انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد ۹۸

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کدرشته محلهای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش به شرح زیر است:

پیرو انتشار اطلاعیه‌های مورخ ۹۸/۰۸/۲۲، ۹۸/۰۸/۲۶، ۹۸/۰۸/۲۸ و ۹۸/۰۹/۰۳ این سازمان در خصوص پذیرش دانشجو در کدرشته محلهای اعلام شده از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸، بدین‌وسیله‌ توجه پذیرفته‌شدگان نهایی‌ این مرحله را به توضیحات ذیل که در دو بخش، شامل بخش اول: پذیرفته‌شدگان کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی) و بخش دوم: پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد، معطوف می‌دارد.

تذکر مهم: داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

بخش اول: مربوط به کلیه پذیرفته‌شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام گردیده لازم است ابتدا برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۶/۱۵ این سازمان درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مندرج در سایت سازمان) در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. ضمناً در صورت عدم اعلام برنامه‌زمانی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرفته‌شدگان لازم است برای ثبت‌نام در یکی از روزهای یک شنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۰ و یادوشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۱ به دانشگاه و یا موسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند.

تذکرات مهم:

۱- کلیه پذیرفته شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود می‌باشند.

تبصره: آن دسته از پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها در این مرحله برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ (بهمن‌ماه) باشد می‌توانند مدرک کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ ارائه نمایند و در غیراین صورت از آنان ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و قبولی آنان لغو خواهد شد.

۲- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو گردیده و می‌بایست منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند. ضمناً این دسته از داوطلبان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. 

۳- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه و یا انصراف قطعی از کدرشته محل قبولی، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ را ندارند.

۴- کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی‌است عدم مراجعه بموقع پذیرفته شدگان در تاریخهای تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌گردد.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در میان گذاشته و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

بخش دوم: مربوط به کلیه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

کلیه داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده و به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده‌اند، لازم است برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی: https://sanjesh.iau.ir  مراجعه نمایند. همچنین داوطلبان می‌توانند سوالات خود را در رابطه با نتایج دانشگاه آزاد اسلامی در بخش “ارتباط باما” مندرج در سایتwww.azmoon.org  مطرح و پیگیری نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۰ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
لیس رحمانی
آذر ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

در خصوص نرفتن یک عده به تکمیل ظرفیت قبول شده یک علت مهم اینه که موسساتی مثل غیر انتفاعیها زرنگی میکنند و شرایط ثبت نامشان طوریه که آدم در فورس ماژور قرار میگیره اولا تا ترم دوم دو ماه وقت است چه لزومی داره الان شهریه را بگیرند و بنده خدایی که هنوز آزمون فراگیر نداده ممکنه قبول بشه بعد میبایست به اجبار برای انصراف از موسسه پول کل ترم را بدون اینکه هنوز کلاس شروع نشده را بپردازه بله اگر ثبت نام تا اعلام نتیجه نهایی فراگیر ممکن میشد هیچ کس جای کسی را الکی اشغال نمیکنه این مواردی است که برخی قبول میشن و نمیرن سیستم برنامه ریزی غلط است

ارین
آذر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

چرا وقتی قبول میشین بعدش نمیرین؟
خیلی ظرفیت دانشگاه ها زیاده . یک عده هم الکی فقط میخان اسمشان تو قبولی باشه.بعدش هیچی نمیرن.
این تکمیل ظرفیت هم مفت نمی ارزید

زهرا
آذر ۶, ۱۳۹۸ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارین

سلام وقتی هدایت تحصیلی ضعیف باشه همین میشه دیگه…معیارای پذیرش دانشجو ضعف داره همینم میشه که هی هر سال صندلیا حالی می مونه

یحیی
آذر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ارین

مشکل از اونجایی حاصل میشه که مکانیزم مشخصی برای تخصیص صندلی خالی ندارن. مثلا من خودم بدون آزمون در یک دانشگاه تراز اول قبول شدم. ولی قبولی قطعیم اعلان نشده بود. بهمین خاطر مجبور شدم کنکور بدم و انتخاب رشته کنم و قبول شدم. ولی رشته استعدادم رو رفتم. ولی چرا اون رشته ای که با کنکور قبول شدم ولی نرفتم، توی دفترچه تکمیل ظرفیت نبود؟

هانی
آذر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

سلام و روز به خیر…
بنده در رشته روانشناسی بالینی ارشد علوم تحقیقات قبول شدم در تکمیل ظرفیت…
از قبل هم دانشگاه علوم پزشکی و خاتم قبول شده بودم که نرفتم…
حالا از نظر شما علوم تحقیقات بر دو دانشگاه ذکر شده آیا ارجحیت دارد؟

علی ارشد
آذر ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  هانی

احتمالا علوم تحقیقاتم نمیری جای یه بنده خدایی رو اشغال کردی چه کاریه اخه

N
آذر ۹, ۱۳۹۸ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  هانی

حتما باید براتون قانون بزارن که (نمیتونین وقتی تو کنکور قبول شدین باز تو تکمیل ظرفیت شرکت کنین) در غیر این صورت خودتون متوجه نیستین و نخواهین شد که با این کار جای چند نفر رو اشغال میکنید… کمی به دیگران هم فکر کردن قشنگه…

هانی
آذر ۱۰, ۱۳۹۸ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  N

جای بنده در دانشگاه علوم پزشکی در تکمیل ظرفیت پر می شود، در دانشگاه خاتم هم اطلاع دارم که پر شده پس جای کسی اشغال نکردم می مونه دانشگاه علوم تحقیقات که هنوز تصمیم به نرفتن نگرفتم که جای کسی را اشغال کرده باشم.

افسانه
دی ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  هانی

سلام
منم رشته روان شناسی بالینی وزارت بهداشت شرکت کردم در تکمیل ظرفیت موندم فقط به خاطر حد نصاب زبان به من موقع ثبت نام دانشگاه آزاد و سراسری باهمه الان من موندم میتونم دانشگاه آزاد علوم پزشکی برم یا نه ؟

افسانه
دی ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  افسانه

به من گفتن ثبت نام هر دو باهم یکی هست یعنی سراسری ثبت نام کنی دانشجوی دانشگاه آزاد هم هستی .