اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا فردا

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا صبح فردا خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرگزاری آنا درباره اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی اظهار کرد: داوطلبان این آزمون می‌توانند از فردا با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از نتیجه نهایی باخبر شوند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت یک هزار و ۱۰۰ نفر بود که ۹۷۰ نفر پذیرفته شدند. از این میان ۴۰۰ نفر پذیرفته‌شده جدید و ۵۷۰ نفر رشته‌محل‌های قبولی خود را تغییر دادند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: داوطلبان پس از اطلاع از وضعیت قبولی خود می‌توانند برای آگاهی از زمان ثبت‌نام به سایت دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

حیدرزاده در پاسخ به اینکه آیا پذیرفته‌شدگان در نیم‌سال جاری مشغول به تحصیل می‌شوند، گفت: از دانشگاه‌ها خواسته‌ایم که حتی‌المقدر دانشجویان از نیم‌سال جاری مشغول به تحصیل شوند اما اگر دانشگاه‌ها نتوانند امکانات لازم را فراهم کنند، آغاز تحصیل از نیم‌سال دوم سال‌جاری خواهد بود.

پیش از این ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در دوره کارشناسی‌ارشد پزشکی پذیرفته شده بودند که با ۴۰۰ نفر پذیرفته‌شده جدید آمار قبولی آزمون کارشناسی‌ارشد پزشکی به ۴ هزار و ۹۰۰ نفر می‌رسد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات