشگاه کرمانشاه قبول شدم،ولی اولپیت بعدیم دانشگاه بورسیه مالک اشتر تهران،.
ولی پیامک اومده که برسی کردیم و هیچ گونه اشتباهی نبوده.

محسن
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

سلام من امروز سنجش بودم به منم گفتن تهران به تهران اصلا بررسی نمی کنن حتی از دانشگاه با رتبه بهتر به بدتر .

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

وا یعنی چی واقعا؟!! چقدر مسخره!!!

ارمیتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

شهرستان به تهران چی؟!
مثلا کرمانشاه به تهران.

محمد
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ارمیتا

بله احتمالش هست، همونطور که درخواستای تهران به شهرستان رو تغییر اولویت میدن پس احتمال داره از شهرستان به تهران رو هم قبول کنن تا ظرفیتای خالی دانشگاه ها پر بشه

A
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۹:۵۶ ب٫ظ

سلام
با درخواست من موافقت نشده ،
کسی حضوری رفته باشه و نتیجه گرفته باشه ؟؟؟؟؟

کامبیز
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  A

درخواست از کدام دانشگاه به کدام دانشگاه دادی؟؟!مقصد و مبدا
بومی کجایی؟

A
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  کامبیز

دو تا استان متفاوته
،
فقط گرایش فرق داره

ارمیتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  A

کادر سیستم پاسخگوی رو چک کردی،برسی شده و جواب داده باشن

زهرا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۸:۵۸ ب٫ظ

کسی هست ک هنوز جوابش نیومده باشه؟

نیکو
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

من تو سایت موفق نشدم درخواست بدم حضوری درخواست کتبی دادم ولی هنوز جواب نیومده ۳۱/۶درخواست دادم

ارمیتا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیکو

منم‌همینطور فقط ی شماره نامه دارم اصلام رسیدگی نمیکنن.
الان نامه‌ تو‌چک کردی تو‌چه مرحله ی هستی؟!
عنوان نامه‌ت تو سایت‌چی نوشته؟!

نیکو
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ارمیتا

اداره امور پذیرفته شدگان عنوانشو ندیدم

هادی
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

من هنوز جوابم نیومده شما هم همینطورید؟؟؟

Z
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۶:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

من?

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۷:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

برای من هم جواب نیومده. زنگ زدم سنجش گفت یه سری رو دادیم بقیه توی این هفته. گفتم خب اینجوری که از حذف و اضافه دانشگاه می گذره مشکلی ایجاد نمیشه؟ گفت نه چون خود سنجش نامه میزنه نگران نباشین.

هادی
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

شماره ی سنجش رو دارین؟؟؟ من هرچی زنگ میزنم میگه تماس های ورودی مسدود شده است

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

۴۲۱۶۳ ولی کلا همینجوریه هی باید بگیرین آخر هم که میگیره من مثلا ۱ ساعت کامل پشت خط بودم

محدثه
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۷:۲۴ ب٫ظ

سلام خسته نباشید لطفا جواب بدید که میشه درخواستمونا لغوکنیم یانه

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  محدثه

سلام نه دیگه نمیشه لغو کرد اما فکر میکنم اگر موافقت بشه با تایید دانشگاه مبدا میتونین همونجا بمونین و نرین دانشگاه مقصد

S.k
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۴:۴۱ ب٫ظ

من پیام نور ثبت نام وشهریه ثابت پرداخت
کردم الان با تغییر اولویت به غیر انتفاعی
موافقت شده،تکلیف شهریه پرداختی چی
میشه؟؟؟کسی چنین شرایطی داشته؟؟؟

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  S.k

من نوبت شبانه ثبت نام کردم و شهریه ثابت دادم. اینجا بچه ها می گفتند مثل اینکه شهریه بر نمیگرده. برای همین من دیگه بقیه شهریه رو واریز نکردم که حداقل اگر پرید همین ۲ تومان بپره

Z
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۳:۵۳ ب٫ظ

سلام کسی میدونه جواب درخواست لغومحرومیتا کی میاد؟خواهش میکنم اگه میدونین جواب بدین

شکوفه
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Z

میگن سه‌شنبه این هفته تو سنجش کمیسیون تشکیل میشه

رها
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

دوستان من امروز سنجش بودم
اینجور که فهمیدم اونایی که براشون اس ام اس اومده اشتباهی در انتخاب رشته شما مشاهده نشد یعنی با درخواستشون موافقت نشده و تغییر به اولویت بعدی کلا کنسله
تغییر اولویت برای اونایی هم که هر دو دانشگاه توی یه شهره مثلا دو تا دانشگاه تو تهران اصلا بررسی نمیشه
یکی از کارشناسا میگفت بخشنامه اومده برامون که این حالت اصلا بررسی نشه
ولی شانس اونایی که درخواستشون برای تهران به شهرستانه یا شهرهای مختلف به همه بیشتره

کامبیز
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رها

من درخواستم از شهرستان خودمون به تهران.
رشته بورسیه قبول شدم ولی چون نفهمی کردم و اولویت ۶م قرارش دادم و اولویت۴م قبول شدم،درخواستم رو رد کردن،و پیامک اومده،وای سیستم پاسخگوی فقط درصف برسی هستش.
یعنی اون کارشناس متوجه نشده رشته بورسیه قبول شدیم و بهترین اولویت مونه!

رویا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  کامبیز

دوست عزیز امروز توی سنجش میگفتن که دانشگاه های تهران جزو این درخواست اولویت بعدی نمیشه. یعنی اگه درخواست اولویت بعدی دادین و دانشگاهی که درخواستشو دادین تهرانه، به هیچ عنوان با درخواستتون موافقت نمیشه

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۷:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

اگه هم دانشگاه مبدا هم مقصد تهران باشه چی ؟!!

امیری حسین
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  کامبیز

دوست عزیز اگر براتون خیلی مهمه سعی کنید هر جور شده از دانشگاه مقصد نامه مساعدت بگیرید برای سنجش اگه مقصدتون تهرانه در غیر این صورت بی خیال شین چون دوندگی زیادی خواهد داشت و نتیجه معلوم نیست و البته غیر ممکن هم نیست

رویا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

کسایی که براشون پیام اومده که با تغیر اولویتشون موافقت شده لازم نیست دانشگاه مبدا برن، فقط برن دانشگاه مقصد ثبت نام کنن. کسایی که پیامی غیر از پیام قبولی با درخواست براشون رفته، با درخواستشون مخالفت شده، درواقع درخواست های ما را ۴نفر بررسی میکنن، اونایی که براشون پیام رفته اشتباهی در انتحاب رشته شما وجود ندارد هر۴نفر کارشناس با درخواستشون اعلام مخالفت کردن. اونایی که پیام رفته با تغیر اولویتتون مخالفت شده، یکی یا دوتا کارشناسا قبول کردن ولی کارشناس بعدی بنا به دلیلی مخالفت کرده. اونایی که با درخواستشون موافقت شده و حالا سوال براشون پیش اومده که حالا آیا شبانه میشیم یا نه، دقیقا کد رشته ای که درخواستشو دادین قبول شدین؛ یعنی اگه روزانه بوده روزانه پذیرفته شدین و اگه شبانه بوده ، شبانه و… کسایی هم که سوال داشتن آیا ورودی مهر میشن یا بهمن، همگی ورودی مهر هستین. اونایی هم که درخواست دادن و هنوز جوابی نگرفتن این هفته جوابشون میاد.

سپنتا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

ممنون به منم گفتن این هفته حواب میاد

زهرا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

جواب خیلی ها اومده اما جواب من هنوز در صف بررسیه چرا نمیاد اخه

هادی
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

جواب منم هنوز نیومده … شما کی درخواست دادین؟

سپنتا
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

من ۱۶ ام درخواست داده بودم

یکتا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۳:۳۳ ق٫ظ

نتیجه درخواست من اومد گفتند که برم دانشگاه جدید ثبت نام کنم ولی من الان دیگه انتخاب واحد کردم دارم میرم سر کلاس ها. یعنی قبولی قبلیم لغو شده یا اگر نرم ثبت نام کنم تو دانشگاه جدید میشه همینجا موند و مشکلی پیش نمیاد
یا حتما باید دوباره به سنجش درخواست بدم که میخوام بمونم؟

Fatii
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

دوستان من اعتراض ب نتیجه قبولی زده بودم ی کادر سبز نتیجش اومد ک متنش نوشته بودکد رشته محل های انتخابی با توجه به نمره علمی مکتسبه در سهمیه مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه اعلام شده مجددا تایید گردیده یعنی چی یکی بگه واقعا ۰??

afsan
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Fatii

عزیزم اومدن رتبه سهمیه تو با کدهایی ک انتخاب رشته کردی بررسی کردی دوباره از اول اولین جایی ک قبول شدی برات اعلام کردن حالا ک اعتراض کردی بازم همون نتیجه شده یعنی انتخاب قبلیارو نیاوردی اشتباهی تو اعلام نتیجه ت نشده

مینا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  Fatii

یعنی به نظرشون همون رشته که قبولی شدی خیلی ام خوبت بوده دیگه اعتراضت بی دلیله :)

پویان
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

با عرض سلام.دوستان چرا جواب الویت بعدی من نیومده؟؟ن پیامکی ن خبری تو سامانه هم زده در صف بررسی ،یعنی اصلا بررسی هم‌نکردن.در ضمن بخاطر تعیین تکلیف تغییر اولویت هنوز دانشگاه قبولی هم ثبت نام نکردم…دوستان که مثل من هستن اگه خبری دارن لطفا اطلاع بدین

سپنتا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۶:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  پویان

برای من هم هیچ جوابی نیومده نه پیامک نه توی سیستم. البته من این انتخابمو ثبت نام کردم دارم کلاسا رو‌میرم. ولی نمیدونم چرا جوابم نمیاد. حالا یه آقایی اینجا گفتن تو این هفته میاد دیگه.

یانا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  سپنتا

مال ما ک سوم اومد با درخواستمون موافقت شد فردا هم ثبت نامه

سپنتا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  پویان

زنگ زدم سنجش گفتن توی این هفته میاد و خود سنجش نامه میزنه که برای ثبت نام بعد از خذف و اضافه مشکلی وجود نداشته باشه

رضا صادقی
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۸:۲۳ ب٫ظ

با سلام
من روزانه دانشگاه هنر تهران رو اول زدم قبول شدم بعدش شبانه دانشگاه تهران رو زدم اونم قبول شدم ، درخواست تغییر الویت دادم ، پیام از سازمان سنجش اومده که اشتباهی در انتخاب رشته شما نشده و مراتب اطلاع داده می شود ، اما تو سایت سنجش درخواستم هنوز در دست بررسیه ، می خواستم بدونم الان درخواست من رد شده یا نه و آیا کاری میتونم برای درخواستم مجدد انجام بدم یا اگه جواب منفی باشه دیگه کاری نمیشه کرد.

مینا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۷:۱۶ ب٫ظ

دوستان جواب درخواست تغییر الویت ازانتخاب رشته اشتباه جداست؟ چون کادردرخواستش جدا بود و اینکه تو اس ام اس واسه من اومده اشتباهی در انتخاب رشتت مشاهده نشده ولی اون قسمت سایت هنوز ابیه. ممکنه جواب تغییر الویت رو جدا از اون بزنن تو سایت؟

محمد. ع
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

منم دقیقا همین سوالو داشتم که توی قسمت عمومی از کارشناسا پرسیدم رنگ لینک زرد رد هستش یعنی داره بررسی میکنن سوالمو. اگه جواب دادن اینجا منعکس میکنم

محمد. ع
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد. ع

جوابی که دادن این بود : شما میبایستی در انتخاب رشته دقت لازم را مبذول میداشته مع الصف با توجه به تصمیم کمیته نظرخواهی اقدامی میسر نمیباشد… یعنی کلا اونایی که گفته اشتباهی در انتخاب رشته مشاهده نشد جواب درخواستشون منفیه.

امیرحسین
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۷:۰۱ ب٫ظ

سلام خسته نباشید،من تو کنکور کارشناسی ارشد امسال امتحان دادم و دانشگاه خواجه نصیر قبول شدم،اما بعدش درخواست بررسی اولویت بعدی رو دادم و الان جوابش اومده و باهاش موافقت شده میخاستم بدونم الان قبولی قبلیم لغو شده،یا باید برم دانشگاه قبلیم انصراف بدم، و یا اگر تو موعد ثبت نام برای کد رشته جدید نرم میتونم تو کد رشته قبلی تحصیل کنم

آیسان
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۵:۲۷ ب٫ظ

سلام نامه معرفی رو سنجش خودش برا دانشگاها میفرسته؟الان که با درخواست موافقت شده ورودی مهر حساب میشیم یا بهمن؟

رضا ننننننننن
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

واقعا موافقت مبدا و مقصد واسه تغییر اولویت نمیخوان؟یکی یه آیین نامه یا چیزی معرفی کنه

محمد
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۳:۱۰ ب٫ظ

خیر ملاک فقط سنجشه

یانا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

ن فقط خود سنجش با اون کد نامه ای ک میده

آیسان
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  یانا

دوستم امروز از دانشگاه پرسیده گفتن نامه هنوز نیومده الان ۷ ام ک گفتن حتما بریم ثبت نام؟میترسم فردام نامه رو نفرستن ثبت نام نکنه دانشگاه

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

کسی هست هنوز هیچ جوابی نگرفته باشه؟ توروخدا جواب بدین راهنمایی کنین منو ممنون

محمد
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

بله هفته بعد جواب درخواست شما میاد

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مطمئنین؟ آخه به بچه ها گفتن ۷ام برن واسه ثبت نام. یعنی شنبه یکشنبه جواب من هم میاد؟

محمد
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

بله هنوز خیلیا هستن که جواب درخواستشون نیومده

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنونم

زهرا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

اگه جواب بیاد موافقت شده باشه حتما باید بریم مدارکی ک ب دانشگاه مبدا دادیم رو بگیریم دانشگاه مدارکو بهمون میده

نرگس
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

من ۲۳شهریور درخواست دادم و تماس با سنجش گرفتم گفتن ده روز طول میکشه جوابش.پریروز جوابش اومده و موافقت کردن.و اینکه من توی دانشگاه اولی ثبت نام کردم هزینه و ایناروپرداخت کردم مدارکمو تحویل دادم.الان گفتن۷مهر باید برای ثبت نام مقصد برم.چجوری باید اقدام کنم؟؟مدارکم تو دانشگاه اولی رو خودشون انتقال میدن یاخودم برم بگیرم؟قبلش باید موافقت مقصد روبگیرم یانه.امکان داره نتونم بخونم ؟تکلیف چیه؟ورودی بهمن میشم یامهر؟؟

محمد
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

موافقت هیچ دانشگاهی نیاز نیست، ملاک فقط و فقط سنجشه که با درخواستتون موافقت کرده، شما اگه مدارک مهمی دادید باید برید شخصا از دانشگاهی که الان ثبت نام کردید تحویل بگیرید بعد هم ۷ مهر ببرید دانشگاه جدیدتون برای ثبت نام، مهر یا بهمن بودن شمارو خود دانشگاه جدید مشخص میکنه ولی به احتمال زیاد ورودی مهر هستید، موفق باشید

نرگس
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنونم

Ghazal
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

شما کارشناسی هستید یا کارشناسی ارشد؟

نرگس
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۳:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  Ghazal

ارشد

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

من ۱۶ام درخواست دادم. عجیبه برام که روی چه ترتیبی جواب دادن پس

ففف
مهر ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

شما هر دو تا دانشگاههتون تو یه شهر بود??

نوید
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۹:۳۳ ق٫ظ

سلام
با تغییر اولویت بنده موافقت شده ،ولی تو این مدت رفتم دانشگاه و از اون دانشگاه خوشم اومده ،اسمم هم هنوز تو همین دانشگاه هست ،آیا با مکاتبه نمیشه کاری کرد همینجا ادامه بدم و نرم دانشگاهی که برام تغییر اولویت شده؟

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  نوید

برای شما کی پیامک اومد؟ توروخدا جواب بدین. من از دیشب دارم سکته میکنم که چرا هیچ جا هیچ جوابی به من نمیدن

نوید
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

چهارشنبه شب پیام اومد که هفتم مهر به دانشگاهی که تغییر اولویت دادم مراجعه کنم.
من الان واقعا پشیمونم از اینکه تغییر اولویت دادم ،چون هزینه زیادی رو متحمل شدم.

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نوید

جدا؟ من چون خودم ساکن تهرانم و هر دو دانشگاه هم تهرانه خیلی برام فرقی نداره ازین نظر و واقعا امیدوارم با درخواستم موافقت بشه چون من شاغلم و دانشگاه مبدا خیلی به این خاطر اذیت میکنه

نوید
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

خوابگاه دانشگاه هنر اصفهان ۵۰۰هزارتومنه،با هزینه خوابگاه قبلی و پول بلیط اتوبوس چیزی حدود ۹۰۰خرج من میشه اونم فقط تو چند هفته اول ،اگه میخواستم این همه خرج کنم میرفتم آزاد ؛ شاید کلا انصراف بدم

نوید
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

هزینه خوابگاه دانشگاه هنر اصفهان ۵۰۰هزارتومنه، من تو این دو هفته اول حدود ۹۰۰هزارتومن خرج کردم؛ اگه میخواستم این همه هزینه کنم میرفتم دانشگاه آزاد ؛ فردا صبح میرم انصراف میدم و بیخیال دانشگاه میشم کلا

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  نوید

ایشالا برطرف میشه مشکلتون

رویا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  نوید

من قبلا مورد اینجوری دیده بودم. حضوری رفت سنجش و خیلی سختش شد اما در نهایت درست شد

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

واقعا؟ یعنی حضوری برم؟

الهه
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

خبری شد به منم بگو لطفا

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

حتما هرچی فهمیدم میگم شما هم همینجور لطفا

الهه
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

به من گفتن امکانش وجود داره که بشه . برو تو سایت سنجش اعتراض عمومی یزن که انصراف میدی از بررسی اولویت های بعدی . من زدم ایشالا جواب بدن . شنبه هم زنگ میزنم سنجش

الهه
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

واقعا؟ فقط حضوری میشه؟

رضا ننننننننن
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۷:۴۳ ق٫ظ

سلام.بچه ها بنده با درخواست تغییر اولویتم موافقت شده و گفتن که تاریخ ۷/۷/۹۸به دانشگاه مراجعه کنید و ثبت نام کنید.خب من در این مدت رفته بودم دانشگاه شاهدتهران ثبت نام کردم و چندتا کپی مدارکم رو دادم.خوابگاه ثبت نام کردم‌….آیا نیازی به گرفتن موافقت دانشگاه مبدا هست؟
شیراز که برم الان توانایی ثبت نام دارم یا باید موافقت دانشگاه شیراز رو هم بگیرم..بعضیا میگن باید موافقت دانشگاه مبدا و مقصد رو هم بگیری ولی دانشگاه مقصد از این دانشگاه های مذهبی هستن که اذیت میکنن…خیلی افسرده شدم.لطفا راهنمایی کنید.ادرس اینستا رو میدم اونجا زود جوابم بدید که امروز باید عازم بشم برم.و نمیدونم چیکار کنم

..
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۹:۳۵ ق٫ظ

کسای ک براشون پیامک نیومده درخاستشونو تو سایت نگا کنن برامن اونجا گفته ۷ام برم اما پیامک نیومده

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  ..

برای من توی سایت آبیه و پیامک هم نیومده. چیکر کنم؟؟

زهرا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

جواب درخواست منم نیومده نه پیامک نه سیستم از بی منتظر موندم دیوونه شدم دیگه

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  ..

شما چه تاریخی درخواست ثبت کرده بودی؟

رضا ننننننننن
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

من در خواستمو و مشکلاتمو فکس کردم به سنجش توی دو سه روز جوابش اومد.
۰۲۶۳۶۱۸۲۳۴۶
اینم شماره فکسه واسه کسایی راهشون دوره
اینجوری هم جواب میدن
دعا کنین دانشگاه مبدا و مقصد موافقت کنن

سپنتا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ

ممنون ایشالا مشکلتون حل میشه. دعا کنین جواب من هم زود بیاد

زهرا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

۲۸شهریور

امیر محمد
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۹:۵۹ ق٫ظ

سلام
موافقت مبدا و مقصد فکر کنم فقط برای بحث انتقال هست نه بررسی اولویت بعدی یا تکمیل ظرفیت…وقتی داخل پیامک نوشته به فلان رشته محل تغییر کرد یعنی دیگه به مبدا و مقصد ربطی نداره و انگار شما روز اعمال نتایج نهایی این کد رشته جدید برات ثبت شده

رضا ننننننننن
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

مطمئنی؟اخه هر کسی یه چیزی میگه.من مردم و زنده شدم

رضا ننننننننن
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

مطمئنی؟اخه دانشگاه شاهد خیلی اذیت میکنن..ینی مستقیم برم شیراز ثبت نام کنم؟دانشگاه شیراز موافقتش صد درصدیه با نامه ای که سنجش زده؟

یانا
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

موافقت دانشگاه رو نمیخواد فقط سنجش

رضا ننننننننن
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

مقطع تحصیلی من ارشد هست
خدا کنه کمکم کنن…دعا کنین

محمدرضا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۶:۴۳ ق٫ظ

اگر پیام داده باشن اشتباهی مشاهده نشد، ولی تو سیستم هنوز آبیه.
امکان داره تو سیستم موافقت کنن با تغییر اولویت؟؟

دانیال
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۲:۰۱ ق٫ظ

فقط یه نکته هست داخل پیامک سازمان سنجش . نوشته ضرورت دارد از تاریخ ٧ مهر برید دانشگاه جدید برای ثبت نام . ننوشته در تاریخ ٧ مهر . نوشته از تاریخ ٧ مهر
من فکر میکنم ورودی بهمن محسوب میشیم

afsan
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  دانیال

چون ثبت نام حضوری ارشد ۲ یا ۳ روز متوالیه و از ۷ م شروع میشه اینو نوشتن

دانیال
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  afsan

ثبت نام حضوری که اواخر شهریور بود و تمام شد . من یک هفته سر کلاس هم رفتم دانشگاه مبدا :)

afsan
مهر ۶, ۱۳۹۸ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  دانیال

پس شاید چون نتایجو این هفته اعلام کردن گفتن از ۷م من ک دانشگاه مقصد از ۷م هم شروع میشه ثبت نام حضوریش

elsa
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۸:۲۰ ب٫ظ

سلام ،اونایی ک براشون پیام اومده ،پیام معمولی یا ایمیل شدهه؟؟؟؟!!!

نرگس
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  elsa

اس مس اومده

elsa
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

مرسی

سامی
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  elsa

پیام معمولی وتوسیستم پاسخگویی جواب امده

barani
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سامی

تو سیستم پاسخگوی چی جواب داده؟!

سامی
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  barani

توسیستم پاسخگویی جواب درخواست به رنگ سبزدر امده بعد که روی همین کلیک میکنی یه کادر بازمیشه که توش نوشته درخواست شما مبنی برتغییر کدرشته قبولی مثلا۱۵۸۹۰ به ۱۵۸۷۰ موافقت شده ونامه دانشگاه مورد نظرارسال شده ودراین تاریخ به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید جهت ثبت نام….

رضا ننننننننن
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سامی

الان منم باهام موافقت شده برای تغییر اولویت ایا همین نامه سنجش کفایت میکنه بریم دانشگاه جدید ثبت نام کنیم؟چون خیلی ها میگن باید دانشگاه مبدا و مقصد هم قبول بکنن که اینطور خیلی سخته.دانشگاه مبدا خیلی عقده ای هستن.دانشگاه شاهد تهرانه..تمام زندگیم توی هواست.ایندمو خراب کردن به خدا

elsa
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  سامی

مرسی

barani
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۷:۲۰ ب٫ظ

کسانی که براشون پیام اومده که برسی کردیم و مشکلی در انتخاب رشته‌نبوده مبنی بر اینکه قبول نشدن،ایا تو سیستم پاسخگوی تایید کرده یا فقط پیامک اومده و سیستم پاسخگوی هیچ تغییری نکرده؟!

سپنتا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۶:۴۱ ب٫ظ

به شما کی جواب دادن؟ برای من پیامک نیومده توی سامانه هم آبیه. یعنی چی؟

زهرا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سپنتا

چرا جواب خیلی ها اومده اما از ما خبری نیست

S.k
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۴:۳۶ ب٫ظ

سلام،بادرخواست تغییر اولویت من موافقت
شد،ولی دانشگاه قبلی روچیست؟ ثبت نام
وشهریه ثابت پرداخت کردم .الان تکلیف
پولم چی میشه پس میدن؟؟یه راهی باید
باشه دیگه سنجش خودش دیر جواب داده

نرگس
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  S.k

شرایط منم با شما مشابه هستش .اگه چیزی متوجه شدید خبربدین ماهم بفهمیم

محمد. ع
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  S.k

پولت پرید. به همین راحتی

محمد
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  S.k

متاسفانه مثل سنوات قبل پولی از طرف دانشگاه پس داده نمیشه، بنده هم تو دوره کارشناسی همین وضعیت شما برام پیش اومد

دانیال
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۳:۱۰ ب٫ظ

سلام
دیروز برای من پیامک سنجش اومد و موافقت کردن با درخواست من . من دانشگاه لرستان قبول شده بودم ثبت نام هم کردم درخواست به دانشگاه صنعتی اصفهان دادم که موافقت شد خداروشکر . سوال اینه که مدارک من چی میشه؟ . باید برم لرستان مدارکم رو پس بگیرم ؟ یا برم دانشگاه صنعتی؟ امیدوارم هیچکسی ناامید نشه و با درخواستش موافقت بشه

رویا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

بنظرم هرکدوم از دانشگاه ها که بهتون نزدیک ترن برید و سوال کنید. شما توی درخواستتون به سنجش دقیقا چی نوشته بودید؟

دانیال
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

نوشته بودم که شاغلم و ساکن اصفهانم . نمیتونم برم یه شهر دیگه درس بخونم . مجبورم یا قید درسم رو بزنم یا قید کارم رو . البته من لرستان روزانه قبول شده بودم . درخواستم شبانه بود . شاید بخاطر همین موافقت شد . درسته باید شهریه بدم ولی ارزش داره آدم تو شهر خودش درس بخونه

رویا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۲:۳۰ ب٫ظ

سلام دوستان کسی هست درخواست لغومحرومیت داده باشه؟ایا جوابشو دادن؟؟؟

مهدی
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

من تماس گرفتم با سنجش اونا میگن
درصورتی اولویت بعدی شما بررسی میشه
که برای ما اثبات بشه که اشتباه کردین
مثلا بین چند کد رشته روزانه یک کد شبانه
زده باشید یا گرایش اینطور اشتباه شده
باشه وقتی هم که کارشناس ما گفته
اشتباه نشده یعنی برای اونها اثبات نشده
و دیگه قبول نکرده و نمیکن که اولویت
بعدی بررسی بشه ولی اگه دوست داری
دوباره تو بخش عمومی درخواست بده
حالا آیا همین طوره کسی هست که این
جور اشتباه نکرده باشه
ولی تایید شده باشه رشته بعدی؟
لطف کنید خبر بدید…

رها
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

من با یه مشاور هم صحبت کردم
همینی که شما جواب گرفتینو گفت
گفت اگه جابه جا زده بودی شانست بیشتر بود
ولی الان چون به ترتیب اول روزانه هارو زدی بعد شبانه رو بعدشم پردیسارو به نظر میاد که خب این انتخاب خودت بوده دیگه و اشتباهی رخ نداده
ولی من فکر میکردم وقتی این گزینه رو گذاشتن فارغ از اینکه ما با چه ترتیبی انتخاب رشته کردیم اگه تو اولویت بعدی هم شانس داریم برامون بررسی میشه
که گویا اینطور نیست!!!

رویا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  رها

منم اینجور فکر میکردم. همه امیدم به این بود…

Arash
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

والا ما هم میخواستیم اولیت بعدی بررسی بشه

..
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

کسی هست براش پیام نیومده باشه؟برامن چرا نیومده

محسن
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ..

برای من هم نیومده شما هر دو درخواست انتخاب رشته اشتباه و درخواست اولیویت بعدی رو با هم دادید؟/

مهدی
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

نه فقط در خواست اولویت بعدی رو دادم

سپنتا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ..

برای من هم نیومده

علی
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

سلام.
بنده دانشگاه صنعتی اراک رو قبول شدم و اولویت بعدیم تفرش بود که اون رو هم قبول شده بودم.
درخواست بررسی اولویت بعدی رو دادم و از سنجش پیامک اومده که موافقت شده.
من صنعتی اراک رو ثبت نام کردم و مدارک رو تحویل دادم.
الان اگر بخوام برم تفرش، شبانه محسوب میشم؟؟ چون منتقل شدم؟
مورد دیگه اینکه باید به صنعتی اراک خسارت بدم؟

امیر محمد
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

برداشت من از پیامک سازمان سنجش اینه که وقتی گفته قبولی شما به فلان کد رشته تغییر کرد یعنی قبولی قبلی کلا لغو میشه و کد رشته جدید برای شما ثبت میشه حالا کد رشته جدید هر چی باشه چه روزانه چه شبانه…شما درخواست بررسی الویت بعدی دادی نه درخواست انتقالی که این دوتا با هم فرق داره…حالا بقیه چه نظری دارند؟

محمد. ع
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز. اینکه شبانه محسوب بشی یا نه بستگی به کد رشته محلی داره که انتخاب کردی شبانس یا روزانه. دوما دانشگاه اولی رو که ثبتنام کردی اگه شهریه دادی دیگه پس نمیدن بهت

علی
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد. ع

هر دو کد رشته روزانه بودن.

رویا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

نه شبانه نمیشید شما. میشه لطفا بگید دقیقا توی درخواستتون چی نوشته بودین؟

علی
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

نوشتم دانشگاه صنعتی اراک خوابگاهش خودگردانه و من هزینش رو ندارم، ولی تفرش خوابگاه دولتی داره و تفرش رو قبول شدم! گفتم لطفا منو بندازید تفرش

نرگس
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

لطفا به این سوالات پاسخ دهید .مورد منم مشابه هستش

محمد. ع
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

من واسم پیامک اومده که اشتباهی رخ نداده ولی توی سامانه پاسخگویی هنوز لینک آبی رنگه یعنی اونجا هنوز جواب ندادن. یعنی ممکنه واسه تغییر اولویت بررسی جداگانه ای صورت بگیره؟ کیا مث منن؟

A
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد. ع

برای منم اینجوریه

رها
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد. ع

برای منم همین طوره دقیقا
امیدوارم که برای اولویت بعدی بررسی جداگانه ای انجام بشه
کلا خیلی چندپهلوئه!
نمیشه یه برداشت قطعی کرد

محسن
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد. ع

من هم همین‌طوری هستم
چ کنیم!؟!

مهدی
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد. ع

من تماس گرفتم با سنجش اونا میگن
درصورتی اولویت بعدی شما بررسی میشه
که برای ما اثبات بشه که اشتباه کردین
مثلا بین چند کد رشته روزانه یک کد شبانه
زده باشید یا گرایش اینطور اشتباه شده
باشه وقتی هم که کارشناس ما گفته
اشتباه نشده یعنی برای اثبات نشده
و دیگه قبول نکرده و نمیکنه که اولویت
بعدی بررسی بشه ولی اگه دوست داری
دوباره تو بخش عمومی درخواست بده
حالا آیا همین طوره کسی هست که این
جور اشتباه نکرده باشه
ولی تایید شده باشه؟لطف کنید خبر بدید

رویا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد. ع

منم همینم. هیچکدومتون تهران نیستین برید حضوری بپرسید؟

مینا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد. ع

وای منم واقعا دلم میخواد اینطوری باشه ولی دیگه ناامیدم تقریبا

آرمان
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

برای من پیامک اومده که اشتباهی در انتخاب رشته شما رخ نداده. من اولویت اول قبول شدم اولویت دوم هم میاوردم و تقاضای تغییر اولویت به اولویت دوم دادم. میشه به نتیجه اعتراض کرد؟

رویا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۸:۲۵ ق٫ظ

دوستان من دارم تلاش میکنم زنگ بزنم سنجش اما جواب نمیدن. اگه کسی موفق شد تماس بگیره و فهمید که منظور از این “مراتب جهت اطلاع اعلام میگردد” یعنی چی، بیاد لطفا به اشتراک بذاره

bahari
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

اول اینکه معنی این جمله این است که به شما رای کارشناسان رواطلاع دادیم.
فقط پیامک اومده یا سیستم پاسخگویم جواب تون رو دادن؟
ایا مکاتب یا نامه نوشتین به سازمان سنجش ؟!

رویا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  bahari

فقط پیام اومده. توی سیستم پاسخگویی هنوز آبیه. من توی قسمت پاسخگویی قسمت “درخواست اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای بررسی اولویت بعدی” را زدم. این انگار فقط اشتباه در انتخاب رشته را بررسی کردن، من اصلا نمیخواستم بگم اشتباهی در انتخاب رشتم شده، فقط میخواستم بگم اولویت بعدیمو میخوام، حرفی ازش نزدن

علی
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۸:۰۷ ق٫ظ

برای تغییر اولویت ارسال درخواست سازمان سنجش می گه وقت درخواست تمام شده آیا دیگه ممکن نیست اقدمی کرد از طریق دیگه؟

سمانه
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۰:۴۶ ق٫ظ

دوستان همه کسایی که درخواستشون قبول شده دانشگاه مبدا رو ثبت نام نکرده بودن لطفا جواب بدین

امیر محمد
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۸:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه

سلام
من ثبت نام حضوری کردم ولی نه کلاس رفتم و نه مدرکی اونجا گذاشتم و همه کپی بود…نه دانشنامه و نه ریز نمرات

احسان
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

من فقط ثبت نام اینترنتی کردم…حضوری پام به اونجا نخورد

دانیال
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

من ثبت نام کرده بودم . مدارکم هم اونجاست . نمیدونم چجوری برم پس بگیرم حالا

مسعود
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۰:۲۵ ق٫ظ

جوابه من اول اس ام اس شد بعد خودم تویه سایت دیدم. انگار کد رشته رو نیآووردم ولی بررسی مجدد رو انجام داده بودن

bahari
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۸:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

یعنی چی؟!
با درخواستت موافقعت شده؟!
تو سیستم پاسخگوی جواب تو دادن یا فقط پیامک دادن؟

baran
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

فقط پیامک دادن یا سیستم پاسخگویم جواب دادن مال شمارو؟!
درخواست تون قبول شده یا رد کردن؟!

امیر محمد
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۰:۰۲ ق٫ظ

سلام
برای من هم پیامک قبولی در کد رشته جدید اومد و تارخ هفتم زده که برم دانشگاه جدید ثبت نام…دوستان ورودی مهر حساب میشیم؟

سایه
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

بله ورودی مهر هستین

afsan
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

اره به حذف و اضافه میرسین دیگه

..
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

سلام برا من هنوز پیامک نیومده کسی میدونه چرا شماره ای دارین بزنگم بپرسم درخواستم در چه وضعیتیه؟?

النا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر محمد

سلام .برای منم همین امده .لازم نیست دیگه برم دانشگاه مبدا انصراف بدم?

محسن
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

بچه ها کسایی که دوتا درخواست دادن یعنی درخواست اولویت بعدی و درخواست اشتباه در انتخاب رشته. فکر کنم برای ما درخواست اولویت بعدی جوابش نیومده؟ اگه درسته زیر این نظر کامنت بزارید بدونیم چی به چیه

afsan
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

من نه اشتباه بود نه اولویت بعدی بود چندتا اولویت اورده بودم یکیشو زدم همونو قبول کردن دلیل نوشتم ک نمیتونم شهر دیگه برم همین البته درخواست عدم محرومیتم داده بودم ک خداروشکر باهمین موافقت شده

رویا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

امیدوارم اینجوری باشه و این جوابی که دادن جواب نهایی نباشه ??? اصن افسردگی گرفتم دیروز تاحالا، بنظرتون چیکار کنیم از کی بپرسیم؟

barani
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

سیستم پاسخگوی جواب تون دادن یا فقط پیامک دریافت کردی؟!
یا نامه نوشتین به سازمان سنجش یا فقط تو سیستم درخواست تون رو دادین؟

bahari
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

با درخواستت موافقعت شده؟!
تو سیستم پاسخگوی جواب تو دادن یا فقط پیامک اومده برات؟!
در خواستت چی نوشته بودی؟!

Cheyenne
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

در مورد پذیرش در دوره پردیس سخت گیری شده امسال
چون با رتبه های پائین تر می شد قبول شد
مثلا ۴۰۰۰، ۶۰۰۰، ۷۰۰۰ هزار
ولی امسال نه
عجیب سخت گیری تو دوره پردیس هم اتفاق افتاده
اونم با اون شهریه بالا که حتی از آزادم بالا تره

Cheyenne
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

اگه اعتراضاتون به نتیجه نرسید فقط یه راه هست
باید منتظر بمونیم که آیا تکمیل ظرفیت امسال برگزار
میشه یا نه.
می دونم احتمالش ضعیفه ولی باید امید داشت.

رها
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۹:۴۴ ب٫ظ

برای من هم این اس ام اس اومد “با توجه به بررسیهای بعمل آمده، اشتباهی در انتخاب رشته شما مشاهده
نشد”
در حالی که رتبه م کاملا میخورد به اولویت بعدی
از شبانه هم میخواستم برم پردیس
دوستانی که با درخواستشون موافقت شده توی متن
درخواستتون چی نوشته بودین؟ مثلا دلیل خاصی؟!

یانا
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  رها

من والا هیچی اشتباه تایپی بود ک توضیح داد از پیام نور ب روزانه قبول کردن

bahari
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  رها

سیستم پاسخگوی رو چک کردی؟!اونجا جواب نهایی رو‌میدن،تو سیستم پاسخگوی چی نوشته بود؟!
ثبت نام کرده بودی دانشگاه مبدا؟!

رها
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  bahari

من که مدام چک میکنم سیستمو
با این که اس ام اس اومده ولی هنوز توی سیستم جوابی نیومده و درخواستم آبی رنگه!
آره دانشگاه مبدا رو ثبت نام کردم
چون از چند تا مشاور پرسیدم گفتن همین قبولی حال حاضرتو ثبت نام کن که از دست نره
اگه درخواستت قبول بشه دانشگاه مبدا و مقصد با هم هماهنگ میکنن

محسن
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۸:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستانی که با درخواستشون موافقت شده میشه بگید تو متن درخواست چی نوشتین ؟؟؟ممنون.

یانا
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

گفتع بودن ک درخواست بررسی شد و قبولی شما ب کد رشته مورد نظر تغییر داده شد

سامی
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

هیچ چیزخاصی ولی فک کنم مهمترین عامل رتبه درکدرشته مورد نطربودمثلابرای من اخرین قبولی۳۷بودولی من توهمین کدرشته رتبه دوازده بو

امیر
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۷:۴۵ ب٫ظ

دوستان واسه همه جواب اومده؟؟؟؟ واسه من که چیزی نیومده!!!

سحر
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

برامنم نیومده چکارکنم

محمد
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

واسه من پیامک اومده ولی توی سایت سنجش چیزی نیومده. احتمالا تا فردا تکلیفتون روشن بشه

زهرا
مهر ۵, ۱۳۹۸ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

واسه من حتی پیامکم نیومده

امیر
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

فردارو هم منتظر بمونیم. خداکنه فردا بیاد.

سمانه
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

برا من اس ام اس نیومده چیکار باید بکنیم

سپنتا
مهر ۴, ۱۳۹۸ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

برای منم نیومده

یکتا
مهر ۳, ۱۳۹۸ ۷:۰۶ ب٫ظ

دوستان در جریان نیستید که جواب تغییر الویت کنکور کارشناسی چه تاریخی میاد؟