پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

کمپین روز در خانه

کمپین روز در خانه

نوروز زیبا از راه می‌رسد و سال جدید در آستانه رسیدن است. آخرین ساعات سال در حال سپری شدن است و از فردا وارد روزهایی تازه از سالی جدید می‌شویم؛ سالی که آرزو داریم پر از برکت و لحظه‌های ناب در زندگی شما عزیزان باشد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

امسال در حالی منتظر آمدن سال جدید هستیم که شیوع ویروس کرونا همه آداب و رسوم ما را تحت تأثیر قرار داده است. با این که هر سال در کنار سفره هفت‌سین بزرگترها و دیگر اقوام و آشنایان منتظر لحظه تحویل سال بودیم، نوروز ۹۹ را باید در خانه خودمان باشیم و گر چه هر سال لذت عید را در دیدوبازدید نوروزی می‌دانستیم، امسال می‌بایست به تماس های صوتی و تصویری بسنده کنیم تا جان خودمان و آن‌هایی که برایمان عزیز هستند به خطر نیفتد.

کمپین روز در خانه

در این روزها، خواسته و ناخواسته در جریان خبرها قرار گرفته‌ایم، می‌دانیم که کشور در بحرانی بزرگ گرفتار شده و هموطنان بسیاری به این ویروس آلوده شده‌اند و متاسفانه تعداد زیادی هم به کام مرگ فرو رفته‌اند.

آن‌چه این واقعه را بسیار دردناک می‌کند شهادت بسیاری از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی است که علی‌رغم همه کاستی‌ها، جوانمردانه در کنار بیماران ماندند و لحظه‌ای سنگر مقدس خود را ترک نکردند.

شاید این روزها، ماندن در خانه کمترین سپاسگزاری ما از این فرشتگان زمینی باشد.

کمپین #روز_در_خانه به این امید طراحی شده است که با ماندن خود در خانه و تشویق دیگران به این کار از جان عزیزانمان در برابر این ویروس کشنده محافظت کنیم.

این فایل حاوی عکس های پروفایل متنوعی است که هر یک از ما بر اساس تعداد روزی که در خانه بوده‌ایم عدد مربوطه را انتخاب و به عنوان تصویر پروفایل خود در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهیم تا ضمن میثاق بستن با خود، دیگران را نیز تشویق به ماندن در تنها مکان امن یعنی خانه کنیم.

تیم مسترتست از همان روزهای اولیه انتشار این ویروس در کشور، فعالیت‌های خود را به حالت دورکاری درآورد و با پیوستن به این کمپین، در کنار شما تصاویر پروفایل خود را هم تغییر خواهند داد.

با امید به روزهایی نزدیک که اثری از این ویروس نباشد …
سال نو پیشاپیش مبارک ??

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات