اعلام جزئیات حد نصاب علمی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص کسب حد نصاب لازم و موارد موجود در روند ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشکی سال ١٣٩٩ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

١- بر اساس مصوبه سیزدھمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره ھای تحصیلات تکمیلی، در آزمون کارشناسی ارشد سال ١٣٩٩ حد نصاب نمره علمی در ھر رشته گرایش در تمامی دانشگاه ھا موسسات آموز عالی دولتی و غیردولتی و ھمچنین دانشگاه آزاد اسلامی، ھیچ داوطلبی با نمره علمی کمتر از صفر (نمره علمی حاصل از نمرات خام تراز شده) پذیرش نخواھد شد و حد نصاب نمره علمی بزرگتر از صفر در نظر گرفته خواھد شد.

برای سال ١۴٠٠ در ھر رشته گرایش در تمامی دانشگاه ھا و موسسات آموز عالی دولتی و غیر دولتی و ھمچنین دانشگاه آزاد اسلامی، ھیچ داوطلبی با نمره علمی کمتر از ۵ (پنج) (نمره علمی حاصل از نمرات خام تراز شده) پذیرش نخواھد شد و حد نصاب نمره علمی حداقل ۵ با رعایت حد نصاب قانونی سھمیه ھا در نظر گرفته خواھد شد.

٢- برای شروع ثبت نام، پرداخت ھزینه رشته اول الزامی می باشد در صورتی که داوطلب متقاضی شرکت در دو رشته امتحانی باشد، باید علاوه بر پرداخت ھزینه رشته اول، ھزینه رشته دوم را نیز پرداخت نماید.

٣- در فرم ثبت نام، رشته اول که تحت عنوان گروه امتحانی رشته ١ مشخص شده یعنی یکی از ۴ گروه جدول شماره ٢ دفترچه باید انتخاب شود. با انتخاب گروه، در گزینه بعدی رشته امتحانی ١ فعال می شود که یکی از رشته یا مجموعه امتحانی آن گروه می باشد و باید یکی از رشته یا مجموعه موجود در آن گروه را انتخاب نمود.

در صورتیکه فرد ھزینه ٢ رشته را پرداخت نموده، گروه امتحانی رشته ٢ فعال می شود. که مراحل آن به ھمان روش گروه قبلی است با تفاوت که ٣ گروه باقی مانده نمایش داده می شود و در رشته امتحانی ٢، زیر مجموعه ھر یک نمایش داده می شود.

تذکر مھم: در صورت نیاز به ویرایش، این امکان وجود دارد که ابتدا گروه تصحیح شود و سپس رشته یا مجموعه.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
الف
اسفند ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

اون شماره یک من متوجه نمیشم . یعنی چی ؟؟ یعنی برای تمام دروس مرتبط با رشته درصد بالای صفر زده باشیم