انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد ۹۸ سراسری

 تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه ‌‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ اعلام‌ تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

شرایط تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۸

 پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۸/۱۹، بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می‌رساند، نظر به‌ اینکه‌ بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود را دارند، لذا داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌ و نمره کل آنها بالاتر از نمره صفر (۰) در هر کدضریب باشد، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه‌های راهنمای آزمون مذکور در سال ۹۸ و این اطلاعیه می‌توانند از تاریخ ۹۸/۰۸/۲۳ الی ۹۸/۰۸/۲۶ به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود از کدرشته‌های امتحانی (مندرج در ذیل این اطلاعیه) اقدام نمایند. 

دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 98 - 99

موارد قابل‌ توجه‌:

۱‌- گـزینش‌ نهـایی‌ در هر یک از کدرشته‌‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۸ انجام‌ خواهد شد. 

۲‌-‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کدرشته‌ محل‌های‌ تحصیلی‌ بورسیه‌ و یا دارای‌ شرایط خاص‌ اعلام‌ شده ‌است، حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

۳‌- چنانچه‌ هر یک ‌از داوطلبان که ‌فهرست‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شده‌ نهایی‌ از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان اعلام ‌گردیده‌ (به‌ غیر از کدرشته محل‌های‌ بورسیه‌ وکدرشته‌ محل‌های‌ دارای‌ شرایط خاص‌ که‌ مطابق‌ بند ۲ فوق‌ حق‌ شرکت‌ ندارند) در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ هر یک ‌از کدرشته‌ محل‌های این اطلاعیه قرار گیرند، قبولی‌ قبلی ‌آنان‌ (قبولی‌ اعلام‌ شده‌ قبلی) «لغو»‌ می‌گردد و باید برای‌ ادامه ‌تحصیل‌ به‌ محل‌ قبولی‌ جدید مراجعه‌ نمایند. لذا به‌ پذیرفته‌شدگان‌ تأکید می‌شود در انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه دقت‌ کافی‌ مبذول‌ دارند، در غیر اینصورت‌ هیچگونه‌ اعتراضی‌ قابل‌ قبول‌ نخواهد بود. 

۴- نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه بسته به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممکن خواهد بود.

۵- در آن‌ دسته‌ از کدرشته‌های‌ امتحانی‌ که‌ ظرفیت‌ اعلام‌ شده‌ آن بیش‌ از یک محل‌ تحصیل‌ باشد، داوطلبان‌ در صورت‌ تمایل ‌می‌‌توانند با توجه به مندرجات کارنامه، کلیه‌ کدرشته‌ محل‌های‌ مورد علاقه‌ خود را (حداکثر تا ۲۰ کدرشته محل) به ترتیب‌ اولویت، انتخاب‌ نمایند.

۶- هر داوطلب‌ منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ کدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود که‌ در آزمون کدرشته‌ امتحانی‌ مربوط شرکت‌ کرده‌ باشد. 

۷- بر اساس مندرجات دفترچه شماره دو آزمون مذکور در آن دسته از کدرشته محل‌های مربوط به رشته‌های امتحانی دارای آزمون عملی و تشریحی، که پذیرش دانشجو برای آنها در دوره‌های پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و مشترک صورت می پذیرد، کلیه متقاضیان رشته‌های ذیربط در صورتی که واجد سایر شرایط باشند حتی در صورتی که در آزمون عملی یا تشریحی شرکت نکرده باشند نیز می توانند نسبت به انتخاب این قبیل کدرشته ها اقدام نمایند. لازم به توضیح است ملاک گزینش این رشته محلها نمره کل نهایی مندرج در کارنامه مرحله اول داوطلبان در کدضریب مربوط که بدون لحاظ نمره عملی یا تشریحی می باشد، خواهد بود.

تبصره: درصورتی که داوطلبی در آزمون عملی و یا تشریحی رشته‌های امتحانی دارای آزمون عملی و یا تشریحی شرکت نکرده و نسبت به  انتخاب این کد رشته محل ها در دوره های روزانه و شبانه اقدام نماید با اعمال نمره عملی یا تشریحی صفر (۰) در این مرحله گزینش خواهد شد. 

۸- واحد اطلاعات و پاسخگویی به سؤالات در رابطه با این اطلاعیه از این تاریخ لغایت ۹۸/۰۸/۲۶ همه روزه به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویــی به سؤالات می‌باشد، لذا داوطلبان گرامی می‌توانند در صورت نیاز فقط بـا شماره تلفن‌: ۴۲۱۶۳-۰۲۱ تماس حاصل و از مراجعه حضوری در این خصوص جداً خودداری فرمایند.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۸

داوطلبان عزیز می‌توانند جهت اطلاع از رشته های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۸ نسبت به دانلود دفترچه از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

 دریافت فایل رشته محل های تحصیلی در مرحله تکمیل ظرفیت ارشد ۹۸

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
زینب
آذر ۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

سلام امسال تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد داریم یا نه

داریوش
آذر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

سلام فک کنم آخر آذر

B
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۵:۰۷ ب٫ظ

قبولی در تکمیل ظرفیت بعث لغو قبولی قبلی میشود
آیا در دوره پردیس دولتی که قبولی لغو میشود باید هزینه انصراف داد یا مبلغ بر میگردد؟

رزگار ویسی
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  B

فکر کنم باید هزینه انصراف داد.البته اگه از ی پردیس ب پردیس دیگه قبول شید دیگه شامل هزینه انصراف نمیشه.ولی بخاطر اطمینال کار بهتره از قسمت اموزش اون دانشگاه پردیس سوال کنید چون بعضی دانشگاهها شرایط خاص خودشونو دارن

benam
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۳:۳۷ ب٫ظ

سلام تکمیل ظرفیت رتبه بالا چند باشه قبولیش مثلا۱۳۲۸عربی زابل آخرین رتبه ۱۳۵۸ ..وتکمیل ظرفیت گفتن ۶نفرمیخان برا روزانه حالا بنظرتون این شخص قبول میشه

احسان
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۱۶ ب٫ظ

قبولی در تکمیل ظرفیت غیر روزانه محرومیت قبولی اولیه در روزانه رو لغو میکنه؟

رزگار ویسی
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

هرگونه قبولی در تکمیل ظرفیت قبولی قبلیتون رو لغو میکنه البته فقط در بخش دانشگاههای سراسری
دانشگاه ازاد کلا بحثش جداست

احسان
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  رزگار ویسی

من از سنجش پرسیدم گفتن قبولی اول روزانه باشه محرومید حالا تکمیل ظرفیت هر چی میخاین قبول شین

رزگار ویسی
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

دوست عزیز حرف شما درسته من سوال رو خوب متوجه نشده بودم معذرت

arian
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۵:۱۹ ب٫ظ

چقدر تکمیل ظرفیت فاجعه است

cheyennen
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۴:۴۰ ب٫ظ

فاجعه بود

مریم
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  cheyennen

کاش منتظرش نمی موندیم و از مهر دوباره شروع می کردیم. بالاتر از فاجعه بود. دانشگاه های اصلی حاضر نشدن دانشجو بگیرن.

محمد
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

دست شما درد نکنه این بود اون تکمیل ظرفیتی که میگفتید؟

فا
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۰۳ ق٫ظ

بچه ها وضعیت روزانه و شبانه توی رشتتون چطوره؟

رزگار ویسی
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  فا

خیالتون راحت برای همه بده
هیچکسی راضی نیست

سمانه
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  فا

اقتضا ?

...
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  فا

خیلی بد

مریم
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...

سلام، دوستان عزیز، می خواستم از این موقعیت، به خصوص که همه ما چند وقتیه درگیر و منتظر تکمیل ظرفیت بودیم استفاده کنم و در مورد تجربه خودم بگم، سال نود و شش از از یکی از دانشگاه های تهران دوره روزانه قبول شدم، خوشحال و مغرور که آخرش من هم وارد یکی از دانشگاه های تهران شدم رفتم ثبت نام کردم، ورودی بهمن بودم و داشتم از انتظار ذوق مرگ میشدم، بالاخره شهر خودم رو با هزار امید و نوید آینده روشن ترک کردم، باور کنین بعد یه ماه چنان مایوس شدم و ازسادگی خودم چنان ناراحت که تا به امروز نتونستم خودموجمع و جور کنم، انصراف دادم و یه سال حق شرکت در کنکور را از دست دادم، حالا شاید بپرسید چرا انصراف دادم، دلیلش خیلی ساده هس، علیرغم این که دانشگاه اعلام کرده بود که استاد برا رشته مورد تحصیل من نداره، سازمان سنجش بدون هماهنگی رشته رو وارد لیست کرده بود. از یه کلاس دوازده نفری نفر پنجم بودم که انصراف دادم. وضعیت اساتیدم نامید کننده بود. دوستان عزیز بعضی وقتا فقط به خاطر این که از یه وضعیت مثلا پشت موندن دربیاییم خودمو درگیر وضعیت بدتری نکنیم،حالا من حتی نمی تونم مدرکم رو از دانشگاه… ادامه نظر»

رزگار ویسی
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

ممنونیم بابت دلسوزیتون

احسان
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  فا

رشته برق.از این بدتر نمیشه.خودشونو مسخره کردن

اتی
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

سلام خسته نباشید میتونم در گرایشهایی که غیرمجاز شدم انتخاب رشته کنم

الی
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

سلام از دانشگاه ازاد میشه رفت غیر انتفاعی ؟

هزینه انصراف داره ؟ یا با تکمیل ظرفیت میتونی بی دردسر بری

رزگار ویسی
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  الی

سلام هزینه انصراف باید بدهید و بنظرم هزینشم زیاد در میاد البته از دانشگاه محل تحصیلتون سوال کنید ولی انصراف از دانشگاه ازاد بابد هزینه زیادی بدهید تا قبول کنن

علی ارشد
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  الی

تا قبل از شروع ترم امتحانات ترم اول دانشگاه ازاد اگر انصراف بدید هزینه ای بابت انصراف ازتون نخواهند گرفت سعی کنید اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه ازاد رو ندارید در همین بازه زمانی انصراف بدین که دچار هزینه ای نشوید در بازه زمانی تقریبی حداقل تا پایان ابان ماه یا اواسط آذر

ارشد
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

دریغ از یک دانشگاه درجه یک

فا
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ارشد

رشتتون چیه

ارشد
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  فا

مکانیک. خودم دانشگاه خواجه نصیر می خونم ولی انتظار داشتم دانشگاه ناب تهران هم باشن

محمد
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ارشد

الان خواجه نصیر مگه ناب نیست بابا ارشد دوسال زود تموم میشه

ارشد
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

با اون تلاشی که کردم . پارسال با رتبه من خیلی بهتر از اینجا قبول شده

محمد
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

مکانیک گرایش کنترل و ارتعاشات خواجه نصیر قطب علمی کشوره

علی ارشد
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

واسه انتخاب رشته خیلی دقت کنید به این بند

– چنانچه‌ هر یک ‌از داوطلبان که ‌فهرست‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شده‌ نهایی‌ از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان اعلام ‌گردیده‌ (به‌ غیر از کدرشته محل‌های‌ بورسیه‌ وکدرشته‌ محل‌های‌ دارای‌ شرایط خاص‌ که‌ مطابق‌ بند ۲ فوق‌ حق‌ شرکت‌ ندارند) در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ هر یک ‌از کدرشته‌ محل‌های این اطلاعیه قرار گیرند، قبولی‌ قبلی ‌آنان‌ (قبولی‌ اعلام‌ شده‌ قبلی) «لغو»‌ می‌گردد و باید برای‌ ادامه ‌تحصیل‌ به‌ محل‌ قبولی‌ جدید مراجعه‌ نمایند.

غزاله
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی ارشد

اگه نتایج آذر اعلام شه قبولیمون در دانشگاهی که در حال تحصیل هستیم لغو میشه و نمیتونیم امتحانات بهمن رو بدیم و باید از ترم بهمن وارد دانشگاه جدید بشیم؟!

عبدالرضا
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۵۶ ب٫ظ

موفق باشید . .