پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه تربیت مدرس

جزئیات پذیرش دانشجویان استعداد درخشان مقطع کارشناسی در دوره کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش مسترتست، دانشگاه تربیت مدرس به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی مقطع کارشناسی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور، به استناد آیین نامه ها و بخشنامه های “پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور” و “شیوه نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مصوب شورای دانشگاه”، نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره های کارشناسی ارشد به شرح زیر اقدام می کند.

جهت اطلاع از شرایط پذیرش ابتدا “فراخوان پذیرش دانشجویان استعداد درخشان” را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ ۱۵ دیماه ۹۸ نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه اقدام نمایند.

شرایط اختصاصی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس

– پذیرش داوطلبان به دو صورت انجام می شود:

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرسگروه الف: برگزیدگان رتبه های اول تا پنجم المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد

گروه ب: داوطلبانی که پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی با حداقل معدل ۱۵، جزء %۱۵ برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود (مشروط به دارا بودن رتبه اول الی هشتم) باشند.

تبصره ۱: درخواست داوطلبانی که در طول ۶ نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیرهم ورودی خود جزء پانزده درصد برتر باشند نیز در صورت کسب رتبه اول الی هشتم با حداقل معدل ۱۵به صورت مازاد بر ظرفیت قابل بررسی است.

این داوطلبان بایستی هنگام فارغ التحصیلی فرم شماره ددانشگاه را تکمیل و تصویر آن را به همراه سایر مدارک الزامی پذیرش حداکثر تا پایان تیرماه ۱۳۹۹از طریق پست الکترونیک infoadmission@modares.ac.ir به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه ارسال نمایند تا نسبت به بررسی درخواست پذیرش آنان اقدام و نتیجه اعلام شود.

تبصره ۲: داوطلبان گروه بدر صورت پذیرش بایستی در زمان دانش آموختگی نیز جزء %۱۵ برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

– دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته دوره روزانه از دانشگاه های دولتی معتبر مراکز استان و متناسب بودن رشته تحصیلی دوره کارشناسی با رشته تحصیلی مورد تقاضا به تشخیص و تایید دانشگاه.

تبصره ۳: دانشجویان و دانش آموختگان دوره روزانه سایر دانشگاه های دولتی، دانشکده های وابسته به دانشگاه های مراکز استان ها که در سایر شهرستان ها قرار دارند، دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، یادگیری الکترونیکی و پردیس دانشگاهی دانشگاه های دولتی و همچنین کلیه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور، آموزشکده های فنی و حرفه ای، مراکز تربیت دبیر و تربیت معلم و سایر موسسات و دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی مجاز به ثبت نام نمی باشند.

– داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آنها از یک مهر ماه سال ۱۳۹۸ (۱۳۹۸/۷/۱) لغایت ۳۱ شهریور ماه سال آتی (۱۳۹۹/۶/۳۱) باشد میتوانند متقاضی این نوع پذیرش شوند.

– داوطلبان باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده باشند یا دانش آموخته شوند لیکن در رشته هایی که برنامه درسی آنان طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در دوره کارشناسی پیوسته به مدت ۹ نیمسال تحصیلی تدوین و تصویب شده باشد در صورت ارائه مستندات درخواست داوطلبان قابل بررسی خواهد بود.

نحوه ارائه درخواست و ارسال مدارک لازم ارشد بدون آزمون

داوطلبان واجد شرایط لازم است حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ ۱۵دی ماه ۹۸ نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه گلستان دانشگاه به نشانی http://golestan.modares.ac.ir اقدام نموده و مدارک مورد نیاز به شرح زیر را به فرمت مناسب تهیه و در سامانه مذکور در محل های مناسب بارگذاری نمایند.

(تحویل مدارک از طریق پست یا مراجعه حضوری امکان پذیر نمی باشد.)

هزینه ثبت نام و بررسی مدارک مبلغ ۹۰۰/۰۰۰ (نهصد هزار) ریال می باشد که لازم است به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت آن از طریق سامانه گلستان دانشگاه اقدام شود.

ردیفمدرکنوع
فایل
توضیحات
۱تصویر عکس ۳ ×۴رنگی تمام رخ __ الزامی
۲تصویر گواهی مربوط به داوطلبان شاهد و ایثارگر صادره از مراجع صاحب
صلاحیت*
jpgالزامی در صورت اظهار داوطلب
مبنی بر دارا بودن این گواهی
۳تصویر مدرک دیپلم دارای معدل کل یا فرم خوداظهاری جایگزین دیپلم jpgالزامی
۴تصویر مدرک تحصیلی (یا گواهی تحصیلی) مقطع کارشناسی پیوسته که در آن
تاریخ فراغت از تحصیل، میانگین کل نمرات و نوع دوره تحصیلی ذکر شده باشد
یا فرم تکمیل شده
الف
jpgالزامی برای داوطلبان گروه الف
۵تصویرفرم تکمیل شده ب مربوط به گواهی تایید معدل، رتبه و تعداد دانشجویان
هم رشته و هم ورودی و ….
jpgالزامی برای داوطلبان گروه ب
۶تصویر ریزنمرات کارشناسی به تفکیک نیمسال تحصیلی در یک صفحه حاوی نام
دانشگاه، مشخصات دانشجو و نوع دوره تحصیلی بر روی آن
jpgالزامی
۷تصویر فرم تکمیل شده تبت اطلاعات داوطلب Pdfالزامی
۸تصویر مستندات مشروح زیر:
تصویر گواهی رسمی از سازمان سنجش آموزش کشور مربوط به رتبه نهایی
آزمون سراسری کشوری برای ورود به دوره کارشناسی پیوسته (رتبه های زیر
/)۱۰۰۰کسب مدال در المپیادهای علمی دانش آموزی با تایید وزارت آموزش و
پرورش/ کسب رتبه در المپیادهای علمی دانشجویی نهایی کشوری با تایید
سازمان سنجش آموزش کشور/ کسب رتبه در انجمن های علمی معتبر با تایید
مراجع ذی صلاح/ رتبه های برتر کشوری جشنواره های جوان خوارزمی و رازی
مرتبط با رشته (در دوران تحصیل) با تایید مراجع ذی صلاح/ابداع یا اختراع به
تبت رسیده مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران
طرح های تحقیقاتی پایان یافته با تایید شورای پژوهشی دانشگاه محل تحصیل یا
سایر مراجع ذی صلاح (به تشخیص دانشگاه) / مقاله چاپ شده مستخرج از پروژه
یا طرح تحقیقاتی دانشجو در مجلات علمی معتبر یا اتر هنری چشمگیر(ویژه
دانشجویان دانشکده هنر و معماری)/ترجمه کتاب همراه با شناسنامه آن/ ارائه
مقاله به صورت پوستر یا سخنرانی در گردهمایی های علمی
تخصصی توسط
داوطلب
jpg
pdf
اختیاری/ صرفا در صورت
بارگذاری، بررسی و امتیازدهی
می شود.

 

*شرایط ایثارگری مورد تایید دانشگاه شامل مواردی است که در دفترچه ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

نحوه بررسی درخواست پذیرش ارشد بدون کنکور تربیت مدرس اعلام نتیجه

نتیجه بررسی اولیه درخواست داوطلبان در صورت امکان تا پایان دی ماه از طریق سامانه گلستان دانشگاه اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام از سامانه مذکور دریافت می کنند وارد سامانه شده و از وضعیت خود مطلع شوند.

توصیه می شود داوطلبان به فاصله ۱۰روز پس از ثبت نام وارد سامانه شوند تا در صورت بررسی اولیه مدارک آنان توسط دانشگاه از وضعیت خود مطلع و در صورت نیاز به رفع نقص، قبل از پایان مهلت ثبت نام نسبت به رفع نقص خود اقدام نمایند.

نتیجه نهایی بررسی پذیرش نیز احتمالا نیمه اول اسفندماه سال ۱۳۹۸ از طریق وبگاه دانشگاه (بخش آموزش) به نشانی www.modares.ac.ir یا سامانه گلستان دانشگاه اعلام خواهد شد؛ لذا از داوطلبان درخواست می شود اکیدا از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی در این خصوص خودداری نمایند. شایان ذکر است دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از طرق دیگر ندارد و داوطلبان ملزم هستند از زمان ثبت نام تا اعلام نتایج اخبار مربوط را از وبگاه دانشگاه، بخش آموزش پیگیری نمایند و از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

سایر نکات مهم

– پذیرش برگزیدگان علمی در رشته های گروه علوم پزشکی صرفا از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود و داوطلبان این رشته ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت وزارت مذکور مراجعه نمایند.

– در صورت نیاز به برگزاری مصاحبه برای داوطلبان واجد شرایط به تشخیص و تایید گروه آموزشی مربوط، مراتب به داوطلبان ذی ربط اطلاع رسانی خواهد شد.

– موافقت گروه آموزشی و دانشگاه با پذیرش از شرایط اصلی پذیرش است و دانشگاه ملزم به تکمیل ظرفیت پیش بینی شده از بین برگزیدگان علمی نمی باشد و صرفا در صورت احراز امتیاز مورد نظر توسط داوطلبان به تشخیص دانشگاه و تشکیل دوره از طریق پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش انجام خواهد شد.

– پذیرش قطعی پذیرفته شدگان منوط به تایید صلاحیت عمومی آنان توسط مراجع ذی صلاح مربوط و تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

– پذیرفته‌شدگانی که در استخدام دستگاه‌های دولتی یا متعهد به انجام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند باید برای ثبت نام (شروع به تحصیل) مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را ارائه نمایند.

– ادامه تحصیل قبول شدگان بدون پرداخت شهریه تحصیلی است و تغییر رشته یا انتقال افراد پذیرفته شده از طریق این آیین نامه به سایر دانشگاه ها مجاز نیست.

– پذیرفته شدگان در مهلت مقرری که توسط دانشگاه مشخص و اعلام خواهد شد ملزم به مراجعه حضوری و ارائه اصل سوابق تحصیلی خود به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون هستند.

– به مدارک ناقص و درخواست داوطلبانی که واجد کلیه شرایط الزامی نباشند ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی نیز قابل استرداد نیست؛ لذا توصیه می شود داوطلبان قبل از ثبت نام، مفاد اطلاعیه را به دقت مطالعه و در صورت اطمینان از احراز کلیه شرایط الزامی، ثبت نام نمایند.

– چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی و اشتغال به تحصیل مشخص شود کبه داوطلبب واجبد شبرایط الزامی پذیرش از طریق این اطلاعیه نبوده یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده داوطلب با اصل مدارک صادره از مراجع ذی ربط وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری می شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه تربیت مدرس

شایان ذکر است احتمال تغییر در عناوین رشته ها (حذف یا اضافه شدن) وجود دارد. در صورت بروز هرگونه تغییر، مراتب در اطلاعیه های بعدی دانشگاه اعلام خواهد شد.

پذیرش قطعی داوطلبان در رشته هایی صورت خواهد گرفت که برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۴۰۰ از طریق آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ پذیرش دانشجو وجود داشته باشد. لذا ثبت نام داوطلب واجد شرایط این فراخوان هیچ گونه حقی برای آنان ایجاد نمی کند.

دانشکده علوم انسانی
آموزش زبان انگلیسی
آموزش زبان روسی
آموزش زبان عربی
آموزش زبان فرانسه
باستان شناسی – دوران تاریخی
برنامه ریزی آمایش سرزمین
تاریخ – تاریخ اسلام
تاریخ – تاریخ ایران اسلامی
تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش – تعلیم وتربیت اسلامی
جغرافیا و برنامه ریزی روستایی – برنامه ریزی کالبدی – فضایی
جغرافیا و برنامه ریزی شهری – برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری
جغرافیای سیاسی – ژئوپلیتیک
جغرافیای سیاسی – مطالعات ایران
روابط بین الملل
زبان شناسی
زبان و ادبیات فارسی
زبان و ادبیات فارسی – ادبیات عامه
زبان و ادبیات فارسی – نظریه و نقد ادبی
زبان وادبیات عربی
ژئومورفولوژی – ژئومورفولوژی و آمایش محیط
سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – سنجش از دور
سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – سیستم اطلاعات
جغرافیایی
علوم اجتماعی – جامعه شناسی
علوم سیاسی
علوم قرآن و حدیث
فلسفه – منطق
فلسفه و کلام اسلامی
فیزیولوژی ورزشی – فیزیولوژی فعالیت ورزشی محض
مترجمی زبان روسی
مترجمی زبان فرانسه
مدیریت ورزشی – مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی
مطالعات زنان – حقوق زن در اسلام
دانشکده مدیریت و اقتصاد
اقتصاد انرژی
حسابداری
علم اطلاعات و دانش شناسی – مدیریت اطلاعات
علم اطلاعات و دانش شناسی – مدیریت کتابخانه های دیجیتال
علوم اقتصادی – اقتصاد نظری
مدیریت بازرگانی – بازرگانی بین الملل
مدیریت تکنولوژی – نوآوری تکنولوژی
مدیریت دولتی – توسعه منابع انسانی
مدیریت صنعتی – مدیریت زنجیره تامین
مدیریت فناوری اطلاعات – هوشمندی کسب و کار
دانشکده حقوق
حقوق بین الملل
حقوق جزا و جرم شناسی
حقوق خصوصی
حقوق مالکیت فکری
دانشکده کشاورزی
آگروتکنولوژی – علوم علف های هرز
آگروتکنولوژی – فیزیولوژی گیاهان زراعی
اقتصاد کشاورزی – سیاست وتوسعه کشاورزی
بیماری شناسی گیاهی
بیوتکنولوژی کشاورزی
ترویج و آموزش کشاورزی پایدار – ترویج کشاورزی پایدار و منابع طبیعی
توسعه روستایی
حشره شناسی کشاورزی
ژنتیک و به نژادی گیاهی
علوم دامی – تغذیه دام
علوم دامی – تغذیه طیور
علوم دامی – ژنتیک و اصلاح دام و طیور
علوم دامی – فیزیولوژی دام و طیور
علوم و مهندسی آب – آبیاری و زهکشی
علوم و مهندسی آب – سازه های آبی
علوم و مهندسی آب – مدیریت و برنامه ریزی منابع آب
علوم و مهندسی آب – منابع آب
علوم و مهندسی باغبانی – گیاهان دارویی
علوم و مهندسی باغبانی – گیاهان زینتی
علوم و مهندسی صنایع غذایی – فناوری مواد غذایی
مدیریت حاصلخیزی و زیست فناوری خاک – شیمی، حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه
مدیریت منابع خاک – فیزیک و حفاظت خاک
مهندسی مکانیک بیوسیستم – طراحی و ساخت
دانشکده منابع طبیعی
اقیانوس شناسی فیزیکی – دینامیک اقیانوسی
زیست شناسی دریا – جانوران دریا
زیست فناوری دریا
علوم و مهندسی آبخیز – حفاظت آب و خاک
علوم و مهندسی آبخیز – مدیریت حوزه های آبخیز
علوم و مهندسی جنگل – علوم زیستی جنگل
علوم و مهندسی جنگل – مدیریت جنگل
علوم و مهندسی شیلات – تکثیر و پرورش آبزیان
علوم و مهندسی شیلات – فرآوری محصولات شیلاتی
علوم و مهندسی محیط زیست – آلودگی محیط زیست
علوم و مهندسی محیط زیست – مدیریت و حفاظت تنوع زیستی
علوم و مهندسی مرتع – گیاهان دارویی و صنعتی
علوم و مهندسی مرتع – مدیریت مرتع
مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی – صنایع سلولزی
مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی – کامپوزیت های لیگنوسلولزی
دانشکده علوم پایه
شیمی – شیمی آلی
شیمی – شیمی تجزیه
شیمی – شیمی معدنی
علوم زمین – پترولوژی
علوم زمین – زمین ساخت
علوم زمین – زمین شناسی اقتصادی
علوم زمین – زمین شناسی مهندسی
فیزیک – اپتیک و لیزر
فیزیک – ذرات بنیادی و نظریه میدان ها
فیزیک – فیزیک ماده چگال
دانشکده علوم زیستی
بیوانفورماتیک
بیوشیمی
بیوفیزیک
زیست شناسی گیاهی – سلولی و تکوینی
زیست شناسی گیاهی – سیستماتیک و بوم شناسی
زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی
ژنتیک
نانو زیست فناوری
دانشکده علوم ریاضی
آمار ریاضی
ریاضی – ریاضیات مالی
ریاضی کاربردی – بهینه سازی
ریاضی کاربردی – ریاضیات زیستی
ریاضی محض – آنالیز
ریاضی محض – جبر
ریاضی محض – هندسه
علم داده ها
علوم کامپیوتر – محاسبات علمی
دانشکده فنی و مهندسی
مهندسی متالورژی و مواد (جوشکاری)
مهندسی معدن – تونل و فضاهای زیرزمینی
مهندسی معدن – معدن و محیط زیست
مهندسی معدن، استخراج مواد معدنی
مهندسی معدن، اقتصاد و مدیریت معدنی
مهندسی معدن، فرآوری موادمعدنی
مهندسی معدن، مکانیک سنگ
مهندسی مواد ، سرامیک
مهندسی مواد،خوردگی و حفاظت مواد
مهندسی مواد،شناسائی و انتخاب مواد مهندسی
نانوفناوری – نانومواد
دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر
مهندسی برق – کنترل
مهندسی برق، الکترونیک – افزاره های میکرو و نانو الکترونیک
مهندسی برق، الکترونیک – مدارهای مجتمع الکترونیک
مهندسی برق، قدرت – الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی
مهندسی برق، قدرت – سیستم های قدرت
مهندسی برق، مخابرات – مخابرات سیستم
مهندسی برق، مخابرات – مخابرات میدان و موج
مهندسی پزشکی – بیوالکتریک
مهندسی کامپیوتر – رایانش امن
مهندسی کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری
مهندسی کامپیوتر – نرم افزار
مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی و رباتیکز
دانشکده مهندسی شیمی
مهندسی پلیمر – پلیمریزاسیون
مهندسی پلیمر – فرآورش
مهندسی شیمی – بیوتکنولوژی
مهندسی شیمی – ترموسینتیک و کاتالیست
مهندسی شیمی – زیست پزشکی
مهندسی شیمی – طراحی فرایند
مهندسی شیمی – فرآیندهای جداسازی
مهندسی شیمی – مهندسی انرژی
مهندسی نفت – مخازن
دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست
مهندسی ایمنی راه و ترابری
مهندسی عمران ، سازه
مهندسی عمران ، مهندسی زلزله
مهندسی عمران ، مهندسی محیط زیست
مهندسی عمران، حمل و نقل
مهندسی عمران، راه و ترابری
مهندسی عمران، ژئوتکنیک
مهندسی عمران، مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی
مهندسی عمران، مهندسی سواحل، بنادر و سازه های دریایی
مهندسی عمران، مهندسی و مدیریت منابع آب
دانشکده فناوری های برتر
مهندسی انرژی های تجدیدپذیر
مهندسی پزشکی – بیو متریال
دانشکده مهندسی مکانیک
مهندسی مکاترونیک
مهندسی مکانیک – احتراق
مهندسی مکانیک ، طراحی کاربردی
مهندسی مکانیک ، تبدیل انرژی
مهندسی مکانیک ، ساخت و تولید
مهندسی هوا فضا – آئرودینامیک
مهندسی هوا فضا – جلوبرندگی
مهندسی هوا فضا – سازه های هوایی
دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها
مهندسی صنایع – بهینه سازی سیستم ها
مهندسی صنایع – سیستم های سلامت
مهندسی صنایع – سیستم های کلان
مهندسی صنایع – سیستم های مالی
مهندسی صنایع – کیفیت و بهره وری
مهندسی صنایع – لجستیک و زنجیره تامین
مهندسی صنایع – مدیریت مهندسی
مهندسی فناوری اطلاعات – سامانه های شبکه ای
مهندسی فناوری اطلاعات – سیستمهای تکنولوژی اطلاعات
دانشکده هنر
ادبیات نمایشی
ارتباط تصویری
بازیگری
برنامه ریزی شهری
برنامه ریزی منطقه ای
پژوهش هنر
تصویر متحرک
سینما
طراحی شهری
کارگردانی نمایش
مدیریت پروژه و ساخت
مهندسی معماری – فنی
مهندسی معماری منظر
نقاشی
نقاشی ایرانی – نگارگری

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
پویا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

تشکیل دوره از طریق آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش آموزش
سلام معنی این قسمت چیه؟؟؟

مبینا
دی ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

سلام
من یه سری از مدارکمو آپلود نکرده بودم ولی هزینه رو پرداخت کردم
الان هر چقدر میرم داخل سایت گلستان میگه بخاطر تاریخ نام کاربری غیر فعال شده
ماله بقیه هم اونجوریه؟
تمدید نمیشه این اطلاعیه؟
هر چقدررر زنگ میزنم دانشگاه جواب نمیده یا اشغاله
خواهشا یکی جواب بده :( ممنون

A
دی ۱۵, ۱۳۹۸ ۷:۳۳ ب٫ظ

چرا خود سایت تربیت مدرس هیچ اطلاعیه ای نزده؟

ناشناس
دی ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

سلام
ببخشید هر دانشجو حداکثر می تواند چند گرایش انتخاب کند؟

پ.رشیدی
دی ۹, ۱۳۹۸ ۱:۱۰ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر…من نفر اول ورودیمونم معدلمم ۱۷ و۶۵ رشته مهندسی کامپیوتر اما در مرکز آموزش عالی وابسته به دانشگاه لرستانم شاملش میشم؟؟؟

سحر
دی ۶, ۱۳۹۸ ۹:۳۶ ب٫ظ

سلام
هنوز هم امکان ثبت نام وجود ندارد ؟

*
دی ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

ببخشید یه سوال دیگه هم دارم
اگه کسی جزء ۱۵% نباشه ولی معدلش بالا باشه بازم میتونه ثبتنام کنه?

مجتبی
دی ۶, ۱۳۹۸ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  *

خیر

*
دی ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

سلام هنوز فرم ها رو برای من نمیاره شما چجوری ثبتنام کردید?

ساناز
دی ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  *

سلام فرم ها واستون اومد؟کجاست دقیقا؟

سعیده
دی ۴, ۱۳۹۸ ۰:۰۲ ق٫ظ

سلام، مشکل سایت درست شده یا نه؟من می‌خوام ثبت‌نام کنم ولی اینجور که از کامنت ها پیداست، نمیشه فرم هارو دانلود کرد!!! درست شده یا نه!؟

A
دی ۵, ۱۳۹۸ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

بله درست شده
اقدام کنین

سعیده
دی ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  A

درست نشده هنوز که!!!!!

آرمان
دی ۱, ۱۳۹۸ ۱:۴۶ ب٫ظ

سلام من هزینه رو پرداخت کردم ولی فرم ها رو بهم نمیده

فرحان
دی ۱, ۱۳۹۸ ۱:۰۵ ب٫ظ

سلام ببخشید هزینه رو پرداخت کردم ولی مرحله بعد رو واسه نمیاره یعنی فرم ها رو

sh
دی ۱, ۱۳۹۸ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرحان

معلومه واسه هیچکسو نمیاره دانشگام زنگ میزنم همش اشغاله:/

امیرحسین
آذر ۲۹, ۱۳۹۸ ۴:۵۰ ب٫ظ

سلام، من ورودی ۹۴ هستم و درسم همین ماه تموم میشه، بنظرتون می تونم درخواست بدم؟

A
آذر ۲۹, ۱۳۹۸ ۲:۵۰ ب٫ظ

چرا سایت دانشگاه کار نمیکنه؟
کسی اطلاع داره کی مشکلش حل میشه؟؟؟

sh
دی ۱, ۱۳۹۸ ۹:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  A

برای شمام فرم هارو نمیاره؟

فرحان
دی ۱, ۱۳۹۸ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  sh

بلهه

ساناز
آذر ۲۶, ۱۳۹۸ ۳:۵۳ ب٫ظ

بعد از ثبت نام الکترونیکی امکانش هست پروژه تحقیقاتی ضمیمه کرد یا خیر؟

امیر
آذر ۲۵, ۱۳۹۸ ۳:۴۴ ب٫ظ

سلام فرمای مربوطه رو باید دست نویس پر کنیم یا به صورت تایپی و اینکه فقط میتونیم یه گرایش انتخاب کنیم ؟

فاطمه
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

سلام وقت بخیر ، برای پذیرش بدون آزمون چندین دانشگاه رو میشه پذیرش بدون آزمون زد بعد اگه قبول شدی هر کدوم رو خواستی بری ثبت نام ؟

نرگس
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

چرا فقط باید دانشگاه های مراکز استان لحاظ بشن ؟ خیلی از دانشگاه های شهرستان هستن که تو رنکینگ دانشگاه ها از دانشگاه های مرکز استان بالا تر هست

ایمان
آذر ۲۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

ایمیل بدین به این ادرس Infoadmission@modares.ac.ir
منم معترض بودم
باید رسیدگی بشه

حسین
آذر ۲۴, ۱۳۹۸ ۹:۲۲ ب٫ظ

سلام
وقت بخیر
الان منی که ورودی سال ۹۴ هستم و ۹۸.۶.۱۶ فارغ التحصیل شدم رو هم شامل میشه
چون‌گفته بعد از ۹۸.۷.۱ ولی خب منی که کاراموزیم زودتر تموم شده و زودتر هم فارغ التحصیل شدم ولی رفیقم دو هفته دیرتر از من فارغ التحصیل شده.
الان یعنی هر دوتامون که ورودی ۹۴ هستیم،یکی میتونه یکی نمیتونه
یا منظور از این بندش کل ورودی های ۹۴ رو شامل میشه؟

محمد
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۲:۱۱ ب٫ظ

سلام از دانشگاه غیرانتفاعی نمیشه درخواست برای کارشناسی ارشد بدون آزمون برای دانشگاه تربیت مدرس داد ؟

لیلا
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

سلام میشه بگید چجوری نفر اولی رو تو کنکور وارد کنم بلد نیستم؟

نیما فتاحی
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام
بعد کنکورتون اون فرمی تو دفترچه مخصوص رتبه اول هاست رو پر میکنید و تحویل مسئول استعداد درخشان دانسگاهتون می‌دید
ما بقی کار ها با اون هاس

لیلا
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیما فتاحی

یعنی باید کنکورو بدم بعد ؟ فرمه کجای دفترچه است؟

لیلا
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

سلام من واسه کنکور ارشد بخوام رتبه اولی رو تاثیر بدم باید چیکار کنم؟

Ali
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

۲۵ درصد. دانگاه سطح تهران تاثیری نداره نه؟

امیر
آذر ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

سلام
این که از کدوم دانشگاه باشیم مهمه!؟

رضا
آذر ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

خیلی فرق میکنه که شما از دانشگاه تهران باشی یا دانشگاه های سطح دو(نحوه دید اساتید فرق میکنه)

امیر
آذر ۲۳, ۱۳۹۸ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

نه منظورم اینه که محدودیت نذاشتن برای نوع دانشگاه شرکت کننده!؟
من از گرمسار میخواستم درخواست بدم

یه دختر
آذر ۳۰, ۱۳۹۸ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

وقتی شما از کانادا هم فارغ بشین ولی چیزی بارتون نباشه و صرفا حفظ کرده باشین مطالب رو ولی یکی دیگه که تو دانشگاه فلان شهر درس خونده و پژوهش داشته و تو رشته خودش ماهره، خیلی فرق میکنه با شما. هر جا که هستین، بهترین باشین.