نخبگان

پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه صنعتی شیراز

کارشناسی ارشد بدون ازمون 97 - 98 دانشگاه صنعتی شیراز

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۹ در دانشگاه صنعتی شیراز منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه صنعتی شیراز به شرح زیر است:

شرایط ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه صنعتی شیراز

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی شیرازدانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهر ۱۳۹۵ که پس از گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی تا پایان نیمسال ششم به لحاظ میانگین کل جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.

تبصره: دانش آموختگان ورودی بهمن ۹۴ به شرط دانش آموختگی در هشت نیمسال می توانند در فراخوان کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۳۹۹-۱۴۰۰ شرکت نمایند.

رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیاد های علمی– دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت. (با ارایه معرفی نامه از دبیر خانه المپیاد)

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته صرفاً دانشگاه صنعتی شیراز، که پس از گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی تا پایان نیمسال ششم به لحاظ میانگین کل بین پانزده تا بیست و پنج درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود قرار می گیرند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند، نیز می توانند در این فراخوان شرکت نمایند. بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان منوط به عدم تکمیل ظر فیت توسط پانزده درصد اول بند یک می باشد.

نحوه ثبت نام ارشد بدون آزمون

تقاضیان ورودی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۶ که حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹۹ فارغ التحصیل خواهند شد، باید به صورت اینترنتی ثبت نام و مدارک را تا ۲۸ اسفند ماه در سامانه بارگذاری نمایند. پس از آن سیستم غیر فعال می گردد و این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

لازم به ذکر است در زمان ثبت نام می بایست ۵۰۰ هزار ریال (پنجاه هزار تومان) به حساب اینترنتی مندرج در صفحه ثبت نام اینترنتی واریز گردد.

قابل توجه متقاضیان محترم که وجه پرداختی به هیچوجه مسترد نخواهد شد.

مدارک ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی شیراز

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی به صورت اسکن شده به شرح زیر است:

تمامی مدارک زیر به جز توصیه نامه محرمانه از استاد باید با فرمت jpg اسکن شده و در قالب یک فایل zip یا rar با نام خانوادگی متقاضی بصورت لاتین در محل های که در نظر گرفته شده است، بارگذاری نمایند. لازم به ذکر است در صورتیکه متقاضی قصد ثبت نام در چند گرایش را دارد می بایست در هر گرایش جداگانه ثبت نام نماید.
– تصویرکارت ملی (پشت و رو)
– تصویر شناسنامه (تمام صفحات)
– ریز نمرات دوره کارشناسی تا پایان نیمسال ششم برای ورودیهای مهر ۹۵
– تکمیل فرم اعلام رتبه با تایید معاون/مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محل تحصیل
– گواهی و مستندات سوابق پژوهشی (در صورت وجود)

توجه:

در روز مصاحبه کلیه مدارک فوق به همراه حداقل دو عدد توصیه نامه علمی محرمانه از استادان دوره کارشناسی به کمیته مربوطه تحویل داده شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات