انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص نتایج نهایی ارشد ۹۸

اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ اعلام‌ ‌ اسامی پذیرفته‌ شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی دوره‌ های کارشناسی ارشد ناپیوسته ‌سال‌ ۱۳۹۸ و همچنین رشته‌ های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌کننده‌ در آزمون‌ ورودی دوره‌های کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۸ در اجرای قانون سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی مصوب مجلس شورای اسلامی و با حفظ استانداردهای آموزشی برای ارتقاء کیفیت در آموزش های عالی شامل رعایت سقف ظرفیت و تایید رشته محل ها توسط شورای گسترش، بدین‌وسیله‌ توجه پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون مذکور را به توضیحات ذیل که در دو بخش، شامل بخش اول: پذیرفته‌شدگان کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی) و بخش دوم: پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی میباشد، معطوف میدارد.

تذکر مهم: داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار میگیرند توجه داشته باشند که منحصراً میتوانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمیباشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

الف- اسامی قبول شدگان نهایی ۱۱ کدرشته امتحانی ذیل و برخی از کدرشته‌محلهای مربوط به دانشگاههای (دارای شرایط خاص) به طریق مقتضی، با هماهنگی ارگانهای مربوط متعاقباً استخراج و اعلام خواهد شد:

۱- کد ۱۱۴۷ (اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشگاه علوم و فنون فارابی)، ۲-کد ۱۱۴۹ (مدیریت دفاعی«۱» دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران )، ۳-کد ۱۱۵۰ (مدیریت دفاعی«۲» دانشگاه امام حسین(ع))، ۴- کد۱۱۵۳ (مجموعه اطلاعات دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی)، ۵-کد ۱۱۵۴ (مطالعات دفاعی استراتژیک دانشگاه جامع امام حسین«ع»)، ۶-کد ۱۱۵۵ (اطلاعات استراتژیک دانشگاه جامع امام حسین«ع»)، ۷-کد ۱۱۵۶ (آماد دانشگاه جامع امام حسین«ع»، ۸-کد ۱۱۵۷ (مدیریت بحران دانشگاه جامع امام حسین«ع»)، ۹-کد ۱۱۵۸ (علوم اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشگاه جامع امام حسین«ع»)، ۱۰-کد ۱۱۵۹ (پدافند غیرعامل دانشگاه علوم و فنون فارابی)،۱۱- کد۱۲۲۰ (مجموعه علوم اطلاعاتی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی) که به علت داشتن شرایط خاص، ثبت‌نام و برگزاری آزمون کدرشته های امتحانی مذکور توسط موسسات آموزشی ذیربط با هماهنگی این سازمان انجام شده است.

ب- تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته شدگان نهایی سایر کد رشته امتحانی

از کلیه‌ پذیرفته‌ شدگان دعوت‌ میگردد ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده ذیل و قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی، برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم، ابتدا برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند، در صورتی که دانشگاهها و موسسات محل قبولی داوطلبان، تاریخ مشخصی را برای ثبت‌نام ارائه نکرده باشند، میبایست در یکی از روزهای یکشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ و یا دوشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۵ برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

توجه: کلیه پذیرفته شدگان میبایست در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند، بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

ج- مدارک‌ لازم‌ برای ثبت‌نام‌

۱- اصل‌ و یک برگ‌ تصویر مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی و یا شورای ‌عالی انقلاب‌ فرهنگی که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی (لیسانس‌) قید شده‌ باشد‌.

تبصره ‌۱- پذیرفته‌شدگانی که‌ به‌ دلایلی قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمیباشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی محل ‌اخذ کارشناسی (لیسانس‌) با محتوی فرم ذیل این اطلاعیه (این فرم از دانشگاههای محل قبولی قابل دریافت است) را ارائه‌ نمایند.

تبصره ۲- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته (مورخ ۹۸/۰۴/۱۹ لغایت ۹۸/۰۴/۲۵)دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل میشوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم استفرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه ۴۳ دفترچه راهنمای (شماره ۱) یا صفحه ۳۲۳ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ‌۲) را از موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.

تبصره ۳- بر اساس‌ مصوبه‌ جلسه ۳۶۸ مورخ ‌۷۴/۱۱/۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد مدارک‌ تحصیلی صادر شده‌ توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان، فضلا و طلاب ‌حوزه‌های علمیه که بر اساس‌ مدرک‌ صادر شده‌ توسط مراکز فوق دوره ‌سطح ‌۲ را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل‌ میشوند،‌ منحصراً مجاز بوده‌اند در هر یک‌ از کدرشته‌های ‌امتحانی گروه علوم انسانی ثبت‌نام‌ و در آزمون‌ آن‌ شرکت‌ نمایند و در صورت پذیرفته‌شدن مشروط به گذراندن دروس پیش‌نیاز به تشخیص گروه آموزشی ادامه تحصیل دهند. بدیهی است ‌این‌ دسته‌ از داوطلبان‌ باید تصویر مدرک‌ فراغت‌ از تحصیل‌ خود را که‌ توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان صادر گردیده ‌است‌ در اختیار داشته باشند.

تبصره ۴- پذیرفته‌شدگانی که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل میباشند لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمونهای ورودی مقاطع بالاتر» مصوب جلسه ۸۴۵ مورخ ۹۲/۰۴/۱۵ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات‌ و فناوری که طی بخشنامه شماره ۲/۷۷۶۳۳ مورخ ۹۲/۰۵/۲۸ توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند.

تبصره ۵: براساس مصوبه جلسه ۷۷۱ مورخ ۹۴/۰۸/۲۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره ۲/۷۷۶۳۳ مورخ ۹۴/۰۵/۲۸ برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار میشوند.

استثناء: آن دسته از داوطلبانی که دانشجوی سال آخر بوده و به عنوان رتبه اول در این آزمون شرکت نموده‌اند، معدل فارغ التحصیلی اعلام شده آنان از سوی موسسه آموزش ‌عالی محل فارغ‌‌التحصیلی دوره کارشناسی آنان، لحاظ گردیده و لازم است مطابق بند یک فوق و یا تبصره آن عمل نمایند.

۲ – اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام‌ صفحات‌ آنها

۳ – شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری

تبصره- ۱۲ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری منحصراً برای برادرانی که‌ با توجه‌ به‌ ضوابط پس‌ از ثبت‌نام‌ در موسسه‌ آموزش‌ عالی، برای آنان‌ معافیت‌ تحصیلی صادر میگردد.

۴ – مدرکی که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه ۳ دفترچه‌ راهنمای شماره‌ یک‌ آزمون‌ ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۸ کند (برای برادران‌).

۵- حکم‌ مرخصی سالانه‌ یا موافقت‌ کتبی و بدون‌ قید و شرط سازمان‌ متبوع‌ برای کارمندان‌ دولت

۶- داوطلبانی که با استفاده از سهمیه‌ ایثارگران و یا رزمندگان پذیرفته ‌شده‌اند در زمان ثبت‌نام نیازی به ارائه تائیدیه سهمیه ثبت‌نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تائید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی میباشد.

۷- اصل‌ گواهی تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی محل‌ اخذ کارشناسی (لیسانس‌) برای آن‌ دسته‌ از داوطلبانی که‌ با توجه‌ به‌ مفاد آیین‌نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان به شماره  ۲۱/۷۷۸۹۷ مورخ  ۹۳/۰۵/۰۵ شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری با امتیاز‌ رتبه‌ اول‌ پذیرفته‌ شده‌اند.

د- تذکرات‌ مهم 

۱-  حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت میپذیرد.

۲-  به پذیرفته‌شدگان توصیه میشود که قبل از مراجعه در تاریخهای تعیین شده برای ثبت‌نام، اطلاعات تکمیلی را از پایگاه اطلاع رسانی موسسه محل قبولی خود پیگیری نمایند.

۳- در هر مرحله از ثبت‌نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص گردد داوطلب حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمیباشد قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

۴- براساس ضوابط پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دوره روزانه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸، اعم از اینکه در دانشگاه محل قبولی خود ثبت‌نام نموده و یا ننموده باشند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ نمیباشند.

۵- معدل‌ لیسانس‌ پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، و یا در مراحل بعد اصلاح نموده است، یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) خودداری خواهد شد.

۶- نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت‌نامی ارسالی به کلیه دانشگاهها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ ابلاغ گردیده است تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف داوطلبان به این سازمان باشد) میباشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارک لازم مندرج در این اطلاعیه را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد. داوطلبانی که دارای مغایرت معدل میباشند میبایست وضعیت نهایی خود را تا پایان آبان ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری نموده و از مراجعه به این سازمان جداً خودداری نمایند. درصورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند میتوانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان اقدام نمایند. بدیهی است به مراجعات حضوری و هر نوع مکاتبه‌ای غیر از سایت این سازمان پاسخ داده نخواهد شد.

۷- کلیه پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ (مهرماه) باشد ضرورت دارد حداکثر تا تاریخ‌ ۹۸/۰۶/۳۱ نسبت به اخذ مدرک کارشناسی خود اقدام نمایند.ضمناً آن دسته از پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ (بهمن‌ماه) باشد میتوانند مدرک کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ ارائه نمایند و در غیراین صورت از آنان ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «کان‌ لم‌ یکن» تلقی شدن‌ قبولی آنان‌ طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

تبصره ۱: آن دسته از پذیرفته‌شدگان نیم سال اول (مهرماه سال ۹۸) که کلیه واحدهای درسی آنان تا ۹۸/۰۶/۳۱ با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان اعلام فراغت از تحصیل آنان به هر علت (به شرطی که برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ واحدی اخذ نکرده باشند و یا واحد درسی اخذ شده آنان به صورت معرفی به استاد باشد) تا تاریخ ۹۸/۰۹/۳۰باشد، میتوانند با ارائه گواهی مربوط به موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

تبصره ۲: آن دسته از پذیرفته‌شدگان نیم سال دوم (بهمن ماه سال ۹۸)که کلیه واحدهای درسی آنان تا ۹۸/۱۱/۳۰ با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان اعلام فراغت از تحصیل آنان به هر علت (به شرطی که برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ واحدی اخذ نکرده باشند و یا واحد درسی اخذ شده آنان به صورت معرفی به استاد باشد) تا تاریخ ۹۸/۱۲/۲۰ باشد، میتوانند با ارائه گواهی مربوط به موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

۸- در هر مرحله‌ از آزمون (ثبت‌نام‌، پذیرش و یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبی حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمیباشد، قبولی وی لغو و طبق‌ مقررات‌ با وی رفتار خواهد شد.

۹- به اطلاع کلیه متقاضیان کدرشته محلهای دانشگاه علوم انتظامی امین میرساند با توجه به عدم اعلام نتیجه مصاحبه کدرشته‌های مربوط از سوی دانشگاه علوم انتظامی امین در هیچ یک از کدرشته محلهای دانشگاه مذکور اعلام نتیجه در این مرحله صورت نپذیرفته‌است و اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه مذکور متعاقباً اعلام خواهدشد.

۱۰- آدرس موسسه غیرانتفاعی و غیردولتی سهروردی قزوین به شرح ذیل میباشد:

استان قزوین – شهر قزوین – بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) – کوچه حکمت ۷۲ ، شماره تلفن: ۷-۰۲۸۳۳۶۹۷۱۲۰

هـ – نحوه گزینش نهائی 

۱- بیست و پنج درصد (۲۵ %) ظرفیت هر کدرشته محل به «همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر»، «آزادگان و همسر و فرزندان آنان»، «جانبازان ۲۵ % و بالاتر و همسر و فرزندان آنان» اختصاص دارد.

۲- پنج درصد (۵ %) ظرفیت هر کدرشته محل به «جانبازان زیر ۲۵ % و همسر و فرزندان آنان» و «همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه» اختصاص دارد.

۳- ده درصد (۱۰%) ظرفیت (به صورت ظرفیت اضافی) در هر کدرشته‌محل براساس مفاد آیین نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان به افراد حائز شرایط مندرج در بند ۲ صفحه ۵ دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون، برای معرفی به دانشگاهها اختصاص مییابد.

۴ـ برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۶/۱۷ قابل دسترس خواهد بود.

۵- هر گونه تغییر رشته، تغییر گرایش و نقل و انتقال پذیرفته‌شدگان در حیطه وظایف این سازمان نبوده و به اینگونه درخواست‌ها ترتیب اثر داده نمیشود.

با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسیهای انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در صورتی که درخصوص مندرجات کارنامه مذکور و یا انتخاب رشته‌ خود سوالی داشته باشند، میتوانند حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۶/۲۶منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت این سازمان اقدام نمایند. از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ ۹۸/۰۶/۲۶ واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمناً داوطلبان گرامی میتوانند سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ (با واحد پاسخگویی غیرحضوری روابط عمومی این سازمان) در میان ‌بگذارند.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی

کلیه داوطلبانی که از رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته نموده و به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده لازم است برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش و همچنین مشاهده کارنامه نتایج نهایی به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی: https://sanjesh.iau.ir  مراجعه نمایند.

داوطلبان میتوانند سوالات خود را در رابطه با نتایج دانشگاه آزاد اسلامی در بخش “ارتباط باما” مندرج در سایت www.azmoon.org مطرح و پیگیری نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۳۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Tanaz
شهریور ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

ببخشید ی سوال امروز یکی از دوستانم میگفت دانشگاه ازاد واحد بیاللملی ی شهری قبول شده.ازم پرسید شهریه با دانشگاه ازاد فرق داره یا اصلا مگه دانشگاه ازاد هم بیناللملی مثل دانشگاه هایی ک مربوط ب دولتیه.من جوابی واسش نداشتم اگه کسی میدونه لطفا بگه تا بنده خدا رو اگاه کنیم.مرسی

Tanaz
شهریور ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  Tanaz

واحد بین المللی

مهلا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۸ ۴:۱۹ ب٫ظ

خواهش می کنم اگر کسی میدونه جواب بده ممنون

مهلا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۸ ۴:۱۸ ب٫ظ

سلام کسی میدونه نتیجه ارشد آزاد رو کی میزنن؟؟یا زدند؟؟؟

Tanaz
شهریور ۱۹, ۱۳۹۸ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهلا

نتیجه نهایی ارشد ازاد رو با دولتی زدند فقط کارنامه نهایی اش نیامده

h
شهریور ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

سلام.کسی نبود پاسخ بده‌

h
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۹:۳۵ ب٫ظ

سلام.دوستان این کارنامه نهایی برا دانشگاه ازاد هم هست یا فقط برا دولتیه؟

زینب
شهریور ۱۸, ۱۳۹۸ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  h

برادولتیه

h
شهریور ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

تشکر.

زینب
شهریور ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  h

خواهش میکنم

سارا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۴:۲۳ ب٫ظ

سلام بچه ها
کسی خوابگاه دانشگاه مراغه رو وضعیتشو میدونه؟
خوبه؟

آیسان
شهریور ۲۱, ۱۳۹۸ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

من ۴ سال کارشناسی اونجا بودم خوابگاهاش انصافا خوبه رسیدگی میکننن

ریحانه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۳:۳۵ ب٫ظ

سلام
دوستان خواهش میکنم بگید این طرح ا ت ت چی شد
برای ارشد ٩٩اجرا میشه یا نه

حسین
شهریور ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  ریحانه

سلام
دانشگاهای بزرگ مث مدرس/تهران و … خیلی پافشاری کردند ک امسال اجرا بشه ولی نشد
فک میکنم با این روند،حتما سال بعد اجرا میشه
البته بیشتر برای رشته های پرطرفدار و خاص که بتونن حداقل۶۰-۷۰%ظرفیت رو خودشون گزینش کنن

Tanaz
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۲۱ ب٫ظ

دانشگاه آزاد هم کارنامه سبز داره؟

ساناز
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان من الزهرا شبانه قبول شدم،من شهرستانیم و الزهرا تو سایت اعرام کرده به بچه های شبانه خوابگاه تعلق نمی گیره،یلنی امکان نداره بهم خوابگاه بدن کسی هست دانشگاه الزهرا درس خونده باشه،لطفا راهنماییم کنید قبولیم کوفتم شد.

دانشجو ارشد اینده ام
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

یکی از دوستای من الزهراست.
میگه یکم اصرار کنی میدن…البته مطمئن نیستم.
چون دوستم خودص روزانه بوده.ولی شنیده هاشو بهم گفته ک شابد خولبگاه بدن

ساناز
شهریور ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

خیلیی ممنون که امیدوارم کردید ان شاءالله که به من هم بدک خوابگاه واقعا شرایطم سخته

کیمیا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

از سازمان سنجش عاجزانه تقاضا دارم
امسال تکمیل ظرفیت رو بزارن
خواهش میکنم

مهسا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام ببخشین منظور از کارنامه سبز چیه؟
برای کسایی که مردود شدن چه سودی داره؟
ممنونم میشم اگه لطف کنین جوابمو بدین

بی نام
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

کسایی که مردود شدن هیچی
ولی کسایی که قبول شدن میتونن ببینن چه رشته هایی
بعد رشته قبولیشون قبول شدن
درخواست بدن اونارو بیارن اولویت
اگه که بخوان تغییرش بدن البته

آیسان
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

سلام کارنامه سبز گفته بودن امروز میاد پس چرا نزاشتن؟اصلا احتمال داره درخواست بررسی الویت پایینو قبول کنن؟

ماری
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

بچهدها چرا کارنامه سبز نمیاد؟ لطفا ادمین سایت یا کسی که اطلاع دقیق داره بگه میشه با الویتای بعد اگه تو کارنامهدسبز ستاره دار باشن جابجا کرد ؟

مهندس برق
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ماری

عنوان درخواست :
عمومی | کارشناسی ارشد – کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۹۸
متن درخواست :
با سلام – کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد در چه روزی منتشر میشود ؟
تاریخ ارسال پاسخ :
١٣٩٨/٠۶/١٧-١٢:١٧
پاسخ :
با سلام
امروز تا پایان وقت اداری بر روی سایت قرار خواهد گرفت
با سپاس

پس از اینکه کارنامه نهایی رو دیدین
تو سایت سازمان سنجش قسمت ورود به سیستم پاسخگویی وارد بشید و درخواست بررسی اولویت های بعدی رو انتخاب کنید براتون بررسی میشه

الهام
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

قبول نشدم

mehrdad
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

تاریخ ثبت‌نام غیر حضوری: روزهای چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۲۰، پنج شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ و جمعه ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
تاریخ ثبت‌نام حضوری: روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ لغایت ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ در محل پردیس / دانشکده‌های مذکور با همراه داشتن مدارک اعلام شده.

mehrdad
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  mehrdad

دانشگاه تهران

parisa
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۹:۳۵ ق٫ظ

سلام ثبت نام دانشگاه بوعلی سینا همدان چ روزیه کسی اطلاع داره چون تو سایت چیزی نزده کسی دانشگاه بوعلی سینا قبول شده که اطلاع داشته باشه

مریم
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

سلام اقتصاد انرژی دانشگاه خلیج فارس خوبه ایا

آنا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

کسی بابلسر رشته روابط بین الملل قبول شده؟!

امیر
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۲۲ ب٫ظ

سلام ثبت نام دانشگاه ازاد اهواز چه موقع است ممنون میشم کمک کنید.

ساراا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام،تو‌سایت دانشگاه برای مراجعه حضوری شنبه و‌یکشنبه ۲۳ و ۲۴ ام‌ اعلام‌ شده ولی برای ثبت نام اینترنتی چیزی اعلام نشده هنوز.

سعید
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۱۱ ب٫ظ

سلام
من وضعیتم رو شرح میدم.لطفا هر کس میتونه راهنماییم کنه.
من در کنکور رتبه ۳۲۷ در حقوق رو آوردم و متاسفانه بد انتخاب رشته کردم و هیچی قبول نشدم.
متاسفانه حتی آزاد هم انتخاب رشته نکردم.
الان مشکل اینجاست که من اگر مهر دانشجوی ارشد نشم سرباز میشم.
دانشگاه آزاد بدون کنکور ارشد چیزی ثبت نام میکنه؟
دوستان به من بگین چیکار کنم؟!درواقع نجاتم بدین!

روژین
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام متاسفانه مقطع ارشد بدون کنکور نداره
مگر استعداد درخشان

هانیه
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

اگه لیسانستون دانشگاه ازاد خونده باشین
ومعدلتون خوب باشه میتونین …بازم بپرسین

سعید
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

میتونم یک لیسانس بدون کنکور پیام نور برم تا سال دیگه که دوباره کنکور ارشد بدم؟

مهشید
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

آزاد بدون کنکور یا علمی کاربردی برو ولی کارشناسین

پوریا فیض
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

بله میتونید

علی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

هعیییییی?
داداش یه لحظاتی توی زندگی آدم هست که…
ولش کن…

آرمان
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

به نظر من اعزام شو به خدمت مقدس سربازی، موفق باشی

علی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۷:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

برو خدمت سربازی چه کاریه اخه واسه فرار از خدمت میخوای ارشد بخونی اول خدمت بعد ارشد بیا هر سال کنکور بده بدون استرس

سحر
شهریور ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

بنظرم زودتر سربازیتونو برید ک راحت شین،،،تا کی فرار کنین از سربازی،،زودترم راحت میشین ازش

لیلا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۶:۱۱ ب٫ظ

سلام.من رتبه ام ۴۳۴ شده نمیدونم چرا پیام نور قبول شدم دولتی قبول نشدم فقه وحقوق نمیشه اعتراض کرد

عجیب
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۴:۵۸ ب٫ظ

بچه های برق رتبه و محل قبولیتونو بگید.
امسال خیلی عجیب بوده انگار.
خودم سیستم تهران آوردم

مهندس برق
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  عجیب

۲۱۰ مخابرات سیستم + سهمیه شاگرداولی
مخابرات سیستم علم و صنعت
واقعا خیلی عجیب و غریب بود من به دانشگاه تهران فکر میکردم اصلا وقتی دیدم نتایجو شوکه شدم
حالا دلیلش چی بوده را نمیدونم
شما با رتبه چند سیستم تهران آوردین ؟

عجیب
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس برق

راستش منم فکر می کردم شریف بیارم
من ۴۳ سیستم شدم، پارسال ۷۲ شریف آورد

عجیب
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس برق

راستش منم خودم فک میکردم سیستم شریف بیارم.
۴۳ مخابرات.
پارسال ۷۲ سیستم شریف آورده بود.

حسین
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  عجیب

سلام
دوست من ۱۲۰ شده امیرکبیر قبول نشد علم و صنعت قبول شد و بسیار متعجب بودیم همه

حسین
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

سیستم منظورم بود ۱۲۰ مخابرات سیستم

الا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۴:۴۸ ب٫ظ

بچه ها به نظرتون شروع کلاسا از چندمه؟

ددددد
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۲۲ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا میشه کسی جوابمو بده
من دانشگاه تهران قبول شدم هرچقد سایتشو نگاه میکنم اطلاعیه نداده که چ زمان بریم برای ثب نام
لطفا دوستان وادمین محترم اگر اطلاع دارین ممنون میشم پاسخ بدین

محمد
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ددددد

دانشگاه‌هایی که زمانی برای ثبت نام جدیدالورود ها نزده طبق اطلاعیه سازمان سنجش باید در یکی از تاریخ های ۶/۲۴ یا۶/۲۵به دانشگاه مورد نظری ک قبول شده مراجعه حضوری بعمل بیاره

mehrdad
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ددددد

تبریک میگم
بازه زمانی ثبت نام غیر حضوری از روز سه شنبه ۰۶/۲۶ /۱۳۹۸ الی چهارشنبه ۰۶/۲۷ /‏۱۳۹۸ می‌باشد.
پذیرفته شدگان گرامی، بازه زمانی ثبت نام حضوری در مقطع ارشد برای کلیه واحدها، از روز شنبه مورخ ۳۰/‏۰۶/‏۹۸‬ الی یکشنبه مورخ ۳۱/‏۰۶/‏۹۸‬ می‌باشد.

mehrdad
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ددددد

چه رشته ای؟؟؟

کیهان
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  ددددد

سلام زنگ بزن آموزش دانشگاه

مصطفی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۳۱ ب٫ظ

سلام دوستان کسی هست دانشگاه حکیم سبزواری
قبول شده باشه

ال. ..
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سلام من قبول شدم شما چه رشته ای قبول شدی

مصطفی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ال. ..

مهندسی محیط زیست

مصطفی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

ایا دانشگاه خوبیه ؟

مری
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۲۹ ب٫ظ

سلام کسی سمنان دراومده؟ میشه بگید چجوری غیرحضوری ثبت نام کنیم

الا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ

سلام
بچه ها یکی بیاد کامل در مورد کارنامه سبز و انتقالی و اینا توضیح بده لطفا
لطفااااااا

نیما
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۲۵ ب٫ظ

وای دارم دیوونه میشم یکی جواب بده بهم لطفا
من سهمیه رتبه اولی استفاده کردم دوستم قبول شده تو خوارزمی من برای اینکه قبول شده باشم می بایست ۹۰ درصد نمره علمیشو داشته باشم که دارم بیشترم دارممممم
ولی زده مردود منو
چیکار باید بکنم بگید توروخدا
اعتراض زدم سنجش گفتش فردا کارنامه نهایی میاد بعد از بررسی باید درخواست اینترنتی بدید
پیگیری میکنن واقعااا؟؟ اصن کارنامه سبز برای کسایی که مردود صدن هم میاد؟

محسن
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

کارنامه برای همه میاد. پارسال با رتبه ده مردود شدم

رضا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

منم مثله شما باورم نمیشه با رتبه ۱۲ در سهمیه ۵ درصد چرا باید مردود بشم!!! تو آگهی سنجش قید شده کارنامه واجدین شرایط گزینش میاد. یعنی ما که مردودیم نمیاد؟؟

نیما
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

والا محسن گفت میاد
من رتبم میرسه

Baran
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

کارنامه سبز برای تمام افرادی که انتخاب رشته کرده باشن میاد،حتب اگر مردود شده باشن

رضا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  Baran

ممنون

مردود
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

منم سهمیه شاگرد اولی داشتم و ترازمم خوب بود ولی نمیدونم چرا قبول نشدم
کارنامه سبز برای همه میاد
کاری به مردود و مجازی نداره خیالتون راحت

م
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مردود

منم سهمیه شاگرد اولی داشتم ولی قبول نشدم.

رضا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مردود

ممنون

کورش
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۰۰ ب٫ظ

سلام کارنامه سبز کی منتشر. میشه

فاطمه
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  کورش

سلام یکشنبه ۱۷ شهریور

mehrdad
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

برق دانشگاه تهران روزانه کسی هست؟؟؟

مجتبی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  mehrdad

سلام من هستم

mehrdad
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

سلام
میشه بپرسم رتبت چنده؟

محسن
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

سلام لطفا اگر میتونید راهنماییم کنید
اصل مدرکم رو دارم ولی داخلش معدل رو نزده (پیام نور). به دانشگاهم زنگ زدم میگن خود دانشگاهی که قبول شدی ازمون استعلام میکنه. آیا درسته؟ واقعا نمیدونم با خودشون چی فکر کردن معدل رو تو اصل مدرک نزدن

متین
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

مدرکتو سال چند گرفتی؟؟ جدیدا گرفتی؟؟؟ مگه میشه معدل نداشته باشه؟؟ و اینکه کجا قبول شدی؟

محسن
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  متین

سال ۹۶ پیام نور گرفتم. بله معدل توش نزده

بهار
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

باید برى دانشگاهتون ازشون درخواست ریزنمرات بدى، مهر و امضاء هم حتماً بابد داشته باشه.

محسن
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

ممنونم. شما هم تو مدرکتون معدل رو نزده؟

fariba
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

منم امسال اردیبهشت مدرکموگرفتم ازدانشگاه دولتی زابل معدل نزده ولی ریزنمرات دادن بهم

علیرضا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  fariba

منم همین مشکل رو دارم . پس باید برم ریز نمرات بگیرم .ممنون از راهنماییتون

محسن
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  fariba

ای کاش خود دانشگاهی که قبول شدیم استعلام میگرفت. دانشگاه کارشناسیم خیلی دوره

هانی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

سلام بچه ها..دانشگاه ازاد پردیس علوم وتحقیقات
دانشگاه خوبیه یا ن؟اگه میدونید راهنمایی کنید.

کارشناسی ارشد
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

سلام
من روانشناسی عمومی
غیرانتفاعی تو شهر خودم قبول شدم ?
به احتمال زیاد ثبت نام نکنم هزینه خیلی زیاد میشه??کسی اطلاع داره بابت شهریه ؟

آیسان
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

سلام با کارنامه سبز اصلا امکان نداره الویت های پایین تر که قبول شدیم به سنجش درخواست بررسی الویت بعدی بدیم؟

Maryeh
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

کارناه سبز کی میاد

آیسان
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Maryeh

فردا میاد

سارا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  آیسان

کارنامه ی چرتیه درسته؟؟تو قبولی فک نکنم تاثیری داشته باشه

مجید
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

سلام
کارشناسی ارشد تکمیل ظرفیت هم دارد

سایه
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

تکمیل ظرفیت رو برداشتن، پارسال که نداشت، امسال هم حتما نیس

لیلی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

سلام،کارنامه سبز کی منتشر میشه)

سارا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

چرته بابا.قبولی همینایین ک گفتن تغییری ایجاد نمیشه

بی نام
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

چرا
پارسال همسرم درخواست داد
اولویت پایین ترو واسش اوردن بالا
اونو قبول شد دوباره

لیلا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

سلام دوستان. من قبول شدم ولی مدرک موقت کارشناسیم هنوز حاضر نیس، چیکار باید بکنم؟

بهار
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

برو درخواست خارج از نوبت بده بگو لازم دارم براى ثبت نام.

مجتبی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

سلام دوستان من مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی ازاد تهران جنوب قبول شدم،امکانش هست که در همین دانشگاه تغییر رشته بدم؟؟

علی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مجتبی

امکانش نیست تغییر گرایش ممکن نیست

بی نام
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

فکر کنم فقط میتونین ثبت نام کنین دوباره کنکور سال دیگه
قبول که شدین گرایش جدید رو
واحداتونو تطبیق بدن با گرایش جدید
و ادامه بدین

سیروس
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۳:۰۴ ق٫ظ

دوستان عزیزم،اگر می توتید به دوتا سوال من پاسخ بدین.
۱-من ارشد حقوق خصوصی پیام نور تهران جنوب قبول شدم.ساکن تهران نیستم.باید امتحانات رو تو شهر خودم بدم.
الان من موقع ثبت نام باید به کجا مراجعه کنم؟چون انتقالی باید باشم باید کار خاصی بکنم؟دوستانی که در این مورد اطلاع دارن لطفا راهنماییم کنن.
۲-موقع ثبت نام باید شهریه ثابت رو همون موقع پرداخت کنم؟

باتشکر و آرزوی موفقیت برای همگی.

مریم
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۷:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  سیروس

سلام. تبریک می گم شما باید در همون دانشگاهی که قبول شدین برای ثبت نام حضور پیدا کنین و شهریه ثابت برای انتخاب واحد لازمه. بعد ازطریق سامانه گلستان هر ترم میتونین مهمان موقت بگیرین تا بتونین امتحانات رو در شهر خودتون بدین یا مهمان دائم بگیرین و کلن به شهر خودتون برین . باید از دانشگاه سوال کنین. اما حتما برای ثبت نام باید تشریف ببرید تهران

فاطمه
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

مگه ارشد میشه مهمان گرفت؟

رضا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۴۴ ق٫ظ

من با رتبه ۱۲ سهمیه ۵ درصد مردود شدم. کسانی که سهمیه ۵ درصد دارن، آیا در صفحه نتیجه قبولیشون، سهمیه شون هم قید شده؟ یا فقط مردود یا قبولیشون رو زدن؟

پوریا فیض
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

فقط قبولی

رضا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا فیض

شما با سهمیه ۵ درصد قبول شدین اما نوع سهمیه رو در صفحه نتیجه تون نزدن؟

پوریا فیض
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

بلع با سهمیه ۵درصد بودم نه چیزی نزده

رضا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۲:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  پوریا فیض

پس ظاهرا با سهمیه ۵ درصد چه قبول چه مردود، نوع سهمیه در صفحه نتیجه قید نمیشه. چون من گفتم شاید سهمیه ام رو وقتی در صفحه نتیجه قید نشده، لابد اشتباها اعمال هم نشده و برای همین مردود شدم!

s
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۲:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

من هم با رتبه ۳۵۰ سهمیه پنج درصد مردود شدم. عجیبه که حتی پیام نور هم قبول نشدم. علت کسی میدونه راهنمایی کنه.

زینب
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  s

سلام. منم با رتبه های ۶۵۰ و ۹۵۰ و ۱۲۰۰ زیرگروه های مختلف با سهمیه ۵ درصدی حتی آزاد دانشگاه اهواز مردود شدم. من شهر دیگه ای رو نزدم که بگم بد انتخاب رشته کردم نسبت به سالای قبل هم سطح توقعم رو آوردم پایین عجیبیه برام با این رتبه ها و سهمیه حتی دانشگاه آزاد اهواز که نسبت به دانشگاه آزادی دیگه که سطحش پایین تره مردود شدم. دوستان اگه کسی علت رو میدونه بگه

کنکوری
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

رتبه ازادتون رو در نظر بگیرین نه سهمیه

امیر
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸ ۳:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

منم با ۶۰۰ مردود شدم با سهمیه ۵ درصد فرزند ایثار گر حتی آزاد اصفم نیاوردم تعجب میکنم

متین
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  s

چرا دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور هم نزدید؟؟؟ از لحاظ مدرک و حتی سطح علمی چه بسا بهتر از آزاد یا حتی بعضی روزانه ها میبودند

زینب
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  متین

متوجه ریپلای پیامت ن نشدم اگه با منید چون میخواستم فقط اهواز باشم و اهواز امسال واسه مدیریت پیام نور و غیر انتفاعی نداشت تو کامنتای لینک های قبلی سایت دیدم انگار برای بعضیا که رتبه های بهتری داشتن تو رشته مدیریت تقریبا مشابه وضعیت من قبول نشدن. اصلا انتظار نداشتم آزاد در نیام چون سطح دانشگاه آزاد اهواز زیاد بالا نیست هم از لحاظ رتبه بندی هم از لحاظ تدریس واقعا نمیدونم چه اتفاقی افتاده از دیروز عصر به خاطر همچین اتفاق عجیبی فقط دارم گریه میکنم

رضا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

آخه اگر اسم اینو گذاشتن سهمیه که باید تاثیر داده باشه، اما ظاهرا تاثیری نداره. به هیچ وجه فکر نمیکردم که با رتبه ۱۲ در سهمیه قبول نشم و برام واقعا عجیبه. اما حساب کتابا و فرمول های سنجش هم تو بدبخت کردن افراد بی تاثیر نیستن و میدونم که منطقی پشت این محاسبات نیست

علی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  متین

سطح علمی دانشگاه های ازاد مراکز استان بالاست

کنکوری
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  s

چون سهمیه پنج درصد اثرش خیلی خیلی کمه امسال تعداد کمی با سهمیه قبول شدن ،چون رتبه ازادتون کافی نبود نشد دیگه….

کنکوری
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

امسال زیاد کسی با سهمیه پنج درصدی قبول نشد کلا اثرش خیلی خیلی کمه و برای رتبه سهمیه ازاد حساب شد برای خیلیا

رضا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۰۹ ق٫ظ

اگه بعد اومدن کارنامه سبز ببینیم رشته هایی که تو اولویت های بعدی زدیم رو قبول میشدیم نمیشه تغییری انجام بدیم؟ لطفا راهنمایی کنید!

محیط زیست
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
نه نمی شه تغییر داد.

فرهاد
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  محیط زیست

سلام
معمولا یه بازه ی زمانی برای اینکار درنظر میگیرن.
بهشون پیام بدید و سوال کنید.

بی نام
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

بله میشه
باید از طریق سیستم پاسخگویی درخواست بدید
که رشته دیگه که انتخاب های بعدیتون بود رو
بیارن اولویت اولتون
پارسال اینکارو کردیم و شد
اگه ظرفیت داشته باشه قبولتون میکنن

Sahar
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶ ب٫ظ

دانشگاه ازاد علوم تحقیقات ارشد اموزش زبان انگلیسی کلاساش اخر هفته تشکیل میشه؟
شهریش رو کسی میدونه چنده؟

tvaj
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۶:۴۴ ب٫ظ

من قبول نشدم متأسفانه :(

سلام
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  tvaj

فدای سرت تنت سالم

زینب
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  tvaj

چه رشته ای رتبتون چندبود منم دولتی قبول نشدم فقط ازاد

ریحانه
شهریور ۱۶, ۱۳۹۸ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  tvaj

منم نشدم

م.ن
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۱۰ ب٫ظ

تاریخی که برای ثبت‌نام‌ نوشتن قطعیه یا باید از دانشگاه پیگیری کنیم ودمون؟ جا نمونیم یهو

ali
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  م.ن

نه اینو کلی گفتن. باید تو سایت دانشگاه اطلاعیه رو ببینی
ممکنه این تاریخ نباشه

امیر
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۳۴ ب٫ظ

برای دانشگاه ازاد چه جوری بت نام کنیم؟

ali
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

خودشون اطلاعیه میزنن

مهشید
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۸:۲۸ ب٫ظ

من قبول شدم آزاد ولی یه رشته دیگه پارسال قبول شدم و الان رو پایان نامم کار میکنم و درس دیگه واسم نمونده . میتونم ثبت نام و تحصیل کنم ؟؟؟

رایا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

ینی الان ارشد هستین؟ چرا دوباره میخواید بخونید؟

مهشید
شهریور ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  رایا

یه رشته دیگه میخوام بخونم مرتبط با شغل فعلیم . اون یکی که پایان نامش مونده رو دوست داشتم و نمیتونم رهاش کنم