نخبگان

پذیرش بیش از ۲۲ هزار نفر در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۸

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ تمام دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: نتایج نهایی پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی امروز چهارشنبه ۶ آذرماه ۹۸ منتشر شد.

وی افزود: تعداد پذیرفته‌شدگان کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر و تعداد پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی ۸ هزار و ۲۱۹ نفر هستند. از این میان ۲ هزار و ۹۴ نفر به صورت مشترک در دانشگاه های وابسته به وزارت علوم و در دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته اند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل های قبولی ثبت‌نام کنند و مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند.

نکات مورد توجه برای پذیرفته‌شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی)

تمامی داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام شده لازم است ابتدا برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مندرج در اطلاعیه ۱۵ شهریور ۹۸ سازمان سنجش) در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

در صورت عدم اعلام برنامه‌زمانی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرفته‌شدگان لازم است برای ثبت‌نام در یکی از روزهای یکشنبه ۱۰ آذر و یا دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸ به دانشگاه و یا موسسه آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

کلیه پذیرفته شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۸ مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود هستند.

آن دسته از پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها در این مرحله برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ (بهمن‌ماه) باشد می‌توانند مدرک کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ ارائه کنند و در غیراین صورت از آنان ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و قبولی آنان لغو خواهد شد.

پذیرفته شدگان مندرج در این مرحله که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو شده و باید منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند.

این دسته از داوطلبان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌شود.

آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج شده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه و یا انصراف قطعی از کدرشته محل قبولی، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ را ندارند.

کلیه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند و عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان در تاریخ های تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌شود.

نکات مورد توجه برای کلیه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

کلیه داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده و به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده‌اند، لازم است برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی: https://sanjesh.iau.ir  مراجعه کنند.

همچنین داوطلبان می‌توانند سوالات خود را در رابطه با نتایج دانشگاه آزاد اسلامی در بخش «ارتباط با ما» مندرج در سایت www.azmoon.org مطرح و پیگیری کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات