تمدید مجدد مهلت تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۸

اطلاعیه تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال‌ ۱۳۹۸ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش به شرح زیر است:

 پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۹۸/۰۸/۲۲ و ۹۸/۰۸/۲۶، بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۳۹۸  می رساند، به منظور مساعدت با داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته در این مرحله نشده‌اند مقرر گردید به آنها اجازه داده شود تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۳۰ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا متقاضیان لازم است براساس مندرجات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۸/۲۲، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود تا زمان تعیین شده منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته نموده‌اند نیز، در صورت تمایل میتوانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق‌الذکر اقدام کنند.

لازم به توضیح است مهلت انتخاب رشته برای رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ آزاد اسلامی نیز تا تاریخ ۹۸/۰۸/۳۰ تمدید میگردد لذا داوطلبان لازم است به اطلاعیه‌ای که در این خصوص از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش آن دانشگاه منتشر میگردد، توجه نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات