نخبگان

مهلت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد ۹۹ در نیمه بهمن ماه

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در نیمه بهمن ماه ۹۸ فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مهر، به منظور فراهم آوردن فرصت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور مهلت مجدد ثبت نام در در روزهای دوشنبه ۱۴ بهمن تا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن در نظر گرفته شد.

داوطلبان می توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پیش از این در مهلت مقرر ۱۶ تا ۲۸ آذر ۹۸ تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند که از این ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند.

به گزارش مهر، آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم اردیبهشت ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.

کارت کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ چند روز پیش از آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فاطمه
بهمن ۱۱, ۱۳۹۸ ۵:۰۷ ب٫ظ

سلام منظور از آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته چی هست؟ چرا ناپیوسته ؟

زهرا
بهمن ۶, ۱۳۹۸ ۹:۰۸ ق٫ظ

سلام ایا احتمال اینکه گرایشی در مقطع ارشد ازیک دانشگاه حذف شود وجود دارد؟ایا قبل از اینکه حذف شود اطلاع رسانی میشود؟