رقابت بیش از ۵۷۳ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پایان مهلت ثبت نام مجدد برای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ گفت: بیش از ۵۷۳ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در دو مرحله انجام گرفت.

وی افزود: مرحله اول ثبت نام از روز ۱۶ آذر آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده، ۲۸ آذر پایان پذیرفت که بر اساس آمار نهایی ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب در این مرحله ثبت نام کردند.

توکلی گفت: مرحله دوم ثبت نام به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد علمی دانشجویی نشده بودند، از روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز شد و چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه پایان پذیرفت.

وی افزود: در این مهلت تعداد ۹۰ هزار و ۶۷۳ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و به این ترتیب بر اساس آمار اولیه ۵۷۳ هزار و ۷۵۰ داوطلب در این آزمون شرکت می‌کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات