پارسه
نوگام
مدرسان شریف
عالم زاده

اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۹۸ دانشگاه شهید بهشتی

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد 98 دانشگاه شهید بهشتی

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه، نوبت دوم، مجازی و پردیس خودگردان و نیز پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام دانشگاه شهید بهشتی، ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۹۸ در این دانشگاه در سه مرحله به شرح ذیل صورت می پذیرد.

مرحله اول: ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)

دوره

زمان

کلیه دوره ها

یکشنبه و دوشنبه ۲۴ و ۱۳۹۸/۶/۲۵

 

توضیح:

۱- پذیرفته شدگان می بایست در این مرحله به سیستم جامع آموزشی گلستان به آدرس http://golestan.sbu.ac.ir مراجعه و کلیه مراحل ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) خود را با دقت کامل به انجام رسانند.

۲- دریافت گواهی پذیرش غیرحضوری از سیستم الزامی است. در صورت عدم ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) در مرحله اول و عدم دریافت گواهی پذیرش ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)، ثبت نام حضوری و انتخاب واحد امکان پذیر نخواهد بود.

 

مرحله دوم: ثبت نام حضوری

(منوط به تکمیل کامل و دقیق مراحل قبلی است)

زمان (برای کلیه دوره ها)

دوره پذیرش

مکان (واحدهای آموزشی)

حروف الف-ش روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۶/۲۶

حروف ص – روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۶/۲۷

حروف م- روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۶/۳۰

روزانه و نوبت دوم

بزرگراه شدید چمران – خیابان یمن – میدان شهید شهریاری– بلوار دانشجو- دانشگاه شهید بهشتی – واحد آموزشی مربوطه

*پذیرفته شدگان رشته ها مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی انرژی های تجدید پذیر، سیستم های قدرت، کنترل و برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی به دانشکده مربوطه در پردیس فنی مدندسی شدید عباسپور واقع در میدان نوبنیاد–اتوبان شدید بابایی نرسیده به حکیمیه مراجعه نمایند.

*پذیرفته شدگان رشته ایرانشناسی به خیابان شیخ بهایی جنوبی-خیابان ایران شناسی- شهرک والفجر-بنیاد ایرانشناسی مراجعه نمایند.

مجازی

بزرگراه شدید چمران – خیابان یمن – میدان شدید شهریاری – بلوار دانشجو- دانشگاه شهید بهشتی – مرکز الکترونیکی دانشگاه

پردیس خودگردان

ساختمان کتابخانه مرکزی

 

۲- همراه داشتن کلیه مدارک مورد نیاز به صورت فیزیکی و الکترونیکی، برای انجام ثبت نام حضوری (تحویل مدارک) الزامی است.

مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام حضوری (مقطع کارشناسی ارشد):

۱- گواهی پذیرش ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)، اخذ شده از سیستم گلستان در مرحله ثبت نام غیرحضوری.

۲- اصل مدرک کارشناسی که تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا ۱۳۹۸/۶/۳۱ و معدل مقطع کارشناسی در آن قید شده باشد. (ارائه برای دانشجویانی که زمان ثبت نام در آزمون سراسری و یا هنگام شرکت در فراخوان پذیرش بدون و آزمون فارغ التحصیل بوده اند الزامی است).

۳- اصل فرم گواهی معدل اتمام تحصیلات حداکثر تا (۱۳۹۸/۶/۳۱ مربوط به سازمان سنجش آموزش کشور) تائید شده توسط دانشگاه مقطع کارشناسی (دانشجویانی که زمان ثبت نام در آزمون سراسری و یا هنگام شرکت در فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجو سال آخر بوده اند و مشمولین استفاده از معافیت تحصیلی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نیستند. این گواهی همراه با اخذ تعهد ارائه اصل مدرک کارشناسی پذیرفته می شود).

۴- اصل فرم گواهی معدل زمان ثبت نام در آزمون (مربوط به سازمان سنجش آموزش کشور) تائید شده توسط دانشگاه مقطع کارشناسی (گواهی معدل تا تاریخ ۱۳۹۷/۶/۳۱ و یا ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ خاص دانشجویانی که زمان ثبت نام در آزمون سراسری، دانشجو سال آخر بوده اند، شامل پذیرفته شدگان بدون آزمون نمی شود).

۵- مدرک کاردانی که معدل مقطع کاردانی در آن قید شده باشد (خاص دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته).

۶- اصل شناسنامه و اصل کارت ملی.

۷- چهار قطعه عکس ۳×۴ (بر حسب نیاز تحویل گرفته می شود.)

۸- اصل مدرک نظام وظیفه

توضیح: آقایان مشمول استفاده از مزایای معافیت تحصیلی لازم است فرم “ب” ( اخذ شده در مرحله غیرحضوری) را تکمیل و با تایید و امضا و شماره دبیرخانه، همراه با یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید جدید، تصویر صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات در صورت داشتن، تصویر کارت ملی، تصویر مدرک مقطع تحصیلی قبلی و هزینه صدور معافیت تحصیلی (همراه داشتن کارت بانکی ضروری است).

به دفتر پلیس +۱۰ (مستقر در محل صدور کارت دانشجویی دانشگاه) ارائه نمایند. بدیهی است تصویر کارت دانشجویی این قبیل پذیرفته شدگان منوط به روشن شدن وضعیت نظام وظیفه و تایید دفتر پلیس+۱۰ است. در ضمن ضروری است آدرس، کدپستی و شماره تلفن ثابت و همراه مشمول نیز در زمان مراجعه به دفتر پلیس +۱۰ مستقر در محل دریافت کارت دانشجویی تحویل شود.

۹- مدرک ایثارگری (خاص دانشجویان شاهد و ایثارگر، برای ارائه به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه)

۱۰- فرم تأییدیه فارغ التحصیلان رتبه اول (خاص سهمیه رتبه اول)

۱۱- حکم مرخصی یا موافقت کتبی سازمان مربوطه جهت ادامه تحصیل (خاص کارکنان دولت)

۱۲- فرمهای تکمیل شده مورد نیاز جهت ثبت نام، اخذ شده از سیستم گلستان در مرحله ثبت نام غیرحضوری مانند فرم درخواست تأییدیه

۱۳- فرم تأیید ارائه مدارک مربوط به بررسی صلاحیت عمومی (خاص پذیرفته شدگان بدون آزمون، دانشجویان دارای استعداد درخشان)

 

مرحله سوم: انتخاب واحد

دوره

زمان

کلیه دوره ها

سه شنبه و چهارشنبه و شنبه
 ۲۷ و ۲۶ و ۱۳۹۸/۶/۳۰

 

توضیح:

با توجه به اینکه شروع کلاس های درسی نیمسال اول ۹۸-۹۹ از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۶/۳۰ است، ضروری است پس از انجام انتخاب واحد در سامانه جامع آموزشی گلستان، براساس برنامه هفتگی اعلام شده از سوی واحد آموزشی، به دانشکده/ پژوهشکده مربوطه مراجعه و در کلاس های درسی شرکت نمایید.

یادآوری مهم:

۱- بدیهی است در صورت وجود هر گونه اشکال احتمالی از جمله موارد ذیل امکان انجام ثبت نام حضوری وجود نخواهد داشت و مسئولیت عواقب آن به عهده دانشجو است:

– عدم ارائه مدارک کامل و دقیق منطبق با مدارک بارگذاری شده در سیستم جامع آموزشی گلستان

– عدم وضوح مدارک بارگذاری شده در سیستم جامع آموزشی گلستان

– عدم انطباق اطلاعات ارسالی از سازمان سنجش آموزش کشور با مدارک ارائه شده دانشجو

۲- تکمیل پرسشنامه، مدارک و فرم های مربوط به کمیته انضباطی و طرح پایش سلامت جسمی مقرر و تحویل آن به مراجع ذیربط در دانشگاه برای کلیه دانشجویان الزامی است و مسئولیت تبعات ناشی از عدم ارائه به موقع مدارک برعهده دانشجو است.

۳- کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر لازم است جهت تکمیل اطلاعات خود به “امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه” مراجعه نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
vk
شهریور ۳۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

لطفا بگید من که در زمان ثبت نام در آزمون سرباز بودم باید حتما فرم معدل زمان ثبت نام رو بیارم؟ اگه لازمه‌، از کجا باید دانلودش کنم. اینجا نوشتین مربوط به سازمان سنجش ولی هرجا گشتم نبود‌.

احمد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۰:۴۷ ق٫ظ

تو بخش مدارک مورد نیاز تو قسمت ۳ که نوشته: اصل فرم گواهی معدل اتمام تحصیلات این فرمش کجا است؟
اصلا وقتی مدرک موقت کارشناسی هست که معدل هم داره آیا نیازی به این فرم هست؟چون نوشته همراه با تعهد
گرفته میشه که اصل مدرک ارائه بشه. اگر کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه.

پوریا
شهریور ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

سلام.اقا همین گزینه ۳ مدارک اگه فهمیدی ب منم بگو.وقتی مدرک کارشناسی داریم این دیگه چیه.بعد فرم تقاضانامه ریز نمرات ک پر کردید.توی کدوم قسمت ارسال کردید؟

احمد
شهریور ۲۵, ۱۳۹۸ ۲:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  پوریا

سلام. داداش چیزی که من فهمیدم بعد کلی پرس و جو اینه که
اون مدرک شماره ۳ فقط برای کسانی هستش که مدرک کارشناسی
رو نگرفتن یا اگه گرفتن معدلشون توش ذکر نشده. ماهایی که
مدرک موقت داریم نیازی به این فرم نداریم. و در مورد
تقاضانامه ریز نمرات، اینو نباید فعلا ارسال کنید. اینو که
پر کردیم باید روز ثبت نام حضوری ببریم مدیر آموزش و کارشناس آموزش
تایید میکنن و بعد حالا یا خودشون برای دانشگاه دوره کارشناسی
ارسال میکنن یا میدن به ما ارسال میکنیم. بعد از ارسال هم فقط
میمونه پیگیری اینکه دانشگاه قبلی ریز نمرات رو بفرسته.
شما چی قبول شدی به سلامتی؟