پذیرش کارشناسی ارشد ۹۹ دانشگاه ادیان و مذاهب از طریق آزمون اختصاصی

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب طی اطلاعیه‌ای جزئیات نحوه و زمان ثبت‌نام داوطلبان آزمون‌ اختصاصی کارشناسی ارشد این دانشگاه در سال ۹۹ را اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، در اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب در این باره آمده است:

داوطلبان تحصیلات تکمیلی از میان برادران و خواهران طلبه و یا کسانی که از یکی از مراکز و دانشگاه‌های حوزوی فارغ‌التحصیل شده باشند، می‌توانند برای ثبت‌نام در هریک از رشته‌محل‌های تحصیلی دانشگاه ادیان و مذاهب از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو نسبت به ثبت‌نام آزمون اقدام نمایند.

تکالیف داوطلبان برای ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۹۹ دانشگاه ادیان و مذاهب

  1. در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه ادیان و مذاهب بر اساس مجوز‌ها و قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دو شیوه آموزش‌محور غیرحضوری (الکترونیکی) و آموزشی ـ پژوهشی (حضوری) ثبت‌نام می‌نماید. هریک از این شیوه‌ها دارای قوانین و مقرارات خاص خود می‌باشد.

  2. به همه داوطلبان محترم توصیه می‌شود پیش از شروع مراحل ثبت‌نام، دفترچه راهنمای پذیرش و ثبت‌نام مربوط به دوره انتخابی خود را بادقت مطالعه نمایند.

  3. پس از مطالعه دفترچه راهنما و انتخاب رشته‌محل تحصیلی با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو و یا کلیک بر روی لینک ثبت‌نام اقدام به تکمیل مراحل ثبت‌نام نمایند. در پایان مراحل ثبت‌نام، به داوطلبان شماره پرونده و رمز ورود به سامانه پذیرش دانشجو داده خواهد شد که نشانگر پایان مراحل ثبت‌نام یک داوطلب است. صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است.

  4. زمان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون کتبی چند روز پیش از آزمون از طریق سامانه پذیرش و یا پیامک، اطلاع‌رسانی خواهد شد. داوطلبان باید کارت ورود به جلسه را در موعد مقرر از طریق سامانه پذیرش، چاپ و دریافت کرده و در روز آزمون همراه با کارت ورود به جلسه آزمون در محل آزمون حضور داشته باشند.

  5. آزمون کتبی کارشناسی ارشد در روز جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو کارشناسی‌ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات