ثبت‌نام ۳۷۳ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام ۳۷۳ هزار در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این آزمون روز پنج شنبه ۲۸ آذرماه به پایان می‌رسد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری آنا، درباره ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور اظهار کرد: با در نظر گرفتن مهلت تمدیدشده، ثبت‌نام در این آزمون‌ها ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: ثبت‌نام در آزمون‌ها از روز شنبه ۱۶ آذرماه آغاز شده است و تاکنون ۳۷۳ هزار و ۱۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان توصیه کرد: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت واجد شرایط بودن، ثبت‌نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

توکلی اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ همزمان با بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه ۹۹ در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه این آزمون‌ها از روز دوشنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۹۹ در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد و داوطلبان تا روز چهارشنبه ۲۷ فروردین‌ماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات