پذیرش ۱۰۰۰ نفر در تکمیل ظرفیت ارشد ۹۸ علوم پزشکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: حدود ۱۰۰۰ ظرفیت جدید برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۸ گروه پزشکی اختصاص یافته است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

آبتین حیدرزاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به جلسه شورای سنجش و پذیرش و مشکلاتی که در زمان اعمال سهمیه های قانونی برای برخی از رشته ها با ظرفیت پایین رخ داد و موجب شد برخی از رتبه های بالا نتوانند در انتخاب های اول خود پذیرفته شوند، وزیر بهداشت در دستوری اعلام کرد که امکان افزایش ظرفیت بررسی شود.

وی افزود: از همین رو ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گروه پزشکی افزایش یافت و حدود یک هزار نفر به ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد و حدود ۳۰۰ نفر به ظرفیت پذیرش آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی اختصاص یافته است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: تمامی داوطلبان اعم از قبول شدگان و مردودی ها می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون های تحصیلات تکمیلی گروه پزشکی سال ۹۸ شرکت کنند.

وی افزود: مرحله تکمیل ظرفیت از یکشنبه ۱۴ مهرماه آغاز می شود و تا سه شنبه ۱۶ مهرماه ادامه دارد و نتایج نهایی نیمه آبان ماه اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
پری
مهر ۳۰, ۱۳۹۸ ۵:۳۷ ب٫ظ

خب واسه علوم هم بزارین مگه چی میشه چقد خواهش چقدتمنا??