نام نویسی ۲۰۷ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ تا ظهر امروز

تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز ۲۰۷ هزار و ۵۱۳ داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ ثبت نام کرده اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده‎ مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی – دانشجویی از شنبه ۱۶ آذر آغاز شده است و تا فردا دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کلیه متقاضیان ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در کلیه رشته‌های مصوب دفتر توسعه آموزش عالی اعم از دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی باید در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند گفت: به همه داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در این آزمون توصیه می‌شود در فرصت باقیمانده تا ۲۵ آذر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط در صورت واجد شرایط بودن ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مصوب اسفند ۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی؛ آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹، در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی دانشجو می‌پذیرد.

آقای توکلی افزود: ضرورت دارد داوطلبان از دوشنبه ۲۵ تا چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹ به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

وی ادامه داد: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و نخستین مرحله بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی – دانشجویی پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ۹۹ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات